niedziela, 24 listopada 2019

Mój sklep etsy- nowy rozdział.



Dawno mnie nie było, tęskniłam. Potrzebowałam się 'odciąć' od internetowego świata. Szukałam spokoju, inspiracji, którą nieco zagubiłam. Znalazłam to wszystko w czymś tak niepozornym, jak nadmorski kamyk. Musiałam na chwilę zaniedbać jedno, by odnaleźć drugie.
Nie udzielałam się w internecie, zaniedbałam nawet mój sklep etsy. Tak kochani, dziś o tym moim sklepiku pisać mam zamiar.




🙞

Zastanawiasz się, walczysz z lękami, ileż obaw...
'Pokonujesz' to wszystko. Kurcze, muszę spróbować i robisz to z całą paletą przerażenia. Od jasnego brązu poprzez mroczną czerń. W palecie tej jednak można dostrzec barwy radosne: nadzieję i może nawet wiarę.
Masz wybór, na czym się skupiasz.
Działasz, starasz się z całych sił. Widzisz względne rezultaty swej pracy. Zatrzymujesz się, musisz, nie musisz, wybór padł- zatrzymujesz się na chwilę. Tak właśnie zrobiłam.
Myślałam, że pokażę Wam mój makramowy sklep taki dopracowany. Będą już widoczne sprzedaże i takie tam, same radosne barwy. Zmieniłam zdanie. Oto mój sklep:




Mało w nim się dzieje, ceny może wygórowane. Otworzyć go muszę na świat, a nie tylko Polskę. Błędów ogrom.
Tak sobie myślę: 'No i co z tego.' To początek drogi, uczę się wytrwale. Ileż razy poddaliśmy się za wczas, przerażeni ilością zadań do wykonania, 'murów' do przebicia. Ja wiele razy poddałam się zdecydowanie za wcześnie. Nie tym razem, bo jak coś kochasz, to nie ma miejsca na rezygnację. Nie w tym przypadku.

Nie zrażajmy się popełnianymi błędami. Póki dostrzegamy w palecie radosne barwy, nie poddawajmy się. No, a błędy są przecież po to, by się z nich uczyć. Zresztą wiemy wszyscy, że dużo razy jeszcze popełnimy błąd. Oby jak najmniej. Obyśmy dobrze odrabiali lekcję, która kryje się za niemal każdym popełnionym błędem.




Odkąd postanowiłam, że podzielę się z Wami moim sklepikiem (tak niedopracowanym), zaczęły dziać się cuda.

Madre powiedziała:
Jak tam sklep?
Nadal nic.
Może powinnaś robić coś na nadchodzące święta.?




Zrobiłam choinki inspirowane wzorem z internetu.
Madre, najlepsza, jaka może być, spowodowała, że zaczęłam wierzyć tak naprawdę.
Kochani, moja mamita wzięła te moje choinki i chodziła w pracy od biura do biura, od człeka do człeka.
Pewnego dnia zadzwoniła: Sprzedałaś dwie choinki!
Szłam akurat do biblioteki. Wrzasnęłam, to był raczej krzyk, następnie skok pełen radości.
Nie miałam oczekiwań. Dwie sprzedane choinki odebrałam z taką radochą, jakbym sprzedała ich tysiąc.
Spodobały się, kogoś uszczęśliwią, może zainspirują. 
Sprzedałam kolejne. Pisząc to, jestem na etapie realizacji zamówienia na dwie choinki z zielonymi koralikami. Dla mnie to spełnienie marzeń.




Na Etsy zero sprzedaży, ale wierzę, że to zmienię. Zrobię, co mogę, a resztę zostawiam Bogu i tak też staram się działać w życiu.

Potrzebowałam wszystko zostawić, odnalazłam inspirację, powróciła ze zdwojoną siłą.

Pomyślałam, że przecież my jesteśmy tak zgraną blogową rodziną. Będzie mi miło, jeśli zechcecie ze mną obserwować drogę tego sklepu. Obserwować jak się rozwija. Obserwować nawet moje błędy, a ja wiem, że akurat tu to mam wsparcie prawdziwe. Także wszelkie wskazówki mile widziane. :)

To mój sklep, moje marzenie dopiero kiełkujące. Zobaczymy, co wyrośnie, dam z siebie wszystko.
Cieszę się z każdej osoby, która zechce być częścią mojej drogi ku spełnieniu tego marzenia. Zresztą co ja piszę... i tak już jest Was sporo na tej drodze. Dziękuję, bo dzięki Wam łatwiej jest mi iść do przodu w życiu.
Dziękuję.


Jeśli ktoś się orientuje, jak wygląda wysyłka za granicę, płatności i wszystko z tym związane, to będę bardzo wdzięczna za poradę. Gubię się w tych sprawach i piszę to bez zażenowania.

Nie wiesz, pytaj.
Upadasz, staraj się z całych sił wstać i iść, choć krok do przodu.
Popełniasz błąd, ucz się, wyciągaj wnioski.

Nie poddawajmy się, nie kiedy jest o co walczyć.
Kocham Was.

262 komentarze:

  1. Gratuluję odwagi no i pierwszych sprzedanych dzieł. To wcale nie takie łatwe. Trzymam kciuki by sklepik się rozwijał. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucyno kochana, ja praktycznie mam przeszklone oczy. Miałam, jak czytałam pierwszy raz i mam teraz i pewnie będę miała. To jaką radość mi podarowałaś, wie tylko moje serce, dziękuję. :) Pozdrawiam i zawsze będę dziękować Bogu za Ciebie! <3

      Usuń
  2. Aguś- brawo! "najtrudniejszy pierwszy krok", a Ty masz go za sobą, następne będą łatwiejsze. Z całego serca Ci życzę żeby ludziska zapragnęli Twoich prac. Żebym nie była zbyt teoretyczna, zamawiam choinkę z czerwonymi koralikami. Podoba mi się Twoja pasja, jesteś młoda, tak młodzi powinni być odważni, pełni zapału. Gratuluję Kochana i mocno całuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, toż ja się tu uśmiecham z takimi emocjami, samymi pięknymi, samymi. Dziękuję, jesteś częścią mojej dogi i od początku tak dobrze na mnie działasz. To nie tylko słowa, tak jest, pomagasz mi iść do przodu. Uwierz, że sercem Cię całym przytulam. Basiu, ja Ci taką choinkę zrobię, chcesz i robię. Zrobienie dla Ciebie takiej choinki będzie dla mnie ogromną radością, tak zwyczajnie, chciałabym oddać Ci część dobra, którą od Ciebie dostaję. Tulę, jesteś takim moim duchowym aniołem, motorem do działania. Całuję, nie potrafiąc wyrazić tego, co czuję. :)))))) <3

      Usuń
    2. Aguś Słoneczko, chętnie przyjmę od Ciebie taki podarunek z serca. Chciałam kupić " na szczęście", ale dawno temu nauczyłam się, że trzeba też umieć przyjmować dary serca.Dlatego już się cieszę, choineczka zawiśnie w oknie, bo na choince by zginęła w mnogości ozdób. Jesteś cudowna i Ty również jesteś częścią mojej drogi.

      Usuń
    3. Cieszę się Basiu, naprawdę się cieszę. Napisz mi proszę na maila swój adres. Naprawdę cieszę się, że jestem częścią Twojej drogi i mogę Ci coś podarować. :*****

      Usuń
  3. jesteś Super i tworzysz piękne makramy:) Wpadłam na stronę Etsy, popodziwiałam Twoje prace a potem zainteresowałam się, co trzeba by zostać sprzedawcą. Odpadłam. Mam sklep, ale tamto jest dla mnie mocno skomplikowane. Dlatego podziwiam Ciebie. Mam nadzieję, że ktoś z nas pomoże Ci w tych zawiłościach. A makramy powinny pójść jak woda, bo piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję tak mocno. Wiedziałam, że będę miała problemy z wyrażeniem, jaką odczuwam radość. Nie mogłam nie spróbować, mam tak duże wsparcie, jak ja Ci dziękuję. <3 Nie wiem, czy wybrałam posiadanie sklepu na etsy dobrze, ale jak już tak wybrałam, to tam powalczę. Tak czy owak, makramy robię i robić będę, bo ta sztuka do mnie przemawia. Ja tu już ledwie powstrzymuję łzy, to te dobre. Dziękuję, bo diamenty szlachetne znaleźć w życiu nie łatwo, a Ty jesteś częścią mojego życia. Tulę tak mocno. <3 <3 :)))))))

