niedziela, 24 stycznia 2021

2020.

 


'Pusta głowa', siedzę od jakiegoś czasu i nie wiem, co napisać.

Nowy rok, ładna liczba. Zaczął się słodko gorzko, może tak dla równowagi. Rok poprzedni dla wielu był ciężki. Brawo dla was, brawo za siłę, za każdy uśmiech pomimo ciężarów, jakie przyszło Wam nosić.

2020.

Dla mnie to był bardzo ciekawy rok. Z początkiem roku Pan D. oznajmił mi tak: 'A ty wiesz, że jesteś moją dziewczyną?!'. :D

Nie wiedziałam, ale jak widać, nadal nią jestem i oboje już sporo dla siebie zmieniliśmy na lepsze. Gdzież ten cały rok minął...

Poznałam zupełnie nowy świat. Wylałam łzy z zupełnie nowych powodów i tańczyłam ze szczęścia, nie mogąc uwierzyć, że może być tak...jak to nazwać...tak swojsko.

Pokonałam wiele lęków, które wymagały tak dużej siły i tylko ja wiem, ile jej potrzebowałam. To był dobry rozdział, dużo się nauczyłam, o sobie, o miłości, przyjaźni no i o życiu ogólnie.


Sprzedałam makramy. Udało mi się sprzedać parę w Polsce, a nawet do USA i do Francji, gdzie poznałam cudowną Valerie. Niemal codziennie pracowałam i się udało.

Marzenka, blogerka, wspaniała mama i kobieta o wielkim sercu, ona to była i jest moją siłą. Dzięki niej uwierzyłam, że mam talent i mogę kogoś uszczęśliwić, dziękuję.


Wsparcie, ileż dostałam wsparcia. Na zdjęciach widzicie to, co dla mnie najcenniejsze. To moje skarby, moja siła. Was umieścić na zdjęciach nie umiem, ale w sercu mieszkacie i skarbem moim również jesteście. 


Ileż się działo, ileż się dzieje. Muszę to jakoś ogarnąć, proszę o wyrozumiałość.


Pan D. to największa niespodzianka 2020 roku. Znałam go dłużej, ale, że dojdzie do czegoś takiego...jakoś jeszcze się ze sobą 'męczymy'. ;)


Pasje odnalazłam, dokładnie dwie...nie licząc gnębienia Pana. D. hihihihi

Ogromnie mnie to cieszy, zwyczajnie cieszy mnie, że tyle rzeczy potrafi mnie sobą zafascynować.

Końcem roku nagła mania mnie ogarnęła. Rośliny pieruńskie mnie swoją urodą omotały i przepadłam. Mogłam się spodziewać, bo natura mi bliska. Oczywiście lubuję się w tych roślinach cięższych w uprawie i dają mi w kość, ale co tam... mania się poszerza.

 Od lat chciałam chwycić za pędzel. Kupiłam kanwę, tanie farby akrylowe, bo takie akurat były. Kupiłam pędzle i już wiedziałam, ja kocham malować. No i robię to po swojemu, zero profesjonalizmu, jest zabawa, bo często nie wiem, co czynię. hehe Dziś nie pokarzę, ale to zrobię, obiecałam kochanej blogerce=bratniej duszy, obiecałam również sobie.

Pracę też dostałam, nadal mama jest moją szefową i nie ma co, dobra z niej szefowa, ale mama to już najlepsza. Dużo się działo i nadal staram się wszystko ogarnąć. Ten rok tak bezczelnie mi tu gorzkie smaki serwuje, ale staram się być silna i wdzięczna za całą słodycz, której jest w moim menu znacznie więcej.


Jak się macie? Jak się Wam rok zaczął? Może napiszecie mi, czego się nauczyliście ostatnio.? 

Lubię się uczyć i żyć bardziej świadomie.

Kiedyś miłość wydawała mi się zupełnie inna. Nie jest to łatwa dziedzina życia, jednak może właśnie dlatego, że łatwo nie jest, miłość swą siłę pokazuje...

Czy jest większa siła niż miłość? Chyba nie, nie dla mnie, a jak dla Ciebie?

2020.

Był dziwny, dla wielu bardzo ciężki. Ja dziękuję, bo było ciekawie, przełomowo.

Ten rok, a kto go tam wie. Chyba najlepiej skupić się na tym, co jest naszym osobistym skarbem, bo ze skarbem tym jest łatwiej, bo skarb ten wielu nie docenia i życiowy błąd popełnia.


Cudownego nowego roku kochani. Nauczcie się dużo, cieszcie się jak najwięcej. Niech dobro łatwo Was znajduje i niech zło szybko znika. Bądźcie silni, zdrowi, niech cieszy Was najmniejsze dobro.


Ps.

Ależ rośliny potrafią uczyć, spojrzałam i napisać o tym muszę. Na jednym korzeniu potrafią urosnąć, wznieść się i pokazać swoją siłę. Niektóre znają swój skarb i dla niego, na jednym zdrowym korzeniu potrafią zbudować swój pałac, cenią życie. :)


Na koniec wierszyk, który z raeszka napisałyśmy kiedyś w pracy, skromnie napiszę, że fajowy. :D 





Przytulam. <3


130 komentarzy:

  1. Dużo się u Ciebie dzieje. Gratuluje klientów, to zawsze podnosi własne morale.
    Mnie rok zaczął się od wgryzania w zakładanie działalności i wszystkiego co z tym związane... nie, nie dla siebie, dla córci.
    Życzę Ci by ten rok był dla Ciebie wspaniały pod każdym względem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, bardzo mi miło. Fajnie przeczytać o tym co robisz dla córci. Dobra mama to skarb, cudowna z Ciebie mama. Życzę, by się udało, by Twoje i córki marzenia się spełniły. Mega mocno trzymam za to kciuki i wierzę, że tak właśnie się stanie. :))) <3

      Usuń
  2. No i dobrze że jest dobrze. Jak sama widzisz wytrwałość popłaca i trza dalej samą siebie naciskać bo tak się coś w życiu osiąga. Że czasem gorzko? Od nadmiaru słodyczy może dojść do womitów, co jest stresujące. ;-) Dobrej, pięknej zimy Ci życzę, wiem że lubisz tę porę roku, więc oby śnieżyło i szroniło należycie. Roślinki... ta... do roślinków się dojrzewa, mła cóś o tym wie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajowa jesteś i już. :))) Z uśmiechem do Ciebie piszę. :) Dziękuję za zimowe życzenia i poprawę nastroju. No masz rację, od nadmiaru słodyczy chce się rzygać. hahaha Naprawdę jest z Ciebie super kobieta!!!! Lubię patrzeć na Twoje roślinki, moja mania się powiększa. Roślinki potrafią dać w kość, ale radości dają jeszcze więcej. Pozdrawiam najserdeczniej. :)))))) <3

      Usuń
  3. Cieszę się, że mogę uczestniczyć w Twoim życiu i w tych dobrych i złych chwilach.

