niedziela, 11 sierpnia 2019

Nuty stopniowego zrozumienia.♭


Nie wiem, co to jest, może proces jakiegoś przebudzenia. Może już zaczynam coś rozumieć, jeszcze jednak nie na tyle, by powiedzieć głośno: ROZUMIEM. 

Spojrzałam w niebo, grupa ptaków przeleciała. Równocześnie z ich widokiem, przez ciemne chmury spróbowało na chwilę przedrzeć się słońce. Tym razem się nie udało. Dziękuję za piękny spektakl, teraz jednak chciałabym rozkoszować się dźwiękiem spadającego deszczu.


Czuję się, tak jakbym pisała tekst na bloga. Nie jest to prawdą, piszę dla siebie.

Zawsze byłam blisko z naturą. Od jakiegoś czasu wydaje mi się, że jeszcze bliższe z nas przyjaciółki. Obserwuję krople deszczu na chwilę zamieszkujące moje kwiaty. Przyglądając się im bliżej, dostrzec można odbicie świata otaczającego, czy to nie jest magia? Moim zdaniem tak.

Niebo jest dziś zachwycające. Burzowe chmury o kształcie wzburzonego morza, a pomiędzy nimi blask słońca. Stara się wytrwale, ja jednak dziś kibicuję chmurom.


Dobrze mi się tu pisze, schowana przed światem pełnym 'nowoczesności'. Ja jakbym uciekała, może powinnam. Umysł pracuje, zrozumienie przychodzi... stopniowo.


Rozpadało się, słychać zderzenia chmur. Drzewa lekko się kołyszą na boki. Robię przerwę w pisaniu, doznaję.


Bawią mnie spadające krople deszczu, odbijają się o liście Pelargonii. Niektóre nawet mnie dosięgają, jednoczymy się, ja i one.


Znów przestałam na chwilę pisać. Spróbuj.

Usiądź tak, by wyraźnie usłyszeć deszcz. Ja siedzę na balkonie.
Zamknij oczy albo nie, jak wolisz. Ja obserwuję.
Zrób to samo.
Słuchaj.
Melodia gra.
Krople deszczu dość głośno odbijają się o daszek balkonu.
Nieco ciszej przygrywają, uderzając o balustradę.
Najdelikatniejszy dźwięk, najsłodszy nadają te spadające na liście mych roślin.

Wsłuchaj się, jeśli masz okazję, wspaniałe przeżycie.





Już wiem, że tym tekstem, tą radością podzielę się z Wami, teraz już to wiem.




221 komentarzy:

  1. Uwiebiam wsłuchiwać się w deszcz. Jest w tym coś magicznego. Podobnie jak świergot ptaków, czy szum wiatru. Można się w tym odnaleźć. Od nowoczesności jednak nie uciekniemy. Też bym czasem chciała, czuję jakbym nie pasowała do tych czasów. Tylko czy warto aż tak często o tym myśleć? Lepiej pogodzić jedno z drugim, pokochać te czasy razem z przyrodą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, lubię też dźwięk liści na wietrze, wspaniała muzyka. :)

      Hahaha Czuję, jakbym przybyła z zupełnie innej rzeczywistości.

      Nie myślę o tym dużo, zwyczajnie żyję po swojemu. Mało w moim życiu 'nowoczesności' tylko tyle, ile musi być. Żyję tak, jak czuję, na tyle na ile mogę. Wyłapuję piękno, nie skupiam się na tych elementach, do których nie pasuję. Robię tak od paru lat i jestem coraz szczęśliwsza. Czuję, że wiesz, o czym piszę. Mam dziś total dzień, w którym czuję się wręcz padnięta i mam nadzieję, że piszę z sensem. haha

      Posyłam duży uśmiech, musimy się wreszcie zgadać. Widziałam, że mam wiadomość na insta. Zresztą, po co tu piszę o tym, odpiszę na insta. hahaha no co za dzień. Dziś nawet nie umiałam zapłacić w sklepie. :D

      Usuń
  2. Melodia deszczu - piękny opis.
    Cały post jest bardzo interesujący; pokazujesz siebie, otwierasz siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję całym serduchem. Ja tak się cieszę, kiedy mogę podarować, choć szczyptę radości. Jesteście ważni, chcę z Wami dzielić i szczęście i smutki, bo wiem, że razem damy radę. :) Pozdrawiam serdecznie, bądź szczęśliwa. <3 :***

      Usuń
  3. Cieszę się, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To krótkie zdanie spowodowało moją ogromną wręcz radość. Uśmiecham się na całego i tak też było, kiedy wczoraj przeczytałam Twoje słowa. Pamiętaj, że ja również bardzo się cieszę, że jesteś i zawsze życzę Ci naj najlepiej. Posyłam ten szeroki uśmiech, jesteś kochana!!! :))))) <3

      Usuń
    2. I taka była moja intencja właśnie :)

      Usuń
    3. Ależ Ty KOCHANA JESTEŚ. :)))))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Ci się spodobał. Pozdrawiam serdecznie, niech magia Cię otacza. :***

      Usuń
  5. Agnieszko piękny wpis :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cieszę się na całego, dziękuję droga Wando. Życzę, byś czuła magię, by jak najwięcej dobra Cię otaczało. Pozdrawiam serdecznie. :))) <3

      Usuń
  6. Fajnie, że to dostrzegasz to piękno w rzeczach małych. Nie każdemu to jest dane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak mi miło, że mam dla kogo pisać i dzielić się częścią siebie. :) Takie słowa tylko mi przypominają, ile dobra mam wkoło siebie. No jestem osobą, która nie potrzebuje nie wiadomo czego, przyznam, że Matka Natura jest moją wielką siłą, nauczycielką. Nie umiałabym żyć wśród betonu, no, chyba że skupiałabym uwagę na choćby najmniejszym krzaku. hehe Chyba wpadłam na pomysł innego posta. hihi Dziękuję za inspirację. :*******