      Usuń
  4. Choinki w makramiankach są fajne ale listki jesienne to przeurodne. Działaj dalej, jak mła z długów wylezie to sobie cóś zakupi. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, no dziękuję. :**** Życzę, byś wyszła z długów, jak najszybciej się da. Może zorganizuję jakieś candy, w życiu tego nie robiłam. :) Bardzo się uśmiecham. Tak bardzo życzę Ci, co najlepsze, no ciężko mi opisać moje emocje. Dziękuję za to, że jesteś!!!! <3 :****

      Usuń
  5. T'animo a seguir !! Fas un treball molt bonic, he vist la teva web i et preguntaria si tens preus en euros ? M'agradaria algun dels teus arbres !. Ànims i endavant i molta sort !! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh Thank you so very much, really thank you. Such support makes me so happy. :)
      I have to open my shop internationally. Hopefully I will do that maximally in two weeks.
      I have to read about international shipment beacause I am a bit lost. hehe But I truly want to open my shop internationally.
      Once again thank you. All the best for you. :))))))))

      Usuń
  6. To cudowne, że działasz, próbujesz. Nie rezygnuj. Nie od razu Kraków zbudowano. Czasem trzeba długo czekać, ale to nie szkodzi. Powodzenia :) <3 A z takich szpulkowych sznurków, ja robię ostatnio moc siatek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiech nie schodzi mi z buzi, aż policzki bolą, ale nie umiem przestać się uśmiechać. Dziękuję z całego serca. :**** Takie słowa, one dodają mi siły i wiary, a radości to już ogrom. Widziałam siatkę i bardzo mi się podobała. Będę powoli nadrabiać zaległości blogowe, bo już się stęskniłam. Tulę, sercem Cię tulę mocno. Dziękuję za tyle dobra, jak ja Ci życzę szczęścia. :*********

      Usuń
  7. To z listkami - cudo :). Myślę, że ostatnio jest właśnie moda na sezonowe ozdoby tego typu. Z polskich stron jak Etsy jest popularny Decobazaar też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. :**** Stronę już zapisałam i sobie wszystko poczytam, jesteś bardzo, bardzo kochana. :) Liski zrobiłam tak nagle, bo ja kocham jesień i chciałam oddać moją miłość do tej pory roku. Tak się cieszę, że ta malutka makrama się podoba, zrobię i taką nieco większą. Tulę mocno i uśmiecham się szeroko do Ciebie. :)))))))))))))

      Usuń
  8. Choinki śliczne! I listki na patyku w sklepie bardzo mi się podobają.

    Wysyłka za granicę - najprościej poczytaj cennik i wskazówki na stronie Poczty Polskiej. Drogo, ale chyba do takich niewielkich rzeczy najsensowniej. Listy dochodzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nosz dziękuję kochana, tak bardzo dziękuję. :****** Serce się uśmiech, a nie tylko buzia. :))) Poczytam, człowiek czasami tak się zamota tym wszystkim, że nie pomyśli o najprostszych rozwiązaniach, także bardzo dziękuję. :))) Wiedziałam, że dostanę wsparcie, jakbym mogła, to bym teraz Cię przytuliła. Bądź szczęśliwa. <3 <3 :)

      Usuń
  9. Kochana cuda robisz!!! Nie poddawaj się, rozkręci się :) Mądrą decyzje podjęłaś. Trzymam kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boziu, jak mi miło przeczytać takie słowa od Ciebie. :)))) Dziękuję sercem całym, będę pamiętać Twoje słowa i będą dodawać mi siły. Jesteś niesamowicie kochanym człowiekiem, niesamowicie. Tulę tak, byś poczuła moją wdzięczność i sympatię do Ciebie. :*********

      Usuń
  10. Pasja dodaje skrzydeł, pozwala przezwyciężyć strach, uczy wytrwałości, daje nam moc radości i wiary we własne umiejętności! Ty jesteś pasjonatką! Potrafisz doceniać małe rzeczy i umiesz się z nich cieszyć. Pięknie opisałaś radość wywołaną informacją o sprzedaży dwóch choineczek. Twoje makramowe cudeńka są warte tego, by cieszyły oczy innych. Gratuluję Ci pierwszych sukcesów i życzę kolejnych.
    Nie mogę wesprzeć Cię radą dotyczącą wysyłki czy sprzedaży, ponieważ nie mam takich doświadczeń.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak właśnie jest, to nam daje pasja. :))) Dziękuję droga Doroto. Ty wspierasz mnie w inny sposób i to od dawna. Jesteś ważna, jesteś w moim sercu. Wszystko czytam z uwagą i to ma na mnie ogromny wpływ. Taka prawda, że mam większą odwagę żyć, bardzo Ci za to dziękuję. Zawsze będę pragnęła dla Ciebie szczęścia. Tulę mocno. <3 :**********

      Usuń
  11. Z całego serca trzymam kciuki żeby się udało. Ale co ja piszę przecież już się Tobie udało bo przezwyciężyłaś wątpliwości i założyłaś sklep. Brawo !. Sprzedawać jest trudno wiem bo sama wiem coś o tym ale przecież tworzymy nie tylko dla kasy. Powodzenia i twórz dalej. Pokazuj i zachwycaj swoimi dziełami bo chętnie podziwiam. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo, zaraz mi łzy wylecą, oczywiście te dobre łzy. Tak mi uświadomiłaś, że mi się udało, no fakt. Jak mi się to miło czyta, jakie emocje. Dziękuję. <3 Wiedziałam, że będzie trudno, może trudniej niż zdaje sobie sprawę. No, ale my tworzymy z miłości, a nie dla pieniędzy i ja tworzyć będę dalej, bo kocham to, co robię. Bywa, że ludzie nie rozumieją, czemu marnuję tyle czasu, a nic z tego nie mam. Mam więcej niż ta cała kasa. Ty wiesz, o czym mówię, bo sama jesteś artystką, zresztą Artystką, bo przez duże A. Pozdrawiam, tulę. Naładowałaś mnie samym dobrem, tak się cieszę, że jesteś! :*******

      Usuń
  12. Bardzo ciekawy post, życzę powodzenia na nowej drodze, która zapowiada się bardzo ciekawie:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo Ci dziękuję. :**** Tak bardzo serdecznie Cię pozdrawiam i życzę, by spełniły się Twoje marzenia. <3

      Usuń
  13. Tak trzymaj i do przodu . Często potrzeba czasu , cierpliwości i upartości. Gratuluję pierwszych sprzedaży i życze jak najwięcej . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas, cierpliwość, upartość, zapamiętam te słowa i będę je powtarzać. Dziękuję, jesteś zawsze dla mnie taka miła. No tulę Cię do serca i życzę spełnienia wszelakiego. Pozdrawiam serdecznie.:***********

      Usuń
  14. Ciesze się, że wróciłaś :) ja tam śledzę poczynania na Instagramie ♥
    Ja myślę, że na pewno coś u Ciebie zamówię, ale póki co jeszcze nie teraz. Jak zaczniemy budowę i urządzanie, to ja będę stałym klientem! :D w końcu sezonowo dekoracje trzeba zmieniać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby mi bardzo, bardzo miło. :))) Dziękuję całym sercem. Mam nadzieję, że niebawem nadrobię zaległości i u Ciebie. Pewnie piękny własny dom stworzycie, niech będzie jak z marzeń. Pozdrawiam super serdecznie, tulę mocno. :)))))) <3

      Usuń
  15. Też gratuluję! Trzeba, jak najbardziej promować polskie sklepy, firmy i dzieło rąk naszych ludzi! :D Rozwijajmy się i pomagajmy sobie nawzajem. Myślę, że ceny są adekwatne do czasu i wysiłku, jaki poswięcasz wykonaniu tych dzieł. Życzę oczywiście powodzenia i dużo zapału na przyszłość!