    Haha, wiesz, że ja też szybciej od Ciebie wiedziałam, że będziesz Pana D. dziewczyną hihi ;).

    Jak zawsze pokazujesz nam cudowne zdjęcia i jak dla mnie stanowczo są za małe. Zdjęcie taty najlepsze hihi :).

    Trzymam kciuki żeby nowy rok był jeszcze bardziej dla Ciebie przełomowy i myślę, że domyślasz się choć, niektórych rzeczy :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że się domyślam i nawet o to dziś pytałaś. hahaha Wiesz, że się cieszę, że Cię mam!!!! No i wiem, wiem...dawno wiedziałaś, jak to będzie z Panem D. choć ja zaprzeczałam stanowczo. haha Następnym, razem postaram się dodać już normalnej wielkości zdjęcia...taaa...postaram się, by post był szybciej. :))))))))

      Usuń
  4. Oj nawet nie wiesz jak się cieszę, żeś odnalazła starą - nową miłość, to jest niesamowite :) kibicuję jak nie wiem co, bo miłości uwielbiam bardzo. Miłość jest najważniejsza, bez niej nic nie jest fajne. a rok 2020 był całkiem ok ale w grudniu dopadł nas covid, a potem z powodu ciężkości pracy siadł mi kręgosłup i dopiero teraz zaczynam się uczyć chodzić na nowo, tyle, że praca stoi pod znakiem zapytania a jest kurde potrzebna :). No to tak w skrócie, a na nowy rok marze sobie o małych rzeczach i nie mam mega postanowień, nie lubię stresu związanego a nimi, zatem robię co mogę i na co mi warunki pozwalają, czego i Tobie życzę, dużo miłości zdrowia i mało stresu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za tak miłe słowa. :**** Niech już nic Cię nie boli, won wszelakie choroby!!! Odganiam na całego!!!! Również nie mam mega postanowień i też nie lubię stresu z nimi związanego. Też robię, ile potrafię i bez naciskania na samą siebie. Życzę Ci, by te marzenia, o których mi po cichu napisałaś, by się spełniły. Pozdrawiam serdecznie, tulę mocno i życzę, co najlepsze. :))) <3

      Usuń
  5. Podobno nic w naszym życiu nie dzieje się bez przyczyny i wszystko jest "po coś". Super,że znalazłaś miłość a raczej ,że to ona Cię znalazła:) Maluj i ciesz się każdym swoim dziełem , koniecznie pokaż je światu. Wszystkiego co najlepsze w 2021 roku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Lucyno. :) Masz rację, wszystko dzieje się po coś, nawet jeśli tego nie pojmujemy. Pan. D to takie zaskoczenie. hehe Malowanie już tak długo za mną chodziło, praktycznie od podstawówki. Do tego u Was oglądam Wasze piękne prace i inaczej być nie mogło...musiałam chwycić za pędzel. hehe Dziękuję za bycie inspiracją, jesteś kochana i życzę Ci, co najlepsze. :))))) <3 <3

      Usuń
  6. Wiedziałam, że tak będzie! Cudne makramy robisz i nic dziwnego, że niektórzy zapragnęli je oglądać z bliska. Szczęścia i pomyślności dla Ciebie i Twoich bliskich,w 2020 roku i każdym kolejnym 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za życzenia i wiarę. :**** Jesteś przemiła i życzę Ci, co najlepsze, pozdrawiam najserdeczniej. :))))) <3

      Usuń
  7. Fajnie, że jesteś Aguś, bo się martwiłam, nie odbierałaś wiadomości na gmailu i to mnie męczyło. Dlatego się ucieszyłam, gdy zobaczyłam nowego posta, dzięki. A czy mój Anioł Nadziei dotarł do Ciebie? bo wysłałam go bardzo dawno temu. Buziaczki posyłam, niech 2021 będzie dla was piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sprawdzałam maile i nic  nie widziałam, albo zaś sprawdziłam wszystkie poza tym z odnowionej... Pisałam Ci Basiu odpowiedź pod moim ostatnim, no teraz już przedostatnim postem. hehehe Aniołek doszedł akurat dzień po moich urodzinach i było mi przemiło. :) Jest śliczny i naprawdę dodaje nadzieję, której i mi teraz bardzo potrzeba. Och Basiu, ileż Ty radości i siły dajesz, dzielisz się dobrem i to umacnia, dziękuję. Tak mocno Cię tulę i pragnę, by smutki Cię opuściły, by było więcej radości. Tulę sercem całym. <3 :)

      Usuń
    2. To się cieszę Kochana, że dotarł, bo moje wysyłki ( jest ich mnóstwo) są zawsze zwykłe, więc dopóki nie dotrą na miejsce, nie mam pewności co do sumienności poczty. Kiedyś wysłałam spodnie pewnej Pani, która wylicytowała na rzecz chorego dziecka ( kwota niewielka bo 10 zł, ale uczciwość jest zawsze wymagana)i długo nie miała przesyłki. W końcu poprosiłam ją by zapytała na poczcie i rzeczywiście, paczuszka leżała zapomniana, bo kiedy listonosz podjął próbę doręczenia, Pani nie było w domu. A,że była zwykłym listem, nikt się nią więcej nie interesował.

      Usuń
    3. To ja miałam straszne problemy. Polska zgubiła moją mandalę wysłaną do Francji, mandala szła 40 coś dni. Wydzwaniałam, oni wszystko olewali. Dopiero kiedy napisałam skargę, to zareagowali. Cieszę się, że Valerie okazała się tak wyrozumiała, że mnie nie oskarżała. Strasznie zawiodłam się na poczcie. Kiedy doszła mandala do Valerie to aż się popłakałam ze szczęścia i z tego, że ona ją pokochała. :) Ależ się stresów najadłam. Anioł Twój stoi koło anioła od Ciebie i teraz są jeszcze silniejsze, bo mają siebie. :)))

      Usuń
    4. Dużo szczęścia Wam wszystkim w tym roku życzę❤️ Rodzince, Przyjaciółce, Panu D i wszystkim, których kochasz ❤️

      Usuń
    5. Aj Basiu, jakaś Ty jest kochana. Życzę Ci i Twym ukochanym tego samego, nie traćmy wiary. :)))) <3

      Usuń
  8. Wspaniałe podsumowanie roku, cudowne zdjęcia!
    Pomimo całego tamtego pandemicznego roku, bardzo dobrze szło mi w pracy...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że tak Ci szło w pracy. :))) Podziwiam, kiedy komuś jest ciężko, ale jednak szuka radości i ją ceni. Pozdrawiam i życzę dużoooo dobra. :))))) <3

      Usuń
  9. Nos has dejado un reportaje con poco de humor que es algo bueno en estos tiempos.

