czwartek, 19 listopada 2020

Mam do Was pytanko.

 


Witajcie kochani, jak tam się macie? Przepraszam, że tak mało u Was bywałam. Pamiętajcie, proszę, że jeśli mnie nie ma, to oznacza, że muszę się zająć życiem na maksa, ale zawsze też za Wami tęsknię!

Dziś miał być zupełnie inny post, no ale, że trochę muszę nad nim popracować, a nie chcę, by było tu tak pusto, to jest ten. :)

Na pewno chcę Wam pokazać trochę makram. Chcę też zaprosić do sklepu, gdzie od 22.11 do 3.12 będzie -20% na wszystkie makramy.

https://www.etsy.com/pl/shop/Makramianki      🎁

🙜🙞

Macie też tak, że no niby tworzycie i chcecie zarabiać na tym, co kochacie. Przychodzi moment reklamowania się i jakoś tak wam nieswojo. Nie chcecie, by inni myśleli, że to czysta reklama. Niezbyt wiem, jak to opisać. hehe Jakby marzę, by sprzedawać, a z drugiej strony jakoś tak mi dziwnie o tym mówić, czy pisać. Moja mama ma zupełnie inaczej. Ona to tworzy, sama sobie mówi, że prace jej są zacne i pędzi sprzedawać, co idzie jej wyśmienicie (moje też sprzedała). Z wolna uczę się tej pewności siebie, powtarzam, z wolna. :D

No i w tym momencie chciałabym się Was poradzić.

Tak sobie spoglądam regularnie na madre i widzę jej wielką radość podczas tworzenia. Madre nie lubi bezczynności, musi coś robić, a tworzenie powoduje, iż widzę jej błyszczące oczy. Wpadłam na pomysł, włożyłam go na jakiś czas do zamykanej szuflady. Niedawno ją otworzyłam i zadałam mamie pytanie:

Mamo, chciałabyś mieć ze mną sklep na Etsy?


Pierw się wahała, ale czułam, że się zgodzi i z wypiekami na policzkach tak też zrobiła.

Chciałam Was zapytać, bo ja pewności nie mam, nie orientuję się zbytnio...

W sklepiku byłyby różności, takie jak na przykład:

  • Obrazy
  • Obrusy, serwetki
  • Makramy oczywiście (planuję nowości jak np. kolczyki)
  • Ozdoby sezonowe


Jak myślicie, czy taki sklep byłby ok, czy za duże zamieszanie? Naprawdę nie wiem. 
Zmieniłabym nazwę, bo 'Makramianki' niezbyt pasuje do tego wszystkiego.
Tu również chciałabym, byście pomogli mi wymyślić nazwę. Jest to sklep na Etsy, więc myślę nad angielską nazwą, tak by było chwytliwe i zrozumiałe też dla tych, co niezbyt znają ten język. Na razie mam pustkę w głowie.
To tylko pomysł, dzielę się nim z Wami, bo wiem, że tu otrzymam szczere opinie, podpowiedzi, pomysły.











  👀 
CAŁY CZAS POSZUKUJĘ, CZASAMI SIĘ GUBIĘ, ALE SIĘ NIE PODDAM I JUŻ. ZBYT CENIĘ ŻYCIE, BY SIĘ PODDAĆ. CIESZĘ SIĘ TYMI POSZUKIWANIAMI, WIEM, ŻE ŻYJĘ CAŁĄ SOBĄ.





Ps. musi być. hihi
Całym sercem dziękuję za tak wielkie wsparcie pod moim ostatnim postem. Wiem, był tajemniczy, ale chcę, byście wiedzieli, że po opublikowaniu go i przeczytaniu Waszych słów zyskałam siłę ogromną, nauczyłam się wiele, Pamiętajcie, że bardzo Was cenię, cieszę się, że mam tu ludzi, o których marzyłam, ludzi, którzy są moim światłem w życiu. 




Do następnego, bądźcie zdrowi i mimo wszystko pełni radości. Nie pozwólmy sobie na 'ślepotę' tego całego dobra, które jednak jest wkoło nas, nie umniejszajmy go. Przytulam mocno każdego z Was. :)))






159 komentarzy:

  1. A ja uważam że nazwa MAKRAMIANKA powinna zostać !
    Jest to część Ciebie ! Nie oszukujmy się bardzo ogromna część !
    To Twój świat to Twoja radość to Twoja oaza ! 💕

    MAKRAMIANKI & HANDMADE
    Makramianki Handmade

    A pomysł żeby wciągnąć mamę w ten świat jest bardzo fajny !
    Najważniejsze żeby zawsze była radość podczas tworzenia no i aby dzieciątka znalazły nowy domek tam gdzie będą cieszyć oko i tworzyć niepowtarzalny klimat ✨

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę to raz jeszcze, choć już wiesz, ale super miło mi widzieć Twój komentarz. :)))) No wreszcie się udało. :)))

      No to zostawię Makramianki i może dodam handmade. hehe Kocham Cię, pamiętaj. :******

      Usuń
  2. Pomysł świetny, zawsze warto próbowąć.
    Makramianka podoba mi się, może tez być "Makrama i handmade" i wszystko jasne.
    Trzymam kciuki, pasja i radość to sens życia!
    Trzymajcie się ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i nazwa dobra, wszystko jasne.
    Trzymam kciuki , pasja daje radość i o to chodzi!
    Trzymajcie się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że opublikowałam dwa razy to samo, ale co tam. :D Dziękuję, mega mnie cieszy Twoje wsparcie. :))) Teraz obie z mamą działamy na całego, bo to okres, gdzie sprzedajemy. Gdyby tak fajnie szło na Etsy, no ale ja i promocja to porażka. ;D Pozdrawiam Cię cieplutko i niech spełniają się marzenia. :))))

      Usuń
  4. Zgadzam się z Thick Bones- nazwa jest trafiona. Niestety na tworzeniu sklepu internetowego się nie znam. natomiast sprzedawać na Etsy jest dobrym pomysłem, Robicie piękne prace, a na zachodzie rękodzieło się docenia. Bardzo, bardzo podobają mi się te mniejsze makramy- wianek, anioł, sówka. Przepiękne. Masz niesamowitą mamę, podziwiam. Zresztą Ciebie podziwiam nieustannie za pogodę ducha, radość życia i niecodzienne spojrzenie na świat.
    Zdrowia, dużo zdrowia dla Ciebie i bliskich życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję całym sercem. :))) Toż jak mogłabym, to bym Cię bardzo mocno przytuliła. Uśmiecham się, bo jak mogłabym inaczej, zawsze mnie wspierasz, zawsze. Miło mi, że podobają Ci się te mniejsze makramy, więcej ich ostatnimi czasy robię. Wianek był nieco inne, ale odpadły naturalne ozdoby i musiałam improwizować, ale wyszło fajnie. Ja wiem, że sprzedają się w Polsce bardzo proste, w sensie klasyczne makramy, ale ja robie, co robię, co czuję i wychodzą mi często takie tajemnicze. Podoba mi się, jak je nazwałaś. :)))

      Zdrówko się przyda, bo akurat z nim mam lekki problem, dlatego też tak mnie tu mało. Wszystko przez palucha, co 15 razy w niego uderzyłam, zawsze w czwartego, już nawet lekarze się z tego śmieją. :D