      Niech piękno Cię otacza ze wszystkich stron. :))) <3

      Usuń
  7. Uwielbiam deszczowe dźwięki, są tak niebanalne i wyjątkowe ;) Pięknie napisane. Pozdrawiam niedzielnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się zgadzam. Kocham słuchać odbijające się krople deszczu o parasol, no kocham. hihi Dziękuję za piękne słowa. :) Staram się nadrobić zaległości na blogach, także i Ciebie proszę o cierpliwość. :) Pozdrawiam bardzo serdecznie. :)))

      Usuń
  8. ..cudowny post Agnieszko! ..uwielbiam deszcz, fantastyczne jest tańczyć w deszczu <3
    ..jesteś wspaniałą, niezwykłą Istotką, która potrafi dostrzec odbicie świata w kroplach deczczu,
    to jest zjawiskowa magia! ..po prostu Cię uwielbiam! <3

    - pozdrawiam najcieplej, ściskam mocno ;***
    i życzę Tobie Agnieszko moc cudnych chwil każdego dnia! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taniec w deszczu jest piękny. Ja normalnie uwielbiam deszcz, nastraja mnie pozytywnie. Ostatnio spotkałam się z burzą. Szłam z bratem i Timmim, naszym kochanym pieskiem. Zaczęło wiać, lać, a my w śmiech głośny. Przyznam, że podczas upałów jestem marudna, w deszczu za to pełna radości. Kocham też dźwięk, jaki wydobywają z siebie liście drzew podczas wiatru. Wczoraj z przyjaciółką patrząc w chmury, wynalazłyśmy rybę piłę, a różności. hihi Odbicie świata w kroplach deszczu to prawdziwa magia. Wiesz, jesteś moją wielką radością. No i ja wiem, że się powtarzam, ale jak można nie okazywać sympatii takiej osobie, nie można. Bardzo Cię cenię, bardzo się z Ciebie cieszę i nie koloryzuję, piszę, jak jest. Całym sercem życzę Ci dobra, ze wszystkich sił odganiam od Ciebie zło i wierzę, że dobro wygra. :) Dziękuję, za to, kim jesteś, za to, że jesteś, dziękuję. :***********

      Usuń
    2. ..jesteś bardzo Kochana i fantastyczna, po prostu Wyjątkowa! ..dziękuję Agniesiu z całego serca z Twoje cudowne słowa.. cieszę się ogromnie, że Cię poznałam i dziekuję za to, że jesteś! <3<3 :****

      Usuń
    3. Pewnie się rumienię. hehe Każdego dnia dziękuję za tak piękne osoby w moim życiu, jesteś wielkim DAREM. :)))

      Usuń
  9. Dziś w nocy u mnie koncertował deszcz. Bębnił miarowo o szyby, za nic mając to, że wcześniej dokładnie je wymyłam:) A ja sobie leżałam w ciemności i słuchałam, słuchałam... I powoli odpłynęłam w błogi, spokojny sen. A rano jak zawsze obudziły mnie sikorki na balkonie, gdzie mają całoroczna jadłodajnię z orzechami w roli głównej. Uwielbiam je obserwować, zwłaszcza gdy kąpią się w miseczce z wodą. Teraz już całymi rodzinami się zlatują.
    Agniesiu, zdolność dostrzegania cudów natury i pokora wobec jej majestatu i piękna to wspaniała cecha. Szkoda, że tak wiele osób uważa, że to człowiek jest panem świata i ma nad nim nieograniczoną władzę. A przecież wszyscy jesteśmy Bożymi stworzeniami.
    Ściskam mocno, mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś wspaniała! Przecież takie słowa czyta mi się z wielkim wzruszeniem. Wiem, że spędzenie z Tobą choćby jednego dnia byłoby niezapomniane, pełne piękna.

      Uważam, że nie jesteśmy lepsi, jesteśmy równi, a natura jest naszym wielkim przyjacielem, niestety coraz mniej cenionym. Będę jej bronić, widzę w niej dobro, szansę. Mój Timmi jest tak samo ważny, jak ja. Matka Natura daje nam tyle dobra, bez niej, niszcząc ją, niszczymy siebie. No będę bronić natury, wierzę, że choćby najmniejszy wkład w jej dobro jest ważny. Gdybym mieszkała wśród samego betonu i stać by mnie było tylko na jedną roślinę, to kupiłabym ją i pielęgnowała, jak największy skarb. To byłby mój wkład, pewnie ważniejszy niż zdawałabym sobie sprawę. :)

      Dziękuję, kochana Małgosiu za słowa tak mnie wzruszające, za słowa inspirujące, za wszystko, bo Ty mi tylko dobro dajesz, dużo nauki. Jesteś cudowna! <3 :)

      Usuń
  10. Jesteś niezwykła- cieszę się, że mogę z Tobą bywać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, słowa od tak pięknej kobiety raduję mnie pod niebiosa. Powodują, że uśmiecham się sercem całym. Dziękuję, bardzo Cię lubię, baaardzo. :))) <3

      Usuń
    2. Bardzo mnie to cieszy, tulę mocno Basiu droga. :)))

      Usuń
  11. Agnieszko, w tym wpisie wpisie pokazałaś piękna swojej duszy i głębię swojego serca. 💕 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej hehe Jak mi miło, no aż nie wiem, co napisać. hehehe Ja zwyczajnie kocham deszcz i widzę w nim magię. :) Dziękuję kochana Agnieszko. Bardzo mocno życzę Ci szczęścia, niech Cię otacza. :*****

      Usuń
  12. Tak jak Ty kocham deszcz, jego dzwiek jest taki uspakajacy. Pieknie napisalas, widac, ze jestes bardzo wrazliwa osoba. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej Kamilo, jak to miło przeczytać, że również kochasz deszcz. :))) Mogłybyśmy razem usiąść i się nim cieszyć. :) Jestem wrażliwą istotą, dzięki Bogu też silną. :D No, ale podczas upału, to jestem też marudna. hihi