    Sama ostatnio się zdobyłam na odwagę i zaczęłam spełniać coś o czym marzyłam od dziecka. Czyli filmy na yt. Zostawiam linka. Proszę i dziękuję za suby i łapki! Na początek to dla mnie mega motywacja!


    https://www.youtube.com/watch?v=5HOr12-tWZM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, bardzo mi miło. Cieszę się, że i Ty postanowiłaś zaryzykować. Zaraz zajrzę i będę wspierać. Brawo, bo to wcale nie łatwo zacząć, a my to zrobiłyśmy. Życzę nam powodzenia, bądźmy wytrwałe na drodze ku spełnieniu marzeń. Uściski wielkie. :))))

      Usuń
  16. Super :) Wszystko mi się bardzo podoba.
    Choć listki mię uwiodły. Aga rozwiniesz sklep. Marzenia się spełniają. A masz potencjał jaktalala :) Wykorzystuj i spokojnie czekaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, tak bardzo się cieszę. Dziękuję, zawsze dodajesz mi tyle energii, ja Twoich słów nie zapominam. Dziękuję z całego serca. Wykorzystać potencjał i spokojnie czekać, zapamiętam. :))) Pozdrawiam, tulę i życzę spełnionego marzenia i to niebawem. :))) <3

      Usuń
  17. Pierwsze koty za płoty, a sukces często tak właśnie się zaczyna. Głowa do góry. Najważniejsza w tym wszystkim jest pasja, radość tworzenia i spełnienie swoich twórczych potrzeb, reszta przyjdzie sama, z woli Tego, co nad wszystkim czuwa. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niezwykle mądre i tak prawdziwe słowa, zapamiętam. :) Zgadzam się, najważniejsza jest w tym radość tworzenia, bo to uczucie naprawdę piękne. Dziękuję za wsparcie, sercem całym tulę, życząc co najlepsze. <3 <3

      Usuń
  18. Z całego serca życzę Ci powodzenia i rozkwitu sklepiku. Makramy piękne i w cale nie za drogie. Twój wkład w wykonanie i serce, które w to wkładasz są przecież bezcenne. Świąteczne choinki cudne. Serdecznie pozdrawiam,życząc spełnienia marzen i wszystkich zamierzeń 🌞🍀🍀🍀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak ja bardzo dziękuję, to opisać się nie da, ja przynajmniej nie potrafię. Zresztą ja wiem, że mnie wspierasz, zawsze obok, zawsze dodajesz mi wiary w siebie. Jesteś kochaną kobietą i chcę, byś wiedziała, że tak Cię widzę. Tulę mocno, a życzę, co tylko Ci się marzy. Dziękuję za to, że jesteś w moim życiu. :))))) <3

      Usuń
  19. Gratuluję pomysłu i pierwszych sukcesów. Bardzo się cieszę,ze robisz to co lubisz. Piękne są Twoje makramy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i raz jeszcze dziękuję. :*** Kocham tworzyć makramy, wyrażam siebie poprzez sznurki. hehe Jestem bardzo wdzięczna, że posiadam pasje i wiem, że bez nich życie moje byłoby pozbawione wielu barw. Pozdrawiam serdecznie, niech spełnią się Twoje marzenia. <3 :***

      Usuń
  20. Felicidades Agnes. Te deseo mucha suerte en este camino que emprendes. Nunca es bueno rendirse y lo mejor es seguir siempre adelante. Tus manualidades son preciosas. Ya verás como logras tu sueño.
    Te deseo una buena semana.
    Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear Laura, your support means a lot to me. :*** I will not give up. I love what I do and I will not give up so easy. :)

      Have an amazing week, always all the best for you. :*****

      Usuń
  21. Kochana Z całego serca Ci gratuluję i cieszę się razem z Tobą. 💕 😍 Robisz naprawdę cudeńka, więc na pewno będą się sprzedawać. Taka choinka, to Marzenie. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pięknym człowiekiem Agnieszko, od początku mnie wspierasz we wszystkim. Dziękuję Ci za wszystko. :))) Chętnie, jeśli zechcesz, zrobię Ci taką choinkę. :) Mam takie tyły, proszę o cierpliwość, nadrobię posty u Ciebie. Najserdeczniej pozdrawiam, dużo szczęścia niech Cię otacza. <3 :****

      Usuń
    2. Dziękuję za całą dobroć i wielkie serce Agusiu. 😊

      Usuń
    3. Dziękuję za to samo, bo wszystko to od Ciebie otrzymuję. :))) <3

      Usuń
  22. Witam.
    Lubię makramy i makramki. Sam kiedyś próbowałem je robić, ale nie wyszło.
    Pozdrawiam i zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Michale. :) No i proszę, mamy mężczyznę, który próbował, wspaniale. :) Ja nie dałam rady z szydełkiem. hehe

      Pozdrawiam serdecznie, postaram się jak najszybciej Cię odwiedzić. Miłego dnia. :)))

      Usuń
  23. Chciałam też otworzyć internetowy sklep, ale jak się nasłuchałam o wymogach szwajcarskich względem tego i względem wpływów na konto, to postanowiłam iść się zastrzelić. Ale spokojnie, jeszcze nie kupiłam broni. Sklepu Ci najserdeczniej gratuluję, jest bardzo ładny graficznie, czytelny przede wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani mi się waż broń kupować. hehe Ciężko z tymi sklepikami, etsy wybrałam, bo inne strony mnie przerażały. Te ich procenty od sprzedaży, makramy musiałabym sprzedawać po 500 złotych, by coś zarobić. haha Bardzo ucieszyłam się, że spodobała Ci się grafika sklepu. Ogólnie przyjęło się, że powinien był jasny, wręcz biały, ale ja chce ogólnie żyć w zgodzie ze sobą, to też robiłam pod siebie. Dziękuję za wsparcie, dużo dla mnie znaczy. Uściski wielkie, tak, by do Szwajcarii, do Ciebie dotarły. :D :)))

      Usuń
  24. Gratuluję i całym sercem jestem z Tobą!choineczki piękne😍, życzę Ci powodzenia i weny w tworzeniu nowych prac. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu wiem, że mnie wspierasz, jesteś tak kochana, przyjacielska! Bardzo dziękuję, bo wsparcie otrzymuję od Ciebie cały czas. Tulę i tu chcę coś napisać, a gubię się w słowach. :) Pozdrawiam, no całe moje serce się do Ciebie uśmiecha. :)))))))

      Usuń
  25. Gratulacje. Ja się nie odważyłam, za skomplikowane dla mnie. Trzymam aż paluchy bolą, niech działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, dziękuję, dziękuję. :***** Czuć wsparcie, to takie piękne uczucie, tak mi miło na sercu. Będzie, co ma być, ja zwyczajnie zrobię, co mogę. Chyba sam fakt, że spróbowałam, już nastraja mnie optymistycznie, bo ja już nie chcę żałować z własnej winy. Tak wiele razy albo rezygnowałam za szybko, albo wcale się nie starałam tak naprawdę...no nie wiem. Zobaczymy, co będzie, ja z całego serca dziękuję, ale i czuję Twoje wsparcie. Jak ja mocno życzę Ci spełnienia marzeń i tych mało prawdopodobnych, bo los potrafi zaskoczyć miło. Uściski. :)))))

      Usuń
  26. Agnieszko, obejrzałam Twoje prace i się zachwyciłam, że tak pięknie i tak szybko się nauczyłaś makramy. Życzę Ci, żeby sklepik się rozkręcił,niestety żadnych rad nie mam, bo niczego nie wystawiłam do sprzedania.
    3 mam kciuki i moc serdeczności przesyłam. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że jesteś, to mi wystarczy. Jesteś, wspierasz, uszczęśliwiasz swoją osobą. Dziękuję, dajesz mi co najpiękniejsze. :) Pozdrawiam super serdecznie, zawsze życząc, co najlepsze, zawsze. <3 <3

      Usuń
  27. Dopiero co mówiłaś mi o tym że znalazłaś nowe hobby że jest coś co bardzo Cię zainteresowało ! 🏵

    Ale pamiętam również to że bardzo długo nie chciałaś mi powiedzieć co to jest ukrywałaś to przede mną dopiero po bardzo długich namowach z mojej strony powiedziałaś mi o sznurkach ☺

    Pamiętam ten błysk w oku jak mówiłaś mi o sznurkach
    i ile radości Ci to daje .

    Oczywiście Ty nie zaczęłaś od czegoś małego tylko od razu rzuciłaś się na głęboką wodę i stworzyłaś ogromną makramę 🗿
    Hehe tylko to mi się z maską skojarzyło 😅

    Wczoraj jak weszłam po 19:00 na bloga żeby zobaczyć i zerknąć na posta od razu mi się rzuciło w oko pierwsze zdjęcie i od razu się zakochałam !