      Pozdrawiam, tule, cieszę się Tobą, życzę zdrówka Tobie i Twym ukochanym i tulę raz jeszcze. <3 :)))

      Usuń
  5. Jesteście obydwie wspaniałymi osobami, radosnymi, otwartymi na ludzi i taki sklep jakkolwiek będzie się zwał to świetny pomysł.
    Od dłuższego czasu odwiedzam takie sklepy z różnościami, lubię przeglądać ich zawartość, szukać rzeczy, które wpadną mi w oko. Żałuję, że u nas nie mogę spotkać takich pięknych makram jakie tworzysz. Owszem wiem, że można takie cudeńka zamawiać w internecie, ale ja wolałabym po prostu wejść do sklepu i wybrać- dotknąć, zobaczyć.
    Jestem ciekawa jak będzie wyglądać realizacja Waszego pomysłu. Pisz o tym koniecznie!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mnie ucieszysz. No i jak mogę inaczej. Wiesz, choćby się nie udało, ale fajnie spróbować, naprawdę fajnie. Tyle razy próbowałam, nie udawało się, ale to były fajne przygody. Serce mi się raduję, bo ja czuję Twoje wsparcie i tak mi miło na sercu. Cudnie byłoby mieć taki stacjonarny sklep i mieć kontakt z Tobą. hehe Ja to sobie już wszystko wyobraziłam. :D Chętnie będę pisała i każdy z tych postów będzie też pisany z myślą o Tobie, bo mi mega miło przeczytać, że chcesz obserwować naszą drogę. Toż jak ja Cię serdecznie pozdrawiam, jesteś moim szczęściem, kobietą, która pomaga mi się rozwijać jako człowiek, dziękuję. :)))))))))

      Usuń
    2. Miło czytać to co piszesz!
      Pamiętaj, nigdy się nie poddawaj. Mówi Ci, to osoba, która sporo przeszła. Wszystko w życiu jest po coś! Żyłam z wielką zadrą w sercu. Nagle znalazłam się na wielkim rozdrożu. Po stracie pracy- staże, umowy śmieciowe, marne pieniądze, kłopoty finansowe. Ale z drugiej strony te 10 to był milowy krok w moim życiu. Poznałam mnóstwo ludzi, spróbowałam swoich sił w kilku miejscach, uwierzyłam w siebie.
      W ubiegłym roku wróciłam do zawodu, ale warunki pomimo, że wreszcie finansowo odżyłam, nie były korzystne. W wakacje znowu znalazłam się w punkcie wyjścia, ale załapałam się na tarczę antykryzysową...A tu nagle pod koniec lata niespodziewana oferta. Prowadzę oddział przedszkolny w małej wiejskiej szkółce. Dyrektor jest trochę narwany, ale mnie lubi, a przede wszystkim nie przeszkadza mi w mojej twórczej pracy z dziećmi.
      Lubię prowincję. Jedna z matek ( też po "usunięciu zadry z serca") prowadzi kwiaciarnię. Z wykształcenia jest dietetyczką, ma gospodarstwo, a od tego roku ruszyła z tą kwiaciarnią. Lubi ludzi, jest energiczna, pomocna. Ściąga do tej swojej kwiaciarni różne drobiazgi, które ja z zapałem oglądam i kupuję, bo teraz w czasie tej pandemii poprawia mi to humor. Oprócz tego sama tworzy z tego co ma pod ręką, a to jeże, które prezentowałam na swoim blogu, a to bukiety, tudzież inne cudeńka. Mówi, że interes się kręci i pomimo tego co teraz daje radę.
      Pozdrawiam weekendowo.

      Usuń
  6. Sobre el nombre a dar este arte no se que decirte. De los productos que se obtienen son preciosos.

    Saludos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear Tomas, Thank you for your support which means a lot to me. :) Warm greetings, stay healthy and happier day by day. :)))

      Saludos.

      Usuń
  7. Piękne rzeczy.
    Tu wyżej jest dobra nazwa :)
    Powodzenia - idę oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, normalnie serce mi się raduje. :) Ja tam powoli uzupełniam sklepik. Aniołki będą chyba we wtorek. Rok temu sobie obiecałam, że wcześniej zrobię ozdoby świąteczne i jakoś tak rok szybko zleciał i zaś jest to samo, wszystko robie na ostatnią chwilę. Miałam aniołka, ale się sprzedał. :) Kochana, dziękuję, jesteś dla mnie ważna. Pozdrawiam serdecznie. :))) <3

      Usuń
  8. "Makramianka" to piękna i oryginalna nazwa. Myslę, że w jej obrębie mogą sie mieścic przeróżne wytwory utalentowanych rąk Twoich i mamy. To wspaniale, że mozecie tworzyc z mamą, że także i na polu tej radosnej twórczości macie porozumienie. Jesteście bardziej jak siostry, niż jak mama z córką. I to jest piękne!
    Pozdrawiam Was obie bardzo serdecznie i nieustającej weny życze oraz oczywiscie duzego popytu na Wasze dzieła!:-)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całym sercem Ci dziękuję i też Twe słowa przekażę mamie. :))) Ogromnie się cieszę, że mamy z madre takie relacje, że jest tak przyjacielsko. Wspólnie o to zadbałyśmy i jestem z nas dumna. Jeszcze raz dziękuję. :) Pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę wielu spełnionych marzeń. :))))) <3

      Usuń
  9. Wspaniałe prace i cudowna nazwa. Trzymam kciuki. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Agnieszko, wiele to znaczy. Pięknego dnia Ci życzę. :))))Również trzymam kciuki. <3 :)))

      Usuń
  10. Ja też uważam, że nie ma co kombinować za dużo z tą nazwą, Makramianki to bardzo dobra nazwa, nawet jak tam będą też inne rzeczy. Te wianki Twojej mamy są świetne! W ogóle obie tworzycie wspaniałe rzeczy, więc połączenie sił jest doskonałym pomysłem :). Trzymam kciuki za powodzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję meeega mocno. :))) Mama mi ostatnio powiedziała, że niebawem kończy robotę z tymi stroikami, a ja jej powiedziałam, że teraz to dopiero zacznie się robota...chyba się ucieszyła. :D Ogromnie kocham patrzeć na to, jak mama tworzy, jaka jest skupiona i jak się uśmiecha. :) Pozdrawiam, niech spełniają się marzenia. Przytulam mocno. :))) <3

      Usuń
  11. Wiesz - zarabianie na tym, co się kocha - to jest najwyższy poziom szczęśliwości, jaki można na tej ziemi osiągnąć, ale... do tego trzeba całej masy cierpliwości. Słyszałam ostatnio opowieść o Eminemie, który na początku swojej kariery, zapytany czy go nie zniechęca krytyka czy niechęć do jego twórczości , odpowiedział, że przyszedł na świat po to - by rapować. Tak się zatracił w tym rapowaniu, że wszystko inne samo przyszło, ale on miał jeden cel i nie oglądał się na boki.
    Jeśli nazwę czujesz sercem i było do tego stworzona - to nie zmieniaj, nie działąj pod publikę, działąj zgodnie z intuicją. " Rapuj" sobie powolutku, a zobaczysz owoce przyjdą z czasem. Dobrze jest zanim te owoce przyjdą mieć tak zwane stałe źródło dochodu, bo wtedy się aż tak bardzo nie spinasz, a spinanie się - robi wręcz odwrotną robotę. I tu musiałabym przytoczyć pewien cytat, gdyby nie to, że autentycznie istnieje książka pod takim tytułem, to bym go nie przytoczyła :) " Kto ma wyj...ane - temu będzie dane" Dlatego działajcie dziewczyny, bo to jest sens istnienie,a świat musi o Was usłyszeć i wtedy pojawią się owoce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś niesamowitym człowiekiem, kobietą o wielkim sercu, człowiekiem, który jest siłą tego świata!!! Dziękuję za ogromną motywację, za wsparcie, za naukę. Zapamiętam Twoje słowa, zapamiętam. Serce mi się do Ciebie uśmiecha. <3 Kocham to, co robię, a jak udaje mi się sprzedać, to zawsze szklą mi się oczy. Nie poddam się, bo kocham tworzyć. Dziś też idę do pracy sprzątać, to też bardzo lubię. Nie wiem, ale czasami czuję, że czyjeś słowa będą moją siłą już zawsze, dziękuję, bo taki mnie obdarzyłaś po raz kolejny, dziękuję. Pragnę dla Ciebie, co najlepsze. <3 :)))