      Pozdrawiam serdecznie, niech magia Cię zaskakuje w taki sposób, że serce będzie całe w skowronkach. :D :)))

      Usuń
  13. Bardzo przejmujący wpis, mimo że mówi o sprawach zwykłych i naturalnych. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękne słowa. Cieszę się, że mogę poruszyć struny serca. Mam wiarę, że każdy wkład w dobro natury jest ważny, bo natura jest dla mnie ważna i chcę ją chronić. :) Pozdrawiam serdecznie, niech maluje Ci się wspaniale, niech powstają obrazy wymarzone. :))))

      Usuń
  14. Romantyczna, wrażliwa i doskonała obserwatorka, która sercem świat odbiera, tak krótko o tobie powiedzieć można.Wysłuchałam deszczowego songu i też jego piękno dostrzegłam, może patrzymy podobnie? Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja normalnie mam przeszklone oczy, uśmiecham się, czuję radość, coś, czego nawet nie będę próbowała opisać. Dziękuję, no jak ja bardzo dziękuję. Jesteś tak kochana, tak przyjacielska. Jak Boga kocham, jestem niesamowicie wdzięczna za Ciebie! Ciesze się, że posłuchałaś deszczu razem ze mną. Ja czuję, że my patrzymy podobnie. Ja wiem, że jesteśmy duchowymi przyjaciółkami. :)

      Uściski posyłam, uśmiech posyłam, dużo dobra posyłam, ciesząc się, że jesteś częścią mojej drogi. <3 :)))

      Usuń
  15. Magiczny deszczyk, uwielbiam kiedy pada. Delikatnie muska kwiaty, zrasza mgiełką moją twarz. Często specjalnie nie rozkładam parasola☔
    Idealny temat, bo u nas upałów cd.
    Pozdrawiam serdecznie na miły dzień ❤️🌻🤗🦋☕🙋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jak cudownie napisane. Ja też czasami nie rozkładam parasola, idę i cieszę się spadającym na mnie deszczem. Czuję się jakby z nim zsynchronizowana. hehe

      U mnie również upały, bardzo źle je znoszę. Dziś to już byłam marudna z rana, co tak duszno. Niby ma się ochłodzić i daj, proszę Boże. :) Pozdrawiam serdecznie, cudownych dni, dużo radości serca. :))))))

      Usuń
  16. Bardzo lubię obserwować jak chmury się poruszają. Wolę to od błękitu czystego nieba. Chmury są ciekawsze i takie żywe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym. hihi Uważam tak samo. Uwielbiam chmury, bardzo mnie relaksują. Wczoraj siedziałam z przyjaciółką nad jeziorem i wynajdowałyśmy różne kształty chmur... a to ryba piła, a to kask z oczami i wielkimi zębami. buhahaha Fajnie spędzony czas. Były tam żaby, wyobrażałyśmy se żabi koncert. Na trawie żaby, wyżej ptaki, pomiędzy nimi świerszcze i koncert gotowy. hahahahaha Pozdrawiam drogą Anię. :)))))))

      Usuń
  17. Pięknie i z uczuciem napisałaś Agnieszko . Ja też lubię wsłuchiwać się w odgłos deszczu . Jesteś wrażliwą i wartościową osobą. Miłego dnia ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak mi miło. :) Cieszę się, że Ci się spodobało, ja bardzo się raduję podarowując, choć ciut radości. Dałaś mi jej ogrom, jesteś cudowna. Pięknego dnia, dużo radości. :)))))

      Usuń
  18. Ja wczoraj zachwycałam się gwiaździstym niebem i spadającymi gwiazdami. Mam nadzieje, że dziś niebo będzie sprzyjało obserwacjom spadających perseidów. To moje coroczne małe osobiste świętowanie . Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boskie świętowanie. Życzę, by niebo było idealne do obserwacji, a spektakl na niebie najpiękniejszy w świecie. :) Uściski serdeczne posyłam. :))))))))

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, bardzo dziękuję. Cieszę się, że Ci się spodobało. Najserdeczniej pozdrawiam, niech magia Cię otacza. :****

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Ci się podoba. Kocham deszcz. :) Pozdrawiam, życzę cudownych dni, dużo pięknych chwil. :)))

      Usuń
  21. Cieszy mnie to bardzo. :) Podarować komuś iskrę radości to coś bezcennego. :) Dużo radości Ci posyłam. :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wsłuchałam się! Piękna, delikatna, wyciszająca muzyka. I słucham nadal, bo u mnie właśnie pada.
    Ładnie to napisałaś, dzięki:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło droga Urszulo. :*** Deszcz mnie pozytywnie nastraja, piękną muzykę tworzy. Dziękuję i najserdeczniej pozdrawiam. :)))

      Usuń
  23. Kocham dźwięk deszczu - zawsze mnie uspokaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeee Bardzo mnie to cieszy. :)))) Nawet dziś czekam na deszcz, tak jakoś go potrzebuję. hehe Cudownych dni kochana. <3

      Usuń
  24. Wspaniaĺy opis. Także lubię wsłuchiwać się w muzykę deszczu i obserwować kłębiące się na niebie, deszczowe chmury.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. :*** Ja uwielbiam, kiedy jest słonecznie i idzie burza. Total magię czuję, patrząc na jej potęgę. Nie, żeby niszczyła, ale jest dla mnie piękna (póki nie niszczy oczywiście). Dużo ludzi nabiera energii dzięki słońcu, ja jakoś jej nabieram dzięki chmurom. :D Pozdrawiam serdecznie, pięknego dnia. <3

      Usuń
  25. Lubię gdy deszcz stuka o parapet, zwłaszcza latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudny dźwięk, przyznaję. :))) Pozdrowienia serdeczne posyłam. <3 :)

