niedziela, 22 października 2023

BARWY naszych 'OGRODÓW'.

 


No nie! Mało pisze, a tu jeszcze takie rozmazane zdjęcie dodaje...

No nie! Do tego to pierwsze zdjęcie.

A czepiasz się, takie mam i takie zamieszczam. Natural 100%. haha

No dobrze, dobrze. Niech ci będzie.


No nie!!!

Czego znowu?

Nie, nie i raz jeszcze nie! Ja się pytam, cóż to za mroczne foty. Niemal sam mrok, co to ma być???

No, a to moja droga jest mroczny ogród, który ja akurat widzę w wielu barwach. Zapraszam.

🙞⚘🙜





Ktoś tu ma tendencję do wkraczania tam:

- gdzie zakazane

- gdzie niebezpieczne

- w dróżkę, która wygląda podejrzanie i takie tam.

Tak, to ja.

Zaznaczę, że może i ciągnie mnie w takie zakamarki, ale z rozsądkiem.



Ten oto ogród, to w centrum się znajduje. Czy ktoś zgadnie, gdzie dokładnie?

Jak tam nie wejść, skoro ja ewidentnie zobaczyłam napis i to neonowy:

TAJEMNICZY OGRÓD, ZAPRASZAMY.

Myślę sobie, żem zwariowała, przyglądam się raz jeszcze, jak nic pisze...o w mordę...tam jest mniejszym drukiem dodane:

TAJEMNICZY OGRÓD, ZAPRASZAMY Agnieszkę i Sylwię. WŁAZIĆ!!!!

Nie było mowy przeca odmówić, to wręcz niegrzeczne.




Delikatnie dróżką, by nic nie zepsuć, bo my szanujemy czyjąś własność.

Brama tegoż ogrodu zamknęła się na cztery spusty.

Ok, to otwarty ogród, bez bram, ale co ja będę moją wyobraźnię ograniczać.

To była wieeelka brama, niestety przeźroczysta. Każdy mógł usłyszeć nasze dorosłe piski typu:

Aaa, patrz na to.

Uuu, a widziałaś to?


Drzewo tajemnej przeszłości. Cóż za okazy, czy te figurki mają znaczenie, jakieś konkretne...na sto procent.




Niestety ogród wszystkich tajemnic wyznać nie chciał, nie mam za złe. Cieszę się, że dostałyśmy zaproszenie. Wszak wiedzieć, czy widzieć, a nawet poczuć wszystkiego nie muszę. Cieszyć się zaproszeniem, magią zamkniętą w ogrodzie, czasem z bliskimi, to już powinnam.



Nie chcę wszystkiego wiedzieć, chcę odkrywać, co odkryć się przede mną zechce. Cieszyć się możliwościami, poczuć część marzenia kogoś innego, bo ten ogród przecież tym właśnie jest, prawda.

Spójrzcie tu, może ktoś odwzorował czyjeś cztery kąty, czyjeś miejsce spokoju, łez, smutku i radości.


Cóż robią tam te dzieła sztuki w zaroślach, jakaż to niespodzianka. Niby zarośla, a wystarczy się przyjrzeć, okazuje się, że zarośla kryją skarby omijane przez tych, co same zarośla dostrzegają.





Gdyby wszystkie ogrody były jasne, nie byłoby tych 'mrocznych', a nie każdy szuka tego samego. Znam tych, co w  'mrocznym' widzą barwy szczęścia. Kreują swój świat, a potem okazuje się, że ich świat, był natchnieniem dla innych.


Dlatego pozwalam na bycie sobą. Jak i ja chcę żyć po swojemu, tak innym na to pozwalam. Każdy swoją ścieżką idzie, każdy ma swój ogród. To, że jakiś może mi się nie spodobać, nie oznacza, że nie spodoba się komuś innemu. Wszak tam, gdzie jeden widzi ciemność, drugi może widzieć radość.


Dzięki temu tak bardziej kolorowo na świecie. 

Niebieski, jak i szary ważne są w życiu. Czasami dzięki szarości, można dostrzec niebieski, czasami zacna szarość, może być zwyczajnie dla kogoś prawdziwym pięknem.


Ogród ten bardzo się nam spodobał. Nietuzinkowy, aura przepiękna, ja taką uwielbiam. Chciałoby się poznać właściciela, a może właścicielkę. Mam poczucie, że to ciekawa persona.