      Usuń
  12. nie kombinuj, nie kombinuj, piękno tkwi w prostocie :) marakamianka pasuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, dziękuję za wsparcie. :****
      Pozdrawiam cieplutko. <3 :)))

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Thank you dear Ana, thank you so much. Have an amazing week. :))) <3

      Usuń
  14. Ooo, takich rzeczy ja się dowiaduję poprzez bloga :P.

    Aguś myślę, że nazwa sklepu nie ogranicza Cię tylko do makramowych prac, a zawsze w opisie możesz dopisać, że prace są różne tworzone przez mamę i córkę :).

    Najpierw myślałam, że namawiasz mamę na założenie bloga co też byłoby super pomysłem :).

    Niech mama tworzy, bo na prawdę widać, że ją to cieszy :).

    Długo czekałam żebyś pochwaliła się swoimi pracami na blogu w większej ilości i ... jestem usatysfakcjonowana (ale trudne słowo hihi).
    Wiesz, że jestem Twoją wielką fanką i widzę też prace na żywo więc wiem, że są piękne. Widać, że robione z sercem :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapomniałam napisać, że zdjęcie mamy na dywanie jest cudne :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aguś, dam opis tak, jak napisałaś. Dziękuję za wskazówkę. :)

      Buahaha Cieszę się, że jesteś usatysfakcjonowana. :D Rzeczywiście trudne słowo. hahahaha

      Wiesz, jak się cieszę z Twojej przyjaźni, super z Ciebie człek!!!!!! :))))))))) <3

      Usuń
  16. Witaj Agnieszko.
    Podzielam pomysł i nazwę. Nie ma co kombinować za dużo. Trzeba korzystać póki jest impuls i działać.
    No i wiadomo, jak nie spróbujecie to się nie dowiecie czy było warto i czy to jest właśnie to, co chcecie robić z mamą dalej w życiu :)
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana za wsparcie. :) Cieszę się, że tyle osób jest za tą nazwą. Pamiętam, jak szukałam nazwy i ta tak zupełnie nagle wleciała mi do głowy. :D Pozdrawiam, niech marzenia się spełniają. :)))

      Usuń
  17. Aguś, przyłączę się do głosów poprzedników: nie zmieniałabym nazwy, jest ładna, melodyjna i tak mi się już kojarzy z Tobą. A pomysł, by dołączyła do Ciebie Mama jest super i bardzo Wam kibicuję.
    Uściski posyłam cieplutkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zmienię nazwy. :) Małgosiu, jak ja Cię lubię i cenię. Czuję, że mnie wspierasz, kibicujesz mi, a ja to samo robię dla Ciebie. Kiedy byłam nastolatką, tak mi brakowało dobrych duszyczek obok siebie, jakoś tak nie umiałam trafić, zamiedzenie za zawiedzeniem. Ten blog jest moim szczęściem, wiele razy już to robiłam, ale znów chcę Ci podziękować za to, że jesteś, a jesteś bardzo ważna!!!!!!!! Przytulam Cię do serca. <3 :)))

      Usuń
  18. Dziękuje Ci pięknie, bardzo mi miło. Pozdrawiam serdecznie, cudownego weekendu. :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki duet to strzał w dziesiątkę! Myślę, że większy asortyment to więcej zaglądających, potencjalnych klientów. Jeśli ktoś szuka np. obrusu a zobaczy Twoje piękne makramy to na pewno się zachwyci - w końcu jest sporo osób, które nie wiedzą nawet co to jest makrama:)))
    Nazwa jest fajna ale jeśli zechcesz jednak ją zmienić to może "Aga, mama i makrama"?
    Trzymam kciuki i ściskam mocno obie panie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo kochana. :))) No i bardzo mi się podoba Twój pomysł na nazwę, będę ją pamiętała, jako opcję B. Powiem też o niej mamie. :) My potrafimy sprzedać i to w mig, ale jakoś tak już w internecie nam nie idzie. hehe Nie poddam się jednak, bo też czemu skoro jest to coś, co mnie cieszy. :) Może namówię mamę, by nauczyła się makramić. hihihi No, ale dam jej wolną rękę, niech porwie ją czar tworzenia. :) Pozdrawiam najserdeczniej, ciesząc się Twoim wsparciem na całego. :))))))

      Usuń
  20. Śliczne prace. Fajny pomysł, że będziesz prowadziła sklep z mamą. Nie zmieniałabym nazwy, ewentualnie bym ją rozszerzyła. Pozdrawiam serdecznie. Powodzenia dziewczyny.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy całym sercem. Myślę nad rozszerzeniem nazwy. Bardzo mnie cieszy Twoje wsparcie, mama też uradowana, bo ja jej wszytko przekazuję oczywiście. Przytulam Cię mocno i w imie mamy tak samo. :)))

      Usuń
  21. Super duet jesteście, jak najbardziej razem z mamą sprzedawać, nazwa ok.Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wsparcie, czuję ciepełko na sercu. Niech marzenia się spełniają. Pozdrawiam cieplutko, miłego weekendu. :)))

      Usuń
  22. Piękne rzeczy Tworzysz. Przypomniały mi się odległe czasy kiedy makrama była na topie, każdy z nas coś tam robił, chociaż trudno było zdobyć odpowiedni sznurek. A w sklepiku Twoim dobrze jak będą zróżnicowane cudeńka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci całym sercem. Ciekawe, jakie cudeńka tworzyliście. Oglądałam makramy w starych gazetach i ogromnie mi się podobały. :) Miłego weekendu Ci życzę. :) <3