    Saludos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I am glad that you liked the post. :))) All the best to you and your loved ones. :)))
      Saludos dear Tomas. :)))

      Usuń
  10. Aguś piękny wpis i ciekawie u Ciebie. Mieć kø siebie uroczego Pana D. to coś wspaniałego... móc razem dzielić troski i żale... Rokk 2020 był ciężkim Rokiem chyba dla każdego i każdy z nas czekał na jego koniec, ale ten 2021 wcale nie jest lepszy... Zaraz koniec stycznia a w Norwegii dalej obostrzenia, dalej zakazy, dalej ograniczenia... Mam nadzieję że z wiosna będzie lepiej bo teraz to mnie wykancza obecną sytuacja i nawet mój Pan który jest obok mnie nie pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha Nie wiem, czemu mnie ta końcówka rozbawiła, ale rozbawiła, dziękuję. Dziękuję za to, że jesteś i zawsze wspierasz. Niech już będzie coraz to lepiej, myślę, że wiosną już będzie całkiem ok. Mnie to się chce już gdzieś pojechać. :) Zaraz wpadnę na Twój blog, aż mi miło na sercu z tego powodu. Mocno Cię przytulam. :))))

      Usuń
  11. Wiele się u Ciebie dzieje i oby jak najwięcej dobrego. Mi rok zaczął się ciężko - śmiercią ojczyma, który był dla mnie jak tata (mój tato zmarł gdy miałam dwa lata).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. Jest mi bardzo przykro i nawet nie wiem, co napisać. Ja tak bardzo mocno Cię sercem całym przytulam. Napiszę to, w co wierzę i wiem, może to zerowe pocieszenie, ale no napiszę. Wierzę, że ojczym Twój jest i zawsze z Tobą będzie. Mocno i raz jeszcze mocno przytulam. Jesteś cudowna, pamiętaj. <3

      Usuń
  12. Bardzo się cieszę, że ostatni rok przyniósł Ci tyle fajnych spraw, miłość to ta najważniejsza, życzę wszystkiego najlepszego. Druga sprawa to sprzedaż Twoich pięknych wytworów, warto pracować i mieć z tego pożytek. Kiedy pokażesz nam swoje obrazki?
    Pozdrawiam Cię cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ Ty mnie zawsze wspierasz, jesteś kochana! :) Dziękuję za wszystko. Chciałabym obrazy pokazać w następnym poście i postaram się, by nie był on  z takim opóźnieniem jak ten teraz. Niestety znów mam problemy zdrowotne, nie wiem, czy poważne, czy nie i muszę się na tym skupić. Powiem Ci, że malowanie ogromnie mnie cieszy, to jakiś taki inny stan, czuję wolność, delikatność. hehe Nie wiem jak to opisać. :D Pozdrawiam cieplutko i życzę Ci i Twym bliskim, co najlepsze. :)))) <3

      Usuń
  13. Swój 2020 opisałam w długim poście, potem dopisałam ciąg dalszy i wygląda na to, że tych przełomów jeszcze nie koniec. W 2021 patrzę z olbrzymią nadzieją, a nawet na najbliższe dni. To jeszcze nie koniec wspaniałych zmian! Czuję to. :)
    Nie wiem czy już to widziałaś, czy już to wszystko wiesz, zerknij sobie: https://ekstraktzycia.blogspot.com/2020/07/idac-za-bozym-gosem.html
    i na to: https://ekstraktzycia.blogspot.com/2020/11/jak-doszo-do-realizacji-naszych-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze kochana, zaraz do Ciebie mykam, by poczytać i już się z Tobą cieszę. :))))

      Usuń
  14. Kurczę, pisałam długi komentarz i wywaliło mnie ze strony, więc już teraz krótko i zwięźle. Gratuluje sukcesów, zmian, energii, która Cie niesie! czytając uśmiecham się do ciebie znad kubka kawy. Gratuluję i trzymam kciuki. Czy jesteś z Twoimi makramami na fb? Gdzie można Cię znaleźć? Zareklamowałabym Cię u nas na grupie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, jest mi przemiło. Tyle ciepłych słów i sam fakt, że drugi raz napisałaś komentarz, mega to doceniam. <3 Mam sklep na etsy i jestem na instagramie pod nikiem Makramianka. Sklep jest na banerze u góry bloga po prawej. Sklep będę uzupełniać, bo zaś tam mało się dzieje. Pozdrawiam i życzę wielu spełnionych marzeń. :))))) <3

      Usuń
  15. JUPIII w końcu jest nowy post , ale zdjęć za mało , a jeszcze oglądać by się chciało 😋

    2020 był bardzo zaskakującym rokiem był radosny ale jednocześnie i smutny gdzieś ten smutek jeszcze we mnie trochę tkwi...
    Ale w sercu mam nadzieję że resztka tego smutku z nowym rokiem odejdzie precz 🍀

    Tak spoglądam na pierwsze zdjęcia i od razu gęba szerzej się uśmiecha Jak tylko zobaczyłam zdjęcie Darka i Wojtka hahaha no przecież ja tego nie zapomnę do końca życia jak oni biedni wyglądali jak napędzali ten rowerek swoimi nogami hahaha 😂
    No szkoda że nie nagrałeś my tego filmiku jak oni machali tymi nogami Ale dzięki temu możemy ćwiczyć nasze wspomnienie i Przypominając sobie to w naszej głowie ☺

    Schodząc niżej czytając tekst tak kątem oka widzę sobie kolejną porcję zdjęć i myślę sobie pani Halinka jakoś dziwnie na zdjęciu wygląda a tutaj niespodzianka tata hihi wygląda bardzo szykownie 🙃

    Tak miniony rok był bardzo zaskakujący mimo trudnych sytuacji i całego zamknięcia w domu Mam dużo przyjemnych i pozytywnych wspomnień Już nie mogę się doczekać by tworzyć wspólne wspomnienia ✨

    Cóż za wyniosły i artystyczny wiersz gromkie brawa dla artystek 👏
    Hihi poproszę o więcej !

    Kocham 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trzeba tworzyć wspomnienia kochana, każda chwila się liczy, no każda. Fajne były te wycieczki, oni to dzielnie pedałowali i pewnie nie mieli ochoty, ale dla nas się poświęcili. :))) Ja tam to przemiło wspominam. Sporo się zmieniło, te wszystkie spotkanka, gry, Kazimierz, było fajowo. Nigdy nie będzie idealnie, ale trza skupiać się na plusach, bo inaczej minusy wezmą górę, a sile są skubane. My skupiajmy się na naszych darach kochanych. :) Bądź silna moja kochana.
      Kocham. <3 

      Usuń
  16. Czyli jesteś "Odnowiona Ty", tak. Cieszę sie z Twojej miłości, pracy, sukcesu w biznesie, fajnie że się sprzedało, twórz dalej , ciesz się życiem.Oby marzenia się spełniły w roku 2021. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jesteś bardzo kochana. Miło mi, że cieszysz się moim szczęściem. Ten rok zaczął się nieco przerażająco, ale jest też dużo radości i niech to będzie moją siłą i każdego, kto jej potrzebuje. Cudownego roku dla Ciebie i Twoich ukochanych, bardzo serdecznie Cię pozdrawiam. :)) <3

      Usuń
  17. "Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
    a miłości bym nie miał,
    stałbym się jak miedź brzęcząca
    albo cymbał brzmiący.
    Gdybym też miał dar prorokowania
    i znał wszystkie tajemnice,
    i posiadał wszelką wiedzę, .
    i wszelką możliwą wiarę, tak iżbym góry przenosił,
    a miłości bym nie miał,
    byłbym niczym"

    .. no i dobrze jedziesz dziewczyno.. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne słowa, ale Ty Marzenko, Ty jesteś pięknem chodzącym po świecie!!!! W sercu Cię noszę i ani myślę wypuszczać. :))))

      Usuń
  18. Wspaniałe że idzie ku coraz lepszemu u Ciebie . Miłość, praca, radość... Trzeba być cierpliwym i cieszyć się z małych rzeczy a z czasem może i te większe radości do nas przyjdą. Cieszę się z Twojego szczęścia. Pozdrawiam:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś przekochana Alicjo, dziękuję za Ciebie. :) Ten rok zaczął się dla mnie bardzo stresująco i nadal taki jest, ale trzeba się skupiać na swoich darach, których jest przeca więcej. :) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i zawsze żyłce, co najlepsze i cieszę się, że jesteś i mam gdzieś, że znowu to powtarzam. hehe Tulę mocno. :)))

      Usuń
  19. Wow, aż zadyszki dostałam, ale tak jest dobrze, oby ta radość trwała do końca świata i jeden dzień dłużej.
    Dobrego roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie już rok zaczął się stresująco na maksa, no ale nie ma co, trza skupiać się na plusach, na darach. :) Dziękuję za życzenia, dużo pozytywnej energii mi to dodaje. Ja życzę Ci tego samego, fajowa z Ciebie kobieta, budzisz uśmiech w sercu. :))) <3

      Usuń
  20. Miałaś dobry rok Agnieszko - uwierzyłaś w swoje możliwości i znalazłaś miłość:) Wierzę, że i ten nowy przyniesie dużo dobrego. Najlepiej cieszyć się każdą chwilą i nie wybiegać myślami zbyt daleko.
    Ściskam Cię mocno i życzę szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to potrafię się przejmować i bardzo tego w sobie nie lubię, no ale chwilą też potrafię się cieszyć dzięki Bogu. :)Stresujący ten nowy rok, ale uśmiechu też jest dużo i niech to wygra. hehe Dziękuję za życzenia, niech ten rok będzie dla Ciebie spełnieniem marzeń. Pozdrawiam najserdeczniej. :))) <3

      Usuń
  21. Agusiu, cieszę się, że tyle pięknych iskierek zabłysło w Twoim życiu - nowe pasje (koniecznie pokazuj swoje roślinki i obrazy), praca, a przede wszystkim miłość (a ja tak coś czytałam między wierszami we wcześniejszych wpisach:) Kochana, dokładając do tego Twoją wspaniałą rodzinkę i przyjaciółkę, nasuwa się jedno - masz rację, że miłość jest największą siłą. Ma moc stwarzania wszystkiego z niczego. Przecież Bóg jest miłością.
    Przesyłam Ci mnóstwo uścisków i dobrych, ciepłych myśli. Oby ten rok by dla Ciebie najlepszy i najpiękniejszy.
    I muszę to napisać - zdjęcie Taty w kapeluszu podbiło moje serce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś Małgosiu niesamowicie cudowną kobietą i co o Tobie pomyślę, to się uśmiecham. Jaki to był dla mnie szok, radość, kiedy dostałam kartkę od Ciebie na imieniny. Kartka jest zjawiskowo piękna, niesamowicie baśniowa i cieszy, cieszy każdego dnia. Ten rok rozpoczął się bardzo stresująco, ale no cóż i tak musi być. Bardzo staram się skupiać na tych moich skarbach. :) 
      Tata super wygląda w tym kapeluszu. hihihihi Pięknego roku Ci życzę, pięknego pod każdym względem. Jesteś Małgosiu moją wielką radością, dodajesz mi sił, motywacji, dodajesz mi wszystko, co dobre i pomocne, dziękuję. Jesteś moim skarbem!!! <3 :)))

      Usuń
  22. Bardzo fajne podsumowanie roku. Dużo się u Ciebie działo. Cieszę się, z pozytywnych zmian w Twoim życiu, z miłości, z pracy, z własnego biznesu. Aby ten nowy rok dla ciebie był jeszcze lepszy.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe Jak na razie zaczął się jednym wielkim stresem, ale może się to zmieni na coś dobrego. :))) Dziękuję Aniu za piękne życzenia i sam fakt, że cieszy Cię, kiedy coś miłego mnie spotyka, jesteś kochana! Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i życzę, co najlepsze!!! <3 :)))

      Usuń
  23. Kochana każda pozytywna zmiana w Twoim życiu bardzo mnie cieszy. Jestem przepełnione radością razem z Tobą i życzę Ci, aby cały rok obfitował tylko w te pozytywne chwilę. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie mi się czyta Twoje słowa, dziękuję. Jesteś Agnieszko bardzo pięknym człowiekiem. Niech wszystko, co dobre jest z Tobą, niech co złe się Ciebie boi i znika jak najszybciej. Pozdrawiam super serdecznie i tulę mocno. :)))) <3

      Usuń
  24. ..jak zawsze fantastyczny post Agniesiu! .. cieszę się ogromnie, gdy czytam o Twoim szczęściu
    i radości .. jesteś 'pozytywnie zakeconą' cudowną Istotką i to jest piękne Kochana 💗💙💗
    .. zdjęcia są niesamowite i prześliczne, jak zawsze 💞

    - przesyłam niezmiennie moc ciepełka i serdeczności, życzę Ci ogrom zdrówka i Twoim bliskim,
    duuużo cudownych chwil każdego dnia, ściskam mocno :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana, kochana i raz jeszcze kochana, dziękuję. :)))) Normalnie takie osoby, jak Ty dodają samego dobra i pewnie nawet nie wiedzą, jak bardzo są ważne w świecie. Dziękuję, że jesteś. Jak się czujesz? Z całego serca życzę Ci zdrówka, siły, spełnionych marzeń. Cieszę się, że mam w życiu tak pięknego człowieka, jak TY!!!! <3 :))))

      Usuń
  25. Pięknie mija Ci czas. Powodzenia Agnieszko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. :*** Ja również życzę Ci powodzenia, niech dużo dobra Cię spotyka. Przytulam bardzo mocno. :))))) <3

      Usuń
  26. Agnieszko, bardzo mnie cieszy Twoje pozytywne podejście do życia. Wnoszę, że jesteś szczęśliwa, a to faktycznie najważniejsze w życiu.
    Dla mnie ten miniony rok jest sukcesem pod względem zdrowotnym. Mimo pandemii wokół, jakoś jescze, tfu....tfu... nikt z bliskich mi osób nie zachorował oprócz jednej bardzo aktywnej zawodowo siostrzenicy. Dzięki Bogu wyszła z tego, nie zarażając nawet swoich domowników. Teraz czekam na szczepionkę, bo mam ogromny apetyt na życie...
    Serdeczności :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teresko, ależ mi miło na sercu czytać, że cieszysz się moim szczęściem, tak samo ja Twoim. Ten rok tak się zaczął stresująco, ale trza być silnym i wierzyć, że będzie dobrze. Niech wszelkie choroby się nas boją, a won paskudy!!! hehe Cieszę się, że jesteś zdrowa i Twoi bliscy. Bardzo mocno Ci życzę, byś w tym roku żyła pełną piersią, byś czuła spełnienie pod każdym względem, boś Ty jest bardzo, bardzo fajowa kobieta. :) Pozdrawiam najserdeczniej. :)))

      Usuń
  27. Osobiście jestem zaskoczony(mile) samym postem. Dzisiaj chciałbym osobiście pisać z wszystkimi osobami, twoimi przyjaciółmi którzy nam dobrze życzą
    Znajdę czas by każdemu z osobna podziękować za wsparcie dla Ciebie.Zakoczyłaś nmie tym wpisem i zdjęciami o których nawt nie miałem pojęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie D. - jak miło było pzreczytać te wzsystkie sympatyczne i ciepłe komentarze pod tym postem. To cudowne, że w tak piękny sposób wspierasz kochaną kobietę - absolutnie Ci wierze ,że to dobra, ciepła duszyczka - sprawia takie wrażenie. Pozdrawiam Was oboje cieplutko :-)

      Usuń
    2. Nie da się Ciebie nie cenić, jesteś KOCHANA. :)))))

      Usuń
  28. Wierzcie mi albo nie. To kobieta mimo swoich trosk i problemów, jest zawsze uśmiechnięta,zawsze ma czas dla mnie i dla przyjaciół tych którzy są blisko i przyjaciół z bloga, zawsze mi o tm mówi.Miło ze macie kontakt ze sobą i się wspieracie, ja bloga nie ogarniam, ale miło że są osoby na życzliwe.

    OdpowiedzUsuń
  29. Może niewielu z Was wie że wczoraj mieliśmy rocznicę znajomości. Choć znamy się znaczne dłużej to taka data oficjalna.Tylko wtajemniczone osoby o tym wiedzą, prawda Sylwiu? 😀

    OdpowiedzUsuń
  30. Często się mówi " życie to nie bajka" a ja jestem w bajce, nie wiem czy mogę o tyn pisać na blogu ale jestem z Agusią szczęśliwy. To był naprawdę szczęśliwy i rok i niech to trwa nadal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ tymi komentarzami, żeś  mnie uradował, dziękuję. :**** Tak Darku, tu jest dużo unikalnych ludzi, którzy szczerze nam kibicują, którzy szczerze smucą się, kiedy coś jest nie tak i cieszą, kiedy jest dobrze. To miejsce, ta moja blogowa rodzina, to mój skarb. No, a zwróciłeś uwagę, że Ty też nim jesteś, co jasno tu napisałam. :))) 
      Tulę Cię bardzo mocno. Ale żeś się zmienił, brawooooo. Doceniam totalnie i jestem dumna!!!!!<3 :))))

      Usuń
  31. Pięknie opisałaś 2020 rok:)))Pozdrawiam serdecznie i powodzenia w Nowym Roku życzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję droga Reniu. Wszystko, co dobre niech do Ciebie lgnie, tak samo do tych, których kochasz. Pozdrawiam bardzo, bardzo serdecznie. :))) <3

      Usuń
  32. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Agnieszko, bardzo mnie cieszy że tyle w Tobie pozytywnej energii, którą tak pięknie się dzielisz z innymi :))) Wspaniale, że sobie uświadamiasz co jest Twoim skarbem, że coraz bardziej pasjonują Cię rośliny, że zaczęłaś malować, że sprzedajesz makramy. Na zdjęciach widać jak potrafisz się cieszyć z wszystkiego! I niech tak będzie dalej- życzę Ci jak najwięcej pozytywnych i radosnych chwil :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam Twój komentarz, serce mi ciepłem się otuliło. Zajrzałam jeszcze raz na te swoje zdjęcia z tego posta i poczułam jeszcze większą za wszystko, co dobre- wdzięczność, dziękuję Ci bardzo. :))) Życie nie jest łatwe, ale są ludzie, którzy potrafią zdziałać cuda, dodają niewidzialnej mocy, która kryje w sobie ogrom dobra i siły, dziękuję, że się tym ze mną podzieliłaś. Wszystko, co najcenniejsze w życiu niech stale Cię otacza. :))) <3

      Usuń
  34. Aga, śliczne zdjęcia - jak zawsze zresztą :)Gratuluję osiągnięć i życzę Ci całego roku szczęśliwego, ciekawego, kolorowego i pełnego cudnych dźwięków :) Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu kochana, bardzo mi miło. :***** Niech ten rok będzie dla Ciebie jednym wielkim spełnionym marzeniem, bardzo Ci tego życzę i przytulam mocno do serca. :))))) <3

      Usuń
  35. Świetny mix zdjęć :D Życzę, aby obecny rok był dla Ciebie lepszy od poprzedniego :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci kochana, baaardzo mi miło. :))) Dużo szczęścia Ci życzę, bardzo, bardzo mocno Ci życzę. Pozdrawiam cieplutko. :)))) <3

      Usuń
  36. A więc w 2020 roku spełniłaś swoje marzenia!. Takie wrażenie odniosłam, czytając Twój wpis.
    Życzę Ci jeszcze wspanialszego roku 2021.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś cudowna, dziękuję całym sercem. To nie był łatwy rok, ale jakże przełomowy i tak, wiele marzeń się spełniło i jestem taka wdzięczna za to wszystko. Dużo pracy wykonałam i się opłaciło. Życzę Ci roku pełnego spełnionych marzeń, zasługujesz na ogrom dobra. Całym sercem pozdrawiam i życzę, co najpiękniejsze. :))) <3

      Usuń
  37. Piękny wpis!
    Życzę Ci wspaniałego stycznie, pięknego lutego, spokojnego marca, beztroskiego kwietnia, rozrywkowego maja, i radości, która trwa od czerwca do listopada, aż w końcu szczęśliwego grudnia. Niech Twoje życzenia się spełnią, abyś miała cały zdrowy, czarujący i szczęśliwy Rok 2021!!!
    Macham!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, jakie to fajne życzenia, aż się uśmiechałam i uśmiecham. :)))) Jesteś taka miła, życzę Ci dosłownie tego samego. Cieszę się z Twojej obecności i to bardzo, bardzo mocno. Przytulam i macham. :))))) <3

      Usuń
  38. Twój blog jest jak zastrzyk optymizmu :D
    Wszystkiego dobrego w 2021 roku :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Tus fotos son de gran belleza y te sacan una sonrisa, que es lo más bonito.
    Gracias por tus fotos y esos textos que expresas sin filtros...
    Un abrazo amiga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear Fernando. You always make me smile. Wishing you all the best, warm greetings. :)))))))

      Usuń
  40. Wspaniałe podsumowanie roku! Oby wszystko w tym roku ułożyło się po Twojej myśli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję droga Agnieszko. Tego samego życzę dla Ciebie. Pozdrawiam Cię najserdeczniej. Niech już w najbliższym czasie spełni się jakieś Twoje marzenie. :))) <3

      Usuń
  41. Agnieszka, you rightly said that plants can grow, soar and show their strength. Glad to read your post, you are smart, you will learn a lot and grow up. Love your macrame, it's good that people bought it, your works give joy and beauty.
    I wish you love and happiness in 2021.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dear Nadezda, you make me smile. I am so grateful for you. Your words make me so happy so motivated. Thank you for being. :********

      Usuń
  42. Superowe zdjęcia pogodnych i szczęśliwych ludzi :) Miło się ogląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę kochana. Pozdrawiam Cię najserdeczniej. Zaraz do Ciebie wpadam.:)))

      Usuń
  43. Oby ten rok był przede wszystkim zdrowy! Piekne zdjęcia pełne ciepła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się po całości, dziękuję. :) Zdrówka i dużo radości dla Ciebie. :))) <3

      Usuń
  44. Kochana! Ogromnie się cieszę twoją radością. Czy wiesz, że jesteś inspiracją dla wielu osób? Na pewno, wiem to w ciemno. Jest w Tobie tyle naturalnej radości, takiej szczerej, która zaraża. :) Uściski dla całej twojej rodziny i tajemniczego ,,pana D".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana i cieszysz mnie swoją obecnością pod niebiosa!!!! Dziękuję z całego serca za całą radość, którą czuję dzięki Tobie. :)))) Tulę i zaraz lecę do Ciebie na blog i cieszę się, że wreszcie to zrobię. Chcę i życzę Ci, byś była najprawdziwiej szczęśliwym człowiekiem. <3 :)))

      Usuń
    2. Dzięki kochana i nawzajem :)))

      Usuń
  45. Dla mnie rok 2020 również był przełomowy. Zdałam sobie sprawę ze słabości i zaczęłam nad nimi pracować.
    Życzę Ci, aby 2021 był jeszcze lepszy niż poprzedni. Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo, to naprawdę ważne, kibicuję Ci całym sercem. :) Kochana, te same życzenia płyną ode mnie do Ciebie, będzie pięknie. :)))))) <3

      Usuń
  46. bardzo się cieszę że makramy poszły w świat:) trzymałam za to kciuki! Pan D. któż to któż to:D jakiś rycerz z dawnych lat znajomości który teraz przybył oczarowany z białym koniem?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, jesteś cudna! :)))
      Z ty rycerzem haha toś mnie rozwaliła. :D No zjawił się taki jeden, uczepił się i co ja mam poradzić. Potrafi mnie wkurzyć na maksa, ale jest kochany i za nic nie chce się odczepić...to chyba dobrze. ;D

      Usuń
    2. :D:D:D i dobrze niech się czepia:) a Ty go nie puszczaj:) dobrze jest mieć taką osobę taką drugą połowę serducha:)

      Usuń
    3. No dobrze. hehe Choć ostatnio mnie meeega wkurzył. ;D

      Usuń
  47. Piękne zdjęcia wybrałaś :) Masz co wspominać.
    Oby kolejny rok wniósł w Twoje życie nowe, wartościowe osoby, które będą dla Ciebie taką inspiracją jaką Ty dajesz innym.
    Jesteś cudowna !!! Buziaczki Agnieszko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzruszyłam się, czytając Twoje słowa, dziękuję Ci. Dodałaś mi tak dużo wiary w siebie, dziękuję. Jesteś kochana, bardzo kochana, a ja jestem ogromnie za Ciebie wdzięczna. Jesteś taką osobą, jakiej mi życzysz, jestem szczęściarą. :)))) Bądź szczęśliwa, tak szczerze szczęśliwa, bardzo Ci tego życzę. <3 :)))

      Usuń
  48. Przepiękne zdjęcia! <3 Życzę Ci wszystkiego dobrego w 2021 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca i bardzo radośnie witam Cię w mojej blogowej rodzinie. :) Życzę, co najlepsze. :)))) <3

      Usuń
  49. Kochana,

    Cieszę się, że mimo ,iż rok 2020 był taki trudny pzryniósł Ci także coś pozytywnego min w postaci miłości pana D. , sprzedanych makram i pięknych chwil. Te trzeba ostanie w tych trudnych czasach trzeba doceniać najbardziej. Dobrze jest mieć dobre wspomnienia.
    Widać ,że jesteś kochaną , bardzo wrażliwą duszyczką - super ,że sięgnęłaś po pędzel. Dobrze jest się rozwijac - mieć jakieś zainteresowania i pasje.
    Rok 2020 był trudny - sporo ludzi straciło kogoś bliskiego ... Ten na razie też jest taki słodko-gorzki. Z dobrych rzeczy wreszcie dorobiałm się swojego wąłsnego pianina elektrycznego- pomaga mi przetrwać ten okres zimowego zadomowienia. Mam nadzieję,ze wraz z nadejsciem wiosny przyjdzie też nadzieja. Bardzo tesknie za moja moją siostrą i jej rodziną- nie widziałyśmy się od końca października. Niesteyu obostrzenia w UK są obecnie masakryczne ( 3 testy, bark możliwości wyjazdu bez ważnego powodu). Mam jednak nadzieję,że trochę się to wzsystko od kwietnia zmieni.
    Życzę Ci w tym nowym roku dużo miłośći, mnóstwa pięknych chwil, uśmiechu i dobra ze strony ludzi.
    Mocno przytulam i pozdrawiam
    Karo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko napiszesz i ja już czuję ciepełko w sercu, dziękuję za piękne, mądre słowa, dziękuję za życzenia. <3 Ja też mam właśnie taki rok, no...jego początek. hehe Wierzę, kochana, że będzie coraz to lepiej. Też tęskniłabym za Marcinem, moim bratem....tęskniłabym strasznie i nawet sobie nie umiem tego wyobrazić, bo my jak bliźniaki. Całym sercem życzę Ci, by ten rok był pełen piękna pod każdą postacią w każdej dziedzinie Twojego życia. Życzę, byś spotkała się z siostrą, by było niesamowicie miło. Cieszę się z Twojego pianina i wierzę, że pomaga w smutkach, że dodaje tej nutki radości. Pasje to nasza siła, to nasze lekarstwa i radości. :) Lubię do Ciebie pisać. Odganiam choróbska i niech będzie dobrze. Przytulam, pozdrawiam i życzę, co najlepsze każdego dnia. <3 :)))))

      Usuń
    2. Jak czytam Twoje słowa mam podobnie- od razu czuć kochaną, miłą, ciepłą duszycznkę JA też wierze ,że bedzie lepiej i lepiej i powoli małymi kroczkami odzyskamy nasz świat <3 Ja mam tak z siostrą, niestety musimy ten brak fizycznej obecności wszyscy przeczekać, włącznie z Maluszkami. BArdzo Ci dziękuję <3 To prawda pasje, hobby nadają życiu całe nuty kolorów. Dzięki nim mozemy się rozwijać :-) JA rónie zmocno przytulam i ściskam <3 xoxo

      Usuń
    3. 'To prawda pasje, hobby nadają życiu całe nuty kolorów. Dzięki nim możemy się rozwijać '- pięknie napisałaś. :) Ogromnie się cieszę, że jesteś, na serio ogromnie. Chce się stawać lepszym człowiekiem dla takich ludzi, jak Ty. Tulę mega mocno. :))) 

      Usuń
  50. Ileż to razy podziwiałam ten i inne Twoje posty. U Ciebie zawsze jest tak wiele pozytywnej energii, którą emanujesz na wszystkich!!! Od samego początku wierzyłam, że Twoje przepiękne makramy pójdą w świat i gdzieś daleko będą cieszyć czyjeś oczy.
    Bardzo dziękuję za pamięć, odwiedziny i bardzo serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Łucjo za wiarę i wsparcie, za motywację. :)))) Ja o Tobie pamiętam, jak mnie nie ma, to tylko dlatego, że nie mogę być na blogu, ale pamiętam. :) Pozdrawiam i życzę cudownego dnia, przytulam mocno. :)))) <3

      Usuń
  51. No właśnie, ten 2020 rok wcale nie był taki zły(zresztą pisałam o tym na swoim blogu), grunt, aby z małych perełek umieć wysłupłać prawdziwe piękno. Gratuluję tylu wspaniałych chwil, przyjaciół, a przede wszystkim Pana D.(ech, czy i ja kiedyś znajdę swoją drugą połowę?). Pozdrawiam serdecznie i oczywiście życzę wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana Karolino, przemiło do Ciebie pisać. Wierzę, że znajdziesz tego kogoś i będzie to prawdziwa miłość. :) Najserdeczniej pozdrawiam i życzę spełnionych marzeń. :*****

      Usuń
  52. Aż uśmiechnęłam się do Twojego pisania😀 dawno nie czytałam takich, mimo wszystko pełnych radości słów. Cieszę się Twoim szczęściem ❤️ dla mnie ten rok był trudny, pełen niepewności o rodzinę, dzieci, męża, tym bardziej że i ta podstępna zaraza nie ominęła nas. Ale mam nadzieję że z wiosną i słońcem może i radość powróci. Pozdrawiam serdecznie i ślę mnóstwo uśmiechów 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spowodować Twój uśmiech jest dla mnie prawdziwą radością, dziękuję, że dałaś mi o tym znać. :))) Niech będzie już dobrze, niech po smutkach i przeszkodach, niech będzie coraz to lepiej, bardzo Ci i sobie tego życzę. :) Najserdeczniej pozdrawiam i życzę małych cudów każdego dnia. :))) <3

      Usuń
  53. Pięknie napisane, od serca jak zwykle. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, baaardzo się cieszę czytając takie słowa. :**** Wszystkiego dobrego i dla Ciebie, przytulam mocno. :))))) <3

      Usuń
  54. Kochana życzę Ci samych cudowności w 2021 roku! <3
    Poprzedni rok choć był trudny, to nie brakowało w nim momentów wielkiej radości. Najważniejsze jest dobre nastawienie i chęć do działania. W Twoim poście pojawiło się wiele takich pozytywnych słów, to piękne!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję całym sercem. Cudownie jest wiedzieć, że to moje pisanie jest dla kogoś czymś dobrym, może i pomocnym. Pozdrawiam i bardzo mocno Ci życzę, co najlepsze. Dziękuję za słowa, które budzą we mnie jeszcze większą wiarę w dobro. :)))) <3

      Usuń
  55. Agnieszko, dobrze że tutaj jeszcze raz zajrzałam, żeby sprawdzić, co się u Ciebie dzieje, bo rzadko ostatnio bywasz na blogu, czytam ponownie tego wspaniałego, napęczniałego od pozytywnej energii i szczęścia posta, czytam komentarze, szukam mojego - a on zniknął! A na pewno pisałam! Ha! Blogger ostatnio cięgle mi robi takie głupie psikusy. Więc napiszę jeszcze raz, chociaż może nie tak samo jak w tym komentarzu, który wyparował. Bardzo się cieszę Twoim szczęściem, jesteś wspaniałą osobą, z pięknym i dobrym sercem, z wrażliwą duszą- i zasługujesz na takie samo szczęście, jakie wokół rozdajesz. Twój optymizm i pozytywne nastawienie do życia, czasem wbrew przeciwnościom, są zaraźliwe - i na pewno wielu osobom pomogły podnieść się w trudnych chwilach, lub spojrzeć przyjaźniej na ten nie zawsze dobry świat. Życzę Ci nieustającej pogody ducha i samych radosnych chwil, niech Ci się wszystko dobrze układa, niech wszechświat Ci sprzyja, niech Twoje marzenia się spełniają :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O buuu...a ja nawet się zastanawiałam czy Ci nie odpisywałam i też sprawdziłam...coś zaś ten blogger szwankuje tak bezczelnie. Jest mi super przemiło w sercu, bo napisałaś do mnie wiadomość, którą nazwałabym: Ratunek na każdy rodzaj cierpienia, taki pomocnik. :) Dziękuję, bo słowa, jakie napisałaś są, no są spełnieniem marzeń, dziękuję. Jesteś moją wielką radością. Może odczytasz tę moją wiadomość, chcę, byś wiedziała, że kolejny post jest również dzięki Tobie!  Spotykam wielu pięknych ludzi, tak tylko z zewnątrz, na wielu się zawodzę strasznie. Mam niewielu unikatów, ale są tak cudowni, że ich blask przyćmiewa wszystko, co złe, dziękuję, że jesteś i życzę Ci, co tylko najlepsze, zawsze!!!! <3 :))) <3

      Usuń
  56. ale super i pozytywne podsumowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. znam ten stan :) tej pustej głowy, u mnie ostatnio to norma.. dwa zdania cała wena wyfrunęła :D
    cieszy Twój wpis, bo jest! ale też wspominam twój pierwszy wpis, na pewno pierwszy który ja czytałam, rozwijałaś się i odbudowywałaś na naszych oczach, to jest właśnie piękne, bo dziś widzę niesamowitą, spełnioną, silną a przede wszystkim szczęśliwą kobietę <3 dlatego to był dobry i bardzo ważny rok, kolejny wydaje mi się ;) do tych innych idzie się przyzwyczaić ;)
    cieszę się jak Cię taką widzę, piękną szczęśliwą zakochaną - niech tak zostanie :*

    pokaż co malujesz, czekam z niecierpliwością
    wszelkiego dobra na ten nowy rok
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden z najpiękniejszych komentarzy, jakie kiedykolwiek dostałam od Kobiety, która swoją osobą mnie inspiruje i niesamowicie uszczęśliwia. Kobieta ta jest silna, piękna i dodaje innym sił życiowych, szczęścia, którego tak bardzo potrzebują, by stać się lepszą wersją samego siebie. Jesteś niesamowicie wielkim, cennym darem i tak Cię postrzegam!!!! Pragnę dla Was, co najlepsze i nigdy nie przestanę wierzyć  w waszą siłę, w to, że pokonacie, co złe i będzie coraz więcej tego, co dobre. Jesteście cudownie i tak czuję się szczęśliwa, mogąc do Ciebie pisać, że już nawet nie wiem, jak to wyrazić. Nie wypuszczę Cię z serca!!! <3 :))))) 

      Usuń
    2. Ps. W niedzielę pokażę pierwsze dwa skończone obrazy. :D Przytulam mooocno. <3

      Usuń
  58. Sporo się u Ciebie działo :) Mnie mam wrażenie, że zeszły rok jakoś przeleciał przez palce. Pomyślności dla Ciebie i Twojej drugiej połówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana i wzajemnie i z całego serca. :) Wydaje mi się, że czas leci coraz to szybciej i to czasami wręcz przeraża. No, ale  niech leci z jak największą ilością radości, tego nam życzę. :))) <3

      Usuń
  59. Gratuluję Kochana jesteś wielka! Gratuluję pasji, miłości, pozytywnego spojrzenia i sprzedanych dzieł :). Tamten rok nie był łatwy ale można w nim było dostrzec wiele pozytywnych rzeczy. Ja o swoich też pisałam na blogu. Ciekawe co przyniesie ten. U mnie zaczął się bieganiem po wszystkich lekarzach. Tak to jest jak w poprzednim się unikało przez pandemię ale mam nadzieję, że będzie lepiej :)
    Wszystkiego dobrego Kochana. Optymizmu Ci nie brakuje ale życzę żeby Cie nigdy nie opuszczał :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Kochana
    Wiele u Ciebie się dzieje, przeczytałam z zainteresowaniem, jak zawsze😊
    Życzę Ci samego dobra, miłości, spełnienia tych skrytych marzeń, ale przede wszystkim zdrówka😍
    Pozdrawiam niedzielnie bardzo serdecznie🌸🍒☕🦋🌞💛😊
    Nie wiem znowu dlaczego, ale w Waszych linkach nie wyświetlają się moje nowe posty🤔

    OdpowiedzUsuń
  61. Piszę w 2022 :D ale lubię czytać stare wpisy. Ciszę sie, że przeżyłaś dobrze 2020 rok (mam nadzieję że i 21też :D), dzięki Bogu. dla mnie miłość jest najważniejsza, myślę, że każdy ma inny obraz miłości ale każdy może mieć skrzywione wyobrażenie o niej, najlepiej właśnie jej szukać tej czystej i prawdziwej :) Cudownie pokazałaś rok w fotografii, lubię straszliwie coś takiego. Pozdrawiam cieplutko ♥️

    OdpowiedzUsuń