Gdzie znalazła te wszystkie cuda, podróże, pamiątki innych, ciekawe, jaka jest historia tego miejsca.



Nie muszę jej poznać, dobrze za to czymś się interesować, poczuć szczyptę magii, stworzoną przez kogoś dla ciebie. Skoro czuję magię ogrodu właśnie tego, to oznacza, że ta magia została wyczarowana również dla mnie, dla nas.



Krótki to post, napisać coś do Was chciałam. Z serca piszę. Cieszę się, że są ludzie, którzy rozumieją mój 'ogród', dzielą się ze mną magię, duszę, wzrok, uczucia.

Dziękuje za wasze różne 'ogrody'. Cieszę się zaproszeniem do nich, każdy inny, każdy wyjątkowy. Jeden zielony, drugi czarny, każdy dla mnie ważny.


Czasami ten czarny, okazuje się najpiękniejszy, wystarczy nieco pochodzić, odkryć zarośla, otworzyć drzwi.



Dziękuję za czytanie.


118 komentarzy:

  1. Wow, te zdjęcia robią wielkie wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci mocno, nie spodziewałam się, bo takie mroczne, choć ja lubię te klimaty. Przytulam mocno. :))) <3

      Usuń
  2. Twoja podróż jest fascynująca. Zostałaś obdarzona niezwykłym darem WIDZENIA...uwielbiam zaglądać na Twoje oryginalne stronki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak, jak Ty Basiu, potrafisz zobaczyć to, czego wielu nie dostrzega. Jesteś dla mnie ważna, pamiętaj. Tyle Cię ze mną i w sercu i w koło, zawsze będąc moim światłem. Tulę mooocno. :*****

      Usuń
  3. Un magnífic descobriment !! Quin lloc més interessant i bonic, tot i la foscor , hi han un colors molts alegres també ;)
    Felicitats i gràcies per compartir la descoberta, bona setmana !!.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much. I am glad you liked these photos. Warm greetings. :))))

      Usuń
  4. Każdemu jego prywatny ogród jest potrzebny... bo w nim mogą kryć się takie bodźce, które czynią życie lepszym i piękniejszym. I właśnie dzięki tej różnorodności, jesteśmy barwni, kolorowi (nawet jeśli tylko szarzy, bo przecież szary to też kolor) i... inni, a dzięki temu ciekawi dla pozostałych. Twoja spostrzegawczość i wrażliwość, Agnieszko, jest mi bardzo bliska i właśnie chyba dzięki temu zawsze tak chętnie czytam Twoje słowa i Twoje przemyślenia. A dzisiaj serdeczności Ci przesyłam z życzeniami spokojnego i pozytywnego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak czasami bywa, że zobaczysz kogoś, przeczytasz słowa, poczujesz w mig... tak, ta osoba jest jakaś taka moja. Pewnie każdy ma tak czasami, ja tak miałam z Tobą, chwila na blogu i od razu dobre poczucie, które nadal ze mną pozostaje. Masz piękny ogród, dzielisz się nim ze mną tak, że dzielenie się moim z Tobą to czysta przyjemność. Przytulam Cię do serca. <3 :))

      Usuń
  5. Czy ja już pisałam Aga, że uwielbiam czytać Twoje posty i oglądać świat Twoimi oczyma? Uwielbiam! Czuję magię, mam ciarki :) Jak dobrze, że dzielisz się tym pięknem ze mną.
    Ogród niesamowity, zdjęcia przepiękne, atmosfera tajemnicza, baśniowa.
    Popatrzę jeszcze... Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toż ja się uśmiecham na całego. Nie idzie opisać, ile radości wywołują Twoje słowa. Cieszę się, że mam dla kogo pisać, dla kogo tworzyć. Cieszę się, że mam cudowną istotę daleko, a jednocześnie tak blisko, dziękuję za Ciebie. Przytulam sercem całym. :*******

      Usuń
  6. Sharing moments with those we love and being in contact with nature is always rewarding.
    (ꈍᴗꈍ) Poetic and cinematographic greetings.
    💋Kisses💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You are right. Me and nature are so close to each other. :))) Wish you the best, lots of magical moments with those who you love. Greetings and hugs. :))) :****

      Usuń
  7. Agniesiu ❤️,
    ubóstwiam wszelakie ogrody i te kolorowe i mroczne i magiczne, małe i większe 💖
    wspaniały post, zdjęcia niesamowite, arcymistrzowskie, jak zawsze cudownie piszesz !
    ..uwielbiam do Ciebie zaglądać i chłonąć piękno sercem i duszą..
    cudowny jest ten Twój ogród Kochana, nawet mroczny jest bossski, niezwykły i zachwycający..
    czytam i czuję taka niesamowitą magiczną aurę, jakbym tam była z Tobą.. dziękuję, że jesteś ! 💗

    - pozdrawiam Cię Agniesiu najcieplej i ściskam najserdeczniej,
    moc cudowności każdego dnia ❤️💚💙💛💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj, proszę, że ja Cię wszędzie w te magiczne podróże zabieram. :) Dziękuję Ci za ogrom wsparcia, jakie mi okazujesz, za Twoją poetycką i mega piękną duszę. Dobrze, że jesteś, mega Cię cenię. Przytulam mocno, naprawdę mocno moja Ty piękna radości. :********

      Usuń
  8. Właśnie za to kocham jesień. A to, że patrzymy na to samo z różnych perspektyw, czyni świat pięknym i nietuzinkowym.
    Pozdrawiam serdecznie.❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siiii, zgadzam się na sto procent. :) Też kocham jesień i cieszę się, że widzę świat po swojemu, bo to moje przeca przemawia też do kogoś, a choćby do garstki, ale mojej garstki. :))) Dużo dobra dla Ciebie. :)))) Tulę. <3

      Usuń
  9. No ciekawe miejsce... Akurat tą magią i zafarbowanymi czachami tak bym się nie rajcowała, ale wygląda na dobry plan pod jakiś "The Blair Witch Project" czy coś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buahahahaha No masz Ty fajne pomysły. :D Ja lubię takie klimaty. :D Posyłam big pozdrowienia i biegnę w Twe strony. <3 :)))

      Usuń
    2. Wolę inne klimaty, jeśli już chodzi o scenerię jak z horroru. Mniej wiążące się z wiedźmami. ;)

      Usuń
  10. Och, kochana marzycielko! pięknie prawisz o tajemnicach ogrodu, duszę masz piękną, to i wszędzie cuda widzisz:-)
    Jesień także zaprasza na spacery, a uroki ogrodów i parków nie każdy zauważa:-)
    Cieszę się, że się odzywasz, cudownej jesieni:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja Ty radości. Jesień jest moją ukochaną porą roku, ona mnie po prostu sobą omamia. hehe  Życzę nam pięknej jesieni i choćby nie wiem, co się działo, to życzę nam, by tego dobrego było znacznie więcej. Sercem przytulam. :******

      Usuń
  11. What beautiful photos of your walk through this garden.
    Indeed a lot of magic in this garden.
    Greetings Irma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you my dear. I am so happy to know you feel magic through my photos. Warm, greetings and all the best. :***

      Usuń
  12. Miło Was widzieć dziewczyny. Piękny, tajemniczy ogród. Urzekła mnie miniaturka na drzewie i kolorowe szkło między roślinami, wyobraźnia ma tam co robić. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach cieszę się, że byłaś tam również z nami. Wyobraźnia tam szaleje, tylko tam wejdziesz i zaraz czujesz się inaczej, ale to miłe uczucie. Niby mrocznie, ale też tak otulająco. :) Pozdrawiam serdecznie, przytulam mocno. <3 :)))

      Usuń
  13. Witaj kochana, jesteś uzdolniona fotograficznie, zdjęcia są cudowne, uchwyciłaś kropelki, mgielki malutkie różne szczególiki.Wspaniałe zwiedzanie z przyjaciółką, swoją drogą czyja to własność?Piekne oryginalne rzeczy tan się znajdują tylko troszkę już faktycznie mroczno.Pozdrawiam cieplutko 😘🫶❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję i raz jeszcze dziękuję. No chce się działać dla tak pięknych istot, jak Ty. :) Chciałabym wiedzieć, czyj to ogród. Jest on otwarty, znajduje się w Polańczyku, zaraz przy drodze, którą idziesz na punkt widokowy. Bardzo mnie urzekło to miejsce. W całym Polańczyku znalazłam wiele skarbów, chyba też dzięki mojej ciekawości...a co tam jest za tym małym upiornym zakrętem... :D Dziękuję, że jesteś moją radością. Przytulam sercem. <3 :****

      Usuń
  14. Piękne zdjęcia. Nie mogłam się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja to się ogromnie cieszę, że udało mi się wreszcie zalogować. Proza życia :P . Uwielbiam takie miejsca. Ja zawsze patrzyłam w przeciwnym kierunku niż inni i fascynowało mnie to czego inni nie dostrzegali. Piękne są twoje zdjęcia -znaleziska. Ściskam Cię bardzo serdecznie i wiele zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się  cieszę, że udało Ci się zalogować i by już tak zostało. Aj rozumiem to patrzenie w innym kierunku niż większość i dostrzegania tam tego, co niewidoczne dla innych. Cieszę się, że jesteś tu ze mną, napełniasz mnie siłą i optymizmem. Mocno przytulam, zdrówka i co tylko marzysz. :*****

      Usuń
  16. Kocham ogrody, które mają w sobie coś tajemniczego. A ten zdecydowanie ma. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Karolino, że i Ty je kochasz, miło to z Tobą dzielić. Pozdrawiam Cię serdecznie. :)))) <3

      Usuń
  17. Pięknie napisane i cudne kolory ogrodów:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje moja Ty radości. Dużo dobra niech jest z  Tobą. Pozdrawiam serdecznie. :****

      Usuń
  18. Lubię takie nieoczywiste ogrody:))))fajna fotorelacja:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję piękna Reniu, chodziłaś mi po myślach, bo wiem, że lubisz stare przedmioty. Sercem przytulam i pozdrawiam najserdeczniej. :)))

      Usuń
  19. Agusiu, każdy ogród, do jakiego kiedykolwiek wejdziesz, odkryje dla Ciebie swoje niezwykłe tajemnice, nawet jeśli dla innych będą one zupełnie niewidoczne. A wiesz dlaczego? - Bo to Twoje serce jest najpiękniejszym ogrodem.
    Zauroczyły mnie te zdjęcia...
    Posyłam moc uścisków i ciepłych myśli - Małgosia X (mająca ciągle problemy z logowaniem)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, Ty zawsze napiszesz coś, co spowoduje, że mam przeszklone oczy i więcej radości w sobie, dziękuję. Jesteś w moim sercu i nawet, jak jestem ciszej, to wiedz, że mam Cię w sercu cały czas. Kocham Twój ogród i to jak się  nim ze mną dzielisz, jest dla mnie wielkim prezentem. :*** Przytulam najmocniej, duszą przy Tobie. <3 

      Usuń
  20. Lubię dzikie i mroczne ogrody. Ten chyba taki jest. Zdjęcie super. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa cieszę się bardzo i miło mi, że pospacerowałaś tam ze mną. :))) Jest tam bardzo magicznie i tajemniczo, tak jakoś inaczej. Pozdrawiam serdecznie, przytulam. <3 :)

      Usuń
  21. Piękne przesłanie o różnorodności ogrodów i życia. Każdy z nas ma swój unikalny ogród do odkrycia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przeczytanie, za danie mi znać, że ma to znaczenie. Dziękuje i życzę dużo dobra. :******

      Usuń
  22. 🍂

    Dokładnie pamiętam ten dzień , kiedy to spojrzałyśmy w stronę tego ogrodu !
    Nie straszna nam była zabłocona ścieżka , która prowadziła w głąb tego baśniowego ogrodu .
    Wszystko dosłownie wszystko otaczało nas swoją magią i powodowało że miałyśmy ogromne uśmiechy na twarzy !
    Spoglądam na Twoje fotografie i przypominam sobie ten spacer i zachwyt nad każdym maleńkiem szkiełkiem ukrytym pośród krzewów !
    Ten ogród i ta atmosfera w nim na zawsze zostanie w moim sercu 💖

    🍁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było bardzo magicznie. Cieszę się, że było mroczno, zresztą wiesz, łatwiej widzieć piękno, kiedy niemal wszystko jest ładne, jasne, sztuką jest widzieć piękno w mroku. Najgorzej jest jednak kiedy ktoś wpuszcza w swój ogród, a inni się nim bawią, niszczą na swoją korzyść, by ich ogród był bezpieczny, by rosły w nim rośliny. Jednak ogród sercem tworzony się odradza, ten tworzony z odłamków innych...nigdy nie będzie prawdziwy. 
      Moje pytanie jest...dlaczego...

      Dziękuję za tamtą wyprawę. 

      Usuń
  23. Bardzo się cieszę że udało Ci się odkryć ogród idealny dla Twojej duszy. Każdy z nas nosi obraz jakiegoś ogrodu w 💓 i wiem jakie to ważne, by mieć ten swój jedyny wymarzony
    Chociaż wszystkie ogrody są piękne.:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że byłaś tam ze mną. Mój wymarzony ogród byłby pewnie dziwny dla innych i fajnie. Byłby wiejski, byłby pełen magicznych zakamarków, byłby i mroczny i radosny. hehe Miałabym biały płotek i dużo fioletów, jakiś baśniowych dodatków i byłabyś tam zawsze mile widziana. Twój ogród jest mistrzowski!!!!! Tulę. <3

      Usuń
  24. Nie ważne czy ogród wypieszczony , czy tajemniczy czy mroczny, czy jak z bajki czy zielony itd ..ważne czy my go kochamy i jak się w nim czujmy..to jak sami e sobą:):):

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się moja Ty piękna przyjaciółko duchowa. ;) Ja mam swój ogród dla wielu niezrozumiały, dla mnie magiczny i tak jest dobrze. :) Gorzej, jakbym, tworzyła ogród pod innych i czuła się w nim, jak w obcym miejscu. Dobrze, że jesteś. :*****

      Usuń
  25. Hahahaha, widzę swój obrazek, czyli samo mnie zalogowało... No nie mogłam się oprzeć aby nie napisać :)))))))))) Buziaki kochana. Wiele dobrego życzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiech na pysku mym gości, kiedy czytam Twe słowa. Ej no, boś Ty na serio fajowa!!!!!! Wiele dobrego i dla Ciebie. :********

      Usuń
  26. Dziękuję za spacer... Jakbym była w innym świecie, wyłączam się i patrzę. Magia, tajemniczość. Każdy ogród ma swą duszę, i tutaj też to zauważam. Lubię taki klimat... Te dodatki. Coś pięknego, coś co robi wrażenie, przynajmniej na mnie zrobiło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy, że Ci się ten spacer spodobał. Miło sobie wyobrazić, że tam razem łazimy i obie się zachwycamy. :) Pozdrawiam najserdeczniej. :))) <3

      Usuń
  27. Niezwykły ogród. Taki inny ale przecież każdy z nas jest inny i oryginalny a przez to ciekawy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mi czytać takie opinie, dziękuję Alicjo z całego serca. Mam najpiękniejszą blogową rodzinkę. Dużo dobra Ci posyłam. :******

      Usuń
  28. Cudne zdjęcia ze szczegółami uchwycone :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję całym sercem. Pozdrawiam i życzę dużo radości. :****

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. Aj dziękuję mooocno. Pozdrawiam serdecznie. :******

      Usuń
  30. W takim grodzie cudowne jest to że każdy możne znaleźć swoje miejsce, zmienia się pora roku to i ogród się zmienia może jesienny bardziej mroczny ale też piękny tylko trzeba to dostrzec, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie napisałaś. :) Kocham ogrody, taki swój wymarzony noszę w sercu. hehe Pozdrawiam Cię i życzę dużej ilości miłych chwil każdego dnia. <3

      Usuń
  31. Pięknie, tajemniczo czasami mrocznie :) miło się Ciebie czyta i ogląda Twój piękny świat :)
    Przytulam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę, kiedy czytam takie słowa, to się uśmiecham i bardzo Ci za to dziękuję, cieszę się, że ze mną tu jesteś. :**********

      Usuń
  32. Bardzo ładne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak oglądałam twoje zdjęcia to przypomniały mi się presety z kobiecej fotoszkoły, o nazwie "dark" chyba. Dawały świetną głębię właśnie takim mrocznym zdjęciom. Każdy ogród skrywa swoje tajemnice - ale ten ma ich baaardzo dużo!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam kobiecą fotoszkołę, fajnie tam. :) Lubię taki mroczny klimat, to też ogród w takiej odsłonie mnie oczarował. Pozdrawiam Cię serdecznie, miej piękne dni. :*****

      Usuń
  34. Fory są mroczne, ale magiczne przyciągają wzrok.
    Chyba każdy chciałby się znaleźć w takim zaczarowanym ogrodzie.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mimo mroku Ci się spodobało i cieszę się, że jesteś tu ze mną. Pozdrawiam serdecznie, uściski. :))) <3

      Usuń
  35. Nigdy nie wiadomo, co może być za zakrętem! :-)))) Na Twoim magia i ciepło! Tak trzymaj! :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i pięknie napisałaś, dziękuję Ci baaardzo. Życzę miłych niespodzianek za zakrętami, tulę piękna kobieto. :))) <3

      Usuń
  36. Zawsze fascynują mnie takie ukryte miejsca. Piękny wpis, zdjęcia. :) Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wspólny spacer. Pozdrawiam i życzę bardzo miłych dni. :)))) <3

      Usuń
  37. Przepiękne, jesienne kadry :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Urocze zdjęcia, rób kochana więcej i dziel się nimi , bo jest czym .... magia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Mam nadzieję, że dobrze zaczęłaś tydzień, pięknych dni. :****

      Usuń
  39. Agus to jest piękny opis twojego doświadczenia w tym "tajemniczym ogrodzie". Wyrażasz swoje zdanie i uczucia w sposób szczery i autentyczny, co jest wspaniałe. Każdy ma swoje własne spojrzenie na świat i to, co dla jednej osoby jest mroczne, dla innej może być pełne barw i radości. To zrozumienie i akceptacja różnych perspektyw sprawiają, że świat staje się bardziej kolorowy. Dziękuję za podzielenie się swoim przemyśleniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się Twój komentarz, jesteś taką empatyczną kobietą, naprawdę cieszę  się, że jesteś! Ostatnio mówiłam o Tobie koleżance z pracy, o tym, jak czarujesz mnie swoimi podróżami. hehe Posyłam szeroki uśmiech. <3

      Usuń
    2. Dziękuję za cudowne słowa! To niesamowicie miłe, że moje podróże mogą przynieść trochę czarów do Twojego dnia. Twój komentarz sprawił, że moja chwila stała się jeszcze piękniejsza :)

      Usuń
  40. Agnieszko wróciłam po raz kolejny przeczytać Twój post i co widzę? nie ma mojego komentarza, który przecież pisałam. Więc piszę krótko, bo nie wiem czy znowu nie zniknie. Podziwiam Cię za spostrzegawczość, głęboką wyobraźnię i wyrażanie tego w pięknych słowach. A ogród jest faktycznie tajemniczy, ale jakże ciekawy i piękny. Życzę wspaniałej jesieni i tulę mocno:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj no, co z tym blogerem, moich komentarzy też czasami nie ma... Dziękuję, że raz jeszcze napisałaś, dziękuję za ciepłe słowa. Pięknej jesieni, każdego dnia, by coś dobrego Ci się przydarzyło, przytulam mocno. :) <3

      Usuń
  41. Agnieszko, tajemniczy ogród musi być trochę mroczny, bo... nie byłby tajemniczy ;) Ja też lubię takie mroczne zdjęcia - są dla mnie ciekawsze. Z wielką przyjemnością (jak zawsze zresztą) czytam każde słowo Twojego posta i oglądam zdjęcia, które pokazują co Ci w duszy gra. Bardzo się cieszę, że jesteś i potrafisz dostrzegać "cuda" w codzienności, a pokazany przez Ciebie ogród jest faktycznie niezwykły, pełen magii... Pozdrawiam Cię bardzo gorąco i zapraszam do ogrodu, kiedy tylko zechcesz :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wielkie szczęście, ze Cię poznałam i czuję z Tobą wiele wspólnego. Miło mi, że odbyłaś podróż ze mną po tym magicznym ogrodzie. Ja tak na serio, chętnie Cię odwiedzę. hehe Troszkę nieśmiała, ale i tak z wielką chęcią, jakoś nieśmiałość pokonać muszę, bo spotkanie tego warte. :)))) Uściski wielkie. :))

      Usuń
    2. A ja tak na serio serdecznie Cię zapraszam do mnie i chętnie Cię poznam w realu. Co do nieśmiałości to też to mamy wspólne :) Ale i tak miło będzie się spotkać :))) Ściskam i pozdrawiam :)

      Usuń
  42. O ja... Gdzież są takie cuda? Pięknie te zdjęcia, tworzą klimat tajemniczości, idealny na ten czas, a jednocześnie widać tyle tu kolorów. Ogród naprawdę intryguje, uwielbiam takie miejsca, ludzi, którzy z pasją zmieniają maleńki kawałek świata w magiczne miejsce.
    Pozdrawiam serdecznie Kochana, ściskam mocno i gorąco, Twoją przyjaciółkę też :). Jesteście niesamowite! Pamiętajcie o tym zawsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Tobą to na bank, by się super zwiedzało i najbliższą kuźwa uliczkę. hehe Ten ogród jest w Polańczyku, zaraz koło drogi, co na punkt widokowy leci. Mega klimatyczne miejsce, całe miasteczko. :) Pozdrawiam i też pamiętaj żeś niesamowita, a ja jestem ogromnie z Ciebie dumna!!!! <3 :)

      Usuń
  43. Jesienny klimat jest naprawdę super. I widać to po Twoich zdjęciach w tym wpisie. Zdecydowanie moja ulubiona pora roku pod tym względem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kocham jesień i jej klimat. :) Pozdrawiam i życzę dobrego dnia. :) <3

      Usuń
  44. Lubię takie klimaty, szczególnie jesienią kiedy brak światła trzeba nadrobić inaczej ...a do Tajemniczego ogrodu należy wejść skoro zaprasza 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha No oczywiście, że trzeba było wejść, nieładnie było odmówić. :D Cieszę się, że jesteś tu ze mną, bardzo to doceniam. Dużo szczęścia dla Ciebie, tulę. :))) <3

      Usuń
  45. Lubicie dużo zdjęć. Pokazują one jak ciszą Was małe rzeczy, a to rzadkość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że lubisz dużo zdjęć, nie umiem się powstrzymać, by ich właśnie dużo nie dodawać. hehe Pozdrawiam serdecznie. :)))

      Usuń
  46. Odkryłyście prawdziwie tajemniczy ogród pełen klimatycznych zakamarków. Chociaż jestem ciekawa jak prezentuje się latem to myślę, że właśnie jesienią wygląda najbardziej magicznie. Pomimo mroku ten baśniowy ogród tchnie ciepłem i spokojem a kwiaty i dekoracje pięknie rozjaśniają niepogodę.
    Cudnej jesieni Agulka i wielu niezapomnianych odkryć. Wiem, że potrafisz :). Ściskam z całych sił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przytulam też z całych sił, tak co się nie zadusimy, hehe Bredzę. :D Latem pewnie też ogród fajnie wygląda, ale no jesienią to mega magia tam panuje. Mam nadzieję, że fajnie Ci mijają dni, mocno Ci tego życzę. No i raz jeszcze przytulam. :))) <3

      Usuń
  47. Przepiękne zdjęcia! Kocham jesienne klimaty, jest to moja ulubiona pora ♥
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę mi miło, dziękuje. Cieszę się, bo wcale dużo osób, których jesień jest ulubioną porą nie spotykam, mega się cieszę, że Ty ją kochasz, jak i ja. :) Dużo szczęścia dla Ciebie, przytulam. :) <3

      Usuń
  48. Cześć Kochana. Dziękuję za zaproszenie na wirtualną wycieczkę po tym ogrodzie. Zdjęcia fantastycznie oddają cały klimat. Niesamowicie mi się podobają. Jest trochę mroku ale są również kolory czyli fajowe zestawienie. Lubię Tajemnicze ogrody. Tu jest dodatkowo taka Kraina czarów do której można się wślizgnąć przez królicza norę. Bardzo fajnie.

    Ściskam mocno

    Kasia Dudziak Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś, tak się cieszę, że jesteś!!!! Dziękuję za przepiękne słowa, za wsparcie, za Twoją obecność. Opisać się nie da, jak się cieszę, że widzę Cię tutaj. Pozdrawiam, a przytulam tak mocno, byś to poczuła i już. :D Gdziekolwiek się nie wybiorę, zawsze jesteś zaproszona z wielką radością!!!!<3 :))))

      Usuń
  49. Kochana
    Jak zawsze ciekawy wpis, pełen emocji i zdjęć:)
    Dziękuję za to, że po prostu Jesteś:)
    Serdeczności moc przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dziękuję za to, że jesteś i dajesz mi siłę. Uściski wielgaśne. :****

      Usuń
  50. Agnieś ! Jakiś czas mnie nie było. Widzę, że jesteś - od razu zaglądam ! Ten ogród kryje w sobie wiele tajemnic. Jesteś niezwykła, że dostrzegasz w nim piękno i myślisz o osobie, która go stworzyła. Rozumiem to jak najbardziej ! Tak pięknie piszesz o kolorach i ich znaczeniu. Podoba mi się Twój pogląd, że każdy kolor jest ważny: czarny i szary, bo wtedy widać te inne, itd. Mogłabym Cię czytać i słuchać, bo budzisz we mnie spokój. Dziękuję za ten wirtualny spacer ! Buziaki posyłam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że jesteś, bo jak Cię nie ma, to jakoś tak mi tu pustawo, jednak czuć ten brak Twój. Dziękuję za przepiękne słowa, za to, że czytasz te moje  i dzielisz ze mną chwile. Pamiętają, żeś dla mnie ważną!!!!! <3

      Usuń
  51. Zdecydowanie poczułam się dzięki Twoim zdjęciom jak w zaczarowanym, tajemniczym ogrodzie niczym z pewnej książki, którą pewnie znasz. Zdjęcia mają swój niesamowity klimat i za ich pomocą oddałaś piękno tego miejsca. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa dobrze, że jesteś. Pomimo że mnie tu mało, Ty jesteś i mega się cieszę, dziękuję. :******* W każdą podróż Cię zabieram i cieszę się, że chcesz mi w niej towarzyszyć, mocno przytulam.  :*****

      Usuń
    2. Jestem, jestem <3 Mnie też na blogu ciut mniej, ale tyle rzeczy się dzieje w tym nieblogowym życiu, że wiesz... Nadrabiam ostatnio podróżowo - mam materiału na kilka postów a czasu brak :-) Zdecydowanie dziękuję i chętnie towarzyszę - też cieplutko przytulam

      Usuń
  52. Witam serdecznie ♡
    Nie powiedziałabym że mroczne, raczej że klimatyczne :) Zdjęcia naprawdę piękne, uwielbiam jesienną scenerię. Można ją odkryć w dwóch wariantach, ciepłej i zimnej jesieni :) U mnie za oknem już biało i ciągle sypie, dosypuje śniegu. Ogród wygląda jak jedno wielkie pole bieli. Tak wiec bardzo chętnie wybrałam się z tobą w podróż, po ogrodzie, który jeszcze widać, którego jeszcze nie okryła kołderka z białego puchu :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  53. Czarodziejski , tajemniczy ten ogród dzięki za możliwość poznawania go razem z Tobą. Wszystkiego co dobre życzę.:)

    OdpowiedzUsuń
  54. A ja tylko napiszę, że cierpliwie czekam na kolejne wpisy i myślę o Tobie częściej, niż zapewne zdajesz sobie z tego sprawę. Nie wiem, co u Ciebie, mam jedynie nadzieję, że wszystko powoli zmierza tam, gdzie powinno, a Ty systematycznie odhaczasz z listy swoje małe, spełnione marzenia.
    Zasyłam moc ciepłych pozdrowień z zimnej Irlandii :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ogród zachwyca poprzez Twoje cudne zdjęcia i słowa. Każdy ma swój ogród a kolor to już indywidualna sprawa.Najważniejsze by był Twoją prawdziwą twarzą. Serdecznie pozdrawiam. Bożena z handmadeboni

    OdpowiedzUsuń
  56. A mi się podobają bardzo te zdjęcia, mają w sobie to coś ;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  57. Jak Ty mało piszesz to ile ja piszę? xD
    Miło Cię widzieć :)
    Mroczne fotki mają swój niepowtarzalny klimat. Przecież nie można zawsze fotografować wyłącznie radosnych kolorów. Czasem potrzeba też zrobić ciemne ujęcia i wydobyć odrobinę melancholii.
    Bardzo poruszające ujęcia. Zwłaszcza czerwone kwiaty pokryte rosą(?). I te dzieła sztuki (czymkolwiek nie są) wokół <3 I w ogóle rosa na roślinach. Och. uroczo.
    Odnośnie zakamarków - pod koniec wakacji miałam okazję wejść do opuszczonej szklarni. Cóż to było za przeżycie. Spędziłam tam prawie 2 godziny - fotografując i wpatrując się w to jak natura pięknie zagospodarowała to miejsce. Sama.

    OdpowiedzUsuń
  58. Jak miło znów do Ciebie trafić. Napatrzeć się na zdjęcia i przeczytać to co piszesz. Świat, dany jego fragment każdy widzi inaczej i to jest cudne w nas ludziach.

    Agnieszko, Tobie i Twoim najbliższym życzę DUŻO ZDROWIA i SZCZĘŚCIA w nadchodzącym 2024 roku. Niech spełniają się w nim Twoje marzenia.

    OdpowiedzUsuń