niedziela, 22 grudnia 2019

Do Ciebie. 🕪




'No straszne! Nie wiem, jakie życzenia napisać.'
Nagle jakiś niewidoczny duszek podpowiada:
'Od serca'.
'Od serca...no to akurat wiem, ale jakoś nie potrafię zacząć.'
'Pomogę w najmniej oczekiwanym momencie.'
'Czyli?'
'Teraz.'
'No to słucham mądralo.'


❄☃❄

No bo, czy tu chodzi o idealnie wysprzątane mieszkanie?
Czy chodzi o idealnie dopracowany dzień, wygląd swój własny?
Może idealne dania? No nie wiem, a może o idealne życzenia?
Nie, to nie to.
Duszek ciągnął tę swoją paplaninę.
Chodzi o pamięć? Tak, pamięć na pewno.
Jednak nie wiem, jak dla ciebie, ale dla mnie chodzi o coś tak banalnego, a zarazem niestety 'trudnego'. Chodzi o bliskość.
'Dlaczego trudnego?- zapytałam.
Bo wielu owszem pomyśli, jednak wielu nie okaże, że są blisko, że pamiętają.
'Czasami to nie jest tak łatwe, a co jeśli kogoś już z nami nie ma?'
Wiem, to tragedia wielka. Pomódl się, idź na grób, porozmawiaj z tymi wszystkimi emocjami, które nosisz w sobie. Nici wiążące Cię z bliską osobą nigdy nie są rozerwane. Nie waż się tak myśleć.
'Ja to wiem, ale czy Ty nie miałeś mi pomóc życzenia napisać?'
Miałem.
Czasami jednak trzeba coś powiedzieć innego. Czasami dla jednej osoby, która akurat tego bardzo potrzebuje.



❄☃❄

Kiedy zapada zmrok, ja się nie boję, mam wsparcie.
Tyle dłoni sięga, by mi pomóc wyjść z mroku.
Kiedy wnętrze przepełnia radość, mam z kim ją dzielić.
Tyle serc raduje się wspólnie ze mną.
Kiedy obawy, lęki chcą wziąć górę, wiem, że przegrają.
Mam tylu nauczycieli życia, którzy nie pozwolą mi się poddać.
Może nigdy Ich nie spotkam twarzą w twarz. Jednak nici nas łączące są w barwach prawdziwie pięknych.
PISZĘ O TOBIE.

Życzę Ci cudownych świąt. Życzę poczucia pełni szczęścia wśród bliskich Twemu sercu. Wierzę, że są z Nami i Ci ukochani, którzy odeszli, ale nie daleko. Oni są obok, inaczej, ale są. Ja w to wierzę, dlatego o tym Ci piszę.

Życzę Ci naprawdę udanego 2020 roku.
Pamiętaj! Każdy dzień jest równie ważny. Każdy dzień to dar, nie zapominaj.
Niech jasne barwy Twojego życia przeważają nad ciemnymi i to znacząco. Bardzo Ci tego życzę. Ty powodujesz, że moje życie właśnie takie jest, dziękuję.

'No i co duszku? Bo mnie się jakieś dziwne te życzenia wydają, a pisałam prosto z serca.'
'Dlatego są idealne, bo pochodzą, skąd pochodzić mają.'




❄☃❄

Chcę jeszcze coś dodać. Bywa i tak, że na swej drodze spotykasz 'Anioła'. Zjawia się nagle, nie pomiń, nie zagap się w inną stronę. Doceń, bo nie każdy spotyka, a wielu marzy, wielu też nie dostrzega.
Basiu , jesteś takim Aniołem. Kiedy bolało mnie ucho, wysłałaś mi geranium. Kiedy byłam smutna, wysłałaś mi swój tomik wierszy.
Kiedy zupełnie się nie spodziewałam, wysłałaś mi obraz namalowany specjalnie dla mnie.
To nie tylko obraz, to część Ciebie. To obraz z duszą i magią. 
Uwierzcie moi drodzy, za każdym razem patrząc na Aniołka, się uśmiecham, a potem robię to, na co odwagi wcześniej nie miałam. Dziękuję Basiu.





Chcę zakończyć ten może nieco chaotyczny  post prostymi słowami.

Doceniam, jestem wdzięczna i w sercu noszę Was z wielką radością.

WESOŁYCH ŚWIĄT I MEGASTYCZNIE RADOSNEGO 2020 ROKU.









226 komentarzy:

  1. Bon Nadal i millor any 2020 !! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much dear Artur. Be truly happy. Sending you best regards. :)))

      Usuń
  2. Cudownie, ja skromnie napiszę WESOŁYCH, SPOKOJNYCH ŚWIĄT, DOBREGO ROKU 2020.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jestem ogromnie wdzięczna i te skromne życzenia są dla mnie idealne. Tulę z wielką sympatią. :)))

      Usuń
  3. Przepiękne życzenia:) Przy nich cokolwiek napisze, będzie brzmiało banalnie. Ale co mi tak! Pomyślności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej... Jak mi miło, a nawet się zarumieniłam. hehe Bardzo Ci dziękuję, cieszę się z tak pięknych ludzi w moim życiu. Uściski. :)))

      Usuń
  4. Zdrowych, Spokojnych, Radosnych i Rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia ☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalio, jesteś przemiła. :) Niech te dni będą wyjątkowo piękne, te zwykłe również. :) Najserdeczniejsze pozdrowienia posyłam. :****

      Usuń
  5. Piękny tekst. Pogodnych Świąt i wszystkiego, co dobre w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. Mam dla kogo pisać. Dziękuję za życzenia, za obecność w moim życiu. Bądź szczęśliwa. <3 :****

      Usuń
  6. Wszystkiego Najświąteczniejszego od mła, niech Ci się darzy a Twoja ulubiona pora roku niech choć trochę zacznie przypominać samą siebie. :-) Widzę po pewnych ślepkach że "ośnieżone dżefko" zrobiło wrażenie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz i ja mówię mła, zaraziłaś mnie tym. hihihih Zawsze jak mówię mła, to o Tobie pomyślę. :) Wiesz, jak mi miło, że pamiętasz, że kocham zimę, jesteś taka kochana, taka przyjacielska, że w myślach to już Cię tulę z uśmiechem. :))) Marzę o śniegu i proszę, by przyszedł, ale chyba jest naburmuszony i idzie tak z wolna. hehe

      Ślepka były wpatrzone w roślinkę, coś nowego się pojawiło. Kocham tego mojego rozbójnika niedźwiadka. :)

      Jeszcze raz życzę Ci cudownych świąt i nowego roku, zresztą Ty wiesz, Dziękuję za obecność. :******

      Usuń
  7. Basieńka to niezwykle serdeczna osoba, pięknie Cię obdarowała. Życzę radosnych świąt oraz wszystkiego dobrego w nadchodzącym nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, Basia jest niezwykła, pomaga mi nadal wierzyć w ludzi, we wszystko, co czasami próbuje mi życie zniekształcić. :) Czy jakoś tak, bo wysłowić się dziś nie potrafię. hehehehehehe

      Pozdrawiam i bardzo dziękuję. Nawet nie wiesz, jak mi miło będzie Ci towarzyszyć w dalszej drodze. Dużo radości serca Ci życzę. :******

      Usuń
  8. Piękne życzenia:)))Ja również życzę Tobie i wszystkim Twoim bliski takich świąt jakich pragniecie i dobrego Nowego Roku:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, tak się cieszę, że życzenia Ci się spodobały. :) Dziękuję za wszystko, za życzenia, za wsparcie, za przyjazne serce. Niech Twoje świata będą tymi wymarzonymi na ile to tylko możliwe. Jesteś wspaniała. <3

      Usuń
  9. Aguś Kochana, właśnie dzięki takim Osobom jak Ty, dzięki takim chwilom Boże Narodzenie zdarza się każdego dnia.Cóż warte byłoby nasze życie gdybyśmy nie potrafili ofiarować, nie potrafili przyjmować, nie potrafili dziękować? Wiem, że będziecie cieszyć się sobą w te święta, i ja cieszę się z Wami...A te dwa Anioły wyglądają razem prześlicznie.Bądźcie szczęśliwi- wszyscy:-)w wigilię do Was zaglądnę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodujesz Basiu, że moje oczy są przeszklone, a w sercu gości niezwykłe ciepło. Przecież Ty jesteś wielkim darem Boga i tak Cię postrzegam. Naprawdę powodujesz, że w moim życiu pojawia się coraz to więcej radosnych barw, a ciemne stają się moją siłą. Dziękuję Basiu, noszę Cię w sercu i tak pozostanie już zawsze. Miejsce dla Ciebie będzie przygotowane, zresztą i ja Cię odwiedzę. :) Będzie to wyjątkowy czas, przepiękny i bardzo Ci i Twoim ukochanym tego życzę. <3

      Codziennie uśmiecham się do Anioła, codziennie mi pomaga pokonywać moje słabości, burzyć mury. Dziękuję. <3 :)))

      Usuń
  10. Piękne przemyślenia i życzenia. Nie umiem tak pisać choć w sercu tłoczą się życzenia więc napiszę tylko Radosnego, spokojnego świętowania w gronie najbliższych życzę:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo. Ja czuję ciepło bijące z Twoich życzeń i to jest dla mnie najważniejsze. Jesteś ważna, pamiętaj. Dziękuję tak mocno i radośnie. Niech ten czas przepłynie Ci w towarzystwie ogromnej radości w sercu. Tulę mocno. :*****

      Usuń
  11. Piękne życzenia . Odwzajemniam , miłego świętowania w gronie rodzinnym .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, bardzo mi miło. :**** Fantastycznych świąt, niech spełni się jakieś z Twoich marzeń. <3 :)

      Usuń
  12. Dobra nie tylko w święta, miłości wokół i tej w sercu..niech światełak życzliwości się palą..Wszelkiego dobra Aga:) Napisałąm amila w sprawie koralików.Całus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuuuuję. :**** Jak się cieszę, widząc Twoją wiadomość. Niech te święta będą dla Ciebie i Twoich bliskich pełne szczęścia. Tak samo każdy inny dzień. :*******

      Usuń
  13. Kochana Ja Tobie i Twoim najbliższym życzę zdrowych, spokojnych, radosnych świąt, spędzonych w gronie przyjaciół i rodziny. A nadchodzący Nowy Rok niech obfituje dla Was w same wspaniałe chwile. 😊 ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Agnieszko, jesteś tak przyjacielska. :))) Musiałam tu na bloga na chwile zasiąść. Miło mi do Ciebie napisać w ten dzień i niech będzie on magiczny. Nie tylko ten dzień, niech każdy przyniesie Ci coś miłego dla duszy. Wspaniałych świąt kochana. :*******

      Usuń
  14. Agnieszko, przesyłam Ci życzenia spokoju, zdrowia, radości, pokładów bezwarunkowej miłości oraz rodzinnego ciepła. Dodam jeszcze szczęścia i pomyślności w Nowym Roku.
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anito, tak mi miło na sercu. :))) Niech te święta przepełnia magia serc. Niech spełniają się marzenia, niech uśmiech na twarzy będzie częściej niż łzy. Dużo szczęścia Ci życzę. Wesołych świąt i pięknego nowego roku dla Ciebie i bliskich. :))) <3

      Usuń
  15. Piękne rozważania. Jakiego to szczęście mieć wokół ludzi, z którymi radować się można i smutkami dzielić. Życzę Ci, aby zawsze tak było, nie tylko w Święta, ale w każdym dniu nadchodzącego, 2020, roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak piękne życzenia, ja również Ci tego życzę. Dziękuję, że jesteś taką osobą. :) Niech każdego dnia przytrafi Ci się coś naprawdę miłego, bo Ty zasługujesz, bo Ty doceniasz. Najserdeczniej tulę. :)))) <3

      Usuń
  16. Zdrowych, radosnych i magicznych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Teresko droga. :))) Niech radość Cię przepełnia i udziela się Twoim bliskim. Mocno tulę. :)))

      Usuń
  17. Agnieszko, dużo radości i pokoju w sercu ;).
    Wiele serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję tak mocno, bardzo mi miło. Ja również Ci posyłam wiele serdeczności. :))) Życzę, byś odczuwała radość całą sobą i nie tylko w święta, a tak często, jak to tylko możliwe. :))))) <3

      Usuń
  18. Kochana Agniesiu, niech Boże Dzieciątko, którego narodzenie będziemy świętować po raz kolejny, napełni Twoje serce pokojem i radością, niech błogosławi Tobie i Twojej rodzinie. Nigdy nie zatrać tego cudownego daru cieszenia się każdym dniem, każdym drobiazgiem i dostrzegania poezji w prozie życia. Bądź zawsze szczęśliwa.
    Jaki ten anioł autorstwa Basi jest podobny do Ciebie! Bo i Ty jesteś aniołem.
    Tak bardzo się cieszę, że dzięki tej wirtualnej rzeczywistości mogłam Cie poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowicie mnie wzruszyłaś, jesteś moją radością. Ja naprawdę jestem wdzięczna za Ciebie i cieszę się, że nasze drogi się połączyły, choć w taki sposób. :) Dziś wigilia, ale ja chciałam na chwilę zasiąść na bloga, bo mam dla kogo, bo miło mi teraz do Ciebie napisać. Cieszę się, że mogę to robić. Dziękuję, że jesteś i tak barwisz pięknie moje życie. Całym sercem życzę Ci szczęścia, poczucia spełnienia, zdrowia, spełnienia marzeń. Niech te święta, a także każdy inny dzień przyniosą Ci coś dobrego, niech magia świata Ci się ukazuje bardzo często, niech serce przepełnia miłość, radość. Zasługujesz na wszystko, co piękne, co dobre. Tulę z ogromną radością. <3 :)))))

      Usuń
  19. Pięknie zdjęcie z aniołem od Basi :)
    Przyjmij również życzenia ode mnie
    Piękna jest radość w Święta,
    ciepłe są myśli o bliskich,
    niech pokój, miłość i szczęście,
    otoczy dzisiaj nas wszystkich.
    Życzę cudownych, białych, miłych, radosnych,
    pogodnych, spokojnych, zdrowych Świąt
    upływających we wspaniałej atmosferze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję sercem całym. :)))) Niech te święta będą Twoimi wymarzonymi, niech spełnią się marzenia, niech serce wypełnia poczucie spełnienia. Pozdrawiam świątecznie i uśmiecham się serdecznie. :)))) <3

      Usuń
  20. Tu o nic nie chodzi. Ani o porządek, ani smak dań. O nic.
    Spokojnego czasu dla Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, mam nadzieję, że przefajnie minął Ci ten czas. :) Jakieś plany na sylwestra? U mnie zero, ale co tam, porobię coś fajnego i już. :D Pozdrawiam super serdecznie. <3

      Usuń
  21. Najprostsze rzeczy są najtrudniejsze do zobaczenia :)
    Kochana Moja!Druhu blogowy! Pokrewna Duszo!
    Zdrowia i radości z dnia codziennego i nieustającego ciepła i mądrości, które wypływa z sec ludzkich życzę Tobie i całej twojej rodzinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ty mnie uszczęśliwiasz. Życzenia przepiękne, słowa powodujące, że czuję ciepło w sercu. Jak nie lubić takiej kobiety, nie da się!!!! Tym druhem blogowym i pokrewną duszą mnie uradowałaś na maksa. Jak ja się cieszę, że jesteś i mogę właśnie tak Ciebie nazywać. :) Ja Ci tu z całych sił życzę co najlepsze, nie tylko od święta, a cały czas. Ty zasługujesz na dobro, normalnie zasługujesz! Niech każdy dzień, nawet ten wkurzający przyniesie Ci coś miłego dla serca. Niech spełnią się marzenia i zdrowie będzie. Niech Twoje życie przypomina coraz bardziej to jakie Ci się marzy. Do serca Cię przytulam. <3 :)))))))

      Usuń
    2. Dziękuję :) I nawzajem, niech się chociaż po części spełnią nasze życzenia to i tak będzie wspanale :D

      Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
    3. O tak. hihihi To ja marze o ogrodzie z białym płotkiem, ale sam płotek w wersji mini też ucieszy. :D Nawet mam upatrzony. hihihihi

      Niech ten rok będzie magicznie piękny. :****

      Usuń
  22. Dziękuję:) Tobie i Twoim bliskim życzę wspaniałych
    Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w ciepłej,
    rodzinnej atmosferze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo mocno. :*** Pozdrawiam cieplutko i już życzę, by ten nowy rok przyniósł Ci wiele dobrego, niech Twoje serce przepełnia czyste szczęście. :*****

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :**** Tak szybko ten czas leci, już po świętach. hehe Pozdrawiam i życzę co najlepsze. <3 :)))

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Ojej To naprawdę cieszy kochana. :))) Mam nadzieję, że miło leci Ci czas, uściski posyłam. :)))
      Miau.

      Usuń
  25. Przecudne życzenia - podziękuj Duszkowi :) Bardzo się wzruszyłam. Kochana - wiele ciepła i radości w sercu, dużo miłości w koło i niezapomnianych świątecznych chwil, życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och... Jak mi miło i duszkowi również. Duszek czuł, że słowa wypowiada nie bez powodu, że one są komuś przeznaczone. :) Dziękuję za piękne życzenia i wszystkie lekcje, jakie od Ciebie otrzymuję. Niech nowy rok będzie Twoim wymarzonym jak tylko to możliwe. :*** <3

      Usuń
  26. I ja Tobie Aguś życzę wszystkiego co najlepsze na te nadchodzące święta oraz aby każdy dzień okazał się wyjątkowy w nowym, 2020 roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję droga Karolino, mega mnie radujesz. :))) Bardzo mocno życzę Ci naprawdę udanego nowego roku. Mam w Ciebie ogromną wiarę, bo ma w sobie coś unikalnego i potrafisz to wykorzystać. Niech życie układa Ci się tak, jak tego pragniesz. Najserdeczniej pozdrawiam. <3 :))))

      Usuń
  27. Wesołych ,Zdrowych i Spokojnych Świat, oraz Szczęśliwego Nowego Roku kochana ! ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję sercem całym. :) Niech ten dzień miło Co zleci i jutrzejszy i niech każdy jeden przyniesie Ci jakąś radość. Niech serce Twoje przepełnia szczęście. :*****

      Usuń
  28. Kochanie, to wszystko, co płynie z samego serca jest najlepiej odbierane. Podziękowania należą się przede wszystkim Twoim Rodzicom, że tak pięknie , z twym duszkiem razem:) ukształtowli Twoje serce, którym się z nami, blogerami, dzielisz. Jeszcze raz, bądźcie nadal szczęśliwi :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Teresko, to słowa tak piękne, że aż z radości serce drży. :) Powiedziałam mamie, co napisałaś, ależ była szczęśliwa i oczywiście czerwona, zawstydzona. hehe Bardzo nas uszczęśliwiłaś. Dziękuję, że jesteś ze mną, niech każdy dzień przyniesie Ci coś dobrego, niech spełniają się Twoje marzenia, z całego serca Ci tego życzę. <3 :))))

      Usuń
  29. Czytałam Toje słowa i chciałam ich więcej... piszesz tak, że serce się raduje. Błogosławionych, pełnych radości Świąt Bożego Narodzenia,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo droga, całym sercem dziękuję Ci za te słowa, tyle dobra z nich płynie. Mam dla kogo pisać. Dziękuję za wlanie w moje serce dużej dawki motywacji i poczucia, że robię coś dobrego. <3 Bardzo mocno życzę Ci spełnionych marzeń, niech życie uszczęśliwia Cię na każdym kroku. Tulę mocno. :))))))) <3

      Usuń
  30. Droga Agnieszko!
    Niech okres Świąt Bożego Narodzenia wypełni Twój dom spokojem, a Twoje życie radością.
    Życzę Ci błogosławionych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana Łucjo. :*** Mam, nadzieję, że pięknie spędziłaś czas świąt. Bardzo Ci życzę radości serca, by każdy dzień przyniósł Ci coś naprawdę dobrego. Dziękuję za obecność. :*****

      Usuń
  31. Dziękuję i Tobie Agnieszko i Twoim Bliskim życzę Radosnych, Pięknych Świąt oraz Wspaniałego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Mario. :**** Mam nadzieję, że miło spędziłaś czas świąt. Niech ten rok będzie dla Ciebie pełen spełnionych marzeń, taki iście magiczny. :****

      Usuń
  32. Tobie Moja Droga też życzę cudownych, spokojnych i zdrowych świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu droga. :**** Jak tam nowy rok się rozpoczął? Ja Ci życzę takiego naprawdę wymarzonego, bo czemu nie, wszystko jest możliwe. :))) <3

      Usuń
  33. W te piękne święta niech każdy pamięta
    z głębi serca płynące życzenia:
    zdróweczka, marzeń spełnienia,
    iskierek radości i dużo miłości💓

    Agniesiu dla Ciebie i całej Twojej rodziny życzę wspaniałych Świat Bożego Narodzenia 🎅🌲🎅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca uradowanego Twoimi życzeniami. :**** Późni odpisuję, nowy rok już nastał. hehe Wiesz, że ja Ci z całych sił życzę zdrówka, takiego szczęścia w najczystszej postaci. Bądź niesamowicie spełnionym człowiekiem, Ty, jak i ci, których kochasz. Dziękuję za obecność, jesteś ważna. :******

      Usuń
  34. Agnieś...no i co ja mam Ci powiedzieć... popłakałam się... gdy przeczytałam o tym aniele. Kochana ! Mnie jest trochę smutno, bo nie wiem jak będzie u nas z tą Wigilią... czy moje dzieci usiądą razem przy jednym stole? Ech, szkoda gadać.
    Do życzeń dodałabym tylko, żeby nie zgubić i nie zapomnieć o tym, co jest najważniejsze w życiu - i tego Ci życzę Agnieszko. Radosnych Świąt Bożego Narodzenia !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja piszę dla Ciebie, ja od początku marzyłam o takich czytelnikach, blogowych przyjaciołach. Jesteś i uwierz, że wartość to dla mnie ogromna!!!!! To nie jest coś, co słowami da się opisać i za to również jestem Ci wdzięczna. <3

      Z całego serca i nie tylko od święta życzę Ci, co najlepsze. Tak mocno życzę, że mam wiarę, że wspomogę marzenia, by się spełniły. Zasługujesz na dobro, bo takim jesteś człowiekiem i takich ludzi cenię najbardziej. Niech codziennie spotka Cię coś miłego dla serca, duszy, oczu, podniebienia. Niech zło przegrywa z dobrem, niech plusy miażdżą z kretesem minusy. Cieszę się, że jesteś. <3

      Usuń
  35. Życzę Tobie zdrowych, spokojnych i Wesołych Świąt!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mega opóźnieniem mega dziękuję. :***** Życzę Ci roku pełnego miłych niespodzianek, niech serce się raduje jak najczęściej. :)))

      Usuń
  36. Wszystkiego czego potrzebujesz życzę :)
    Zdrowia, mniej strachów i Odwagi w ich przekraczaniu. I Miłości, bo ona jest najważniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci z całego serca. Przecież to idealne życzenia. :))) No miło mi na sercu, a buzia uśmiechnięta. :))) Naprawdę, życzę Ci cudownego roku, niech jak najbardziej przypomina Ci ten taki wymarzony. Zdrówka, spełnienia. Gubię się, bo chciałabym napisać piękniej, ale jakoś się pogubiłam, powtarzając sobie w myślach Twoje słowa. Dziękuję. :********

      Usuń
  37. Piękne te życzenia prosto z serca. Tak potrafisz trafnie ująć w słowa wszystkie pozytywne uczucia. Tobie, Dobry Duszku życzę, by te i każde kolejne Święta przepełnione były spokojem, miłością, a Nowy Rok obfitował w same tylko radosne chwile:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi miło, że życzenia Ci się spodobały. Dziękuję za Twoje, są naprawdę ważne. <3 Późno odpisuję, ale odpisuję, bo inaczej być nie może. hehe Niech ten rok będzie dla Ciebie naprawdę wymarzony, niech wiele z Twoich marzeń stanie się rzeczywistością i da Ci to ogrom radości. Uściski serdeczne posyłam. :))))) <3

      Usuń
  38. Agnieszko, dziękuję za wyjątkowe życzenia. Odwzajemniam je w 100%.
    Spokojnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Doroto kochana. Wiem, że odwzajemniasz, zawsze jesteś moją wielką radością i motywacją. Ależ miło na sercu, że jesteś. Niech spełnią się Twoje marzenia, z całych sił tego życzę. :******

      Usuń
  39. Spełnienia tego, czego potrzebujesz ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dla Ciebie to samo, dokładnie to samo. :*** Ja to odpisuję strasznie późno, muszę się ogarnąć. hehe Bądź spełnionym człowiekiem i niech wkoło Ciebie zawsze jest ogrom radości tej szczerej. :***

      Usuń
  40. Beautiful post.
    I wish to you and to your loved ones, Merry Christmas and a Happy New Year, full of health, joy and love.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear Maria. <3 I hope your year have started really nice. Have an amazing year, you and your loved ones. <3 Thank you for being. :****

      Usuń
  41. przepięknie to napisałaś! wspaniałych świąt!❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, bardzo mi miło. :**** Nie mogę uwierzyć, że już po świętach, po sylwestrze. Czas wydaje mi się, że leci coraz szybciej, czasami za szybko. Niech spełnią się Twoje marzenia. :) <3

      Usuń
  42. Pięknie Ci doradził Duszek i Wam obojgu dziękuję. Tobie i Twoim bliskim życzę spokoju i wiele radości w te piękne rodzinne Swięta. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję sercem całym. Było spokojnie i miło. :) Pamiętaj proszę, że nie ważny jaki dzień, ja zawsze życzę Ci, co najlepsze, co potrzebne i cieszę się, że jesteś częścią mojej drogi. Tulę mocno, sercem serce. <3 <3

      Usuń
  43. kochana dziękuję za piękne, ciepłe życzenia! Tobie również wszystkiego, co najlepsze:0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję piękna istoto. :))) Jak tam nowy rok Ci się zaczął? Uściski. :)

      Usuń
    2. a od grudnia znów pracuję, więc dzieje się :) powróciłam do starej branży swojej sprzed kilku lat:)

      Usuń
    3. Coś taka tajemnicza? :)))

      Usuń
    4. ano może o tym napisze na blogu jak ogarnę chwile ;)

      Usuń
    5. Chętnie poczytam, bo aż się tu ciekawię. :D

      Usuń
  44. Kochana! zdrowych, pogodnych, rodzinnych i spokojnych Świąt! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i raz jeszcze dziękuję. :**** Strasznie późno odpisuję, ale tak samo mocno cieszę się z Twoich słów. Niech każdy dzień w tym nowym roku przyniesie Ci coś dobrego i niech zawsze radość w Twoim życiu wygrywa ze smutkami!!!! Uściski. :))))

      Usuń
  45. Wspaniałych, radosnych świąt Agnieszko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mega opóźnieniem, dziękuję kochana Ewo. :) Mam nadzieję, że miło spędziłaś ten świąteczny czas. U mnie było spokojnie, czas z bliskimi był, a to najcenniejsze. :) Bądź Ewo prawdziwie szczęśliwa. Inspiracją jesteś wielką, radością jeszcze większą. :****

      Usuń
  46. Piękne życzenia! Dziękuję! Błogosławionych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, a do tego tak mi miło na sercu, że życzenia Ci się spodobały. :) Tak późno odpisuję, a Ty w Wigilię do mnie napisałaś, naprawdę poczułam i nadal czuję ciepło w sercu, bardzo za to dziękuję. <3 Niech spełniają się Twoje marzenia, sercem całym wspieram, by tak się stało. :******

      Usuń
  47. Życzenia płynące z serca to cudowny dar. Ja życzę aby każdy dzień w Twoim życiu był coraz jaśniejszy i nabiera koloru niebieskiego nieba, a dusza warto kochać bo jest częścią każdego z Nas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, to są tak piękne życzenia, że aż nie wiem, co napisać. Bardzo Ci dziękuję, zapamiętam Twoje słowa, bardzo dużo radości mi podarowałaś. :) Niech życie Twoje każdego dnia przepełnia się pięknymi barwami, niech radość serca przeważa w życiu. Chcę coś dodać, ale się gubię. hehe Całym sercem tulę. :*******

      Usuń
  48. Season's greetings to you Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear Bob, really thank you. :))) Be always full of hapiness. :)))

      Usuń
  49. ..dziękuję bardzo Agniesiu za cudowne życzenia, prześliczny post ❣️❣️❣️
    .. z całego serca życzę Tobie cudowna Istotko magicznego czasu świątecznego w gronie najbliżych Twojemu sercu Osób.. czasu pełnego radości i uśmiechu.. moc zdrówka i szczęśliwych chwil, nie tylko w ten świąteczny czas, ale każdego dnia 💜 😊 :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze, no zawsze mnie uszczęśliwisz i jak tu nie cieszyć się Tobą...cieszę się bardziej, niż potrafię opisać. :) Przepraszam, że tak późno odpisuję. Przeczytałam Twoje słowa w wigilię, no opisać nie da się radości, jaką poczułam i to się nie zmieniło. Mam nadzieję, że miło spędziłaś czas i rok ten dobrze się zaczął dla Ciebie. Ja bardzo Ci życzę, by ten rok był naprawdę magiczny, by spełniały się marzenia, które wydają się niemożliwe, by zdrówko było i to ogromnie cenne poczucie spełnienia. Zawsze będę życzyć Ci jak najlepiej. :*********

      Usuń
    2. ..dziękuję za Twoje cudowne słowa Agniesiu ❣️ ..nawet jak mam często pod górke, czy wspinam sie na górę lodową, tudzież wywalam się o kłody pod nogami, staram się uśmiechać ;) ..po prostu wiem, że nic mi nie pomoże marudzenie :D ..trzeba iść swoją drogą życia, starać się robić dobre rzeczy i cieszyć się ze wszystkiego.. potrafić doceniać to co się ma i dziękować za każdy przeżyty dzień 💙💙 ..dlatego zawsze szukam piękna we wszystkim i cieszę się z każdej nawet najmniejszej rzeczy.. nawet jak jest mi źle potrafię emanować radością i dawać uśmiech :^^

      - Twoje słowa Agniesiu są balsamem na moja duszę, dziękuję, że jesteś ♥♥ :*

      Usuń
    3. Czuję to kochana, bije od Ciebie ogrom ciepła, dobroci. Jakby na serio otulasz serca swoim sercem. :) Ja marudzę, czasami beczę, ale się nie poddaję. Dzięki Bogu widzę ogrom dobra i się na tym skupiam. Jak atakuje mnie smutek, cos się zawala, to ja szukam jeszcze więcej plusów, by wiesz...zło, całe te żulstwo nie wygrało. hihi Bardzo dużo dobra od Ciebie otrzymuję, nawet spokoju i poczucia, że wiesz, będzie dobrze, właściwie to jest dobrze. Darem jest posiadać taką osobę w życiu jak Ty! <3

      Usuń
  50. Ja również życzę Ci Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku =) Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Justyno. :))) Na a na ten rok już będę dla nas wołać o śnieg na święta. :)))) Uściski. <3

      Usuń
  51. Dla Ciebie i Twoich Bliskich najlepsze życzenia zdrowych, magicznych, przepełnionych ciepłem i miłością Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego 2020 Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję sercem całym. Przekazywałam życzenia regularnie i moja familia zawsze jest taka zawstydzona. hehe Miło mi, że jesteś ze mną. Bardzo mocno życzę Ci tego, czego sama sobie życzysz. Bądź zdrowa i pełna szczęścia. Tulę. <3 :)))))

      Usuń
  52. Przy takich życzeniach każde słowo będzie brzmiało banalnie, ale pozwolę sobie życzyć ludzkiej życzliwości i wytrwałości w każdych chwilach, zwłaszcza tych trudnych. Bo tych, choćbyśmy się bardzo starali, niestety nie unikniemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. To nie są banalne życzenia, to życzenia piękne, tak prawdziwe, nic a nic banalne. Bardzo mocno Ci dziękuję. Nie ma co, życie ma swoje plusy i minusy. Tobie również życzę wytrwałości, niech dobro wygrywa ze złem. Niech udaje Ci się je pokonywać naprawdę skutecznie. Ja mam zasadę, że im więcej zła mnie spotyka, tym więcej ja dobra szukam. Sprawdza się, choć wiem, że nie zawsze, ale to mi pomaga. :) Niech Twoje życie jest z przewagą piękna, tulę mocno. :*******

      Usuń
  53. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, było bardzo miło. Nie mogę uwierzyć, że już ósmy stycznia. hehe Mam nadzieję, że miło spędziłaś czas świąt. No, a ten rok to niech Ci przyniesie ogrom radości serca. :*******

      Usuń
  54. pięknych magicznych zdrowych ŚWIĄT:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Reniu, tak późno odpisuję, ale czytałam regularnie, a radość mnie nie opuściła, dziękuję. :*****

      Usuń
  55. Agnieszko droga! Napisałaś przepiękne i bardzo wzruszające życzenia. Dziekuję Ci za nie. Przepłynęły tkliwie wprost z Twojego serca do mojego. Jak światło.
    Radosnych, rodzinnych Świąt i naprawdę szczęsliwego, Nowego Roku!:-)*♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowite słowa, poczułam ogromną dawkę radości, tego unikalnego ciepła, co czuje się w sercu. Dziękuję za to, nie zapomnę. :) Ależ Ty mnie dużo nauczyłaś i uczysz i pewnie wiele nauczysz. Jesteś skarbem dla mnie! Niech każdy dzień przyniesie Ci coś miłego, niech zło szybko znika. Cieszę się, że jesteś ze mną, cieszę się, że jesteś sobą. :********

      Usuń
  56. Agnieszko życzę Tobie i Twoim bliskim dalszego rodzinnego, zdrowego i pełnego miłości świętowania.
    Do twarzy Ci z Aniołem Basi. :) Pięknie.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca, uśmiecham się do Ciebie. Ja myślałam o Tobie, o Was pisząc ten post. Mam nad\zieję, e u Was dobrze.? Najserdeczniej pozdrawiam. Bardzo mocno życzę, by ten rok był pełen radości, by był naprawdę pełen dobra, magii, poczucia, którego potrzebujecie. Dziękuję za takich ludzi, tulę. :))) <3

      Usuń
  57. Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie. :**** Święta miło spędziłam i jakoś przeraża mnie, że czas tak szybko leci. Nic a nic nie udaje mi się go spowolnić, a się staram. hehehehe Pozdrawiam cieplutko, niech spotyka Cię ogrom dobra. :******

      Usuń
  58. Pozdrawiam świątecznie bardzo serdecznie kochana Agnieszko💖🎅🎄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. :**** Jak się miewasz? Mam Cię w sercu i jestem razem z Tobą. Damy kochana radę ze wszystkim, co złe. Niech dobro wygrywa!!!! :********

      Usuń
  59. Radości ze Świąt i szczęśliwego Nowego Roku 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję drogi Anthony. :*** Niech 2020 rok będzie dla Ciebie bardzo udany. Pozdrawiam serdecznie. :))))))

      Usuń
  60. Piękne życzenia - takie prosto z serca :).
    Ważne by się otwierać na ludzi i zamykać głęboko nasze lęki.
    Wspaniałego 2020 roku :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że życzenia Ci się spodobały, że czujesz, iż są prosto z serca. :) Niech ten rok przyniesie Ci dużo radości, spełnienia, tego czegoś. Najserdeczniej pozdrawiam. :)))

      Usuń
  61. Niech Dobro które przyszło do nas z Betlejem,na zawsze zostanie w Twym sercu, a życzliwość i serdeczność płynąca z wigilijnego stołu, niech trwa przez cały Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ci za tak piękne życzenia i niech tak będzie. :))) Tulę mocno i życzę, co najlepsze. Miło mi czytać pozytywne słowa, bardzo mi ich potrzeba, naprawdę sercem całym tulę. :*********

      Usuń
  62. Miej piękny rok, uściski dla rodziców :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. :**** Ty również miej piękny rok, niech dzieje się dużo dobrego. :*****

      Usuń
  63. Przepięknie 😊
    Pozdrawiam i przesyłam moc poświątecznych uścisków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :*** Ja również posyłam uściski. Posyłam ich dużo i niech każdy przyniesie Ci cos dobrego. Tulę mocno. :))))))

      Usuń
  64. Samych wspaniałości dla Ciebie i Twoich bliskich Agnieszko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, wszyscy dziękujemy. :))) Niech Cię i Twoich bliskich chroni od zła najsilniejszy z Aniołów. Niech Wasze życie jest pełne barw tych najpiękniejszych. Tulę i pozdrawiam bardzo serdecznie. :))))

      Usuń
  65. Dziękuję i również życzę oby w Nowym, 2020 r. wydarzyło się dużo dobrego i buzia uśmiechała się codziennie :-) Bliskość jest ważna a święta łączą rodzinę mieszkającą w różnych miastach, dlatego w ten czas warto dać bliskim coś najcenniejszego: swoje serce, czas. Wszystko inne może poczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz całkowitą rację, dziękuję. Bardzo się cieszę, że dziś znów czytam Twoje słowa, są mi przydatne, nie pozwalają mi na smutek. :))) Doceniajmy co prawdziwie cenne. Niech ten rok będzie pełen dobra, bardzo Ci tego życzę. :*****

      Usuń
  66. Una publicación muy sentida esta que nos dejas en estos mágicos días que deseo los disfrutes con tus allegados.

    Saludos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Really thank you dear Tomas. :))) Be full of happiness. Saludos. :)))

      Usuń
  67. Pięknie napisane ☺ Wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, dziękuję pięknie. :))) Niech i dla Ciebie ten rok będzie pełen radości, pełen spełnionych marzeń. Uściski wielkie. :)))

      Usuń
  68. Wszystkiego dobrego na Nowy Rok życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, ja również Ci życzę co najlepsze, co Ci potrzebne, o czym marzysz. Tulę mocno. <3 :)

      Usuń
  69. Precioso regalo.
    Gracias amiga por tus deseos.Vamos a buscar el nuevo año con alegría, que la vida merece ser vivida cada dia.
    Te deseo lo mejor para el 2020 🙋🕊🥂 Szczęśliwego nowego roku Agnes
    Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear Laura, you are so nice person. I am sorry I an responding so late. How are you? Once again HAPPY NEW YEAR. :*****
      Feliz año nuevo. <3
      Hugs. :)

      Usuń
  70. Beautiful, very beautiful post! And a beautiful painting. And so beautifully written.
    Happy New Year! Wishing you peace, joy and happiness. May all your dreams come true and your wishes will be granted!
    A warm hug.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear Kaya. I have received so touching words from you. You are my happiness, thank you for being in my life. I will always wish you all the best. Be happy, be healthy daer Kaya...and remember...you are amazing human being. :******

      Usuń
  71. Aguś jak zawsze pięknie piszesz. Rozmowa z duszkiem cudna. Dajesz do myślenia :).

    Zdjęcie też bardzo mi się podobają. Stworzyłaś magiczny klimat :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusia cieszy się, że Agusi się spodoba. Toż miło mi na sercu. Dziękuję. :***** Mam nadzieję, że fajnie Ci leci dzień, uściski. :))))))

      Usuń
  72. Czytam po świętach, ale to tak piękny tekst, że można go czytać wciąż...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przecież to słowa radujące mnie niesamowicie. Ja znowu odpisuję późno, ale uwierz, że twoje jak mnie cieszyły, tak nadal mnie ogromnie cieszą. Ileż dobra może zdziałać parę właściwych słów. Jesteś kochana. Niech Twoje życie będzie pełne szczęścia, pełne spełnienia. Tulę mocno. :))))

      Usuń
  73. Piękne życzenia, takie prawdziwe :)
    Ja jestem kiepska w życzenia, nigdy nie umiałam powiedzieć ich z ładem i składem. Ale nie mam sobie tego za złe.
    Więc powiem tylko: niech Nowy Rok Ci sprzyja - fizycznie, psychicznie i artystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana i właśnie w tych życzeniach zawarłaś wszystko, co najważniejsze. Z całego serca Ci dziękuję. :**** Mam nadzieję, że rok Ci się miło zaczął.? U mnie miło, ale oczywiście z problemami, zresztą jak zawsze. hehe Niech Twoje życie jak najbardziej przypomina te Twoje wymarzone. Tak mocno Ci tego życzę, że może zmobilizuje wszechświat. :D Uściski wielgaśne. <3

      Usuń
  74. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję droga Aniu. :**** Niech dużo radości w Twoim sercu panuje. Pozdrawiam cieplutko. :))))

      Usuń
  75. Wczytałam się z uwagą i radością. Super piszesz!!!
    Pozdrawiam sylwestrowo i życzę wszystkiego najlepszego, najzdrowszego i najradośniejszego w nowym 2020 roku:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak ucieszyły mnie Twoje słowa i fakt, że ze mną zostałaś. Dziękuję i witam z mega radością. :)))) Bardzo późno odpisuję, bo, mimo że się staram, to i tak życie mi nieco w tym 'przeszkadza'. Cieszę się, że będziemy mogły się lepiej poznać. Niech ten rok będzie dla Ciebie prawdziwie szczęśliwy, niech marzenia się spełniają, a w sercu panowało poczucie radości z tego, co jest. Najserdeczniej pozdrawiam. :))) <3

      Usuń
  76. Agnieszko, przepraszam, że tak późno do Ciebie zajrzałam, ale lepiej późno niż wcale;) Życzę Ci w tym Nowym Roku samych radosnych chwil i oby spełniły się wszystkie Twoje marzenia;)Pozdrawiaam Cię gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znów późno odpisuję. hehe Najważniejsze dla mnie, że jesteś, że mogę czytać Twoje słowa i czuć ciepło bijące z Twojego serca, to najważniejsze. Dziękuję za życzenia. :**** Pamiętaj, że zawsze, niezależnie od dnia, ja życzę Ci, co najlepsze, co w danym momencie potrzebne, co Ci się marzy. Zasługujesz na dobro, ogrom dobra i niech w tym roku przyjdzie go do Ciebie zaskakująco dużo. Cieszę się całym sercem, że jesteś!!!!! :*******

      Usuń
  77. U mnie też były wspomnienia bliskich osób. Bardzo wzruszające. Ale największym, zupełnie niezwykłym wydarzeniem było zrozumienie mojej mamy. I pierwszy raz w życiu wstawiłam się za nią, hehe Niezwykle skończył się rok. A co przyniesie ten? Ktoś zwrócił mi uwagę na post z 2016 roku Czas pokaże. No i muszę przyznać, że dla mnie bardzo kojący. Szczęśliwego Nowego Roku , życzę :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej Jak miło to przeczytać. Miałaś zaskakująca końcówkę roku, coś ważnego się wydarzyło. Niech to będzie zapowiedź wielkiego szczęścia, czego baaaaardzo Ci życzę. :-) Nie wiadomo, cóż to nas spotka, ale ja mega życzę, by było mało złego i ogromnie dużo dobrego. Najserdeczniej pozdrawiam. :)))))))))

      Usuń
  78. Agnieszko wszystkiego najlepszego w 2020 roku. Niech marzenia się spełniają, niech radości zewsząd napływają.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wielką radością dziękuję. :**** Nie mogę uwierzyć, że już niemal połowa stycznia. hehe Bardzo mocno życzę Ci spełnionych marzeń, radości tej wewnętrznej. Bądź zdrowa, bądź spełniona, wszystkiego, co najlepsze. :*****

      Usuń
  79. Aga, wszystkiego dobrego w Nowym Roku, miliona inspiracji i spełnienia marzeń!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Agnieszko. :))) Ja również życzę Ci miliona inspiracji, wielu wspaniałych spotkań. Chwil radujących tak w pełni, siły do pokonywania szczebli życia. Niech ten rok będzie prawdziwie szczęśliwy. :*****

      Usuń
  80. Życzę Ci aby nigdy nie zabrakło przy tobie Kogoś bliskiego ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne życzenia, tak ważne. Bardzo Ci dziękuję, no z całego serca. Życzę tego samego, bo przecież to tak ważne, bardzo mocno Ci tego życzę. Tulę mocno. <3 :-)

      Usuń
  81. Życzenia prosto z serca są zawsze najpiękniejsze. Powiedziałaś wiele ważnych rzeczy dla każdego z nas. Ja też w te święta myślałam o tych, których z nami już nie ma. Czułam jednak ich obecność przy wigilijnym stole. Myślę, że inni ich bliscy też ją czuli. Bo teraz mogą być z nami wszystkimi, niezależnie od odległości. Ja też w to wierzę.
    Nie łatwo się układa życzenia, chcesz powiedzieć coś z serduszka ale nie wiesz jak ułożyć. Nie chciałam składać bliskim oklepanych życzeń dlatego tylko ich przytuliłam życząc sobie nawzajem byśmy przez następny rok również byli dla siebie zawsze wsparciem, radością, miłością.
    Trochę za późno by Tobie Kochana życzyć Wesołych świąt ale wszystkiego co najlepsze i samych magicznych dni na Nowy Rok jeszcze mogę :) Powodzenia w rękodzielnictwie, niech docenią Twoje wspaniale prace, powodzenia na blogu i w miłości ;) szczęścia, szczęścia dużo, zarażaj dalej ludzi swoim optymizmem :).
    Cudowny obraz, Basi bloga znam :) Prawdziwy z niej aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale napisałaś. :) Tak myślę, teraz nasi bliscy, Ci już przebywający dalej mogą być z tymi, których kochają i niestraszna im odległość. Wierzę, że są naszymi Aniołami. :)

      No i wypowiedziałaś idealne życzenia i swoim bliskim przy wigilii i mnie. No na serio, mając takie osoby w życiu, jak Ty, nie idzie się poddać, choćby było ciężko. Dodajesz wiary, miłości, tego czegoś, co nie każdy potrafi podarować drugiemu człowiekowi. Dziękuję. <3 Ciekawe, czy kiedyś uda nam się spotkać. hehe Nawet nie wiesz, jak ja się cieszę, że tak się Wam układa, że macie dla kogo tworzyć. Myślę o tym i się uśmiecham i nawet mnie to motywuje. Niech będzie to rok pełen miłości, pełen spełnionych marzeń. Niech mało będzie smutków, a dużo radości w sercu. Ogromnie się cieszę, że jesteś, ogromnie się cieszę, że doświadczyliście świątecznego cudu i niech to będzie zwiastun wspaniałego, pełnego spełnienia życia. Ogromnie Wam tego życzę, tulę mocno. :))))))))) <3

      Usuń
  82. Agnieszka, uwielbiam opublikowane przez ciebie zdjęcia, zwłaszcza szczeniaka. Nie możesz sobie wyobrazić, jak bardzo lubię psy.
    Chcę skorzystać z okazji, aby życzyć wam roku 2020 szczególnie dobrego dla was i wszystkich waszych bliskich.
    Wiele pocałunków z Hiszpanii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jesteś bardzo miły. :))) Mój brat robił większość zdjęć, no wszystkie zdjęcia ze mną. :) Ja również kocham psy. Timmi jest moją wielką miłością. :) Pozdrawiam. Z całego serca życzę Ci i Twoim bliskim naprawdę szczęśliwego roku. :)))))))) :***

      Usuń
  83. Bardzo dziękuję za przemiłą wizytę na moim blogu, aż mnie wzruszyły Twoje słowa. Ja też dziękuję, że jesteś i życzę wszystkiego dobrego w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję całym sercem. Piszę, co czuję i tak się cieszę, że też to czujesz. Czasami staram się coś przekazać, a nie potrafię i marzę, by dana osoba i tak poczuła, o co mi chodzi, tak jakbym chciała to przekazać. Nawet nie wiesz, jak mi miło na sercu czytając Twoje słowa, cieszę się, że cieszymy się z siebie nawzajem. :)))))

      Usuń
  84. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :))) Niech będzie ten rok dla Ciebie naprawdę pełen szczęścia. :))) <3

      Usuń
  85. Piękne życzenia:)wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z ogromną wdzięcznością i sympatią. Bądź spełnioną kobietą, najserdeczniej pozdrawiam. :*******

      Usuń
  86. Anioły przyciągają Anioły, piękny post z pełną wrażliwością pisany, Wszystkiego dobrego :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobał i cieszę się, że mogłam przeczytać tak miłe słowa. Dziękuję bardzo mocno. Wszystko, co najlepsze dla Ciebie. Pozdrawiam cieplutko. :)))) <3

      Usuń
  87. Happy New Year friend and thank you for your kind comments
    Regards

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear Fernando. Be always full of happiness. Best regards. :)))

      Usuń
  88. Agnes te deseo que el año 2020 sea para ti especial y emocionate. Que sigas sintiendo pasión por la fotografía.

    Yo sí creo en los Angeles, son personas que ya no están con nosotros, pero que sentimos que están cerca cuando más los necesitamos.

    Un abrazo,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much for such beautiful and touching words.<3 You are so nice. I wish you all the best, be healthy, be full of pure happiness.
      Best regards. :*****

      Usuń
  89. Piękny blog! Wszystkiego dobrego w 2020 ;)
    blog-fermatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. :) Witam w mojej blogowej rodzince, witam z wielką radością. Pozdrawiam i życzę wielu spełnionych marzeń w tym roku. Uściski. :-)

      Usuń
  90. Agnes, you write and think very positive. I agree - every day is happy, the breath is happiness and we must be grateful for this.
    I wish you new successes in your life and plans.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh yeah dear Nadezda, we have so much to be grateful for. Thank you for wishes which make me so happy. Be healthy, be full of happiness. May your wishes come true. Thank you for being. :******

      Usuń
  91. Kochana życzę ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2020! :) Żebyś zawsze dla nas tak pięknie pisała <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, że jesteś moją radością. Nie ważne ile napiszesz, ale zawsze napiszesz coś, co powoduje, że czuję ciepło w sercu, a każdy mrok jakoś tak się rozświetla. Cudowna jesteś, pamiętaj. :) Niech każdy dzień przyniesie Ci coś naprawdę miłego, dziękuję za Twoją obecność. :****** <3

      Usuń
  92. o kurcze ale cudowny anioł namalowany! brawo! szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anioł namalowała Basia z pięć pór roku, niesamowicie kochana kobieta, niesamowicie. :))) Dziękuję i tak mocno życzę cudownego roku, niech będzie działo się jak najwięcej dobrego. Uściski. :****

      Usuń
  93. Aguś aby los każdego dnia prowadził Cię we właściwą stronę. Ku spełnieniu i radości. Wielu pieknych chwil w tym nowym roczku i wielu powodów do uśmiechu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj kochana, jak mnie cieszy, że napisałaś. Jak się miewasz? Ja życzę Ci, co najpiękniejsze, co Ci potrzebne. Napisałaś mi wspaniałe życzenia, dziękuję. <3

      'Aguś aby los każdego dnia prowadził Cię we właściwą stronę. Ku spełnieniu i radości.'- idealne życzenia i cytując Ciebie, chcę życzyć tego samego. Dziękuję, że jesteś w moim życiu. :********

      Usuń
  94. Nie mogłam wcześniej zaglądnąć na Twój wyjątkowo piękny blog ale zawsze czekam na kolejny Twój wpis . Piękne słowa, prawdziwe życzenia, piękne zdjęcia i obrazy. Anioły są wśród nas 😇😀 a ja cóż...życzę Ci dobrego roku pod każdym względem . Bądź zdrowa , szczesliwa i artystycznie spełniona ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znalazłaś dla mnie czas i mogę czytać Twoje słowa, dziękuję. :**** Ja to mam dopiero zaległości, im bardziej się staram, tym bardziej los mi w tym przeszkadza. Ciekawe czemu tak...ech. Niezależnie od dnia życzę Ci, co najlepsze, co wymarzone i co potrzebne. Każdego dnia za Ciebie dziękuję! Najserdeczniej jak potrafię, uśmiecham się do Ciebie. :)))))))) <3

      Usuń
  95. Pięknie napisałaś!!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  96. Piękny tekst! Mnóstwa cudownosci w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  97. jak zwykle rozkoszny tekst pieknie napisany
    dobrego 2020 , musi byc udany:D

    OdpowiedzUsuń