      Usuń
  26. Stworzyłas na papierze takie preludium deszczowe, ślicznie.Ja po ostatnich deszczach podziwiam z balkonu odradzajacy się trawnik i kwitnącą końiczynę, skąd ta przyszła to nie wiem ale cudownie to wygląda .Idąc na działkę podziwiam również ostanie żółte śliwy które jak złote kule tkwią pośród zielonych liści, natura potrafi cieszyc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i za miłe słowa na temat posta i za piękne słowa ogólnie. Napisałaś wspaniale, nie każdy potrafi dostrzec, nie każdy potrafi cieszyć się tym, co wkoło. Niech wszystko, co Cię otacza, kwitnie wspaniale, Ty, Twoi bliscy, wszystko. :)))

      Usuń
  27. piszesz magicznie, słowa układają się wręcz w melodię bardzo przyjemną do czytania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, ale mi pięknie napisałaś. Nawet nie wiesz, jak mi miło na sercu, bardzo Ci za to dziękuję. Jesteś kochana, tak fajna kobita. Dużo radości dla Ciebie... zawsze. :)))

      Usuń
    2. :* ja lubię tu zaglądać :) czuję się jak u koleżanki na kawce :)

      Usuń
    3. Jeny, ale mi miło. No, ależ Ty jesteś super koleżanka. Nawet nie wiesz, ile ja Ci tu dobra posyłam. :)))

      Usuń
  28. Też uwielbiam melodię deszczu, jest delikatna, sensualna i romantyczna, można się rozmarzyć.
    Piękny post :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale opisana melodia deszczu. Czujesz ją i to jest przepiękne. Bardzo dziękuję za słowa, tak mnie radujące. Niech dużo dobra Cię otacza, niech cieszy najmniejsze dobro. Uściski. :))))

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. Thank you dear Bob. :))) Have a nice day, lots of joy. :)))

      Usuń
  30. To bardzo przyjemne siedzieć na balkonie i obserwować deszcz:)))pięknie o tym piszesz:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Reniu. :*** Tak miło spędziłam czas, postanowiłam odłożyć wszystko i się rozkoszować, bo ten deszcz padał również dla mnie. :) Pozdrawiam kochana Reniu i mam nadzieję, że kiedyś odwiedzę Twój skansen. :)))

      Usuń
  31. Odpowiedzi
    1. Dziękuję droga Natalio, bardzo mi miło. Cudownego dnia, dużej dawki radości Ci życzę. :)))

      Usuń
  32. Lubię deszcz. Lubię dźwięk spadających kropli szczególnie w lesie. Warto się zatrzymać na moment i posłuchać przyrody.
    W tej notce czuję, że w pewnym stopniu jesteś moją bratnią duszą - tak po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi tak miło, no tak miło, że nie wiem co napisać. hehe Ja myślę, że jesteśmy bratnimi duszami. :) Następnym razem udam się do lasu w deszczu, wręcz teraz muszę i wiem, że będę niesamowicie szczęśliwa. Dziękuję za wszystko. :*****

      Usuń
  33. Great post, love it! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on my last post and please click on links at the end. --> https://beautyshapes3.blogspot.com/2019/08/beach-black-outfit-zaful-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Z przyjemnością przeczytałam. Czasami zatrzymuję się i ja wsłuchując się w deszcz wpatrując w chmury... Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Alicjo. Miło sobie wyobrazić, że tak wsłuchujemy się w deszcz. Ty, ja, może czasami w tym samym momencie. :) Pozdrawiam najserdeczniej. :)))

      Usuń
  35. Me encantan esos hilos de seda que tiene la rosa amiga y escuchar el sonido de la lluvia. Que grande es la naturaleza!!
    Bellísimo post.
    Te deseo un buen miércoles.
    Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear Laura, you are so amazing. Nature is our best friend. I try to help HER also in such way...by my blog. :) Thank you for reading, thank you for being. Warm greetings, have a really nice weekend. :)))

      Usuń
  36. Wspaniały post, deszczowe dźwięki są piękne. Pozdrawiam miło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zbyszku. :) Pozdrawiam serdecznie, miłego weekendu. :)

      Usuń
  37. Uwielbiam siedzieć na tarasie w czasie deszczu, a najbardziej cieszy mnie to po upałach. Zawsze staram się znaleźć chwilę, żeby nacieszyć się melodią deszczu. To niesamowicie odstresowuje, uspokaja i wycisza. Uwielbiam <3
    Często siedzę otulona kocem, czytam książkę, a na stoliku paruje dzbanek gorącej herbatki... cudne chwile :D
    Ściskam Cię Aguś serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale wszystko opisałaś, w mig sobie to wszystko wyobraziłam. :) Cieszę się, czytając takie słowa, czuję z Tobą więź. Ja również otulam się kocem, czytam, coś piję, albo jem. hihi Naprawdę to są te chwile najpiękniejsze. :) Wielu Ci takich życzę droga Agness. Uściski serdeczne, cudownego weekendu. :*****

      Usuń
  38. U mnie właśnie dzisiaj jest deszcz... Szkoda tylko, że taki zimny i już mocno jesienny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Tobie życzę pogody, jaka tylko Ci się marzy. :) Ja chętnie przygarnę jesienny deszczyk. hihihi Wręcz za nim tęsknię, poczułam tydzień temu zapach jesieni i cieszyłam się jak dziecko. :) Radosnego weekendu kochana. :)))

      Usuń
  39. Ale pięknie to napisałaś, aż chce się kochać deszcz. Ja jestem z tych co stukanie o parapet rozdrażnia, zakłóca moją ciszę ale może spróbuje jeszcze raz usiąść tak jak Ty i spojrzeć z innej perspektywy.
    Pozdrawiam Cie bardzo ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, ależ mi miło kochana. Dużą radością mnie obdarowałaś, niech ktoś zrobi to samo dla Ciebie. :)))

      Wiesz, ja nie jestem fanką ciepła, no i co poradzę. Kocham zimno, śnieg i deszcz, już tak mam. Fajnie, że się różnimy, tyle mamy wspólnego i tyle różnic. Wszyscy się uzupełniamy i to jest genialne. :)

      Pozdrawiam najserdeczniej, niech dużo radości Cię otacza, uściski wielkie. :))) <3

      Usuń
  40. Lovely post and blog.. Thanks for comment.. Happy week :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so very much. :) Have a very nice weekend, lots of joy. :)))

      Usuń
  41. Muszę przyznać, że bardzo spodobało mi się to jak opisałaś deszcz, który dla mnie jest magiczny w szczególności jego odgłosy uderzające o blachę :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło kochana. :**** Hihi deszcz uderzający o blachę jest wspaniałym, dźwiękiem. :D Radosnego dnia, uściski. :) <3

      Usuń
  42. Doskonale znam to uczucie :) Nagle w człowieku rośnie wzruszenie i zachwyt, którego nie można opisać słowami. Chociaż .... Tobie to się udaje znakomicie. Nie da się ukryć, że jesteśmy częścią natury - ubogi jest ten kto tego nie widzi. Uściski Agniesiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję droga Ewo. :))) Pięknie napisałaś. Jesteśmy częścią natury. Matka Natura o nas dba, a my... Chcę Ją wspierać coraz bardziej, przecież na tym też polega prawdziwa przyjaźń. :) Najserdeczniejsze pozdrowienia Ci posyłam, uściski. :))))) <3

      Usuń
  43. Magia jest wokół nas i w nas......tylko nie zawsze to dostrzegamy. Nerwy, złości, zagonienie, szarpanie się z każdą przeszkodą, złe samopoczucie.......i tak dalej i tak dalej. Jak tylko choćby na chwilkę uwolnimy się od tej gonitwy, ujrzymy to piękno i usłyszymy je całym sobą. Lubię wiosenne deszcze i letnie, jesienne wprawiają mnie w jakąś dziwną melancholię, nostalgię.......sama nie wiem jak to ująć. Pięknie opisałaś szum deszczu, romantyczną Masz duszę.......i to jest cudowne. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze uradowałaś mnie na całego. Piszesz do mnie we wspaniały sposób. Wiesz, jesteś ważna i życzę Ci, byś zło skutecznie pokonywała i magia gościła w Twoim sercu coraz to bardziej. <3 I ja się denerwują, czasami nie mam pojęcia co począć, chodzę jak zombie, ale masz rację magię jednak w sobie mamy. Bardzo staram się ją jakby coraz bardziej uwolnić. hehe Wczoraj zmęczona po pracy i dokończeniu mega wkurzającego mnie makramowego dzwonka, postanowiłam sobie podarować troszkę magii. Poszłam nocą na spacer z bratem i naszym pieskiem Timmim. Usiadłam i heja... huśtałam się jak dziecko. Wygięłam się delikatnie do tyłu i podziwiałam gwiazdy. Marcin obok wziął Timmcia na kolana i też delikatnie się pohuśtali. To była dla mnie magia, naprawdę. :) Miło mi się z Tobą tym podzielić. Pozdrawiam, bardzo dziękuję, że jesteś. <3

      Usuń
  44. Pochmurno! Bałtyk! Motorówka, prowadzona przez fajnego Faceta mej Przyjaciółki. Lecimy na Hel. Fale, motorówka skacze, a na nasze twarze spadają słone krople! Łzy morza! Nawet nie czuje się, że są słone!
    Łzy morza! A dzisiaj wpadam szybko do Ciebie i ten niewiarygodny wpis!
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam zachwycona Twoim komentarzem i nadal jestem nim zachwycona. Dziękuję, napisałaś słowa magicznie ułożone. 'Łzy morza', jak to pięknie brzmi. Całą tę sytuację sobie wyobraziłam, do tego Hel, miejsce, które wspominam i budzi we mnie tylko i wyłącznie miłe uczucia. Dziękuję, że znalazłaś dla mnie czas, dziękuję za podarowanie tak wielkiej radości. Jesteś kochana, życzę, co najlepsze. :))) <3

      Usuń
  45. Witaj Agnieszko. Lubię deszcz o ile nie leje gwałtownie z nieba, albo tak jakby ktoś wylał całe wiadro wody. Wolny i delikatny jest on dla mnie relaksujący.
    Pozdrawiam serdecznie z nutką lekkiego i ciepłego deszczyku. Edi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham pod każdą postacią. hehe Wspaniale, że Ty lubisz delikatny, ja i ten przysłaniający świat. Dziś za to jest upalnie i 10 minut spaceru to dla mnie udręka, a ile potem odpoczynku. haha :D Pozdrawiam serdecznie, dużo uśmiechu na twarzy życzę. :))) <3

      Usuń
  46. Tak mnie oczarował ten tekst, że musiałam trzy razy przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej jak mi miło, dziękuję całym sercem. Uśmiecham się do Ciebie, piszę i się uśmiecham. Dużo radości serca dla Ciebie, pozdrawiam bardzo serdecznie. :)))) <3

      Usuń
  47. Deszcz jest bardzo melancholijne i niesie ze sobą spokój duszy ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się na całego. :) Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia. :)))

      Usuń
  48. Pięknie opisałaś deszcz,natchnienie, spokój .Zrozumienie siebie i melancholia. deszcz potrafi uspokajac i inspirowac.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przeczytanie, za tak piękne słowa. Miło mi będzie Cię lepiej pozna. Witam w mojej blogowej rodzince. :) Pozdrawiam serdecznie, wielu radosnych chwil Ci życzę. :)))

      Usuń
  49. Siendo en prosa es una entrada muy poética me encanto como nos muestras tus sentimientos.

    Saludos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj Thank you dear Tomas. I am so glad you like this post, you read it. You are amazing, sending you lots of love. :)
      Saludos. :)

      Usuń
  50. Odpowiedzi
    1. Dziękuję całym sercem, pięknego dnia Ci życzę. :)

      Usuń
  51. Cieszę się razem z Tobą tą deszczowa piosenka, wsłuchuję w jej rytm i w myślach i na serio tańczę.
    Do zatańczenia więc Cię pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakaś Ty jest fajowaaaaaa! :))) Dziękuję, uśmiecham się szeroko. Zatańczyłam z Tobą i obie się radośnie uśmiechamy, tańcząc w deszczu. :))) Jesteś kochana, cudna i zwyczajnie lubię Cię bardzo. Najserdeczniejsze pozdrowienia posyłam. <3

      Usuń
  52. Czytałam z wielką przyjemnością :-)
    Podziwiam, że tak pięknie potrafisz pisać o tym, co wokół.
    Pozdrawiam serdecznie, Agnieszko 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej Dziękuję całym sercem. Ja zwyczajnie kocham naturę, chyba o betonie nie umiałabym tak napisać. haha Radość czuję wielką, czytając takie słowa, naprawdę odrobina podarowanej radości mnie cieszy. Pozdrawiam, niech dużo magii Cię otacza. :))) <3

      Usuń
  53. Piękny tekst! Bardzo inspirujący post jak i piosenka stworzona przez krople deszczu. Natura jest przepiękna! :)
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję całym sercem. :*** Kocham naturę i staram się ukazywać jej wartość. Pozdrawiam serdecznie, życzę wielu radosnych chwil. :))) <3

      Usuń
  54. Piękny wpis <3 Uwielbiam dźwięk deszczu, jest taki... oczyszczający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. Świetnie napisałaś, dźwięki deszczu są oczyszczające. Nawet wczoraj w nocy, postanowiłam nie rozkładać parasola i tak sobie szłam w deszczu. :) Miłego dnia, pozdrawiam serdecznie. <3

      Usuń
  55. Fajny pozytywny wpis, miło się czytało i słuchało. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, cieszę się na całego, że fajnie spędziłaś ze mną i naturą czas. Pozdrawiam serdecznie, dużej dawki radości życzę. :)) <3

      Usuń
  56. I also love rain, and love to listen to it. You wrote so beautifully about rain and I enjoyed reading it a lot.
    This is a very beautiful, very poetic post with beautiful photographs and video.
    Agnieszka, I wish you all the best. Be happy!!!
    A warm hug.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear Kaya, thank you so much. You are my huge happiness, I am so grateful for YOU.
      Thank you for reading, for listening, thank you for being suchbeautiful person inside and outside. Always all the best for you, sending you lots of love. Be healthy, be full of happiness. <3
      A warm hug. :) <3

      Usuń
  57. Odpowiedzi
    1. Dziękuję droga Moniko, dużo radości tego dnia Ci życzę. :)))

      Usuń
  58. Agnieszko, dziękuję Ci, że zaprosiłaś mnie na swój balkon, aby razem przeżywać te cudowne chwile. Pięknie to przekazałaś, i słowem, i obrazem, i dźwiękiem, ale przede wszystkim sercem.
    Pozdrawiam z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jesteś mile widziana Teresko, pamiętaj, proszę o tym. :) Ja się cieszę, że mogę Cię gościć, bardzo się cieszę. Dziękuję całym sercem i tak też się do Ciebie uśmiecham. :)))

      Usuń
  59. Wspaniałe słowa, deszcz ma w sobie coś magicznego. Kiedys nie szczególnie za nim przepadałam, ale potem nauczyłam sie doceniać te malutkie kropelki i zachwycac się świeżym powietrzem po deszczu, a czasem nawet w trakcie.

    Cudownie, że jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, ja również się cieszę, że jesteś, bardzo się cieszę. :) Kocham świeżość powietrza podczas i po deszczu. Bywa, że chodzę po ulewie bez parasola, chyba lubię się jednoczyć z naturą. Choć nie np. z komarami. hahaha Posyłam wielki namiot wszystkiego, co Ci się marzy, a przynajmniej narzędzia, by udało się te marzenia spełnić. <3 Najserdeczniej pozdrawiam. :)))) <3

      Usuń
  60. Oooo...jaki piękny wpis:) Tak bardzo się cieszę, że poznaję takie osoby, jak Ty. Osoby, dla których my i przyroda to jedno, którzy potrafią zobaczyć piękno, o którym wielu już nie pamięta. To cudowne. Ściskam mocno. Dobrze, że jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jak mi jest miło. :) Napisałaś coś, na czym tak bardzo mi zależy, że my i natura to jedno. Chcę wspierać Matkę Naturę, nawet w taki sposób. Dziękuje za przeczytanie, za tak radujące mnie słowa. Cieszę się, że jesteś. <3 Dużo dobra dla Ciebie. :) <3

      Usuń
  61. U mnie za oknem dziś pogoda w kratkę, a tu Twój post idealnie w punkt. Pięknie ubrałaś wszystko w słowa. Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za słowa zostawione na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, u mnie dziś pochmurno, mnie to bardzo cieszy. W nocy była burza, mój Timmi szalał, boi się kochany, to też go głaskałam. :) Lubię odwiedzać Twój blog i pisać do Ciebie. Najserdeczniej Cię pozdrawiam, bardzo dużo dobra posyłam. <3

      Usuń
  62. Bardzo sympatycznie napisane, przebija przez to wielka wrażliwość sensoryczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję całym sercem, dużo dobra posyłam. :****

      Usuń
  63. Pięknie to napisałaś. Deszcz jest potrzebny i oczyszczający. Dosłownie i w przenośni. Uwielbiam letni deszcz bo wtedy najbardziej czuć ten specyficzny zapach, który unosi się zaraz po deszczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie napisałaś, dziękuję. Mnie jakoś tak deszcz dodaje siły i wiary. hehe Zawsze kochałam deszcz i też nawet teraz za nim tęsknię, ale kiedy się już pojawi, to radośnie go przywitam. :D Pozdrawiam i życzę dużo radości i to z byle powodu. :*****

      Usuń
  64. Piękny, magiczny wpis:) A mnie w nocy potworna ulewa obudziła, magii nie było :) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie. :**** No to życzę, by magia się pojawiła w inny sposób i baaardzo Cię ucieszyła. Uściski wielkie. :)))

      Usuń
  65. Jak ja bym chciała umieć tak pisać:))bo doznania mam takie same,ale nie potrafiła bym tak pięknie ubrać ich w słowa:))i jeszcze lubię ciszę nocy i gwiazdy.Rzadkie doznanie ,bo hałas otacza nas dookoła,ale czasem nocą siedzę na balkonie i słucham ciszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa i za podzielenie się ze mną czymś tak wyjątkowym. Spoglądam na gwiazdy. Ostatnio zapragnęłam się pohuśtać. Zakradłam się nocą na plac zabaw, odchyliłam do tylu i podczas huśtania spoglądałam na niebo 'pełne' gwiazd. To była chwila, ale jak ważna. Również chciałam się tym z Tobą podzielić. Z wielką sympatią posyłam serdeczny uśmiech. :)))

      Usuń
  66. Deszcz, który opisałaś, jest jak piękna melodia. Trzeba mieć czas, żeby go wysłuchać.
    Nie zawsze ma się na to czas. Jednak czasem wystarczy kilka minut.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję sercem całym. :))) Tak, wystarczy czasami chwilka. Ja sobie obiecałam, że będę robić wszystko, by żyć w harmonii. Obowiązków przybywa, ale nie pozwolę, by przez to zminimalizował się czas na radość serca. Życzę nam, by udawało się nam żyć w harmonii. Najserdeczniej pozdrawiam. :))) <3

      Usuń
  67. Pięknie, lirycznie i nostalgicznie.Gratuluję.
    Deszcz i niż jest równie potrzebny jak słoneczny wyż.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa. :*** Pozdrawiam i życzę miłego dnia, uściski. :))

      Usuń
  68. Od pewnego czasu padający deszcz ma dla mnie magię...
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mnie to cieszy. :))) Deszcz to magia prosto z nieba. Pozdrawiam serdecznie, dużo radości, magii niech Cię otacza. :)) <3

      Usuń
  69. What a beautiful post!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear Lisa, you are so nice. <3 Have a very nice day. Big hugs. :)))

      Usuń
  70. It's pretty rain melody, Aga. And yes, the flowers give us magic, surprise, happiness.
    I love your photos and video!
    Hugs!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear Nadezda, you understand the value of nature, you do. Thank you for such huge amount of happiness, you are so amazing. Warm greetings, have a nice day. :))) Hugs. <3

      Usuń
  71. Ostatnio szum deszczu to najmilsza muzyka, złoto z nieba leci gdy pada na wyschniętą ziemię.
    Pięknie zapraszasz na deszczowy koncert, posłuchałam z przyjemnością :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'złoto z nieba leci gdy pada na wyschniętą ziemię'- lepiej bym tego nie napisała, cudownie. <3 Dziękuję, że posłuchałaś, że przeczytałaś, cieszę się bardzo. Pozdrawiam serdecznie, u mnie znów upały, straszna susza, czekam na złoto z nieba. Uściski wielkie. :)))

      Usuń
  72. Cześć! Ja kocham wycieczki po lesie. I zapach szyszki. Smak znalezionej poziomki. A ostatnio była u mnie ciekawa pogoda: Całkiem słonecznie a padał prosty rzęsisty deszcz. I była tęcza ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć.<3 Dziękuję, że się tym ze mną podzieliłaś. Wyobraziłam sobie to wszystko, a po lesie bardzo lubię chodzić. :) Opisana przez Ciebie pogoda to istna bajka. Pozdrawiam serdecznie, posyłam dużo dobra. :)))

      Usuń
  73. Klik dobry:)
    Spektakl to mało powiedziane. Tak harmonijne zespolenie dźwięków ze słowami i radością - to symfonia, o!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeny, dziękuję za tak piękne słowa, bardzo mi miło. :) Jesteś przemiła. Pozdrawiam serdecznie, miech magia Cię otacza, dużo radości Ci życzę. Uściski. :)))

      Usuń
  74. zaczytałam się .... uwielbiam... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś KOCHANA.:))) Posyłam najserdeczniejsze pozdrowienia, bądź szczęśliwa. :****

      Usuń
  75. you look as pretty as the flower..

    https://jehanmohammad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Pięknie napisałaś.:) Aż się wzruszyłam...
    Taki deszcz w Twoim wydaniu, to wspaniała poezja :)
    Moc pozdrowień i buziaków.
    Ciągle nadrabiam zaległości blogowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś naprawdę kochana, dziękuję całym sercem. :**** Ja również nadrabiam i nadrobić nie potrafię, a tak się staram. hehe Także rozumiem. Dziękuję, że znalazłaś dla mnie czas. Najserdeczniej pozdrawiam, dużo dobra posyłam oczywiście. :)))

      Usuń
  77. Bardzo ładnie napisałaś, czuć, że z sercem.
    Zdarzało mi się siedzieć na balkonie i patrzeć na spadające krople i słuchać deszczu latem. To bardzo miłe uczucie ☺ Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło. Piszę co w sercu mi gra i cieszę się, że to czujesz. :) Najserdeczniej pozdrawiam i życzę wielu chwil przepełnionych magią. Uściski. :))) <3

      Usuń
  78. Bardzo lubie deszcz i melodię jaką gra na szybach. Kocham jesień tę nostalgie, zapach liści i ciepły koc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że się tym ze mną podzieliłaś, również kocham jesień i cieszę się na jej nadejście. :) Pozdrawiam serdecznie, dużo radości Ci życzę. :) <3

      Usuń
  79. You wrote a beautiful story.
    We hope that here rain and thunderstorm will bring cooling down, the second heat wave this summer may then disappear.
    Photo and video are beautiful.
    Best regards, Irma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rain is so much needed, here is also 'drought', plants need rain. Si I hope it will rain sooon here and everywhere where rain is needed.
      Thank you for such beautiful words, you are a lovely person.
      Best regards dear Irma. :) <3

      Usuń
  80. Lubię deszcz latem i jego melodię. Siedzę jak Ty na balkonie, z robótka w rękach i wsłuchuję się . Można swobodnie rozmyślać , można się wyciszyć. Filmik jest swietny . Twoje rozmyślania tez. Pięknie piszesz . Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, dziękuję. Miło sobie wyobrazić jak siedzisz na balkonie z robótką i melodią, jaką deszcz nas obdarowuje. Właśnie zaczęło padać, biegnę na balkon. Timmi za mną pobiegł i ta chwila była piękna, zwykła niezwykła, ważna. :) Serdecznie pozdrawiam, tulę mocno. :))) <3

      Usuń
  81. Thanks for sharing. I following you :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Bliskość otaczającej nas natury - coś wielkiego! Zwłaszcza spoglądanie w niebo jest rewelacyjne.
    Czytając Twój wpis poczułam przypływ odprężających refleksji. Bardzo Ci dziękuje kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło, dziękuję. :*** Uwielbiam patrzeć w niebo. Niech dużo radości Cię otacza, najserdeczniej pozdrawiam. :))))))

      Usuń
  83. Wiem co czujesz. Też lubię wyjść do lasu i pobyć sam na sam z przygodą. Odczucia są zupełnie inne. Można poczuć jedność ze światem.
    Tego nie poczujesz w betonowym pudełku niestety.
    Cieszę się, że się rozwijasz i poznajesz samą siebie. To piękne i cenne doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś cudowna Moniko. <3 Właśnie to czuję, właśnie to, co napisałaś. Betonowe pudełka nie są dla mnie, ja potrzebują natury coraz to bardziej, bo ona jest czystym dobrem i pięknem. Fajnie byłoby z Tobą pochodzić po lesie. Najserdeczniejsze pozdrowienia posyłam, dziękuję, że jesteś. <3 :)

      Usuń
  84. Ja mieszkam bardzo blisko pól, mam psa i codziennie uciekamy od ograniczonej przestrzeni. W domu mam ponad 50 doniczek z kwiatami - moja własna dżungla. Natura przynosi mi ukojenie.

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja Cię dobrze rozumiem. Natura i mi przynosi ukojenie. Nie mogłabym żyć daleko od niej. hehe Teraz też mam tak dużo doniczek, ale na balkonie, każdy kwiat mnie cieszy, nawet najmniejszy. Pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę wielu chwil pełnych piękna. Uściski. :)))

      Usuń
  85. Beautifully written, your writing has some magic , anyone love to read this with great interest.
    And i would like to invite you to visit India, you will love here .you gone love our culture , tradition festival everything.
    Tank you so much for your love.
    Good day and take care.
    New post on My Blog | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You are so nice, thank you for such touching words, thank you from the bottom of my heart. <3 I know few people from India, some of them are my true friends and I truly adore your country. I hope one day I will visit India. Sending you lots of love. Stay healthy and happy. :))) <3

      Usuń
  86. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to wiedzieć. :) Najserdeczniej pozdrawiam, bądź szczęśliwa. <3 :)

      Usuń
  87. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo mocno. :**** Pozdrawiam serdecznie, radosnego dnia. :)

      Usuń
  88. Agnieś ! Dawno u Ciebie nie byłam... Cudnie, że u Ciebie znajduję spokój , którego tak potrzebuję. Ten deszcz - wspaniały! Ostatnio najbardziej właśnie potrzebuję takiej ciszy i spokoju, by nic nie mąciło moich myśli. U Ciebie to odnajduję :) Dzięki kochana :))) Uściski :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło czytać takie słowa, najcenniejsze, dziękuję całym sercem. :*** Sama potrzebuję spokoju, ciszy i też tego poszukuję. Chyba czas na wycieczkę w głąb natury. Kupiłam też farby, zawsze malowanie mnie relaksowało, a tego mi potrzeba. Najwyżej namaluję coś dziwnego, najważniejsze nie jest, co powstanie, ale jak będę się czuła. Życzę nam tego, czego akurat potrzebujemy. Cieszę się, że mnie odwiedziłaś, jeszcze bardziej, że jesteś. Dużo dobra, uściski serdeczne. <3 :)))

      Usuń
  89. Ładnie napisane, można się zapomnieć... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci całym sercem, cieszę się, że mogłam podarować iskrę czegoś dobrego. Najserdeczniej pozdrawiam. :)))

      Usuń
  90. Też kocham naturę, nie ma nic piękniejszego na tym świecie!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Tak, Matka Natura to królowa piękna. :))) Pozdrawiam bardzo serdecznie, życzę wielu radosnych chwil z Jej udziałem. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  92. pięknie piszesz, aż poczułam nutkę nostalgii...też uwielbiam wsłuchiwać się i obserwowac padający deszcz. Zawsze napełnia mnie to melancholią i jakąś tęsknotą...pozdrowienia deszczowe zasyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :*** Miło mi się czyta, jakie deszcz wywołuje u Ciebie emocje. :) Mnie jakby napełnia wiarą, że będzie dobrze, że się uda. Każdą spadającą na mnie kroplę traktuję jako wielki dar, nie wiem dlaczego, ale tak już mam. hehe Pozdrawiam najserdeczniej. :)))

      Usuń
  93. Też lubię te dźwięki i to o każdej porze roku!Bardzo miło jest u Ciebie, pięknie piszesz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również o każdej porze roku. :))) Dziękuję całym sercem, bardzo mi miło. Witam w mojej blogowej rodzince, cieszę się, że będziemy lepiej się poznawać. Uściski posyłam, pięknego dnia życzę. :)))

      Usuń
  94. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko. :))) Pozdrawiam cieplutko, miłego dnia i jeszcze lepszego weekendu. :)))

      Usuń
  95. Czasami takie krople deszczu w wolny dzień to czysty relaks dla siebie, ojj uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń