niedziela, 15 lipca 2018

O nie! Byli tak blisko. Poznajcie Pana Śpiewaka. Może zatańczymy? Dziwny ten tytuł. 👽



Witam serdecznie.
Witam.
Jak się czujesz?
Dziwnie, ale dobrze, naprawdę dobrze.
Dlaczego dziwnie?
A dlaczego nie? Chyba ważniejsze, że dobrze.
Nie rozumiem.
No to spieszę wytłumaczyć:

Otwarłam oczy i zwróciłam uwagę na coś bardzo ważnego. Wstałam zmęczona, obolała, wory pod oczami straszne. Dlaczego się uśmiechałam...
Dlaczego?
Dlatego, że koncert odmienił mnie na dobre.
Bardzo mnie to cieszy. Wspaniała przygoda. Szkoda tylko, że dziś tak pada, jest szaro.
Szaro? Może ty widzisz szarość jako smutną barwę. Ja widzę szarość jak coś tajemniczego, baśniowego. Jest pięknie. Deszcz powoduje, że świat staje się nieco bardziej melancholijny- fakt, ale również romantyczny, spokojniejszy.
Co ty opowiadasz... Wydaje ci się dzień piękniejszy, ponieważ jesteś szczęśliwa. Marzenie się spełniło, dlatego.
Może tak, a może nie. Może widzę świat po prostu nieco inaczej ponieważ zrozumiałam, iż wcześniej nie doceniałam go należycie. Może spełnione marzenie pomogło mi to zrozumieć.
No może tak jest, zobaczymy potem.
Wyjdźmy z tych czterech ścian. Bierz parasol i w drogę. Dziś czeka nas zwiedzanie, spotkanie po latach. Dziś wracamy do domu Aga. Nacieszmy się każdą chwilą tego dnia.
🙞






Jedziemy taksówką, ja i Sylwia oczywiście. Moją uwagę przykuwa pewien lokal. Nie wiem czemu, ale coś mnie do niego ciągnie.
Wysiadamy. Brr... ale zimno.
Stare miasto wygląda baśniowo, kiedy deszcz je ozdabia. 







Może pójdziemy na wieżę widokową? Nie poszły. Chodziły po okolicy i co robiły? No co robiły? Śpiewały, tańcowały po swojemu. Obie były takie szczęśliwe.



Deszcz ustał. Wiecie, co się stało... spełniło się moje kolejne marzenie. Zrobiłam zdjęcia wróbla. 
Skubane, zawsze mi uciekały, a ja tak chciałam zrobić właśnie takie zdjątko. Niby nic, a jednak.



Teraz trochę fotek miasta, bo trzeba gdzieś je upchnąć. hihihi








Cudownie mi się fotografowało Warszawę. Architektura git, parki git, atmosfera git.




Czeka nas za chwil parę ważne spotkanie.
Jest mi tak dziwnie.
Mnie tak samo. Ciekawe jak będzie. Lata się nie widziałyśmy z Rafałem.

Odwiedzamy ten oto piękny kościół.



Dryń dryń.
Rafał dzwoni. Cichutko trzeba wyjść.
Stoi tam. Och, jak nam zabawnie. Rafała poznałyśmy parę lat temu. Pierwszego dnia naszego życia w Krakowie, właśnie on nas zaczepił na rynku. Przebrany był trochę za mumię, a może to była Dracula, nie pamiętam. Znajomość przetrwała czas i odległość. 

Udawajmy, że go nie widzimy- mówię.
Idziemy rozbawione. Rafał nie głupi wyczuł naszą zabawę.

Także moi drodzy. Przedstawiam Pana Śpiewaka (czy tu nie powinno być wstawione jego zdjęcie...). Artystę jedynego w swoim rodzaju. Na pewno Was zaskoczy, to gwarantuję.
Jeśli ktoś chciałby poznać Rafała twórczość, to zapraszam. Uwaga, zapewniam, że nie ma się czego bać. :)
https://www.facebook.com/spiewakgrotesque/

Spotkanie odbyło się w przytulnym lokalu o nazwie... oczywiście zapomniałam, ale lokal nazwę na bank posiada. haha
Miła rozmowa, śmiech, bo z Rafałem zawsze się pośmiejesz. Jest on specyficznym człowiekiem. Zaskakuje na każdym kroku, dla wielu może być dziwakiem, kimś niepoważnym. Jest unikalny, to na pewno. Pisze bajki, które mogą przerazić nie jednego. Jego twórczość szokuje wszystkie zmysły.

Można go łatwo ocenić, zupełnie go nie znając, bądź znając za mało. Jest to człowiek o pięknym sercu, niebojący się żyć po swojemu. Walczy o to i jest świetnym przykładem, że warto. Lepiej żyć w zgodzie z samym sobą niż w najpiękniejszym kłamstwie. Strasznie jest oszukiwać samego siebie.

Dla mnie spotkanie z Rafałem było bardzo wartościowe, dające do myślenia, bardzo udane oraz zaskakujące. Rafał pokazał, jak można się zmienić, ryzykując nieco bardziej, podejmując nieco odważniejsze decyzje. Ze spotkania wyniosłam naprawdę dużo, o czym sam Rafał nie wie.



Na tym kolażu można zobaczyć nasze wygłupy. Może i po trzydziestce, ale duchem młodzi, zresztą i tak jesteśmy młodzi. 😜







 Światło słońca oświetla świat. Jest bardzo przyjemnie. Czujemy obie WOLNOŚĆ. Mamy wyśmienite nastroje. Żal nam opuścić stolicę. Warszawa zawsze będzie bliska memu sercu, bo to właśnie tam dwa razy spełniło się moje marzenie.



Bardzo pragnęłam, by Sylwia zobaczyła tę część mojego życia.
Bardzo chciałam, by poczuła przypływ energii, który tak potrzebowała. Pragnęłam znów zobaczyć jej szczery uśmiech.
Widziałam.

Widok szczęśliwej Sylwinki był dla mnie pięknem nie do opisania. Ona promieniała, wiara wzrastała, pozytywne myśli napływały z różnych stron.
Oby jak najwięcej takich przygód kochana.




Trzy posty, trzy dni. Każdy inny, każdy miał, co innego do zaoferowania.
Tak to już jest. Każdy dzień coś ma w ofercie. Każdy czegoś nauczy. Raz pokory, innym razem siły, czy empatii. Jeden swym smutkiem nas przytłoczy, inny spowoduje, że wróci nam wiara. Raz będzie owocował w wiele dokończonych spraw, a innym razem spowoduje, że siłą rzeczy nic się nam nie uda. Życie. Ja zwyczajnie staram się być dobrym uczniem. Raz obleję, a raz spiszę się na celujący. Życie.



Dziękuję, że towarzyszyliście mi w tej ważnej dla mnie podróży. 😘

Ps.
Podkreśliłam w tekście na fioletowo 'lokal' i 'wieżę widokową'.
Teraz tłumaczę dlaczego.
Dlatego, że zaraz po powrocie do domu dowiedziałam się, że Awolnation byli właśnie w tym lokalu, który tak bardzo przyciągał moją uwagę. No i by było zabawniej, byli też na wieży widokowej w tym samym czasie, w którym my sobie kolo niej chodziliśmy. buahahaha
Blisko, a jednak daleko. No cóż, poradzić, co ma być, to będzie, a co nie, to nie. Następnym, razem będę chodziła z teleskopem. 😆 

Do następnego kochani.





291 komentarzy:

  1. Przepiękne Twoje zdjęcia, no po prostu zachwycające:)Od razu tam "byłam" znowu. Warszawa w deszczu jest klimatyczna. Kiedyś udało mi się wysłuchać koncertu chopinowskiego w Łazienkach, podczas deszczu. Muzyka i szum ulewy. Niesamowite. jeszcze teraz to słyszę i czuję zapach mokrych liści. Cieszę się, że jesteście z Sylwią tak bardzo zaprzyjaźnione i serdeczne dla siebie. To cenne, bardzo cenne.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję baaardzo. :****

      Taki koncert musiał być cudowny. Pięknie go opisałaś, chciałabym takie coś przeżyć. :) Ja i Sylwia znamy wartość prawdziwej przyjaźni i dbamy o nią dzień w dzień. Dziękuję za tak piękne słowa i za to, że mi towarzyszysz. Pozdrawiam kochana, duży uścisk. :))))) <3

      Usuń
  2. Schöne Bilder von Warschau.

    Noke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danke schön!
      I am so happy you think so. :)
      Greetings, have a nice day. :)

      Usuń
  3. A mnie się jeszcze nie udało wysłuchać koncertu w Łazienkach:))zdjęcia fantastyczne:))Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia życzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, no to ja tego Ci droga Reniu życzę, sobie również. hehe :D Dziękuję za motywujące słowa. Pozdrawiam serdecznie i również życzę udanego tygodnie. Dużo radości. :))))

      Usuń
  4. Tyle emocji w tym poscie!! I dwie szczesliwe ze soba osoby, Fajne jestescie :)))))
    Zdjecia swietne, obrabialas je troche? Np czerwony rower?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Basiu. :**** Jakie miłe słowa, serducho się cieszy. :))

      Ja pracuję ze zdjęciami na polarr, a czerwony rower to colour splash program fotor. Czasami lubię się pobawić ze zdjęciami, czysta przyjemność. :) Cieszę się, że Ci się podobają. :*

      Najserdeczniejsze pozdrowienia przesyłam. :)))

      Usuń
  5. Ale fotki! Czapki z głów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajjj Całym sercem dziękuję i całym sercem się cieszę. :))) Basiu jesteś przemiła, cudownych dni Ci życzę. :) <3

      Usuń
  6. Ile pozytywnej energii bije z Twoich słów... widać,że naładowałaś akumulatory...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te trzy dni były dla mnie, dla nas prawdziwą radością, czułyśmy się takie wolne, przepełnione radością. :) Życzę Ci wielu takich dni. Pozdrawiam cieplutko. :)))))

      Usuń
  7. Pięknie Agnisiu, a najbardziej podoba mi się Twój wyraz twarzy - oddający zachwyt chwilą. Po prostu cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi jest miło. <3 Zobaczyłam to zdjęcie, zobaczyłam siebie i byłam zachwycona. Czułam się tam tak dobrze, przepełniało mnie najczystsze szczęście. Takie chwile są bezcenne i dziękuję za to, że mogłam je przeżyć. :) Życzę Ci takich chwil jak najwięcej. Życzę cudownych wakacji, a potem jeszcze piękniejszego roku szkolnego. :) Pozdrawiam cieplutko, przytulam z całą dawką sympatii. :)

      Usuń
  8. Cudowną Warszawę nam pokazałaś Agnieszko. Aż chce się po niej z Tobą wędrować, nawet wirtualnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mnie uradowałaś Karolino. Takie słowa dodają wiary, a jakiej radości. Dziękuję kochana, silna kobieto. :) Najserdeczniej pozdrawiam. :))))

      Usuń
  9. Agnieszko masz dar oddawania słowami najpiękniejszych emocji i wrażeń. Twoje słowa pulsują życiem i radością, czytając je odczuwam niemal fizycznie to, co chcesz przekazać. Poza tym zdjęcia - artyzm! Ten czerwony rower czy krople na płatkach bratków. I wróbelek. Każde zdjęcie niesie ze sobą maleńka opowieść.
    Obyś nigdy, nigdy nie straciła tej świeżości spojrzenia i radości życia, kochana.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się tu normalnie uśmiecham do Ciebie, bo takie słowa to prawdziwa radość, to siła i wiara, którą mi podarowałaś. Dziękuję, że mi towarzyszyłaś w tej wyprawie, że mnie wspierałaś, motywowałaś, dodawałaś radości. Zawsze to robisz. Jesteś cudownym człowiekiem!!! <3 Dziękuję tak, że słowami nie mam szans tego wyrazić. Ja Ci normalnie życzę wszystko, co najwspanialsze i dziękuję za Ciebie!!!! Przytulam do serca. <3

      Usuń
  10. Bardzo bardzo się cieszę, że spełniły Ci się tam marzenia :) To takie piękne jak radość ogromną takie malutkie spełnione marzenia :) Dla takich chwil wart żuć i wart się uśmiechać :) Twoje zdjęcia są tak niesamowite, że czekam z utęsknieniem na kolejne Twoje wpisy aby je podziwiać :) Tak pięknie Twoje oko umie dostrzegać najmniejsze drobnostki z których jest złożony ten świat :) Cieszę się bardzo, że przeżyłyście wspólne wspaniałe chwile. Pozdrawiam bardzo cieplutko choć u mnie bardzo deszczowo i zimno :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. To jest cudne, że innych cieszy moja radość. Jaka ty jesteś fajna. :)

      Dziękuję za wspaniałe słowa, za motywację na maksa. Bardzo się cieszę, że zdjęcia Ci się podobają. Przecież ja je robię nie tylko dla siebie, ale i dla Was. Ja pragnę podarować, choć odrobinkę radości, bądź, choć odrobinkę coś pokazać, nauczyć. Ta odrobinka wystarcza. Mam cudownych czytelników, jesteś moją radością. Odganiam chmury, biorę je do siebie, bo mi za ciepło. haha U mnie upał straszny. Życzę słoneczka, pięknej pogody i spełnienia panującego w serduchu. :*****

      Usuń
  11. Gracias por su visita. Bonitas fotografías de viajes.
    Un saludo,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gracias Miguel. :)))
      Have a really nice day, greetings. Thank you for nice words. :)

      Usuń
  12. Widać że było bardzo pozytywnie, cudne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie było, dziękuję bardzo. :)) Pozdrawiam, życzę wielu pięknych chwil. :)

      Usuń
  13. Bo Warszawa jest po prostu git! A kolega bardzo przypomina mi Nergala. Czyżby zabłąkany młodszy brat? :-) Cieszę się, że tak pięknie spędziłyście czas w stolicy. Daj znać gdy będziecie planowały kolejny wypad, może uda nam się spotkać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, Warszawa jest git. :D

      Buhahaha Nic mi Rafał nie mówił, by był bratem Nergala. hahahahaha No ale przypomina z wyglądu. :D Rafał to super gość. :D

      Byłoby mi super mega miło się z Tobą spotkać. Dam znać, tym razem dam znać. :) Coś czuję i to już, że będę się uśmiechała od ucha do ucha. hehe

      Uściski bardzo serdeczne wędrują do Ciebie i mają dość, bo inaczej pożałują. haha :D

      Usuń
  14. Jakże się cieszę, kiedy czytam o takim zdrowym i niebanalnym nastawieniu do pogody. :)

    Znam pewną kontrowersyjną dziewczynę, która swoim wyglądem po prostu burzy ład na ulicach. Ale to szalenie inteligentny człowiek z pasją. Gra, tańczy z ogniem i pozuje fotografom. Zajmuje się hodowlą i ratowaniem niechcianych zwierząt egzotycznych – ma złote serce. Jak chcesz looknąć, wyszukaj: Marilyn Rosa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubię deszcz. hehe Zaawsze lubiłam, tak samo mój brat. Naokoło narzekania, a my się cieszymy. Dziś leje i bardzo mnie to cieszy. hihihih :D Ja to piszę, a obok tata narzeka, że pada i pada. :D

      Zerkłam na koleżankę, zaraz mi się skojarzyła z Rafałem. Dla mnie oboje zwyczajnie walczą o siebie, nie żyją pod innych i to jest ich moc i to podziwiam na maksa. Dziewczyna jeszcze pomaga zwierzętom, a za to już ją oklaskuję. Zresztą za odwagę bycia sobą również, bo w tych czasach to rzadkość, teraz jest era klonów...

      Coś czuję, że dogadałabym się z Marilyn. ;) :)

      Pozdrowionka. :)))

      Usuń
    2. Wiem, że nie masz czasu, że jesteś zabiegana, ale pomyślałam o Tobie.
      Nominowałam Cię, bo uważam, że warto polecać Twój blog dalej. Piszesz wielce interesująco, brzmisz MEGA pozytywnie, więc niech się dzieje:
      Zapraszam po szczegóły: http://ekstraktzycia.blogspot.com/2018/07/mystery-blogger-award.html

      Usuń
    3. Ja tu teraz siedzę z szokiem, normalnie z szokiem. Jestem no poruszona. Aniu, jesteś kochana, normalnie kochana.

      Normalnie chcę widzieć Cię jako pisarkę i pogratulować Ci osobiście. <3

      Usuń
  15. How beautiful Warsaw is!!! Old European city with fantastic architecture, squares and buildings. I enjoyed so much your wonderful photographs. And a temple is so grand, so beautiful!
    I send you my very best wishes and looking forward for your next post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. So many nice words, you are so lovely person. Thank you dear Kaya. I really like Warsaw and hope I will be able to visit our capital quite soon. :)
      Best wishes, lots of joy, love and everything you dream about. Hugs. :)))

      Usuń
  16. Nice pictures, it's a very interesting place!
    Thanks Agnieszka!
    Kiss.

    Rui from Portugal
    Olhar d'Ouro - bLoG
    Olhar d'Ouro - fAcEbOOk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so very much. :))
      Greetings dear Rui. Have an amazing day. :)))

      Usuń
  17. Nieważne czy deszcz czy słońce, szczęście zawsze można odnaleźć.. Piękne zdjęcia i dużo pozytywnej energii.. Aż się ją czuje:))) Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się zgadzam. :)) uwielbiam takie podejście. U mnie dziś leje i bardzo się z tego cieszę. :D Mnie się podoba deszczowy dzień i już. hehehehe

      Dziękuję za wspaniałe słowa, za całą tonę motywacji i uradowane serducho. Uściski serdeczne, wiele radości dla Ciebie. Pozdrawiam serdecznie.:)))))

      Usuń
  18. Z Ciebie Agnieszko fotograf świetny, cudowne zdjęcia z klimatem. Pozdrawiam Was dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, przeczytałam Twoje słowa i radość całkowita mnie ogarnęła. Dziękuję za to. :**** Pozdrawiam, przytulam i życzę wspaniałych chwil i to jak najwięcej. :))) <3

      Usuń
  19. Z utęsknieniem czekałam na post ,
    a ostatnio to bardzo mi tęskno za tymi chwilami za tym wspólnym czasem
    TĘSKNO MI ZA NAMI z tamtych dni (♥◡♥)

    Ach jak przyjemnie będzie powracać do tych wspomnień w myślach ,
    ale i tu na blog , gdzie czeka mnóstwo dobra w postaci zdjęć i tekstu Twych przemyśleń !

    Za każdym razem kiedy kończę czytać dany post to czuję niedosyt I TO OGROMNY !!!
    Bo wiem , że zdjęć jest o wiele WIELE WIĘCEJ ,
    a ja ich nie widzę , a tak bardzo chciałabym zobaczyć ٩(͡๏̯͡๏)۶

    Miło było spotkać Rafała to szalenie pozytywna osobowość ^^

    Rafała po raz pierwszy spotkałyśmy 28 czerwca 2009 roku ʘ‿ʘ
    Sprawdziłam datę na nk HAHAHA
    Wtedy był przebrany za upiora miał białą twarz i czarną pelerynę .

    HAHAHA
    śmieję się teraz sama do siebie bo przypominam sobie nasze historie z nim związane
    i jego opowiadania życiowe...
    Oj działo się u niego pamiętam nasze szoki HAHAHA

    BUHAHAHAHA
    patrzę na pierwsze zdjęcie z parasolką i co widzę ?
    NO CO WIDZĘ ?
    moja głowa niczym HUMPTY DUMPTY ( ͡⎚ ͜ʖ ͡⎚)

    ...ale nic a nic mi to nie przeszkadza bo widzę ile w nas radości !

    Spójrz tylko na nasze oczy !
    One wszystko wyrażają .

    Kocham to , że potrafimy się bawić po swojemu ,
    kiedy inni upodabniają się do większości by nie odchodzić za bardzo od kanonu , który jest na rzucony !

    ACH...
    jak mi brak BRAK NAS !

    Zdjęcia klimatyczne z duszą ,
    najbardziej urzekają mnie te domki tak ciasno ściśnięte ,
    a za nimi kolejne domki

    ...szkoda , że nie ma opcji by wstawić zdjęcie ¯\_૦ઁل͜૦ઁ_/¯

    Piękne chwile , które już na zawsze zostaną we mnie
    DZIĘKI TOBIE !

    KOCHAM ❤


    "
    Tak to już jest. Każdy dzień coś ma w ofercie. Każdy czegoś nauczy. Raz pokory, innym razem siły, czy empatii. Jeden swym smutkiem nas przytłoczy, inny spowoduje, że wróci nam wiara. Raz będzie owocował w wiele dokończonych spraw, a innym razem spowoduje, że siłą rzeczy nic się nam nie uda. Życie. Ja zwyczajnie staram się być dobrym uczniem. Raz obleję, a raz spiszę się na celujący. Życie. "

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też tęskno, ale wrócą. Już widać, że'pękamy', a my się nie poddajemy!!!!

      No kiedyś sobie usiądziemy i oblukamy fotki. Musimy robić SOBIE więcej zdjęć. Śmieszą mnie te wszystkie minki, co mi tu wysyłasz. hehe

      No i teraz mi mega szkoda tego Bolkowa, bo i byłoby fajnie zobaczyć Rafała i pewnie byłaby fajna zabawa. ech...

      Hahahaha Rozwaliło mnie, że mi tu datę napisałaś. :D Pamiętam już jak wyglądał, no a następnego dnia był koncert Śmiałka i te nasze zachwyty. Ten właśnie koncert otworzył nasze serca i zaczęłyśmy jeszcze więcej czerpać z życia. Pamiętam to do dziś, jak bardzo zmienił nas ten właśnie koncert. :)

      Jesteś piękna i mnie nie denerwować!!!! Tam było to COŚ, tam byłyśmy MY. Ja tu mam nadzieję, że czytasz moje odpowiedzi. hahaha

      Dziękuję za cudne słowa, też lubię te domki i cieszę się, że mogę Ci dodać szczyptę radości poprzez blog. Kocham. Cieszę się, że moje przemyślenia Ci spasiły. :)))

      Kochaaam i zaraz Ci odpiszę, bo coś mi na insta wysłałaś. hihihihi. :*************

      Usuń
  20. Pięknie piszesz i zdjęcia są wspaniałe. Podobają mi się te pierwsze plany. I mocne barwy w szarości. I sepie.
    A wróbelek jest super! Zawsze mnie śmieszy, że gdy ktoś mu się przygląda to odwraca się siedzonkiem. Nie chce mu się uciekać i tylko zerka.
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i jeszcze raz dziękuję. Całe serce mi się raduje. :***
      hahaha Uwielbiam wróble, jakoś mnie śmieszą. :)) Zawsze ode mnie uciekały, zawsze jak miałam przy sobie aparat, a tu proszę. Cieszyłam się na całego, takie małe marzenie, a radość dziecka. :D

      Pozdrawiam serdecznie, przytulam serdecznie i życzę dużej dawki radości. :))) <3

      Usuń
  21. Agnieszko, jak Ty to robisz, że nawet ta ponura Warszawa wygląda, jak miasto do którego chciałoby się pojechać/wrócić?! Piszę poważnie! Przepiękne zdjęcia! Szkoda, że ja tak nie widzę miast, więc do Warszawy oczywiście nie wrócę za cholerę, ale poczekam cierpliwie na kolejne posty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyś jest super. Czy tego chcesz, czy nie, to mnie bardzo motywujesz. hehe :D No bo takie słowa od tak dobrego fotografa i super człowieka muszą motywować. :) Dziękuję. :))))

      Tak jak mój tata, nie pojedzie do Warszawy za cholerę. Nie ma takiej mowy i już. haha No to ciekawe, co zrobiłby jakbym tam zamieszkała. Spotykalibyśmy się w wiosce obok. buhaha

      Pozdrawiam super serdecznie. :))))

      Usuń
    2. Obok Warszawy już nie ma normalnych wiosek, a nawet jak są, to już i tak zaczadzone:)))

      Usuń
    3. buhahahaha No nie wierzę... :D Mój tata jak tylko słyszy słowo 'Warszawa', to klnie na wszystkie strony. haha :D

      Usuń
  22. Gdy czytam Twoje posty Agniesiu mam wrażenie, że Twoje życie jest jednym, wielkim, spełniającym się marzeniem. Szczęśliwi są ludzie których obdarzasz swoją przyjaźnią :)
    Po ostatnim Twoim poście wygooglałam sobie Awolnation i teraz słucham ich dość często. Znałam tylko 2 kawałki ale jakoś wcześniej nie zaiskrzyło. Jest w tej muzyce mnóstwo niepokoju, coraz bardziej mi się podoba :)
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się wzruszyłam, dziękuję za tak poruszające słowa. Wiesz, u mnie to różnie. Mam też dni gdzie zrzędzę na całego, mam też wiele do zrobienia, bo zawaliłam w młodości, ale cieszę się drogą. Przeczytałam wczoraj Twoje słowa i rzuciłam na chwilę naukę, bo rozjaśniłaś mi myślenie. Gdzie tam moje życie idealne, ale kogo jest idealne. Moje życie mnie cieszy. Ja naprawdę zaczęłam się rozglądać wkoło z zupełnie inną energią. Ileż słowa mogą zmienić, słów mi nie starczy, by Ci podziękować. Pragnę dla Ciebie szczęścia, dziękuje, że jesteś!!!! <3

      Bardzo mi miło, że ich słuchasz. Jest niepokój. Aaron pisze prosto z serca, jak czuje, tak jest. Każda piosenka jest mi tak bliska. Ostatni album ma w sobie więcej radości, ale niepokój pozostaje. Kocham Aarona za tak szczerą sztukę, a sam on jest człowiekiem pięknym. Uznawany za dziwaka, ja go widzę tak samo, tylko że dla mnie to wielki komplement. :))

      Serdeczne uściski posyłam, całą paletę sympatii, wdzięczności i radości, że jesteś ze mną. :)) <3 <3 <3

      Usuń
  23. Agnieszko, masz niesamowity dar wywoływania uśmiechu pewnie nie tylko u mnie. Szkoda, że tak radosnych ludzi jest coraz mniej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Doroto, właśnie wywołałaś uśmiech na mej twarzy. Dziękuję. :**** Całym sercem dziękuję. Cieszę się, że mogę podarować uśmiech, no cieszę się na całego. Jesteście moją blogową rodziną, bardzo bliską. Doroto, życzę Ci uśmiechu na twarzy jak najczęstszego, życzę Ci całego piękna świata. :) <3

      Usuń
  24. nie ważne, czy 20, czy 30 warto mieć pozytywnego ducha w sobie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się na całego. :))) Bardzo dbam, by moje wewnętrzne dziecko nie umarło. Wiek to tylko liczba, jak to mówią moi hinduscy przyjaciele. :) Spełnienia marzeń Ci życzę. Uściski serdeczne. :)))

      Usuń
  25. Fotografie, git, przemyślenia git. Wszystko jednym słowem GIT.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha Dziękuje za git komentarz, za bycie GIT. :D :**** Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia. Życzę, by przytrafiło się coś bardzo miłego. :)))

      Usuń
  26. bardzo fajny pozytywny i pełny radości post:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, przemiła kobieto. :))) Miłego wtorku... musiałam sprawdzić, czy dziś na bank wtorek. haha Uściski wielkie. :)))

      Usuń
    2. buhahahaha To bezpieczniej pisać: Miłego dnia. :D Ja dziś jakaś taka głodna i pojęcia nie mam dlaczego o tym piszę. buhahahahah :D

      Usuń
    3. hm to co bez jedzenia latasz?:D

      Usuń
    4. Nie no jedzenie musi być. hehe Ważna to sprawa przeca, a ja lubię jeść. hehehehe :D

      Usuń
    5. no ja też:D bez jedzenia jest brak sił:)

      Usuń
    6. Totalny. hehe :D Miłego tygodnia. :))

      Usuń
    7. już zaraz po tygodniu;p

      Usuń
    8. Nie no...hahahaha muszę jednak pisać...miłego dnia. Choć możesz przeczytać nocą...kurcze... hahahaha :D

      Usuń
  27. Wszyscy tylko narzekają na Warszawę, że jest brzydka, zatłoczona itp, itd. A tu proszę, są takie Osóbki, które zachwyciły się stolicą i całkiem słusznie, bo moje miasto ma tyle do zaoferowania, tylko trzeba chcieć to odkrywać.Dziękuję Wam i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię Warszawę i uważam, że ma wiele do zaoferowania i ładna też jest. <3 Mam też tam szczęście do ludzi, zawsze spotkam bardzo miłych, pomocnych. :) Mam nadzieję, że jeszcze ją odwiedzę i odkryję inne piękne jej miejsca. Pozdrawiam bardzo serdecznie. :)))

      Usuń
  28. Przepiękne zdjęcia Warszawy.Jestes bardzo optymistyczną i pozytywną osobą.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję droga Nino. :*** Bardzo mi miło. :) Cudownie fotografowało mi się Warszawę, czułam jej klimat. :) Mam nadzieję, że Awolnation znów zawitają do tego miasta, już mi za nimi tęskno. haha

      Pozdrawiam serdecznie, radosnych dni życzę, zdrówka, pogody ducha. Przytulam. :))))))

      Usuń
  29. Amazing pictures dear!!! seems you had great time with our love one.Have a great week .
    My Blog | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes dear Shweta. :) I spent three amazing days with my best friend. Thank you for nice words. Have a great day. Lots of hugs. :))

      Usuń
  30. zdjęcia cudne, bardzo klimatyczne! też uwielbiam zasnute chmurami niebo i padający deszcz..świetny tekst! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje droga Barbaro. :) Miło wiedzieć. Dziś pada i bardzo się z tego cieszę, no lubię deszcz. Wielbię niebo burzowe. hehe :) Dziękuję za przeczytanie. Pozdrawiam bardzo serdecznie, przytulam. :)))

      Usuń
  31. Piękne zdjęcia i cudowny spacer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. :* Pozdrawiam bardzo serdecznie, miłego dnia dla Was. :))) <3

      Usuń
  32. Świetny post, jak zawsze :) Cudowne zdjęcia Warszawy w deszczu.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mocno dziękuję Aniu. :) Pozdrawiam cieplutko. U mnie od wczoraj leje, ale mnie to totalnie cieszy. hehe Uściski. :)

      Usuń
  33. Cześć Agnieszka,
    wyświetlasz piękne zdjęcia na swoim blogu.
    Bardzo podobają mi się małe lokomotywy na zdjęciu 5. :-)
    Pokazujesz piękną różnorodność kwiatów, ptaków i przyrody oraz pięknych domów i ulic. Bardzo piękne. W tym blogu podobała mi się twoja piękna seria zdjęć.
    Uścisk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele to dla mnie znaczy droga Helma. <3 Jesteś przesympatyczna, dziękuję za motywację do działania. Pozdrawiam serdecznie i życzę dużej dawki radości. :)))
      Uściski. :)))

      Usuń
  34. Tyle radości w tym co piszesz i przeżywasz.Świetnie że czerpiesz to co piękne z życia, ze spotkań z bliskimi Twojemu sercu. Piękne zdjęcia . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję droga Alicjo. :) Te trzy dni były dla mnie wielką radością. Bardzo chętnie powracam do tych chwil, wyobrażam sobie raz jeszcze wszystko i się do siebie uśmiecham. :) Wielu magicznych chwil Ci życzę. <3 Pozdrawiam serdecznie. :)))

      Usuń
  35. Agnieszko, cudowna wyprawa z Tobą po Warszawie i przesympatyczne spotkanie.
    Twoja radość i dobra energia udziela się poprzez twoje słowa. Dziękuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Moniko. Dziękuję, że mi zawsze towarzyszysz i motywujesz. Jesteś przecudną osobą. :) Jeśli mogę podarować choć szczyptę radości, to bardzo mi miło. Najserdeczniejsze pozdrowienia i uściski dla Ciebie. :******

      Usuń
  36. Wycieczka się udała i to jest najważniejsze :D
    Jak odwiedziłam naszą stolicę też wtedy padało, mimo to bardzo Warszawa mi się spodobała. Zdjęcia jak zwykle są cudowne :)
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udała się totalnie. Powracam i będę często powracać w myślach do tych dni. :) Dziękuję za piękne słowa. :* Warszawa jest czarująca. Stare Miasto w deszczu było dla mnie bardzo romantyczne. hehe Pozdrawiam cieplutko i życzę wspaniałych chwil w życiu. :))) <3

      Usuń
  37. Kochana!
    Pięknie z Tobą po stolicy( nie byłam całe wieki w Warszawie, aż wstyd!) pospacerowałam, choć wirtualnie, choć w deszczu- nie szkodzi:)
    Cudne życie, bo takie myśli!
    Osoby pozytywnie nastawione do świata, to dar Niebios!
    Pozdrówka zostawiam cieplutkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś bardzo kochana i wiele radości mi dajesz już od tak dawna. :) Całe piękno świata Ci życzę. :) Te trzy dni w Warszawie były niesamowite i bardzo często o nich myślę. Wielu Ci takich życzę. <3 Pozdrawiam baaaaardzo serdecznie. :))))))

      Usuń
  38. Ale niesamowicie piękne ujęcie wróbelka, fajnie, że udało ci się uchwycić taki moment <3 Zaraz oczywiście zapoznam się z Twórczością Rafała :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, bardzo cieszyłam się, robiąc to zdjęcie, a jeszcze bardziej, kiedy zrozumiałam, że się udało. :D No ciekawe, co sobie pomyślisz o jego twórczości. hehe Byłam na paru jego występach, wernisażach, bo on też rysuje. Zawsze było fajnie i bardzo ciekawie. :) Buziaki, zdrówka i radości. :****

      Usuń
    2. Kiedy kochana nowy wpis? :) Życzę cudownego tygodnia! :)

      Usuń
    3. Post końcem sierpnia. Jadę na wczasy, a teraz muszę zadbać o zdrowie. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie, cudownego tygodnia. Dużej dawki radości. :))))))

      Usuń
  39. Warszawa jest piękna nawet w deszczu, widać to zresztą na Twoich zdjęciach. Najważniejsze jest jednak to, że spełniły się Twoje dwa marzenia. Dla takich chwil warto żyć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję całym, serduchem. Właśnie dla takich chwil warto żyć. Jesteś za nie bardzo wdzięczna i Tobie również wielu wspaniałych chwil życzę. Bardzo pragnę zdrowia dla Ciebie. Dziękuję, że znalazłaś dla mnie czas, jesteś bardzo kochana, piękna dusza. Najserdeczniejszy uścisk przesyłam. :)

      Usuń
  40. Hihi ja z początku myślałam, że jesteście w Krakowie :).

    Agnieszko jak zawsze piękne zdjęcia i sama przyjemność w czytaniu :).

    Obczaiłam ;), sobie tego Rafała bardzo intrygująca osoba. Chętnie posłucham o nim więcej ;).

    Agnieszko może i dobrze, że wpadłyście na Twój ulubiony zespół, bo może zaś byś zastygła bez ruchu, a teraz możesz chociaż spekulować co by było gdyby hihi :).

    Cieszę się, że obie wróciłyście z uśmiechami na buzi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buhahahaha Czemu tak. :D No weź, to może z miasta nam bardzo znanego zrobię Paryż na fotach. buhahaha Nie wiem, cóż ja tu wypisuję. :D

      Agnieszka dziękuje Agnieszce za piękne słowa, bardzo ją radujące i motywujące. :*

      Chętnie Ci o Nim opowiem, proszę tylko znaleźć czas na rozmowy zacne. hehe

      No jak znam siebie, to na bank zastygłabym. No ale patrz, jak to się czuje, lokal totalnie mnie do siebie przyciągał i na wieżę, co chwile patrzałam... jakieś tam przeczucia miałam. Jak tylko się dowiedziałam, że byli w tych dwóch miejscach i to w tym samym czasie, kiedy ja byłam obok nich, to zaraz informowałam Sylwie. No następnym razem muszę podejść, choć powiem: hey I love your music... choć tyle. buahaha No i te nieszczęsne foto. :D Może choć powiem: May I cyk cyk. buhahahahaha

      Pozdrawiam super serdecznie. :)))))))

      Usuń
  41. What gorgeous pictures!! The scenery is so stunning!! You've captured it perfectly!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so very much dear Lisa. So nice of you. :) Have a nice day, lots of hugs. :)))

      Usuń
  42. Odpowiedzi
    1. Buahahah Kolejna osoba. :D Muszę spróbować zrobić zdjęcia, powiedzmy Katowic tak, by wyglądały na Paryż. hahahah Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie. :)))

      Usuń
  43. Bom dia, com chuva ou sem chuva, Varsóvia é sempre bela e cultural. sua historia é ímpar, a selecção de boas fotos, encantam.
    Continuação de feliz semana,
    AG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear friend. :) I love rain, I love stormy sky so for me rainy Warsaw was really magical. :)) Thank you for so motivational words. Have a nice day, lots of joy. Greetings. :)))

      Usuń
  44. Przepiękne zdjęcia i super wycieka :D
    Bardzo mi się podobało ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. Bardzo mi miło, że miałam takie towarzystwo. Miło mi, że ze mną byłaś i jesteś. :**** Same serdeczności do Ciebie posyłam. :))) <3 <3

      Usuń
  45. Bonito reportaje, las fotografías están preciosas. Besitos y gracias.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so very much. :)) Thank you for visiting and lovely words. :) Have a nice day, lots of hugs. :))))

      Usuń
  46. Świetne zdjęcia :) Warszawa wygląda tak magicznie. Wpis wspaniały, tyle w nim pozytywnej energii ;)
    Dołączam do grona obserwatorów. Pozdrawiam!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję całym sercem i witam bardzo radośnie. :))) Uściski posyłam, radosnego dnia życzę. :)))

      Usuń
  47. Bonito reportaje de esta bella ciudad que como nos dices es de cuento de hadas.

    Saludos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello dear Tomas. :) Many many thanks. :) I like Warsaw. During the rain is so magical. :)
      Greetings, have a great friday. :))

      Usuń
  48. Bardzo się cieszę, że ta wycieczka przyniosła Ci tyle radości. To właśnie dzięki takim chwilom życie staje się kolorowe i piękne :). W tekście doskonale umiesz oddawać emocje, naprawdę - moim zdaniem jesteś świetną pisarką! Pozdrawiam i życzę wielu miłych chwil.
    PS. Czy wiesz, że dzięki Twojemu wpisowi uświadomiłam sobie, że jak do tej pory nie zrobiłam ani jednego ładnego zdjęcia wróblowi? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Patrycjo, serce mi się tu pod niebiosa raduje. :)))) Jesteś kochana. Wiesz, jak ja się cieszę z tej mojej rodziny blogowej. Jesteś jej częścią i ten fakt jest dla mnie wielką radością. Dziękuję za obecność i słowa, których nie zapomnę. Piękna dusza z Ciebie. Życzę Ci, wszystko, co w życiu najpiękniejsze. Wielu magicznych chwil.

      Wróble to sprytne, chyba nie lubią być fotografowane. hehe Ja mam całą stertę z nimi zdjęć, bubli zdjęć. :D Życzę, by udało się sfotografować te małe skubańce tak cudnie, jak tylko można. Najserdeczniejsze uściski do Ciebie wędrują. :) :*****

      Usuń
  49. Z wielką przyjemnością czytałam tego posta, piękne zdjęcia i mądre słowa. I oby jeszcze więcej spełnionych życzeń:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo mocno. :))) Również życzę wielu spełnionych marzeń, poczucia spełnienia i zdrówka. :))) Pozdrawiam, uściski serdeczne. :)))

      Usuń
  50. Aguś jak ja uwielbiam czytać Twoje posty. Zawsze czerpie z nich tyle pozytywnych emocji i energii. Nieustannie czytając Twoje słowa, na mojej twarzy gościł uśmiech, za co Ci serdecznie dziękuję. 😊 ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam otrzymać piękniejszych słów i motywacji na dziś i nie tylko. Cieszę się na całego, że mogłam podarować Ci uśmiech. Jesteś niesamowicie kochana i dziękuję Ci za wszystko, czym mnie obdarowujesz. Dzięki takim osobom jak TY staję się szczęśliwsza, silniejsza, bardziej świadoma... jeny długo, by wymawiać. :) Przytulam bardzo mocno. :))) <3

      Usuń
  51. Beautiful buildings Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh yes, very beautiful. :) Greetings Bob, have a nice day. :))

      Usuń
  52. Agnieszko, jesteś niesamowita i... złota z Ciebie dziewczyna (o złotym sercu). Tyle radości czerpiesz z życia, z każdej chwili, obcowania z przyjaciółmi, miastem, a nawet deszczem. Życzę spełnienia wszystkich Twoich marzeń i żebyś nie musiała chodzić z teleskopem :-P niech Ci się Awolnation sam nawinie :-D
    Wspaniałego weekendu, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie Ty też jesteś niesamowita, bardzo utalentowana, piękna duszyczka, bardzo przyjacielska. :) Dziękuję Ci z całego serca za słowa, które już ze mną zostaną. <3

      Hhaha Byłoby naprawdę pięknie, jakby sami się nawinęli, a jeszcze lepiej jakby zaczęli do mnie coś mówić, wtedy już będę musiała coś odpowiedzieć. hehe

      Życzę Ci poczucia spełnienia, wiary w siebie, zdrowia, marzeń, które się urzeczywistnią. Dziękuję za wszystko. :)
      Pozdrawiam, miłego dnia, przytulam. :)))))))

      Usuń
  53. Zdjęcia mnie po prostu urzekły są niesamowite,pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, jest mi bardzo miło. Pozdrawiam, udanego dnia Ci życzę. Uściski. :))))

      Usuń
  54. Agnieszka, thanks for sharing these wonderful photos.
    Beautiful city and lovely words.
    Hugs from Portugal
    Maria
    Divagar Sobre Tudo um Pouco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear Maria for so nice words. You are lovely. Have a nice days.
      Hugs from Poland. :))))))

      Usuń
  55. Ileż energii i radości, udzieliło mi się:-)
    Pozdrawiam i gratuluję nominacji blogowej:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa, dodanie szczypty radości cieszy mnie na całego. :) Cieszę się, że droga Ania o mnie pomyślała. :) Pozdrawiam serdecznie, życzę wielu chwil przepełnionych radością. Uściski. :)))

      Usuń
  56. Piękna wycieczka, śliczne zdjęcia. Niech zawsze towarzyszy Tobie radość i słońce- to w sercu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje całym sercem. :))) Przepiękne życzenia, przytulam. :)

      Również życzę, by radość i słońce te wewnętrzne zawsze Ci towarzyszyły. Wiele wspaniałych chwil Ci życzę. :)

      Pozdrawiam serdecznie. :))))

      Usuń
  57. Piękne zdjęcia. Wróbel uchwycony idealnie :))
    Myślę, że nieważne gdzie, ważne w jakim towarzystwie. Tobie szczególnie tego drugiego w tej podróży nie zabrakło :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję. :*** Towarzystwo miałam najlepsze. Wspomnienia tych trzech dni dodają mi siły, kiedy ona nieco opada. :)

      Pozdrawiam, pięknych chwil życzę. :)

      Usuń
  58. Wspaniała wycieczka. Cieszę się, że spełniają się marzenia. Spotkanie musiało mieć magiczny wymiar, spotkanie po latach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :))) Spotkanie było bardzo fajne, wiele z niego wyniosłam. To były trzy niezwykłe dni, bardzo przepełnione magią i poczuciem spełnienia. :) Bardzo mocno Ci takich dni życzę, jak najwięcej. Serdecznie pozdrawiam. :))))

      Usuń
    2. Agnieszko Tobie również. :) Dziękuję też za odwiedziny na blogu i wspaniały komentarz.

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo. :*** Miło mi odwiedzać Twój blog. :)

      Usuń
    4. Mi też miło. :) i miło mi poznać Ciebie Agnieszko. Bardzo miłą osóbką jesteś :)

      Usuń
    5. Ty również. Dziękuję. :) Wspaniale poznać kogoś przesympatycznego. Mam nadzieję, że poznamy się lepiej. Pozdrawiam i życzę radosnych dni. :))

      Usuń
  59. Zdjątko wróbla całkiem fajne. Mnie też udało się ostatnio upolować sokoła pustułkę na moim własnym parapecie okiennym:
    https://bezkomentarza.wordpress.com/2018/07/21/moj-sokole-czyli-drapieznik-za-oknem/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Zaraz sobie zerknę na Twój blog. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia. :))

      Usuń
  60. Wspaniała wyprawa do Warszawy i cudne zdjęcia.
    Piekne jest czerwony kolor na tle szarości i czerni. Bardzo interesujący.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana całym sercem. Cieszę się, że Ci się spodobało, to naprawdę daje szczęście. :)

      Pozdrowionka... bardzo lubię pisać pozdrowionka biedronka...hahaha nie wiem czemu, ale lubię. :D Dużej ilości szczęścia w sercu Ci życzę. <3

      Usuń
  61. ciao e grazie per essere passata dal mio blog. trovo che tu faccia degli scatti davvero unici sei una bravissima fotografa che sa cogliere l'attimo. un abbraccio a presto
    Desideri Chic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Such motivational words. Thank you so very much and even more. :) Lots of hugs.
      All the best for you. :)))

      Usuń
  62. Agnieszko czy Ty nie powinnaś pisać książek??? Bardzo przyjemnie się Ciebie czyta, o zdjęciach to już nawet nie wspominam. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj kochana. Zawsze mi miło, kiedy widzę Twój nowy post i kiedy do mnie piszesz. :) Cudowne słowa, które sprawiły, że czuję się szczęśliwsza. Jestem akurat schorowana, ale takie słowa są silniejsze i dają poczucie, że mogę więcej. Tylko ta odwaga, a raczej jej za mała ilość. hehe Pozdrawiam serdecznie, z całego serca ciesząc się Twoją obecnością. :))) <3

      Usuń
  63. Szczęście w deszczu
    Podzielam Twojă radość
    Kocham Kraków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, całej palety szczęścia Ci życzę. :) Ja też kocham Kraków. Tu jednak jest Warszawa. Nie jesteś pierwszą osobą, która pomyślała, że to Kraków. hehe

      Pozdrawiam serdecznie. :))

      Usuń
  64. Nice photos - it looks like an attractive city.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It is. :) Warsaw is quite interesting place. I like that city very much. :) Thank you for so nice words. :) Greetings, have a nice day. :)

      Usuń
  65. Cześć, Agnieszka! Piękne zdjęcia Warszawy, których niestety nie wiem, ale chciałbym pojechać, bez żadnych wątpliwości. Jak czytam z automatycznym tłumaczem, świetnie się bawiłeś i wyglądasz na bardzo szczęśliwego!
    Pocałunek z Hiszpanii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć. :) Bawiłam się świetnie, wspomnienia bezcenne. :) Miło mi, że piszesz po polsku. hehe Cieszę się z tak fajnych ludzi na blogu. :) Dziękuję za miłe słowa, wiele one znaczą. Pozdrawiam bardzo serdecznie, uściski. :)))

      Usuń
  66. Estupendas fotos.. feliz verano.. un saludo desde Murcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Murcia. ;) Thank you so very much. Have a really nice summer. Greetings. :))) Or I should write: Saludos. :)))

      Usuń
  67. Great and interesting photos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so very much, it means a lot. Thank you for visiting. All the best for you. <3

      Usuń
  68. Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło. Dziękuję z całego serca. :*** Bardzo miłego weekendu Ci życzę. :)

      Usuń
  69. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :))) Pozdrawiam serdecznie. <3

      Usuń
  70. Haha tak blisko i tak daleko to Ci się udało :P a intuicja ciągła co nie? Trzeba się jej słuchać :)
    Szare niebo ma w sobie coś tajemniczego. Nawet jak pada może być pięknie. Dlatego nie warto narzekać tylko z kolorowymi parasolkami biegać, zwiedzać, tańczyć :) Gratulacje zdjęcia wróbelka, pięknie wyszedł <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buhahaha No trzeba. :D Zawsze sobie to powtarzam...no i wyszło, jak wyszło... nie posłuchałam. :D

      Całkowicie się zgadzam, pięknie napisałaś. Ja tam kocham deszcz. hihi

      Dziękuję Ci za przemiłe słowa, jesteś kochana. Miłego weekendu. Ja się tu stapiam od ciepła, ale ratuję się litrami wody...nie żebym chowała się w domu. Chowam się. hehehe Uściski. :)))))

      Usuń
  71. Fajni jesteście i tacy pogodni mimo niepogody :) świetne zdjęcia. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo mocno. :))) Jesteś przesympatyczna. Pozdrawiam cieplutko, choć ja tu jestem na wykończeniu z powodu ciepła. hehe Super miłego weekendu Ci życzę. :)))))

      Usuń
  72. "Każdy dzień coś ma w ofercie. Każdy czegoś nauczy. Raz pokory, innym razem siły, czy empatii. Jeden swym smutkiem nas przytłoczy, inny spowoduje, że wróci nam wiara." - Bardzo mi się podoba ten fragment :) nieważne czy dopadną nas smutki czy radości, każdy dzień coś niesie ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba. :) Tak właśnie jest, każdy dzień coś ze sobą niesie, jakąś lekcje. Czasami większą czasami mniejszą, ale zawsze jest. :) Pozdrawiam Cię serdecznie, miłego weekendu. :)))

      Usuń
  73. Hello Agnieszka,
    Very nice report of your visit on this place.
    A great story with wonderful pictures.
    Shot 6 is very special with the red bike near the wall of the building.
    It's really enjoyment to see this post. I love it.

    Greetings of a very hot Netherland (today it was 37 degrees),
    Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Marco. :)
      Thank you so very much for such pleasant words and so motivational ones. :) It means a lot. <3
      Here is also very hot. Today is 35 degrees in shadow. For me is definitely too much. hehehe
      Greetings, have a nice weekend. :)

      Usuń
  74. byłam kiedyś tam, oj dawno to byyło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że było. ;) Pozdrawiam serdecznie, miłego weekendu. :)

      Usuń
  75. Warszawa w Twoim obiektywie jest taka spokojna i inna. Plac Zamkowy, wszystkie zdjecia są takie piekne, masz ogromny talent, czuję to intuicyjnie.
    Moc serdeczności Tobie i Twojej przyjaciółce przesyłam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca. Jesteś kochana, a ja czuję całą gamę wdzięczności i radości za takie słowa i osoby na moim blogu. <3

      Życzę jak najwięcej wspaniałych chwil, zdrówka, radości, spełnienia. Miłego weekendu. :) Ja chowam się przed upałem, bo mi normalnie słabo. No ale w domciu też przyjemnie. :))) Uściski wielkie. :)

      Usuń
  76. Beautiful photos, so inspiring (:
    Thanks for sharing, I'm following you!

    CM | XIII.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so very much. Greetings from too hot Poland. hehe Have a nice day. :))))

      Usuń
  77. Raz tam byłam z chłopakiem kilka lat temu i tam mi się oświadczył :D Musimy się tam jeszcze raz wybrać, bo nie zwiedziliśmy całego miasta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie. :) Życzę Wam powrotu do stolicy. Pozdrawiam serdecznie, uściski. :))

      Usuń
  78. I have never visited Poland and I think I have missed out!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. So I hope you will visit Poland at least once. I wish you that. :)
      Greetings. :)

      Usuń
  79. Tak jak piszesz... każdy dzień ma coś w swojej ofercie :)
    Masz piękną wrażliwość.
    Zdjęcia wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi przemiło, dziękuję. :)))Pozdrawiam i życzę wspaniałych dni. Uściski wielkie. :)))))

      Usuń
  80. Agniesiu, ja sobie tylko tu przycupne z boczku i powiem, że super że jesteś kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. Cieszę się, że jesteś częścią mojej drogi. :***** :)))))

      Usuń
  81. Bo w życiu najpiękniejsze są marzenia i to jeśli uda się je spełnić :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda. :) Wielu spełnionych marzeń Ci życzę. Pozdrawiam. :)))

      Usuń
  82. Agnieszka I come to wish you a wonderful week.
    Hugs
    Maria
    Divagar Sobre Tudo um Pouco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear Maria. You are so nice person. :) Have a really nice day. Lots of magical moments.
      Hugs. :))))))

      Usuń
  83. Cudowne zdjęcia! Marzenia dobrze mieć, ale jeszcze lepiej kiedy je realizujemy ;-)

    https://bitasmietanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo serdecznie. :) Niech marzenia Ci się spełnią. Miłego dnia. :))))

      Usuń
  84. To prawda, każdy dzień jest inny, każdy nas czegoś nauczy, jeśli mu na to pozwolimy. Świetny optymistyczny post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję całym sercem. Bardzo mi miło. Przesyłam wielki uścisk i życzę wielu spełnionych marzeń, poczucia spełnienia. Pozdrawiam bardzo serdecznie. :)

      Usuń
  85. Nawet w szaro burym deszczu można doszukać się piękna. Trzeba tylko chcieć myśleć pozytywnie i patrzeć pozytywnie! :) Cudownie, że spełniłaś swoje drugie marzenie! Ja też chciałabym fotografować z bliska ptaki, motyle - wspaniała rzecz! Taka niewielka, a jak bardzo cieszy ♥ Nic dziwnego, że nadal żyjesz tym koncertem! Coś czuję, że wspomnienia z tego wypadu do Warszawy i tych chwil, kiedy stałaś pod sceną, te myśli będą Ci towarzyszyły jeszcze przez bardzo bardzo długi czas! Inspiruj się nimi na każdym kroku! Niech nie opuszczają Cię piękne wspomnienia. Niech przeświadczenie, że życie jest cudowne, nigdy Cię nie opuszcza ♥
    Pięknego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj kochana, wybacz, że dopiero odpisuję, ale muszę teraz zająć się zdrowiem.

      Zawsze napiszesz mi piękne słowa. Fotografuj motyle i ptaki, zrobisz śliczne zdjęcia. :) Jesteś uzdolniona, pracowita i piękna duszyczka. Chętnie zobaczę Twoje zdjęcia ptaków, motyli. :)

      Wspomnienia z koncertu bardzo dodają mi sił. Niech w Twoim życiu pojawia się jak najwięcej takich chwil, niech jak najczęściej przepełnia Cię radość. Najserdeczniejsze uściski. :)))))

      Usuń
  86. Piękne warszawskie kadry. W tym deszczu Stare Miasto puściusieńkie. To mi się bardzo podoba :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak samo. hehe Dziękuję za miłe słowa. :) Cudownych dni dla Ciebie i bliskich. :))))

      Usuń
  87. Hello, lovely city tour. The buildings are beautiful. Lovely flowers and photos. Thanks for sharing.
    Have a happy day and week ahead. PS, thank for visiting my blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Many many thanks and many many hugs. :)) Such words motivate me a lot. I also thank you for visiting. Have a nice day, lots of joy. Greetings. :))))

      Usuń
  88. Takie chwile trzeba zbierać :)
    Bardzo fajne zdjęcia zrobiłaś, a jeszcze trochę pozmieniane kolory, czerwony rower na tle szarzyzny ... super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całym sercem dziękuję. :) Masz racje, takie chwile trzeba zbierać. :) Wielu pięknych chwil życzę, takich dające poczucie spełnienia. Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  89. Uwielbiam spędzać czas w Warszawie. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warszawa to fajne miejsce. :) Pozdrawiam Cię serdecznie. Radosnego dnia. :))

      Usuń