      Usuń
  23. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej, Kobiety wspaniałe, twórcze, uzdolnione, to, co robicie jest cudne. Dostałyście tyle talentów. Nie znam się na prowadzeniu sklepów, bo jestem " kurą domową" i to wiekową:-) ale tak, tak, proszę, zabierz Madre do tego interesu. Podoba mi się, że sprzedaje,że reklamuje, to jej praca, jej radość, jej życie, bierz z niej przykład, nie zakopuj talentów w szafie. Potem sobie przejrzę co tam macie i zakupię coś od Ciebie i coś od Madre, chcę żebyście były ze mną w Święta, żeby znów wróciła normalność.Pewnie to będzie ten Aniołek co skradł moje serce i pewnie wianek szyszkowy, ale jeszcze się rozejrzę. Cieszę się Waszym pomysłem, takich ludzi trzeba promować! Buziaki Wam obu ślę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomysł na nazwę Ewy J. bardzo mi się podoba, dołożyłabym tylko: Aga, mama, nie tylko makrama:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu kochana, jak mi na sercu miło. Ten pomysł wklepiemy w życiu po nowym roku, tak mama zadecydowała. Wianek zaprezentowany mama zrobiła dla mnie. Jakbyś chciała Basiu, to Ci podarujemy wianek na święta, to dla nas przyjemność. :)
      W sklepie mało się dzieje, bo co robie, to akurat mamie udaje się sprzedać. :) Dziś miały być dwa aniołki, bo ten z posta też się sprzedał. Akurat nam  komputer padł i nic nie mogłam dodać na etsy. Mam teraz laptop od Pana D. i jakoś staram się na nim robić. Biedok nie wie, że właśnie zgrywam mu pond 5 tysięcy zdjęć, ale większość usunę, zanim to zobaczy. hehe Także, nawet aniołów nie udało mi się jeszcze dodać, a zaraz mykam do pracy. Serce mi się uśmiecha na myśl, że tak nas wspierasz i chcesz mieć nas obok siebie na świętach. Basiu, choćby nie wiem co, ja Cię z serca już nie wypuszczę, jesteś taka ważna, uszczęśliwiasz mnie. :)))))) <3

      Usuń
    2. Aguś Skarbie, mam za sobą bardzo trudny czas, kilka śmierci bliskich mi Osób, moja choroba, to wszystko sprawiło, że nie zrealizowałam moich świątecznych marzeń, ale cóż, tak bywa w życiu. Może ta karta się odwróci i będziemy żyć normalnie.

      Usuń
    3. Ogromnie mi przykro Basiu. Ja również mam taki dziwny czas, nie wiem, czy jest ok ze zdrowiem, czy źle i czekam. No, ale musimy być silne i wierzyć, że będzie dobrze, wierzę Basiu kochana. Najmocniej Cię przytulam. Dzień po moich urodzinach, czyli 18 stycznia przyszedł do mnie obraz od Ciebie. Oczywiście wyszłam z poczty jak uradowane dziecko i tak się cały czas uśmiechałam. Wspaniały obraz, który właśnie dodaje mi siły, mam już dwa Anioły, które dodają mi tego, czego potrzebuję, dziękuję. Nie wiem, ile już razy moi bliscy usłyszeli o Tobie Basiu, bo Ty to Ty, niesamowicie piękny człowiek!!!! Jeszcze raz mocno przytulam. <3

      Usuń
    4. Dotarłam do Ciebie Agusiu, wiesz, nie mogę nadążyć ze wszystkim, bawię Wnuki, gotuję, piekę, maluję, piszę i mam 60 lat:-))))

      Usuń
  26. Wow, te prace są absolutnie cudowne - pewnie, że trzeba się reklamować i chwalic, jeśli się jest w czymś dobrym, a tu widzę ogromny talent ! Same cudeńka na prezenty ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Natalio, jesteś przemiła i aż chce się tworzyć, dziękuje. :))) Miej cudowne dni. :))) <3

      Usuń
  27. Jak dla mnie to całkiem niezły pomysł z tym sklepem i z jego nazwą. A różnorodność będzie tylko sprzyjała zdobywania kolejnych klientów.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za Twoją opinię. Strasznie się obawiałam, że ta różnorodność to będzie za dużo, ale już się nie boję. Pozdrawiam Cię najserdeczniej. :))) <3

      Usuń
  28. Bardzo dobry pomysł na współpracę z mamą , bo jak komuś zaufać to tylko mamie. Nie ma co się wstydzić , że reklamujesz. Tworzycie piękne rzeczy i na pewno znajdą się chętni. Dziękuję ci kochana za wszelkie komentarze , które u mnie zostawiasz. Zawsze piszesz ciepło i optymistycznie. Realizujcie się w pasji , życzę powodzenia . Miłego weekendu 🍄☘️🍁☘️🍄☘️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, zawsze mnie wspierasz, zawsze. :))) Ciepłe słowa u Ciebie zostawiam, bo u Ciebie innych zostawić nie potrafię, cieszę się, że jesteś!!!! Ja również życzę Ci powodzenia, niech się spełniają Twoje marzenia. :******

      Usuń
  29. Wow, wow, wow!!!!!! Wszystko jest śliczne. Moją uwage przykuły biała sowa, wianek z makramowymi kawiatami, i ta makrama w bieli jesienno-zimowa - tak ją sobie nazwałam.

    Tak, jak pisze częśc osób, uważam, że nei ma sensu zmieniać nazwy - w koncu już jakis czas pod nią istniejesz i część ludzi tak Cię pamięta w sieci, a to ważne przy obecnej ilości sprzedających.
    Dzięki dołączeniu Mamy i jej prac do sklepu, wzbogacicie asortyment i myslę, że przyciągniecie więcej klientów. I oczywiście na wszystko trzeba czasu, ale myślę, że owoce z tego będą słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :))) Cudownie wiedzieć, co Ci się spodobało, fajnie, że mi to napisałaś. <3 Uśmiechnęłam się, tak przepięknie napisałaś ostatnie zdanie, że uśmiech musiał się pojawić i nadal trwa. Dziękuje, będziemy wytrwałe, cierpliwe, będziemy się cieszyć samą drogą. Choćby była jedna sprzedaż w roku, to zawsze jedna uszczęśliwiona osoba, czyli cudnie. :))) Pozdrawiam, mocno Cię tulę i życzę co najpiękniejsze. :))) <3

      Usuń
  30. Witam.
    Lubię makramy. Przepadam za artystycznym rękodziełami.
    Piękne są te Twoje makramy.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super mnie to cieszy, że Ci się Michale podobają. Mega mnie to raduje, dziękuję za wielkie wiadro motywacji. :) Pozdrawiam serdecznie. :)))

      Usuń
  31. Swietny pomysł, tym bardziej, że zbliżaja się dni, kiedy wieczory dłuższe i chętniej realizujemy swoje pasje w zaciszach domowych. A tu w takim towarzystwie... Strzał w dziesiątkę:) Ja bym pozostała przy nazwie aktualnej w tej chwili. Nie zgubisz, Agnieszko, dotychczasowych klientów.
    Cieplutkich wieczorów i sympatycznych rozmów uczestniczek tej obiecującej "spółki" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Teresko za bardzo piękne słowa, dziękuję. :) Zostanę przy ten nazwie, dopiszę tylko, że tworzę z mamą. Kocham tworzyć, przelewać swoje emocje w prace. Cieszy mnie każda sprzedaż, cieszy mnie, że kogoś choć trochę uszczęśliwiłam, ogromnie mnie to cieszy. Dziękuję za Twoje wsparcie, jesteś tak kochanym człowiekiem. Mocno Cię przytulam i pragnę dla Ciebie, co najlepsze. <3 :)))

      Usuń
  32. Wspaniałe prace! Powodzenia!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, wsparcie Twoje mnie mega cieszy. Również życzę Ci powodzenia w realizacji marzeń. :*********

      Usuń
  33. "Macie też tak, że no niby tworzycie i chcecie zarabiać na tym, co kochacie. Przychodzi moment reklamowania się i jakoś tak wam nieswojo"....Och Agnieszko, miałam tak od zawsze i chyba mam nadal. Głupio to zabrzmi, ale przyznam, że z początku nawet wstydziłam się pokazywać swoje prace........że niby z czym do ludzi, hehe. Potem odrobinę okrzepłam, ale odpowiednio wycenić prace i jednocześnie się docenić nie potrafiłam. Agnieszko, piękne te Twoje makramy, wszystkie bez wyjątku i życzę Ci jak najwięcej udanych transakcji. Wciągnięcie mamy do tego przedsięwzięcia jest bardzo dobrym pomysłem. Więcej produktów, większy wybór i mama szczęśliwa, czego chcieć więcej. Powodzenia życzę i gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj kochana bratnia duszo. :))) Jak ja dobrze Cię rozumiem. Ja również długo się bałam pokazywać swoje prace. Ba...nadal mam z tym problem. Zaczęłam malować jakiś czas temu. Maluję tak, jak mi się tam chce. Kupiłam tanie farby akrylowe, bo takie były. Oglądam sobie filmy na YouTube i sobie maluję. No i tak już od paru miesięcy mam zamiar pokazać te moje malunki. Przecież wiem, że tu mogę pokazywać swoje prace, bo tu ma blogowa familia, ale ...a wiesz...pokarze wreszcie te prace. hehehe Tobie [pierwszej o tym piszę, miło mi Ci to pisać. :)))




      No, a co do wycenienia swoich prac, matko, tu to mam problem na maksa. Jak robie prasce dla bliskich to dopiero mam problem i nie umiem wytrzymać i robie im jeszcze parę dodatków. haha :D

      Dziękuję za Twoje wsparcie dla nas, zawsze mnie wspierasz. Ogromnie Cię cenię, normalnie całym sercem przytulam. Jesteś osobą, która pięknie ubarwia moje życie!!!! Pozdrawiam najserdeczniej. :))) <3

      Usuń
  34. Piękne te Twoje makramy.Pomysł sklepu bardzo fajny a jak dołączy się mama to będzie jeszcze lepiej. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo droga za Twoją opinię i wsparcie. :) Mama również się cieszy, przekazuję jej, bo musi wiedzieć, ile tu miłości otrzymujemy. Pozdrawiam cieplutko. :)))) <3

      Usuń
  35. Piękne rzeczy tworzycie:))Twoje makramy są cudne:)))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :))) Serce mi się raduje, że Ci się te moje makramy podobają Reniu. Pozdrawiam mega serdecznie, miej dni pełne radości. :))) <3

      Usuń
  36. W grupie raźniej, więc wspólny sklepik z Mamą to doskonały pomysł!
    Nazwa też! A makramowe wyroby cudne!
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, jest mi przemiło. :) Z takim wsparciem to się chce działać i jakoś tak wiara wzrasta. :) Pozdrawiam cieplutko, niech spełniają się marzenia. :))))

      Usuń
  37. Piękne prace, cudowne makramy. Fajnie, że wciągnęłaś mamę w swój mały biznes. Warto wstawiać różne prace, nie wiadomo co komu się spodoba, zwłaszcza przed świętami.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję droga Aniu. Ten pomysł wkroczy w życie z nowym rokiem, tak zadecydowała mama. Chciałam zapytać Was o opinię. Mega mnie cieszy Twe wsparcie i to, że napisałaś, co myślisz. Dziękuję i bardzo serdecznie pozdrawiam. :))))))))

      Usuń
  38. Bardzo Wam kibicuję i życzę powodzenia. Prace są piękne, więc warto spróbować.
    Serdeczności moc przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i raz jeszcze dziękuję Doroto kochana. :))) Normalnie dziękuję. Wiele się ostatnio dzieje i naprawdę pisząc to mam poczucie, że mam wsparcie i cudownych ludzi. Nie widziałyśmy się, ale jesteś mi bliska i tak bardzo życzę Ci, co najlepsze. Pozdrawiam najserdeczniej. <3 :))))

      Usuń
  39. Ty też, tak jak Twoja Mama tryskasz radością i promieniejesz pokazując swoje prace. Być może nie masz jeszcze takiej pewności siebie jak Mama ale wierzę, że obserwując Ją nauczysz się tego od Niej :)
    Pomysł na wspólny sklep jest świetny. Nie wiem czy jest sens zmiany nazwy sklepu bo ludzie, którzy u Ciebie już coś kupili będą pamiętać tę nazwę a nowi...? nowi zaakceptują to co będzie jeśli produkty im się spodobają to moim zdaniem nazwa nie ma znaczenia.
    Powodzenia Wam życzę i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję. :) Jeszcze jestem bardzo nieśmiała w tych sprawach. :)))Nazwę zostawiam, dopiszę tylko, że pracuję z mamą i zobaczymy, jak to będzie. :) Przepraszam, że dopiero odpisuję, komputer nam padł dwa razy. Pozdrawiam Cię najserdeczniej, cudownych dni. :*********

      Usuń
  40. Kochana pomysł na prowadzenie sklepu razem z mamą to strzał w dziesiątkę 🙂
    Razem tworzycie,razem będziecie się wspierać i wszystko zostaje w rodzinie, życzę Wam powodzenie i dużo klientów,bo prace są śliczne 😍
    Pozdrawiam Was obie i życzę dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca i przepraszam za późne odpisanie, komputer dwa razy nam padł. Mama jest nieco przerażona, ale da radę. hihihi Twoje wsparcie bardzo mnie cieszy, naprawdę aż wszystko wydaje się piękniejsze. Dziękuję i życzę dużo szczęścia. <3 :)))

      Usuń
  41. To genialny pomysł że połączyłyście wspólne siły :-)Tworzycie naprawdę śliczne rzeczy.Co do nazwy to zasugerowałabym Ci abyś nadała sklepowi miano rzeczy która będzie Twoim faworytem w sprzedaży. Bo przecież każdy makram będzie miał inną nazwę. Jesteś artystką , na pewno coś oryginalnego wymyślisz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ciekawy pomysł. Dziękuję całym sercem za wsparcie. :) Zobaczymy, jak to będzie. Mama ciężko pracuje, jest moją szefową, dostałam pracę to też czasu mnie. No, ale jednak marzenie wielkie, to też motywacja jest. Dziękuję za tyle dobra, które od Ciebie otrzymuję. Przepraszam za brak odwiedzin, komputer nam padł. Najserdeczniej pozdrawiam, pięknych dni. :*****

      Usuń
  42. Piękne wyroby twórcze. Zachwycił mnie zwłaszcza aniołek. Masz talent.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie. Miło mi wiedzieć, co Ci się najbardziej spodobało. :))) Fajnie mi się tworzy te aniołki, jakaś taka fajna energia od Nich bije. :))) Przepraszam, popsuł się nam komputer i dopiero odpisuję. Uściski wielkie, cudownych dni Ci życzę. :))) <3

      Usuń
  43. Dziewczyny już wszystko powiedzialy😁 Trzymam kciuki👏
    Ja głównie na kiermaszach sprzedawałam i wśród znajomych. Kiedyś wystawialam na Artillo, ale zrezygnowalam, za duże prowizje.
    Pozdrawiam i życzę powadzenia 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Agnieszko za wsparcie. :) Również lepiej mi idzie sprzedaż prywatnie, ale i na etsy ciut ruszyło, za co jestem bardzo wdzięczna. Pozdrawiam i życzę dni pełnych szczęścia. :))) <3

      Usuń
  44. Genialny pomysł kochana i super, że wspólnie z mamą będziecie mogły dzielić się swoimi talentami i sprzedawać Wasze niepowtarzalne rzeczy, super. Nazwa jest świetna, nie trzeba jej zmieniać, nawet jeśli inne rzeczy też będziecie dodawać.
    Powodzenia i jak najwięcej klientów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś Klaro super fajna, przyjacielska i aż chce się uśmiechać w Twoją stronę, dziękuj, że jesteś. Wybacz, że późno pisze, ale komp nam padł i to dwa razy. Na serio, świat dzięki takim ludziom, jak Ty nabiera pięknych barw. Powodzenia, niech marzenia Twoje się spełniają. :))) <3

      Usuń
  45. Rzeczy są przepięknie wykonane i taki pomysł na prowadzenie sklepu to myślę, że będzie strzałem w dziesiątkę :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że tak myślisz, dziękuję sercem całym. Pozdrawiam i życzę dużo radości. :********

      Usuń
  46. Uważam, że sklep to świetny pomysł! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinie, bardzo mi miło. Pozdrawiam i życzę mega dużej dawki radości. :))))

      Usuń
  47. Pomysł zdecydowanie dobry i ajk najbardziej trzeba spróbować- zwłasacza,że będziecie w tym z mamą razem - a jak to mówią co dwie głowy to nie jedna. Trzymam mocno kciuki za tę Waszą działalność bo takie ręcznie wykonane rzeczy są zawsze w cenie <3

    Pozdrawiam Cię cieplutko
    Karo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za wsparcie. :) Zobaczymy, jak to będzie, ale motywacja jest całkiem spora. :))) Wybacz, że odpisuję późno, komputer nam padł i to dwa razy. Pozdrawiam, mama nadzieję, że masz dni pełne radości i tego Ci życzę. :))) <3

      Usuń
  48. Dotychczasowa nazwa podoba mi się, ale też pomysł Ewy jest świetny. Najważniejsze, że tworzycie razem i już jesteście spółką, makramy są piękne. Niestety, tylko podziwiam, ale sama nie kupuję, bo sama mam tyle rzeczy zrobionych samodzielnie, że nie mam gdzie ich pomieścić. Co do sprzedawania, żeby sprzedać musi być reklama. Jeśli mogę, to pobiorę ikonkę sklepu , chętnie zamieszczę ją na blogu i podobnie wszystkie możemy to zrobić.
    Życzę powodzenia i moc serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja się wzruszyłam na całego, czytając Twoje słowa. To, że tak nas wspierasz i chcesz nas promować, jest no tak piękne, że tu słowa tego nie oddadzą. Jesteś wyjątkowa, dziękuję, że jesteś w moim życiu. :))) Bardzo przepraszam za ciszę, za późne odpisywanie...komp nam padł raz, a potem drugi. Czekamy na nowy, ale ten jak na razie działa na tyle bym mogła pisać. :) Jak ja Cię serdecznie pozdrawiam i przytulam sercem. Ludzie potrafią spowodować, że świat staje się naprawdę ciemny, ale są też te perełki, które błyszczą i rozświetlają życie innym, to Ty!!!!!! <3 <3

      Usuń
  49. Zamknęłam blog, nikt nie jest zaproszony, to mylny komunikat. Nie da się ukryć bloga inaczej. Nie wiem, kiedy otworzę i czy w ogóle to zrobię. Piszę, być nie czuła się pominięta czy zlekceważona:)
    Uśmiechów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy odczytasz, ale piszę, bo wręcz muszą. Przeczytałam Twoją wiadomość dawno i miałam nadzieję, że jak będę odpisywała, to jednak zobaczę Twój blog, ale nie. Myślę sobie, że może coś się stało i martwię się i wchodzisz mi w myśli. Ależ ja będę tęsknić, ale też będę wierzyć, że wrócisz, albo choć dasz znać o Tobie. Pamiętaj i mam nadzieję, że to przeczytasz, że mam Cię w sercu!!!!!!!!!!!!!!! <3

      Usuń
  50. pomysł jest prześwietny, z Maminą energią i Twoją na pewno dacie czadu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za wsparcie kochana. Wybacz, za nieobecność, komp nam padł...dwa frazy.... Bezczelny, tylko stresów narobił i nadal robi. hehe Cudownego weekendu. :)))

      Usuń
  51. Przepiękne prace ! Ja właśnie będe otwierać sklep online bo wcześniej reklamowałam się na Instagramie, ale ludzie potrafią być śmieszni i myślą że za darmo dostaną produkty, czasami nie mogę w to uwierzyć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, że późno odpisuję. Czytałam kiedyś, że ludzie wręcz oczekują, że za darmo dostaną, żałosne. Bardzo, ale to bardzo trzymam kciuki, byś sprzedawała i to ludziom, którzy szczerze docenią. :) Pozdrawia i życzę, co najlepsze. :**********

      Usuń
  52. Cudowny pomysł - tworzenie z taką podwójną rodową moca kobiet musi sie udać Aguś!! nie ma innej opcji - chętnie będę obserwować Wasze poczynania - nazwa Makramianki bardzo mi się podoba, więc ja bym nie zmieniała ;-)
    cieszę się, że Jesteś i że tworzysz takie piękności dzieląc się z nami :) i za każde Twoje słowo i odwiedziny - po trzykroć dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, odpisuję późno, komp nam padł dwa razy, dostałam pracę i tyle się działo, że musiałam odpocząć. Dziękuję Ci za wsparcie, za to, że rozumiesz mnie, za to, co dla mnie zrobiłaś. Zawsze będę życzyła Ci, co najlepsze, pamiętaj. Ludzie tacy, jak Ty, pomagają innym wzrastać. Przytulam mocnooooo. <3 :))))

      Usuń
  53. Ale tak naprawdę dlaczego nie może zostać stara nazwa? Będą makramy i różne inne dodatki. I już! Weź pod uwagę, że wpisałaś się już jakoś w świadomość nabywców na etsy, może nie warto tego przekreślać?
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki…ech. Byle do Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwa została. :) Mam nadzieję, że spędziłaś cudownie czas świąteczny. Życzę Ci zdrówka, ogromu radości w tym nowym roku. :))) <3

      Usuń
  54. Piękny i dobry duet tworzycie i jest już w tym moc. Nazwy sklepiku nie zmieniłabym bo już jakiś czas działasz. Można jakiś detal dodać czyli podtytuł . Prace Twoje Agnieszko zachwycają. Jesteś wyjatkowo uzdolnioną Artystką. Biała okrągła makrama skradła najwiecej mojego serca. Serdecznosci ślę😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwałaś mnie 'artystką', ależ mi miło, dziękuję. :)))) Cudownie wiedzieć, która makrama Ci się najbardziej spodobała. Pamiętam, jak ją robiłam, zwyczajnie robiłam, niezbyt wiedziałam, co czynie, ale no robiłam dalej i szybko pokochałam tę makramę, także cieszę się, że i Tobie się podoba. :) Życzę Ci pełnego szczęścia 2021 roku, dziękuję, że jesteś. :)))))) <3

      Usuń
  55. Estoy seguro que te irá bien con la tienda y el nombre te acabará saliendo en cualquier momento...
    Son unas piezas preciosas y elegantemente presentadas
    Un abrazo amiga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear friend for your support, you are amazing. :))) Have a very nice, full of happiness year. :))) <3

      Usuń
  56. Eres toda una artista, enhorabuena. Suerte con la tienda, espero que sea todo un éxito. Saludos desde el norte de España.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you my friend, I am so grateful for your support. :))) All the best for you. :))) <3

      Usuń
  57. Takie śliczności tworzycie, że z cała pewnością musicie pracować razem i życzę Wam by sklepik rozwijał się jak najlepiej. Na razie pomysłu na nazwę nie mam ale jak coś mi wpadnie do głowy to podpowiem :).
    A z chwaleniem się i reklamą też mam zawsze problem. Moja książka stoi w miejscu, bo nikt o niej nie wie. Jednak jak mam napisać gdzieś na jakieś grupie albo pochwalić się znajomym to zawsze muszę to 10 razy przemyśleć i jakoś tak mi wiecznie głupio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, to, że Ty wspierasz, to ja byłam pewna. :) Ależ dawno do Ciebie nie pisałam, mega mi się stęskniło. :)

      No, a ja myślałam o Twojej książce, też miałam myśli, zastanawiałam się, ile osób o niej w ogóle wie. Może daj mi linki do sklepu, gdzie można ją kupić, a ja umieszczę na blogu plakat z Twoją książką. Przeczytałam i szczerze mogę przecież polecić. :)))

      Życzę Ci, co najlepsze w tym roku, każdego dnia. :))) <3

      Usuń
  58. Estupendas manualidades amiga. Seguro que tu tienda tendrá exito, lo que nos muestras es todo precioso y como persona te lo mereces. Nunca dejes de alcanzar tu sueño a por él Agnes.Te deseo mucha suerte
    Buen domingo. Cuídate.
    Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laura, you are such an amazing person. Thank you for your support, for being such beautiful soul. :) All the best for you in this new year, all the best in generall beacause you deserve the best. <3 :)))

      Usuń
  59. Super pomysł. Życzę powodzenia w jego realizacji.
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. :) Ja również życzę Ci powodzenia w realizacji marzeń. Pozdrawiam serdecznie. :)))

      Usuń
  60. Bardzo dziękuję za odwiedziny Kochana. Mam nadzieję,że z mama dalej działacie w temacie wspolnego sklepiku. Jeszce troszkę i święta a przed nami piękny czas oczekiwania, który zresztą bardzo lubię.

    Trzymaj się cieplutko i uważaj na siebie kochana<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć kochana. Wybacz, że pisze tak późno, ogrom się u mnie działo. Jeszcze chyba tak nie miałam, by tak rzadko być na blogu...no straszne. Totalnie się stęskniłam, totalnie brakowała mi pisania, tworzenia, no i oczywiście Was. Już mnie nerwy brały, co tyle się działo. Pod koniec roku wybuchłam, tyle emocji z siebie wywaliłam, dobrze mi to zrobiło. :))) Ależ Ci tu wyznania robię. hehe Jak spędziłaś czas świąteczny, mam nadzieję, że dobrze.?

      Ciężko mi wrócić do codziennych obowiązków, praca i tak była, ale jakoś tak mi ciężko wrócić, chyba jeszcze ciut bym się poleniła. ;D Pozdrawiam najserdeczniej. Codziennie życzę Ci, co najlepsze. :*****

      Usuń
  61. ..Agniesiu Kochana, kiedyś pisałam, zachwycają mnie i podziwiam Twoje makramy, są niezwykłe i piękne, bo robisz je z sercem.. jesteś wspaniałą i szalenie zdolną Istotką, a Tworzenie ze swoją Madre uważam za świetny pomysł 💕 !
    ..obie jesteście fantastyczne, pogodne i zdolne Osóbki ..na pewno będzie Wam się cudownie tworzyło razem 💚
    ..podziwiam Twój zapał i cudowoną radość z tworzenia swoich cudeniek ❤️
    ..nazwę firmy zostawiłabym taką jaka jest ;)

    - ściskam mocno Kochana, z całego serca życzę Wam ogroma zdrówka i spełniajcie swoje marzenia ❣️
    ..ślę moc serdeczności, buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jak się masz?????

      Późno odpisuję, za dużo się działo. Tylko chciałam wejść na bloga, to kolejna sprawa na mnie spadała. Jeny, ależ czułam się zmęczona, ale czas z bliskimi wiele sił mi dodał. Nie, żeby chciało mi się wracać do obowiązków dnia codziennego, bo bym jeszcze się poleniła. ;)))) Dziękuję Ci za tyle ciepłych słów, za wsparcie. Ja ogromnie Cię lubię, ogromnie życzę zdrówka, ogromnie cenię Cię i Twoją poezję. Kochana, dziennie całym sercem życzę Ci, co najlepsze. Pozdrawiam i tulę mocno. :))) <3

      Usuń
  62. Przepiękne są twoje prace. Wpadłam na chwileczkę jedynie życzyć Wam wszystkiego dobrego :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, tęsknię za Tobą. <3 Mnie tak mało na blogu, za dużo się działo. Mam postanowienie, że będę tu regularnie, ale co los przyniesie, to ja nie wiem. Niech przynosi nam dużo dobra. :))) Cieszę się, że napisałaś, brakuje mi twojej osoby. Życzę Ci, co najlepsze, życzę Ci tego każdego dnia!!!!! Przytulam mocnooooo. <3 <3 <3

      Usuń
    2. Dziękuję Ci :) Pamiętaj, że nawet jeśli mnie nie widać (brak komentarza) to jestem, sercem jestem zawsze przy Tobie :)

      Usuń
  63. Grunt to mo9c spełniać marzenia kochana, powodzenia życzę z serca💖🤗
    Pozdrawiam cieplutko i zdrówka całej rodzince życzę😀🌻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja czuję Twoje wsparcie, jesteś tak dobrym człowiekiem. :) Życzę Ci zdrówka, życzę Ci wielu spełnionych marzeń, dziękuję, że jesteś ze mną. Pozdrawiam Cię najserdeczniej i tulę mocno. <3 :)))

      Usuń
  64. Agnieś ! Powiem tak: jeśli jest pomysł, czyli taka mała iskierka - to trzeba go realizować !!! Jeśli człowiek odpuści i będzie się wahał - to później już nic z tego nie będzie, a trzeba "kuć żelazo, póki gorące" !
    Bardzo dobrze, że początek już masz i zgodę mamy !!! Makramy Twoje podziwiam, bo są naprawdę dokładnie wykonane i pełne wdzięku. Kibicuję Tobie Agnieszko i trzymam kciuki. Cieszę się, że podzieliłaś się z nami tą wiadomością.
    A co do nazwy to może : Happy strings ?
    Ściskam i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisuję późno, ale nie dlatego, że tak chciałam. Cieszę się, że wreszcie Ci odpisuję, mega się stęskniłam. Nie zmieniłam nazwy, ale co, oczywiście mega mi się podoba Twoja nazwa, totalnie, i jeszcze raz totalnie i będę teraz nad tym myśleć na maksa. hehehehe

      Dziękuje za wsparcie, kurcze, czasem tak bardzo chce Ci coś napisać, byś wiedziała, jaka jesteś dla mnie ważna, ale ja nie wiem, jak to zrobić, wszystko wydaje mi się za małe. Ty do mnie tak piszesz, że ja mam poczucie, że otwierają się kolejne drzwi mojego serca, uczę się i no nie wiem, czuję się szczęśliwsza. Jesteś, jesteś osobą, którą wielu poszukuje i niewielu ma zaszczyt znać. Masz w sobie tyle dobra, tak cieszysz swoją osobą i nic a nic nie słodzę, pisze najszczerszą prawdę. Wiesz, ja nie lubię ludzi tak o...zbyt łatwo, nie wiem, jak to opisać... Poszukuję 'pereł' i jak już znajduję, to dbam, by nie zapomniały swojej wartości. Jesteś ważna, życzę Ci, co najlepsze każdego dnia. Czuję, że mam w Tobie przyjaciółkę. <3 Przytulam całym sercem. <3 :)))

      Usuń
    2. Agnieś... no płaczę znów... widzisz, co narobiłaś ? To przez te słowa... Kochana ! Ściskam Cię i przytulam :)))
      Czuję zawsze, że jesteś mi bliska. Jesteś wrażliwą, delikatną osobą i pełną miłości i... pamiętaj, że możesz góry przenosić, bo masz MOC !!! Buziaki posyłam :)))

      Usuń
    3. No, a z Tobą to wszystko wydaje się możliwe, co tak dużo samego dobra mi dajesz. W sercu Cię noszę i przytulam do niego codziennie. :***************

      Usuń
  65. Cześć kochana! Ale cudeńka i jeszcze sklep, wpaniale. Twórz, sprzedawaj i miej z tego radość. Gdy poprosiłaś o propozycję nazwy, powiedziałam na głos "kram makram" :-) Mało angielska nazwa, wiem, ale jak przyszło do głowy to piszę. Ściskam Cię mocno. Niech się dzieje makramowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super nazwa. :) Dziękuję, że napisałaś i tak okazałaś wsparcie. Jak się miewasz? Wybacz, że późno odpisuję, tak mało mnie na blogu było, bo tak dużo się w życiu działo. Normalnie cieszę się, że napisałaś. Życzę Ci cudownego roku, zdrówka, spełniania pod każdym względem. Przytulam do serca. <3 :)))

      Usuń
  66. What beautiful works.
    I wish to you and to your family a Merry Christmas and a Happy New Year, full of health, joy and peace.
    Take care and Best wishes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you daer Maria, you are so nice, so so nice. :) I also wish you and your loved ones a Very Happy New Year. Be healthy, be happy as much as it is possible. :*******

      Usuń
  67. Droga Agnieszko!
    Tobie i Twoim bliskim życzę zdrowia i aby ten radosny czas dodał nam otuchy i wiary! No i miłości, bo bez niej nic nie istnieje!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Łucjo, dziękuje całym sercem. :) Życzę Ci i Twym ukochanym wielu spełnionych marzeń, dobrego zdrowia, uśmiechu i to z byle powodu. Dziękuje, że jesteś, że pokazujesz mi, jak żyć, ile jeszcze jest do zobaczenia, jakie piękno nas otacza. Pozdrawiam najserdeczniej. :))))))) <3

      Usuń
  68. Piękne twory !!! Radosnych Świąt Agnieszko !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję najserdeczniej. Przepraszam, że późno odpisuję. :( Życzę Ci i Twoim ukochanym, byście żyli w dobrym zdrowiu, byście byli przepełnieni radością, by spełniały się Wasze marzenia. Pozdrawiam cieplutko. <3 :))))

      Usuń
  69. Wszystkiego dobrego i dużo zdrowia w nowym 2021 roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, bardzo Ci dziękuję. :***** Bądź zdrowa, pełna radości. Niech marzenia się spełniają, niech serce wypełnia szczęście! <3 Najserdeczniej pozdrawiam. :))) <3

      Usuń
  70. Piękne rzeczy tworzycie :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. :)))
      Wspaniałego roku Ci życzę, zdrówko niech dopisuje, marzenia niech się spełniają i niech radości będzie ogrom. :))))

      Usuń
  71. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku, aby nigdy, nawet na chwilę nie opuszczała Cię radość i to jasne światło jakie masz w sobie! Spełnienia Marzeń!
    Uściski ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiecham się do Ciebie. Uradowałaś mnie na całego, przepiękne słowa od przepięknej kobiety, dziękuję. Od serca życzę Ci naprawdę radosnego roku. Bądź zdrowa, bądź radosna i często z byle czego. Niech radość Cię zaskakuje jak najczęściej. Bądź silna, spełniona. Cenię Cię ogromnie i tulę mocno. :))))) <3

      Usuń
  72. Witaj Agnieszko w tym już Nowym Roku. Dawno mnie u Ciebie nie było bo czas przed świąteczny był troszke szalony :) pięknie rzeczy tworzysz i wiem ile to czasu pochłania. Latem zrobiłam dwie makramy to trochę sobie przy nich posiedziałam :)
    Życzę Ci samych sukcesów, zdrówka i wszystkiego co najlepsze :) ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj kochana, miło, że jesteś. Ja rozumiem, u mnie też był i nadal jest szalony czas. Jeszcze tak mało na blogach mnie nie było, a ja tęsknię bardzo. Proszę o cierpliwość, bo ja nie zapomniałam, staram się wszystko poukładać, bo dużo się dzieje. Te makramy kiedyś pokazywałaś? Chyba nie, choć pamięć może mnie mylić, ale chyba nawet o tym pisałyśmy. hehe Zakręcona jestem ostatnio. :D Dziękuję za życzenia. :**** Całym sercem życzę Ci zdrówka, spełnionych marzeń, siły. Życzę Ci, co najlepsze boś jest super, mega super człowiekiem. Sercem całym Cię tulę. <3 :))))

      Usuń
  73. Dziękuję Ci droga Agnieszko. Uściski. :))))

    OdpowiedzUsuń
  74. Ze sklepem sprzedającym prace dwóch różnych osób uważaj, to chyba nie bardzo zgodne z zasadami Etsy, a potrafią za łamanie ich regulaminu zamykać sklepy bez ostrzeżenia.

    Ale w ogóle to dobry pomysł żeby ruszyć ze swoimi pracami na Etsy, z dobrym produktem dosyć łatwo tam trafić na klientów, którzy doceniają rękodzieło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci całym sercem za informację i motywację do działania. Pozdrawiam serdecznie. :)))

      Usuń
  75. Makramy są teraz bardzo na czasie, a jeszcze jak się ma taki talent do malowania obrazów to ho ho...
    Klientów się posypie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Cudwone rzyczy robisz, wyjątkowe. Ja też lubię takie przedmioty artystyczne, mam podobne dylematy co Ty, ciekawa jestem jak Twój sklep teraz w 2022. Nazwa Makramianki jest cudowna i taka unikatowa, nie zmieniałbym na angielską, zwłaszcza, że ta nazwa nie ma naszych polskich znaków i łatwo ją zapisać w popularnym ang. Brzmi ciekawie i intrygująco. Tu w Anglii gdzie jestem, używają nazw z innych języków. Wspaniale, że możesz brac przykład z mamy i z nią współpracować, Wspaniała taka praca! Podziwiam, Może i mi uda się otworzyć artystyczny sklep bo powiem szczerze, że wstydzę się reklamowac moje prace. I tymbardziej cieszę się, jak innym się udaje! Powodzenia wdalszej pracy. buziaki ślę :)

    OdpowiedzUsuń