    To zdjęcie jest bardzo urocze a przede wszystkim widać na nim pasję i miłość 💖

    Mam niedosyt i chciałabym oglądać ogrom takich zdjęć 😍

    Trzymam bardzo mocno kciuki za to i jestem z Tobą całym sercem aby sklepik się rozrastał o kolejne piękne makramy i aby one znalazły fajny domek dla siebie gdzie będą cieszyć oko 🍀

    Wiem ile włożyłaś pracy w założeniu tego sklepu !
    Niech się rozwija i niech cieszy ! 🍂

    A więc nie pozostaje nam nic innego jak tylko czekać na kolejne cuda które wyjdą spod Twoich paluszków ✨

    Ściskam i całuję i spotkania oczekuję 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, jak to przed Tobą ukrywałam. Tylko na chwilkę, choć i tal nie wytrzymałam i Ci powiedziałam. Pamiętam Twoją rekcję, że to sznurki. haha Pamiętam Twój uśmiech, jak Ci w Bielski wskazywałam na sznurki wszelakie i to z zachwytem, a Ty zawsze się śmiałaś. :))) Pamiętaj, że jesteś ważną częścią bloga, ale i moich makram i fotografii. Wiem i czuję, że wspierasz. Zobaczymy, co będzie, ważne, by spróbować, a resztę zostawiam. :) Kocham Cię bardzo mocno i już chce się spotkać i już chcę jechać na jakąś wycieczkę z Tobą. :)))))))

      Usuń
  28. Miło widzieć Cię taką radosną. Choineczki przepiękne. Pierwsze koty za płoty, życzę wielu zadowolonych klientów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, nawet nie wiesz, jak mnie uszczęśliwiasz swoim wsparciem. :))) Najważniejsze, że spróbowałam, nie powiem sobie, że mogłam, ale wymiękłam. Wiele kosztowało mnie pokonanie lęków. Teraz tylko dam z siebie wszystko, resztę zostawiam. :) Duży uśmiech posyłam. :)))) :****

      Usuń
  29. Wszystkie makramki są cudowne, życzę dalej owocnej pracy i tonę klientów.Kto jak nie Ty,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och...no serce się uśmiecha, dziękuję, tak bardzo dziękuję. :**** Jak się uda, to będę przeszczęśliwa, a jak nie, to będę szczęśliwa, że spróbowałam. :))) Bardzo mocno życzę Ci spełnionych marzeń. <3 <3

      Usuń
  30. Gratulacje - Niech się sklepik rozwija, ku radości kupujących i Twojej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci tak mocno. :))) Ty dobrze wiesz, co oznacza zawalczyć o spełnienie swoich marzeń. Takie osoby mi uświadamiają, że warto spróbować, postarać się, że nie można się poddać tak łatwo. :))) Tulę mocno, bardzo mocno. :)))

      Usuń
  31. Kochana moja Agusiu jak ja Cię rozumiem. Przed laty ja tak, jak Twoja mama sprzedawałam autorską biżuterię, którą tworzyła moja córka. Wiem jak trudno jest o klienta, bo ręczne prace nie są tanie, ale tylko Ty wiesz ile to jest pracy. Moja latorośl tworzy teraz we Francji, a druga boryka się z własną firmą w Polsce. Zgadnij, której jest łatwiej. Życzę Ci Agnieszko, byś się nie zrażała początki są zawsze trudne, ale zadowolony klient wraca i przyprowadza innych i tego Ci życzę z całego serca. Tworzysz cudeńka. Ściskam mocno:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dużo motywacji dają mi Twoje słowa, bardzo Ci za to dziękuję. Wspaniała z Ciebie mama i duchowa przyjaciółka. :))) Już widzę, że będzie trudno, bo ja też nie umiem się reklamować, bardzo jestem w tym marna, totalna miernota. hehe Dużo mnie nauki czeka. Choinki sprzedaję za 20 złotych i uwierz, tylko bogaci kupują...a nie...znalazła się jedna pani już nie taka bogata, co kupiła. :) Moje śnieżynki za 7 złotych też są za drogie, udało mi się nieco sprzedać i na tym się skupiam. Ogrom nauki mnie czeka, tak mało jeszcze wiem, nie umiem sprzedawać, umiem tworzyć i tu mój problem...może i sprzedawać się nauczę. :) Życzę córkom, by dobrze im się powodziło, bardzo tego życzę. Nie każdy ma odwagę zawalczyć o marzenie. Już im brawo biję. Najserdeczniej pozdrawiam, dodajesz mi motywacji, dodajesz mojemu życiu pięknych barw. :)))) :******

      Usuń
  32. Pisałam Ci już kiedyś Agnieszko, że Twoje makramy są wyjątkowe i nadal tak twierdzę. Trzymam mocno kciuki za powodzenie Twoich zamierzeń. Rozwijaj swoje pasje bo robisz to pięknie i z ogromnym zaangażowaniem. Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Ewo, pamiętam Twoje słowa i wsparcie, jakim zawsze mnie obdarowujesz, dziękuję z całego serca. :*** Przyznam, że dla mnie to nowość. Wiele razy marzyłam, wiele razy byłam wyśmiewana z tych moich marzeń. No, ale Ci ludzie już nie są w moim życiu. Wiesz Ewo, tak myślę, że nawet jak się nie uda, to będę z siebie dumna. Najgorzej, to bardzo chcieć, ale przegrać z lękiem. Naprawdę dziękuję, bo tak jak pisałam w tekście, jest Was dużo na mojej drodze i o Tobie też pisałam. Tulę mocno, bardzo mnie inspirujesz. :****

      Usuń
    2. Miło mi Agnieszko:))) Ty już jesteś wygrana bo masz pasję a ona dodaje siły.
      Sama kiedyś też próbowałam sprzedawać swoje prace na specjalnych portalach ale zrezygnowałam - to już historia. Marzył mi się własny sklepik internetowy ale koszty utrzymania działalności są koszmarne a rękodzieło nie sprzedaje się tak jak świeże bułeczki:) Może Ty będziesz miała więcej szczęścia i więcej determinacji. Miłej niedzieli!

      Usuń
  33. Bonitos trabajos manuales
    Un saludo,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear Miguel. Have a super awesome weekend. :)))))

      Usuń
  34. Dziewczyno kiedy Ty zaczęłaś pleść te makramy? Niezły postęp!!! Pamiętam jak zrobiłaś pierwszą, a tu już taki etap! No nieźle! Trzymam kciuki!!! Są piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję tak bardzo i uśmiechać się do Ciebie. :)))Kocham tworzyć makramy, tak mi miło na sercu, jak pomyślę, że parę osób ma te moje choinki i śnieżynki w domu podczas świąt. Wiem, że ze sklepikiem będzie ciężko, bo ja nie potrafię się sprzedawać, ale nie poddam się łatwo. :) Dziękuję za wsparcie, które czuję, naprawdę czuję. Uściski wielkie. :*******

      Usuń
  35. Cudeńka tworzysz! Jestem przekonana, że wszystko pięknie Ci pójdzie, bo u Ciebie to wszystko z wielkiego serca jest:)) Powodzenia kochana:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Mario, jakie piękne słowa, nawet nie wiem, jak opisać swoje emocje. Wiesz, taką krótką wiadomością podarowałaś mi bardzo dużo tego, czego mi potrzeba, by się nie poddawać, by iść do przodu. Jesteś niesamowicie kochanym człowiekiem. Dziękuję. :*****

      Usuń
  36. Agnieszko, gratuluję z całego serca i życzę jak najwięcej zamówień i sprzedaży. Twoje makramy są naprawdę śliczne. Cena nie wydaje mi się w ogóle wygórowana, wiem, że rękodzieło nigdy nie jest odpowiednio doceniane. Nie poradzę w sprawie sklepiku, jak to ma wyglądać od strony technicznej, bo nigdy nie zaglądałam na strony ETSY. Wiesz, zawsze najtrudniejszy pierwszy krok, potem już jest bardziej z górki.......Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję tak mocno, z całego serca dziękuję. :***To jest wspaniałe uczucie, czuć, wręcz wiedzieć od kogo to wsparcie się dodanie, dziękuję. :**** Cieszę się, że ceny nie wydają się za wysokie, ciężko było je ustalić. Czasami ta makrama, która wydaje się najtrudniejsza, zabrała mi najmniej czasu i łatwo się ją robiło, inne zaś to był pot i raz jeszcze pot. hehe Niezbyt jest doceniane rękodzieło, ja przy choinkach opadałam już z sił. Ból nóg, bo niewygodna pozycja, ból rąk, ale cieszę się, że sprzedałam u mnie w okolicy. Myśl, że taka choinka, czy śnieżynka będzie częścią wystroju w czyimś domu i to podczas świąt naprawdę mnie uszczęśliwia. Dziś jedna klientka przesłała mi buziaka, nawet nie wiedząc, ile dobra mi tym podarowała. Nie wiem, jak wygląda, ale ja zapamiętam. :) Rozpisałam się. hehe Lubie do Ciebie pisać. Ściskam mocno, no cieszę się, że jesteś, baaaardzo. <3 :)

      Usuń
  37. Aga, z całego serca gratuluję pierwszych kroków na drodze spełniania marzeń. Entuzjazm jaki bije z każdego Twego słowa jest zaraźliwy, wręcz wypełnia przestrzeń, uśmiecham się do Ciebie i trzymam kciuki za sukces. Prześliczne są Twoje makramki, masz talent i niech rozkwita :) Ściskam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uśmiecham się do Ciebie, tak mi miło na sercu i za to Ci dziękuję. Nie umiem opisać słowami, ile dają mi takie słowa, poczucie wsparcia. Naprawdę podarowałaś mi wiele dobra i życzę, by to do Ciebie wróciło. Bądź szczęśliwa, najserdeczniej pozdrawiam. :****

      Usuń
  38. Fantastycznie! Wstawiaj swoje prace na bloga. Te listki są cudowne :) Normalnie mistrzostwo świata z tymi sznurkami :D
    Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, że trzymasz kciuki. Wiedziałam, zanim napisałam o tym moim sklepiku. Jesteś naprawdę w moim sercu, pamiętaj. :))) Celowo nie dodałam paru makram, by je tu pokazać w innym poście. Teraz jednak cały czas realizuję zamówienia na choinki czy śnieżynki. Sprzedaję w pracy, mama mnie tam reklamuje na całego. hehe Wydaje mi się, że cały czas robie choinki, aż mnie już ręce bolą, no ale cieszę się, że ktoś będzie miał choinkę podczas świąt, że ona będzie częścią wystroju czy prezentu. :) Wiesz, że Cię najserdeczniej pozdrawiam, tulę i życzę spełnienia marzeń, no ale powtarzam to, bo może pomogę tym je spełnić, kto tam wie. :)))

      Usuń
    2. Dzięki wielkie :) Ogromnie się cieszę z twojej radości :)

      Usuń
    3. Wiem kochana, boś Ty prawdziwa duchowa przyjaciółka. :*** Teraz to sklep zaniedbany, nie wyrabiałam z choinkami, aż pod koniec się popłakałam ze stresu i wyczerpania. haha Słabeusz czy co... Powoli jakoś wszystko ogarnę, chyba. hahaha Uściski na ten nowy dzień, u mnie tydzień totalnie zabiegany, a tak mi bloga brakuje. Tulę. <3

      Usuń
  39. Agusiu, gratuluję pierwszych sprzedanych prac. Cieszę się ogromnie, że uchyliłaś przed nami drzwi swojego sklepiku, z całego serca Ci kibicuję i wierzę, że Twoje piękne makramy znajdą swój dom. Swoją drogą ta jesienna z listkami przyciągnęła moją uwagę. Masz talent.
    Kochana, masz po stokroć rację: trzeba robić to, co w swojej mocy, a resztę zostawić Bogu. Będzie dobrze.
    Tuleę mocno, mocno i niech całe dobro świata będzie z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś Małgosiu takim moim szczęściem, musisz wiedzieć, że za takich ludzi, jak Ty codziennie Bogu dziękuję. Nie łatwo zawalczyć o marzenia, szczególnie kiedy przez lata wmawiano Ci, że nie dasz rady. Jednak wiem, że tu mam wsparcie. Sprzedaję choinki i śnieżynki, cały czas je robię, ręce już mnie bolą, ale radość jeszcze większa. Zrobię, co mogę, resztę zostawię. Nigdy nie pożałuję, bo spróbowałam, bo już ktoś kupił. Wczoraj uradowana klientka przesłała mi buziaka, bo była zadowolona. Wiesz, jak się ucieszyłam, tym bardziej że tak się stresowałam, że nie sprostam, a jednak sprostałam. Wiem, że droga będzie ciężka, ale wiem też, że mam wsparcie. Dziękuję całym sercem, bo to jak dużo dobra otrzymuję, słowami nie przekażę. Pamiętaj, że codziennie za Ciebie dziękuję i życzę Ci dobra, codziennie. :**********

      Usuń
  40. Listki mi też się spodobały bardzo :) Ale ja mam kotki, więc przy takich sznureczkach to obawiam się, że by je odgryzły i zabrały do zabawy :D
    A Choinka z zielonymi koralikami nie dziwię się, że ma wzięcie - jakoś tak ładnie dla oka oddziałowuje na duszę - o!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, ale mnie uradowałaś, znowu. Jesteś cudowna. :**** Kotki miałyby ubaw. hehe Zaraz zacznę robić sznurkowe zabawki dla kotów. hihihi Uściski dla Was wszystkich, niech weekend będzie taki, jaki chcecie, by był. :)))

      Usuń
  41. Pokazujesz piękne przedmioty ze swojego sklepu.
    Myślę też, że odważnie jest ci powiedzieć, że musiałeś uciec od Internetu, aby szukać siebie, inspiracji i spokoju ;-)
    Opisałeś to pięknie i jasno.
    Bardzo miły wieczór.
    Pozdrowienia, Helma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Helma za piękne słowa, bardzo mi miło. :) Pokazałaś mi, że widzisz moją odwagę, to takie piękne. Życzę Ci wspaniałego weekendu i wielu spełnionych marzeń. Pozdrawiam i tulę. :)))))))

      Usuń
  42. Piękne te Twoje makramy. Listkami jestem zauroczona :) zakochałam się w nich o pierwszego wejrzenia :)
    Odnośnie sklepu, na pewno sezonowe ozdoby będą wzbudzały większe zainteresowanie co wcale nie oznacza, że tylko takie trzeba mieć w swojej ofercie. I jeszcze jedno, nie możesz mieć darmowej wysyłki. Koszty przesyłu zjedzą połowę z ceny którą chcesz uzyskać. Musisz wysyłać listem poleconym (grubość nie może przekraczać 2 cm.) lub paczką żeby mieć potwierdzenie nadania. Ja wysyłałam za granicę mały list polecony i zapłaciłam 17 zł a z tego co wiem paczki to koszt ponad 50 zł. Zorientuj się w cenach bo na etsy klienci są nie tylko z Polski. Szkoda byłoby żebyś swoje prace oddawała z półdarmo.
    Dobrym rozwiązaniem jest swoja strona na FB. Olx odradzam bo już chyba za każde ogłoszenie w kategorii "dom i ogród" "wyposażenie wnętrz" wołają kasę, pogięło ich. Załóż konto na allegro, mimo iż tam są ogłoszenia płatne to co jakiś czas dają możliwość wystawienia ogłoszeń za darmo i wtedy możesz poszaleć. Teraz powstał nowy portal pokato.pl na razie wszystko jest za darmo bo dopiero ruszają więc można zaszaleć z ilością ogłoszeń. Przesyłki wysyłaj dopiero po zaksięgowaniu pieniążków na koncie. Nie wierz ludziom i nie wysyłaj na podstawie zrzutu ekranu czy słowa honoru, bo często nie znają znaczenia tego słowa.
    Życzę powodzenia i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana!!!!! Tyle pięknych słów, a do tego porad. Spisałam i wszystko posprawdzam. Jestem taka teraz zagubiona, bo wszystko nowe i tez realizuję zamówienia tu w okolicy. No ale jakoś to wszystko ogarnę, bo z początku to tak zawsze mi się wydaje, że nie ogarnę tego sztormu, ale ogarnę... stopniowo. :) Myślałam, że zachęcę darmową wysyłką, chyba jednak nie. Ja to nie mam jeszcze sklepu otwartego na świat, wiem, że to błąd. Dziękuję Ci za porady, bardzo dla mnie cenne. Tam mi miło na duszy, bardzo Ci za to dziękuję. :**** Niech spełnią się Twoje marzenia, baaardzo Ci tego życzę. <3

      Usuń
  43. Ale piękne makramy <3 Świetnie, że udało ci się już pierwsze sprzedać <3 Bardzo podobają mi się te choineczki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, bardzo mi miło. :) Przyznam, że czuję się nieco zagubiona, bo tu prywatnie sprzedaje, a sklep świeci pustkami, bo tyle jeszcze do roboty, a ja miernota w promowaniu, w reklamie. Powoli i do przodu... mam taką nadzieję. haha ;D Samych cudów życzę. :*****

      Usuń
  44. MOja Droga! Przede wszystkim powodzenia! ale też dużo cierpliwości :) klienci się znajdą, tylko do tego cierpliwości włąśnie trzeba.
    Sama myślę o Etsy i kto wie... może też zacznę. :)

    Tymczasem absolunie się nie zniechęcaj.


    PS. Przepiękne zdjęcia z poprzednich wpisów! A ukryty dom.... marzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, potrzebuję takich słów. Będę sobie je przypominać w cięższych chwilach. Naprawdę takie wiadomości dodają mi ogromu siły i to nie tylko, sercem całym Ci tu dziękuję. Jeśli założysz sklep na etsy, będę wspierać, jak tylko mogę. :) Kochana jesteś, bardzo. <3

      Cieszę się, że spodobały Ci się zdjęcia, ukryty dom to rzeczywiście marzenie, miejsce pełne magii. Chciałabym tam pojechać, kiedy będzie naprawdę dużo śniegu. Pozdrawiam, a tulę z pełnią sympatii. <3

      Usuń
  45. Los comienzos no son siempre buenos pero por algo se empieza y cuando hay calidad el boca a boca al final da resultados.

    Saludos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you. Thomas. you are so nice person, thank you for being for supporting me and my dreams. I will always wish you all the best. :)))

      Usuń
  46. Własny biznes - to brzmi pięknie. Mam nadzieję, że Twoje cudowne prace szybko znajdą nabywców.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze tak się cieszę, kiedy do mnie napiszesz. Dziękuję. Wiesz, że dopiero Ty mi uzmysłowiłaś, że to jakby własny biznes. hehe Dziękuję. <3 Muszę być cierpliwa i wierzyć. Niech spełniają się Twoje marzenia, bardzo na to zasługujesz, baaaardzo. <3 <3

      Usuń
  47. To wspaniałe wiadomości:)))gratuluję z całego serca i powodzenia życzę:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję droga Reniu, zawsze mnie wspierasz, w sercu moim gościsz. Najserdeczniej pozdrawiam, niech spełnią się Twoje marzenia, tak mocno tego życzę, że spełnić się muszą. :))) <3

      Usuń
  48. Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia że sklepem i mnóstwa klientów🤗🌼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wiem, że jesteś ze mną. Tak mi miło, że dajesz znać, że piszesz pomimo problemów. Taki z ciebie dobry człowiek, naprawdę piszę to i szklą mi się oczy. Pamiętaj, że sercem jestem z Tobą, codziennie dziękuję i pragnę dla Ciebie szczęścia. <3 :****

      Usuń
  49. Przepiękne są dzieła Twoich rąk, Agnieszko. Znać w nich Twoją duszę, pasję, delikatnosc i wrażliwośc a przede wszystkim talent. Wierzę i życze Ci tego z całego serca, że sklepik będzie coral lepiej prosperował a Ty będziesz coraz szerzej rozwijała skrzydła!:-)
    Ściskam Cię serdecznie, niezwykła dziewczyno!:-)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu, to tak przepiękne słowa. Nie mogłam nie spróbować, choć przyznam, że na razie idzie mi z wolna. Gubię się, ale jakoś powoli wszystko ogarnę, tak na spokojnie. Naprawdę czuję Twoje wsparcie i to od dawna. Dziękuję za bycie światłem w moim życiu. Uściski wielkie posyłam i życzę spełniających się marzeń. :)))

      Usuń
  50. Prace są piękne, wykonane w sposób finezyjny i wyglądają delikatnie. Powodzenia. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja bardzo Ci dziękuję. Wspaniale takie słowa i wsparcie otrzymać od artystki, dziękuję. :****Wspaniałego dnia Ci życzę. <3

      Usuń
  51. ..wielkie gratulacje Agniesiu❣️ ..jesteś odważna i zdolna Istotka i tak trzymaj ❣️ :)
    ..śliczne są Twoje makramy, robione Sercem, a każda piękna na swój sposób i jedyna w swoim rodzaju 💜
    Twój sklepik Etsy - Makramianki, jest śliczny i niezwykły, ma też cudną szatę graficzną 🌻✾✿
    ..może kiedyś będę mogła zamówić u Ciebie cudne wiszące listeczki 🍁💙

    - ściskam mocno i serdecznie Urocza Istotko z całego serca życzę powodzenia w prowadzeniu sklepu
    i realizacji Twoich marzeń ♥♥ :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedzieć, że listeczki są z Tobą, byłoby wspaniałe. Dziękuję za tyle ciepłych słów. :))) Nie jestem aż tak odważna, często za szybko się poddaję, ale bardzo się staram to zmienić. Byleby iść do przodu, nieważne, że wolno, ale do przodu. :) Zawsze mnie wspierasz, to naprawdę cudowne uczucie, wiedzieć, że od Ciebie dostanę wsparcie, jesteś skarbem i piszę całkowicie to, co myślę i czuję. Pamiętaj, że jestem sercem z Tobą i że i ja życzę Ci spełnienia marzeń. Tulę mocno, a piękny z Ciebie człowiek. <3

      Usuń
  52. super że coś się ruszyło w zakresie Twoich tworów:) masz serduszko do tego, to widać, pięknie wykonane są te rzeczy. Oby sklep na etsy ruszył pełną parą!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za wsparcie. :*** Na razie sklep stoi pełną parą. buahaha No, ale tu w okolicy sprzedaję choinki i śnieżynki, co mnie szokuje, bo myślałam, że góra jedną sprzedam... widać, że muszę popracować nad pewnością siebie. :D Uściski wielkie, niech spełnią się Twoje marzenia. <3

      Usuń
    2. najpierw powolutku drobnymi kroczkami:) a potem ruszysz z kopyta:D

      Usuń
    3. Dzięki wielkie kochana. Niech teraz będzie jeszcze stopniowo, bo coś za dużo do ogarnięcia i człek wypompowany. Powoli i do przodu, byle nie do tylu. ;D Pięknego dnia, a potem super genialnego weekendu. :****

      Usuń
  53. Życzę powodzenia ze sklepem, samych sukcesów. Tworzysz piękne prace, więc na pewno będzie dobrze.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Aniu. :*** Muszę być cierpliwa, ogarnąć jakoś to wszystko. Powoli i jakoś to będzie. :) Niech marzenia się spełniają, czego Ci życzę. :****
      Cieplutkie pozdrowienia. <3

      Usuń
  54. Wspaniałe prace, uwielbiam takie rzeczy☺

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetnie, że Twoja mama tak Cie zmotywowała :-) Artyści tego właśnie potrzebują-aby ktoś innych w nich wierzył! Śliczności stworzyłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. :))) No, a jeśli do tego jest to mama, tym większa wiara rośnie. Dziś również przyszła, bo sprzedała choinki, mówi mi reakcje ludzi i to jest najpiękniejsze. Bardzo mocno życzę Ci spełnionych marzeń. :)))

      Usuń
  56. Son unos trabajos preciosos, te deseo todo lo mejor y seguro que si sigues lo conseguirás.
    Un abrazo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear Fernando, you are so nice person. I will not give up so easily. I have to be patient and work hard. I truly love making macrames and I am so happy that some people have them in their hom,es during Christmas season. :)
      Have a nice day, hugs. :)))

      Usuń
  57. Stunning works, dear! You're talented!
    I love the most your 'yellow leaves' macrame. The Christmas trees all are beautiful.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, thank you so much dear Nadezda. I am so happy you liked them, it really means so much to me. Have an amazing day and then even more amazing weekend. Lots of hugs. :))))))

      Usuń
  58. These are amazing and very beautiful works! To look at them is a pure delight.
    You are very talented to create such elegant things.
    Wish you a nice weekend, peaceful and joyful!
    A hug.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear Kaya. You always make me smile. :))) Have an amazing day and the weekend. I always wish you all the best. A hug also for you. :******

      Usuń
  59. Powodzenia :) Warto spełniać swoje marzenia, takie jak założenie swojego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. :*** Warto próbować, by potem nie mówić sobie...a jednak mogłam spróbować, głupi strach...hehe Także cieszę się, że próbuję. Pozdrawiam i życzę wielu spełnionych marzeń. :))) <3

      Usuń
  60. Każda, nawet najdalsza podróż, zaczyna się od pierwszego kroku. Ty ten krok zrobiłaś, teraz trzeba tylko troszeczkę cierpliwości i wytrwałości, a kto wie, jak daleko Cię to zaprowadzi :). Pamiętam Twoje pierwsze makramy i szczerze mówiąc myślałam, że to będzie takie chwilowe hobby, bo z Ciebie taka niespokojna dusza, próbujesz coraz to nowych rzeczy i nie boisz się wyzwań... A tu proszę - w krótkim czasie osiągnęłaś poziom mistrzowski, Twoje makramy naprawdę są przepiękne! Otworzyłaś się na świat, zaczęłaś sprzedawać! Etsy to miliony sprzedających, miliardy produktów, więc nie jest łatwo się przebić, ale spokojnie, to kiedyś ruszy, a jak już ruszy, to może być prawdziwa lawina zamówień! I tego Ci serdecznie życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo zapadły mi w pamięć Twoje słowa, często mi się przypominają i dodają wiary. Ba, nawet pomagają mi pokonać lenia! Dziękuję za to bardzo, bardzo mocno. :) Tak, masz rację, ja szukam, bo dzięki temu znajduję. Czasami na chwilę, ale to zawsze przygoda, jakby wejście do innego świata. Bardzo to lubię. :) Nawet w domu myśleli, że to chwilowe, tak samo było z fotografią, no ale fotografia to już moja miłość. :) Nawet nie wiesz, jak mi miło, bo tak mi ukazałaś, że wiesz, już mnie nieco znasz, no i pogubiłam się, a miałam coś napisać. hehe Miło mi czuć wsparcie, przyjazną duszę, mam nadzieję, że ode mnie również to czujesz. Nie poddam się tak łatwo, a co będzie, to Bozia zadecyduje. :) Jesteś kochana i życzę Ci wielu spełnionych marzeń. Uściski serdeczne. :))) <3 <3

      Usuń
  61. Siła Twoich marzeń zamieni je w sukces. Zobaczysz, jeszcze będzie tak, że nie będziesz nadążała z realizacją zamówień. Czego z całego serca Ci życzę i w co wierzę. Jak nie Ty to kto?
    Piękne jest to Twoje rękodzieło. Tworzysz cuda i cuda kiedyś się zadzieją.
    Ściskam z całych sił i przesyłam moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie piękne słowa, Twoja wiara dodaje mi wiary, że właśnie tak się stanie. Dziękuję Ci za to. <3 Będę cierpliwa, będę robić swoje, a co będzie, to będzie. Wiara jednak we mnie rośnie. Jesteś mi bliska, pamiętaj, że i ja Ci życzę spełnienia marzeń. :) Tulę mocno, uśmiecham się do Ciebie szeroko, jesteś moją radością. <>3 <3

      Usuń
  62. Beautiful items!

    https://heytreesjeblog.blogspot.com/2019/11/beauty-haul-impression-maquibeauty.html

    OdpowiedzUsuń
  63. Ale piękne prace! Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że Ci się podobają. Wiele to dla mnie znaczy. :) Najserdeczniej pozdrawiam. :)))

      Usuń
  64. Choinki bardzo ładne:)na sklepie się nie znam,ale teraz jest cała masa jarmarków świątecznych a na nich rękodzieło.W Bielsku zacznie się 13 grudnia i będzie trwał 10 dni:))może rozglądniesz się za czymś takim:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. :))) Za późno o tym pomyślałyśmy z madre. No, ale za rok, to już chcemy na takim jarmarku się pokazać. Zbieram już wzory, pomysły, by nie robić wszystkiego na ostatnią chwilę. Myślę, że będzie to wspaniała przygoda. :) Do Bielska nie mam daleko, może kiedyś uścisnę Ci dłoń. :) Serdeczne pozdrowienia posyłam, pięknych dni życzę. <3 <3

      Usuń
  65. Zachwycające prace :) powodzenia życzę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję całym sercem, miłe to uczucie poczuć wsparcie. :) Życzę spełnionych marzeń, wielu pięknych chwil. Pozdrawiam pięknie. <3 :)))))

      Usuń
  66. Pięknie wykonane! Widać, że włożyłaś w swoją pracę dużo serca w to co robisz :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz albo wiesz...hehe jak mi miło, że widzisz, że wkładam serce w to, co robię. Ogromnie dużo to dla mnie znaczy, dziękuję Ci, bo takie słowa dodają mi wiary w spełnienie marzeń, czego i Tobie życzę. Tulę mocno. :))))

      Usuń
  67. Jesteś Osobą, która "kuje" swój własny los! Poszukujesz! Tak powinno być!
    Makramy przepiekne, i być może kiedyś od Ciebie zamówię. Liście! Klonowe! Kiedyś zobaczyłam bieżnik wprawdzie maszynowo zrobiony, ale z takich liści. To było cudo! Nie wiem jednak, czy Twoją techniką dałoby sie zrobić! A Ty jak myslisz?
    Serdeczności i wór Ciepłego z Puchatym podrzucam! :-)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj kochana, wybacz, że tak późno odpisuję. Bardzo Ci dziękuję za wsparcie, za słowa, które dodają mi tyle dobra. Jesteś prawdziwie kochana! :**** Wiem, że można robić obrusy, jeszcze nie robiłam, ale wiem, że dałabym radę. Nie wiem, jaki to wzór i czy akurat tu bym podołała. Jeśli zechcesz, to możesz mi wysłać na maila zdjęcie tego bieżnika. Wtedy oszacuję tak realnie. hehe

      Ciepłe z puchatym, to zaraz kojarzę z moim Timmim, a ten tulony jest co chwilę. hihi Najserdeczniej pozdrawiam, posyłam skrzynię dobra. :*******

      Usuń
    2. Akurat w piatek idę do Fryzjerki, u której widziałam ten bieżnik. Nie wiem, czy akurat bedzie miala go w salonie, ale poprosze o przesłanie mi zdjecia i wtedy Ci prześlę! Czy mail masz taki jak nick?

      Usuń
    3. Tak. :) odnowionaja@gmail.com

      Akurat dziś jesteś u fryzjera i żeby się tam spisali. hehe Pozdrawiam cieplutko. :***

      Usuń
  68. Piekne sa te liscie, bardzo mi sie podobaja! zdolnaś! pozdrawiam serdeznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj Jak się cieszę, że Ci się podobają. Robiłam je z wielką miłością. Najserdeczniej dziękuję i życzę radosnych dni. Uściski wielkie. <3 :)))))))

      Usuń
  69. Piękne te twoje makramy, podziwiam, bo ja niestety nie mam takiego talentu :)
    Życzę Ci powodzenia w prowadzeniu sklepu,wielu klientów,a Ty rób to co lubisz i to co sprawia Ci przyjemność :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję tak mocno i radośnie. :***** Jak tak obserwuję, co Ty tworzysz, to myślę sobie, że z makramą problemów byś nie miała. Jesteś bardzo utalentowana, a co nawet ważniejsze, to jesteś pełna pasji. Nie zawsze to widać, czy czuć, u Ciebie zawsze. <3 Pozdrawiam, tulę z ogromną wdzięcznością. :)))))

      Usuń
  70. Hello,
    Like your work! Also very inspiring ;-)
    Beautiful!
    Regards,
    Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OH Thank you dear Maria. Your opinion makes me so happy. Sending you lots of love.
      Best regards. <3

      Usuń
  71. U Ciebie jak zwykle pięknie, w każdym tego słowa znaczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jesteś normalnie bardzo kochana! Dziękuję. :**** Nawet nie wiesz, jak bardzo mocno trzymam kciuki za Ciebie i wierzę. Zaległości u Ciebie nadrobię. Uściski serdeczne. <3 :)))))

      Usuń
  72. Trzymam kciuki za Twój sklep :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zawsze wspierasz. Całym sercem życzę Ci spełnionych marzeń, pozdrawiam tak serdecznie. :)))

      Usuń
  73. Fajnie i bardzo mądrze piszesz i u siebie i u mnie w komentarzach. nie poddawaj się, wierz i rób swoje najlepiej jak potrafisz mam nadzieję że to przyniesie efekty, wierzę w to razem z Tobą i z całych sił trzymam kciuki żeby Ci sie udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak mnie tymi słowami uszczęśliwiłaś. Tak mocno Ci dziękuję, jesteś prawdziwie kochana. Życzę Ci, co najlepsze, najserdeczniej pozdrawiam. <3 :***

      Usuń
  74. Ale cudeńka 😍 Z całego serca życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi miło to przeczytać, dziękuję z całego serca. Życzę Ci wielu spełnionych marzeń. :))))) <3

      Usuń
  75. Z całego serca życzę Ci tego aby się wszystko udało, powodzenia, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i to bardzo mocno. Naprawdę takie wsparcie dodaje mi tylko i wyłącznie wszystko, co piękne i za to dziękuję. Niech spełniają się Twoje marzenia, bardzo Ci tego życzę. <3 :***

      Usuń
  76. Liście na patyczku są przecudne! Czy trudno je wykonać? Można gdzieś znaleźć wzór?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie. Łatwe są do zrobienia. Musiałam poszukać, ale udało się znaleźć filmik. Na YouTube, Macrame Style. Tam zaraz masz jak wykonywać te liście. :) Pozdrawiam bardzo serdecznie. :)

      Usuń
  77. Podziwiam Cię i dopinguję! Niczego nie doradzę, bo nie znam się na tym, ale wiem że trzeba być cierpliwą, klientów zdobywa się powoli, ale tak jak kamyk rzucić w wodę, najpierw jest jeden krąg, a od niego rozchodzą się następne. Życzę Ci, by te kręgi obejmowały coraz więcej zadowolonych klientów, bo robisz przepiękne makramki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę się uśmiecham. Pamiętam, jak pierwszy raz przeczytałam Twoje słowa i poczułam ciepło w sercu i znów je czuję, dziękuję. :) Będę cierpliwa i pracowita. Teraz jestem cierpliwa, ale nie jestem pracowita. No jestem, ale nie na sklepie. Poprawię się. Uwierz, że całym sercem się do Ciebie uśmiecham i tak mocno życzę Ci spełnionych marzeń. Tulę z wielką radością, bądź szczęśliwa. :***** <3

      Usuń
  78. Kochana, tak jak Rzymu nie zbudowano w jeden dzień, tak i daj czas Twojej twórczości i sklepowi. Trzymam kciuki!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko, bardzo motywujące słowa mi napisałaś. Jesteś naprawdę fajowa. Niech to, co Ci się marzy stanie się Twoją rzeczywistością. :***

      Usuń
  79. Cudowne rzeczy robisz i na pewno znajdziesz wielu amatorów takich cacuszek.
    Trzymam kciuki za powodzenie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Renato, bardzo dużo wiary dodają mi takie słowa. Z całego serca życzę Ci wielu spełnionych marzeń. Posyłam serdeczne pozdrowienia. :)))) <3

      Usuń
  80. Super, że zdecydowałaś się założyć sklep na Etsy. Sprzedaż tam jest dość trudna, bo ciężko się wybić, ale wierzę, że Ci się uda. I mnie też. Reklamy trochę pomagają, ale jednocześnie zjadają bardzo dużo więc suma summarum nie jestem pewna czy się opłaca. Miałam przez chwile włączone, teraz wyłączyłam.
    Wysyłka za granicę - chyba najlepiej listem, bo paczki są droższe "z zasady". Albo global express. Niestety zwykłe paczki priorytetowe rejestrowane możesz śledzić często tylko w granicach Polski, np w USA tracking już nie działa. Ale w Europie najczęściej tak. Z kolei global express ma opcję śledzenia zawsze, więc czasem się opłaca mimo że jest drożej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana z całego serca. Strasznie mocno motywują mnie takie osoby, jak Ty. No bo jednak sięgasz po marzenia. Poczytam sobie o tych przesyłkach za granicę, bo mnie one normalnie przerażają. hehe Tak ostatnio latam, że sklep stoi cicho...wstyd. hehe No, ale zadbam o niego. Bardzo mocno życzę nam, by się udało, byśmy sprzedawały nasze makramy. Życzę bardziej niż bardzo. :) Biję nam brawo, za to, że próbujemy. Brawooooo. :) Będę wspierać. Uściski wielkie dla cudnej kobiety, jaką jesteś. <3

      Usuń
  81. Te deseo un buen martes Agnes.
    Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear Laura. Sorry for late answering. This time of the year is so busy. :) Have an amazing week, lots of hugs. :)))))

      Usuń
  82. Eine grossartige Kunst. Wunderschön, ich staune
    Liebe Grüsse
    Susa

    OdpowiedzUsuń
  83. Brawo Agnieś !!! Tak trzymaj !!! Widzisz, czasem warto posłuchać mamy :) Ja do tej pory łapię się na tym, że liczę się ze zdaniem swojej. Widać na zdjęciach, że Twoje makramki są zrobione bardzo starannie, więc nie masz co rezygnować ani też załamywać rąk. Jeśli to daje Ci radość to idź w tym kierunku i nie rezygnuj, nie na tym etapie ! Dlaczego tak mówię ? - bo trzeba czasu... czasem więcej a czasem mniej, z przewagą na "więcej". Nic nie dzieje się od razu. Po prostu rób to , co kochasz, a efekty i zyski przyjdą w swoim czasie.
    Nie wiem jak jest z przesyłkami za granicę. Chyba trzeba wejść na strony firm kurierskich lub udać się do takiej firmy, która jest gdzieś blisko w Twojej okolicy, by zorientować się lub pobrać cennik usług. Wierzę w Ciebie i trzymam kciuki za powodzenie !!! Przytulam kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
  84. rozwijaj się jak tylko możesz! Od życia dostaniesz tyle - na ile się odważysz!

    OdpowiedzUsuń
  85. o kurcze, jakie piękne makramy! <3 makrama to jest coś, czego nie próbowałam, a bardzo bym chciała. Odpoczynek każdemu jest potrzebny, ładowanie bateryjek,spokój, poszukiwanie inspiracji. Ściskam mocno ;*

    OdpowiedzUsuń
  86. Odkryłaś w sobie talent, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  87. Trzymam kciuki za powodzenie Twego przedsięwzięcia, za sklep i Twoją radość tworzenia. Każdemu życzę pracy, sposobu zarabiania na życie, którą się kocha, a ona nieustannie inspiruje. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  88. Te choineczki są naprawdę śliczne <3 Mega mi się podobają, są kochane :) :* Życzę Ci powodzenia w prowadzeniu sklepu, mam nadzieję, ze uda Ci sie go rozwinąć, na tyle ile byś chciała :)

    Pozdrawiam ciepło :* :*

    OdpowiedzUsuń
  89. cudowne makramowe prace, jesteśmy pod ogromnym wrażeniem <3

    OdpowiedzUsuń
  90. Dzień dobry:-) Masz tu tylu przyjaciół, ze na pewno sklepik z Twoimi pracami się rozkręci :-) Masz wielki talent i serduszko, więc nie ma przeszkód :-) Jak zobaczyłam ile masz wpisów to dech zaparło, u mnie 4, hehe Tak tylko sobie pomyślałam, że jakkolwiek by się wiodło, najważniejsze działać z szacunku do siebie. To wtedy zawsze będziesz zadowolona. Właśnie okazało się, że mój blog może ktoś wykorzystać przeciwko mnie i mimo strachu pomyślałam, że nie zrezygnowałabym z pisania. Pozdrawiam serdecznie kochana i życzę dużo prezentów pod choinkę, :-))

    OdpowiedzUsuń
  91. Podziwiam Cię, bo zrobiłaś coś, na co ja nie mam odwagi. Założyłaś sklep. Będę trzymać kciuki, żeby się rozwijał. Zaraz sobie go pooglądam.
    Pozdrawiam serdecznie i cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  92. A więc się udało :) super i jestem pod wrażeniem Twojej odwagi :)
    Życzę sukdecow i wytrwałości, piękne rzeczy robisz i oby sił starczyło na kolejne cudeńka jakimi będziesz wypełniać swój sklepik :)
    Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Z całego serce gratuluję i życzę powodzenia! Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po Twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Agnieszko chciałbym zamówić u Ciebie bransoletę na rękę wykonanie makrama meksykańska
    Zdjęcie wyśle Ci później.

    OdpowiedzUsuń
  95. Agnieszko, cieszę się ogromnie twoimi nowymi działaniami. Życzę ci przy okazji wielu sukcesów. Przekonanie klienta do siebie wymaga czasu, ale jestem przekonana, że niebawem będziesz miała tyle zamówień, że zabraknie doby, by je ogarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Gratulacje! :) jestem pełna podziwu dla Twojego optymizmu, bardzo przyjemnie czytało się Twój post - bo Twój entuzjazm jest po prostu zaraźliwy: buzia mi się śmiała jak czytałam Twój post :) oby wszystko dobrze się dla Ciebie toczyło, oby Sklep okazał się sukcesem :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Piękne makramy <3 Gratuluję tego pierwszego kroku i życzę Ci, aby sklep pięknie rozkwitał i przyciągał zadowolonych klientów :) Warto podążać za swoimi marzeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Spoglądam na Twój talent przekuty w te małe arcydzieła, które mogę stać się częścią życia wielu osób i nie mogę wyjść z podziwu. Makramy od dawna budzą mój zachwyt, chciałabym się nauczyć, chciałabym też móc, bo to coś, co bardzo ze mną rezonuje. Kibicuję, niech twoja pasja oczarowuje, niech urzeka. W życiu właśnie chodzi o to, aby próbować. Najlepszego i nigdy nie rezygnuj z marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makramy są piękne. Z przyjemnością je oglądam.
      Pozdrowienia.

      Usuń
    2. Jesteś utalentowana.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  99. Też zawsze chciałam mieć talent plastyczny - gdybym miała, otworzyłabym podobny sklep. :) Ale akurat zdolności plastycznych wybitnie nie mam, więc w zamian podziwiam dzieła innych. Życzę powodzenia w rozkręcaniu działalności. :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Czasem trzeba coś zaniedbać żeby coś innego ruszyło :) słyszę ten okrzyk radości z powodu tych dwóch choinek. Niby tylko Ale W sumie to aż dwie choinki! Mi strasznie podobają się makramy i chętnie coś u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Piękne te choineczki! Zdradź proszę w jakiej cenie?
    Trzymam kciuki za sukces!

    OdpowiedzUsuń
  102. Byłam, podziwiam, i trzymam kciuki! Zdecydowanie nalezy robić to co się kocha! Całym sercem jestem z Toba Aguś i wierzę, że cokolwiek robisz wkładasz to całe swoje serducho! To powoduje, że Twoje prace sa takie unikalne i wspaniałe :)
    Rynek rękodzieła jest trudny, ale na szczęście w całym zachińszczonym plastikowym chaosie, zaczyna przebijać normalność, naturalność i serce.... tego się trzymajmy - nigdy nie przestawaj!!
    ściskam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń