wtorek, 1 stycznia 2019

Podsumowanie 2018 roku. Dziękuję, bo było naprawdę ciekawie. ♡♡♡



🙜2018🙞

Był to dobry rok, tak naprawdę był to bardzo dobry rok. Owszem nabawiłam się szumów usznych, nie są one niczym przyjemnym. Przypominają jednak, co ważne w życiu. Mnie też pozwoliły rozumieć, że już nie ciągnie mnie do zabaw nocnych, wielkich skupisk ludzi. Już wcześniej to czułam. Pamiętam, jak siedząc w lokalu, otoczona ludźmi, obdarowywana typowymi komplementami, rozmowami przepełnionymi pustymi słowami czułam, że tęskno mi do czegoś zupełnie innego, że już nawet nie chce mi się tam siedzieć.
Nic mnie tak nie relaksuje, jak matki natury piękno. Mam poczucie naprawdę wielkich zmian w sobie.
Odkąd są problemy w pracy, cała masa oszustw, samolubów niedoceniających pracowników i to bardzo chwalonych pracowników, zrozumiałam, jaka ja jestem silna, silniejsza z każdą chwilą.
Na początku były łzy. Dlaczego 'wszystko' się rozwala tak nagle? Pierw szumy, do tego problemy w pracy, którą tak uwielbiam. Gniew, płacz, rozczarowanie. Teraz jest inaczej, czuję, że po prostu muszę płynąć z nurtem życia.

Wiele dobra mnie spotkało w poprzednim roku, choćby właśnie praca z cudownymi ludźmi. Zwiedziłam nowe miejsca. Marzyłam o zobaczeniu bajkowego zamku i taki też był mój urodzinowy prezent.
Koncert Awolnation był magią, czystą magią spędzoną z ukochaną przyjaciółką.
Odkryłam makramy, które stają się moją coraz to większą pasją.
Spędziłam cudowne wakacje z mamą. Chodziłyśmy po Łebskiej plaży, rozmawiałyśmy o marzeniach, rzucałyśmy się piaskiem i tuliłyśmy miłością.


Pojawił się Timmi, braciszek Dinusia, za którym tęsknić nie przestanę. Timmi jest prawdziwym cudem i dodaje ogrom prawdziwego szczęścia, bardzo go kocham.

Spotkało mnie jeszcze coś bardzo miłego i powiedziałabym dość zaskakującego. POZNAŁAM JEDNĄ Z WAS W REALU. :D
Jaki ten świat mały, jak potrafi zaskoczyć. Od samego początku miałam poczucie, że ta kobita przypadnie mi do gustu.
Pamiętam, jak stałam przed cukiernią, rozmawiałam przez telefon z Sylwią. Było słonecznie, bardzo upalnie. Nagle poczułam, że na moich plecach zawisł wielki, serdeczny uśmiech.
Rozmowa długa, głośna, pełna radości. Zresztą każde nasze spotkanie jest właśnie takie.
Tą osobą jest Agnieszka,broń Boże nie mówić Aga!!!!! buahaha
Można zobaczyć nasze wspólne i jakże boskie zdjęcie na pierwszym kolażu w lewym górnym rogu. Agnieszko i jak Ci się podoba?

Patrzę tak na te moje kolaże, jest tam wszystko, co dla mnie najważniejsze.
Mam wrażenie, że jeszcze bardziej ciągnie mnie do natury. Pragnę jeszcze więcej czasu jej poświęcić, pragnę, by była moją modelką na fotografiach. Chcę jeszcze dogłębniej poznać Jej moc.
Idę na spacer do lasu, zapowiadają śnieg.
Czuję jakby mój 'duch' nabierał zrozumienia, jakby odkrywał więcej prawdy o sobie. To dobrze, to coś bardzo dobrego, a nawet wyczekiwanego.

Mam chyba po raz pierwszy tylko jedno postanowienie i nie żeby takie typowe noworoczne. Od jakiegoś czasu odkąd czuję się jeszcze bardziej świadoma samej siebie, postanowiłam żyć pięknie, choćby nie wiem co się działo, staram się żyć najpiękniej, jak na daną chwilę potrafię. Życie jest nieprzewidywalne, bo ja tam myślałam, że nabawię się szumów usznych. Mimo że mnie wkurzają, to staram się żyć nawet i jeszcze lepiej. Wiem, że teraz to zacznie się fala badań, jeszcze większa walka z pracodawcami, ale najważniejsze, że są bliscy, że zostałam obdarowana pasjami, miłością i siłą, którą ona daje.

W tamtym roku miałam konkretne postanowienia jak na przykład nauka włoskiego. Jak mi poszło?
Do bani.
Właściwie to sama podjęłam decyzję, że nie jest teraz czas na naukę tego języka. Pojawiła się tak niespodziewanie praca, pojawiły się makramy. Nie oszukuję się, że na wszystko mam czas. Wybrałam, co najważniejsze, co pcha mnie do przodu i powoduje, że ciepełko gości w sercu.

Żyję coraz bardziej świadomie. Czuję coraz większą satysfakcję, mimo tego, że jeszcze tyle trzeba zrobić, tyle cegieł postawić.
Budowa jest całkiem ciekawa, wymaga ciężkiej pracy, ale ile z niej satysfakcji, kiedy patrzymy na rezultaty. Cegiełka po cegiełce i powstanie prawdziwy, pełen miłości zamek. 

Oto jedna z cegiełek. Mała, bo mała, ale pierwsza i wymarzona pólka makramowa, jak ją nazywam. hehe Tworzy się coraz więcej, nie marnuje się nic.




🙞

Dziękuję Ani
Wygrałam u Niej Candy. Jupiju
Cudowne ozdoby radują moje serce i oczęta. Celowo postawione na stole, bo nie tylko piękne, a i dodające poczucia otaczającego mnie szczęścia.



Chcę również podziękować Basi, która od początku jest moim motywatorem, aniołem w ludzkiej postaci. Dziękuję za Geranium, za wsparcie.

Kochana Moniko, raz jeszcze dziękuję. Pomagasz mi wierzyć jeszcze mocniej, że będzie coraz to lepiej. Książka przywędrowała do mnie w najpiękniejszym momencie, jakim mogła. Leżę w łóżku obudzona przez odgłos domofonu. Listonoszka przyniosła paczkę dla pani Agnieszki. Wigilijny poranek rozpoczęty w tak magiczny sposób.




Dziękuję Wam wszystkim za kolejny rok pełen sympatii, wsparcia, śmiechu, a także smutków. Jesteśmy super blogową rodzinką, myślę, że w tej dziedzinie życia jesteśmy prawdziwymi szczęściarzami.

Cudownego 2019 roku. Żyjcie w zgodzie z Waszymi serduchami. Nie dawajcie się złej energii. Niech zdrowie dopisuje, miłość najszczersza bardzo mocno przytula, a marzenia... niech się spełniają krok po kroku. Życzę Nam wszystkim również większej świadomości, co ważne.

Przytulam bardzo mocno, uśmiecham się szeroko. 😁😘


209 komentarzy:

  1. Piękny post:))rok miałaś bardzo dynamiczny:))Pozdrawiam serdecznie i spełnienia tego wyjątkowego postanowienia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Reniu. Bardzo się staram trzymać postanowienia. :))) Nie będą mną smutki rządziły, nie i jeszcze raz nie. hihihih Serdecznie pozdrawiam, dużo dobra posyłam. :******

      Usuń
  2. Kochana na ten nowy rok przesyłam Ci worek zdrowia, bo kiedy jest zdrowie, wszystko inne samo przychodzi i się układa. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrówko najważniejsze, no i bliscy. Dziękuję kochana i to z całego serca.<3 W następnym tygodniu mam dwie wizyty u lekarzy, walka trwa i nie pozwolę, by było źle. hehe Zdrówka życzę, wielki, serdeczny przytulas posyłam. :)))))))))))

      Usuń
  3. Cieszę się, że mimo pewnych życiowych trudności uważasz rok 2018 za udany :) Oby 2019 był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był udany, bo tyle marzeń się spełniło i tyle miłych zaskoczeń. :) Dziękuję bardzo mocno. Niech 2019 rok będzie pełen przepięknej magii. Serdeczne uściski. :)))))))) <3

      Usuń
  4. Wspaniałego Nowego 2019 Roku życzę .Rok miniony był dla Ciebie był udany to jeszcze pozytywniej wkraczasz w nowy który właśnie nadszedł. Niech będzie jeszcze lepszy :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję calutkim serduchem .:**** Weszłam w ten rok bardziej świadoma. Wiem, że czaka mnie wiele nerwów związanych z lekarzami, ale jakoś tak wierzę, że będzie dobrze. Życie przecież jest wielobarwne, to i też ciemne barwy muszą w nim być. Wierzę jednak, że będzie to przełomowy rok, że wiele nauczy i radości serc nie zabraknie. :))) Zdrówka i spełnienia życzę. :))))) <3

      Usuń
  5. Feliz Año Nuevo y que sus mejores deseos se vean cumplidos.
    Un saludo,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so very much dear Miguel. :)))) May your dreams come true. Warm greetings. :)))))))

      Usuń
  6. Piękne podsumowanie roku ! Podziwiam Cię Agniesiu za to, że jesteś tak młoda, a jednak tak bardzo świadoma swoich potrzeb i zmian, które w Tobie zachodzą. Popatrz: mimo różnych kłopotów i zawirowań losu potrafisz dostrzec dobre strony ( i to w dodatku te niematerialne!) - i to jest bardzo cenne, bo nie każdy tak ma.
    Kochana ! Życzę Ci byś kroczyła swoją drogą, a na pewno osiągniesz zamierzony cel ! Spełniaj swoje marzenia i rób to, co kochasz, bo tylko w ten sposób można być szczęśliwym ! Buziaki ślę w tym Nowym Roku :))) Agnieś - jak zawsze chcę Cię przytulić :)))… no nie mogę inaczej, bo masz dar przyciągania i zjednywania sobie ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Bardzo i jeszcze raz bardzo mnie wzruszyłaś, dodałaś ciepełka w sercu, wiary, radości. <3 Jestem poruszona i ogromnie wdzięczna, bo jesteś ważna, bo jesteś darem o którym wielu ludzi marzy. Dziękuję, że jesteś, dziękuję, że Bóg złączył nasze drogi. Zawsze będę życzyła Ci, co najwspanialsze w życiu. Z takimi osobami, jak właśnie TY czuję się szczęśliwa i pełna wiary. Życie nie raz jeszcze doświadczy, ale wierzę, że dobro zawsze wygra. Bądź zdrowa, bądź szczęśliwa i czuj to całą sobą. Marzenia się spełnią, pojawią się też nowe. Ja jestem obok, zawsze posyłając Ci wór szczęścia i sympatii. Czasami też wyślę wór siły, pociechy, ale zawsze wyślę, bo jesteś WAŻNA. <3

      Usuń
  8. Promieniejesz optymizmem! Piękny post. No ok, fajnie, że uznajesz 2018 za udany rok, ale przecież zawsze 2019 może być lepszy :D
    Samego DOBRA Ci życzę na ten Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca. :*** Rok już pięknie się zaczął, bo tyloma cudownymi słowami, a do tego pada u mnie śnieg. hihi Dziś taki duży, można łapać płatki. Ja wiem, pełno we mnie dziecka, ale to fajnie. hehe Niech 2019 będzie magiczny, pełen miłości i zdrówka. :******

      Usuń
  9. Wszystkiego co najlepsze w 2019 roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo mocno. :***** Bądź przepełniona szczęściem. :)))

      Usuń
  10. Życzę Ci, żeby entuzjazm Cię nie opuszczał. Żyj zdrowo i kolorowo, spełniaj marzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, o tak niech nie opuszcza, postaram się o to. :) Piękne życzenia, a nawet zrymowane. :) Jesteś suuuuper, posyłam samo dobro, dużo miłości, ochrony zdrowia i narzędzi do spełniania marzeń. <3

      Usuń
  11. Ten rok był magiczny! Oby kolejny był dla Ciebie i dla nas wszystkich jeszcze piękniejszy :)
    Robisz piękne makramy i mam nadzieję, że Twoja wena twórcza będzie pchała się coraz wyżej i wyżej.

    Ja też już jakis czas temu zdałam sobie sprawę, że postanowienia są do bani i ich nie robię.
    Robię luźne plany, które wezmę pod uwagę w tym roku. Nie będę się z nich rozliczać, nie będę się do niczego zmuszać. Jak zawsze. Chcę być szczęśliwa i żyć chwilą. Bo nigdy nie wiadomo co przyniesie jutro.

    Wspaniałego Nowego Roku raz jeszcze! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja mocno dziękuję, a uśmiecham się na całego. :)))) Makramy się tworzą, coraz to dziwniejsze, pomysłów nie brakuje dzięki Bogu. hehe

      Genialnie napisałaś. Ja też biorę na luz, nie zmuszam się. Kiedyś to miałam total plany i się męczyłam, bo jeszcze trzeba zrobić to i tamto. Tak naprawdę nie trzeba robić wszystkiego, a to, co tak naprawdę ważne. Fajnie, że obie mamy poczucie, co ważne. :))) Niech ten rok przyniesie Ci jeszcze większe spełnienie. :******* Pozdrawiam serdecznie. :)))

      Usuń
  12. Jak pięknie potrafisz docenić to co najważniejsze. Piękny i wzruszający post :) Strasznie narzekałam na ten rok. Dużo stresu i zmartwień mnie spotkało i ogólnie zaliczyłam go do nieudanych ale dzisiaj jak tak się zastanowię to było tyle drobnych pięknych chwil, które trzeba docenić :) Coś jednak czuję, że 2019 będzie wyjątkowy i oby nic mi tego nie zepsuło :P też bym Cię chętnie poznała w realu :) może kiedyś się uda jeśli będziesz chciała ;)
    Życzę Ci dużo szczęścia w Nowym Roku niech wszystkie smutki, szumy, złe rzeczy pójdą precz a zastąpi je szczęście, miłość i same przyjemne chwile :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i jeszcze raz dziękuję. :*******

      U mnie w drugiej połowie roku zaczęły się schody, było ciężko, ale jakoś tak zaczęłam inaczej patrzeć. Bliscy obok, mogę z nimi przebywać, rozmawiać, widzieć, słyszeć, śmiać się czy płakać. Dużo dobra nas otacza. :) Ten rok będzie magiczny, nie idealny, ale myślę, że będzie piękny, a ja Ci posyłam wszelakie narzędzia, by właśnie taki był. :)

      Oczywiście, że chciałabym Cię poznać i myślę, że będzie to miłe spotkanie. Także jestem bardzo na TAK. :))))) Uda się, jeśli obie się postaramy. :)))

      No życzę Ci normalnie, co najwspanialsze życie może zaoferować. Będzie coraz piękniej, a może i nawet zaskakująco, miło zaskakująco.

      Patrz jaka magia mnie spotkała, trochę przerażające, ale Ci opiszę. hihi

      Oglądam z okna fajerwerki, nowy rok się rozpoczął. Postanowiłam uwiecznić na fotografii zdjęcie mojego ukochanego drzewa, na które spoglądam codziennie. Za nim cała plejada fajerwerków. Nastawiam aparat, naciskam spust. Nagle, lampa oślepia mnie, a aparat robi zdjęcie firany, firany, która jest tyłem do obiektywu. buahahahaha Ja się pytam... jakim cudem. Odwracam aparat, oglądam go ze wszystkich stron, no przecież nie mógł zrobić zdjęcia tyłem, czym... Weszłam na galerię zdjęć i jednak zdjęcie zostało zrobione, zamiast drzewa była firana. hahahahahahaha No aż się wystraszyłam i szybko schowałam aparat. Dotąd myślę jakim cudem tak się stało. :D A to takie dziwactwa zaraz po północy się zadziały. :D

      Usuń
    2. Najwidoczniej miałaś zamiar wkleić to zdjęcie na bloga a drzewo sobie tego nie życzyło ;P ewentualnie ktoś za dużo wypił na sylwestra i odwrotnie złapał aparat xD ale wtedy chyba Ty byłabyś na tym zdjęciu, cóż tajemnicze :)
      Serio fajnie byłby się spotkać :) Skąd jesteś?

      Usuń
    3. buahahaha No a ja nie piję alkoholu, bo wiesz ja, żem dziwna i bez niego, to też nie jest mi potrzebny. hahahaha Ależ bezczelne drzewo, może nieco nieśmiałe, nie będę go gnębić. :D

      Jestem ze śląska, tak dokładnie to napiszę prywatnie. Może na instagramie popiszemy, no jak tam wolisz. :) Zawsze mogę zawitać w nowym miejscu, bo ze mnie dusza podróżnika...czy coś takiego. hehe :D Super byłoby się spotkać, a myślę, że naprawdę byłoby fajnie i może dziwnie, co też jest fajne. :D

      Usuń
  13. ..przepiękny post, przepełniony radością.. jesteś wspaniałą Istotą, masz pozytywne nastawienie do wszystkiego i niezwykłą siłę w sobie :)

    .. w Nowym roku niech moc zdrówka będzie z Tobą, bo jest najważniejsze,
    ogrom radości i uśmiechu, podogdy ducha i miłości,
    spokoju i życzliwosci i niech sie spełniaja Twoje marzenia..
    Cudownego Nowego Roku i pięknych chwil każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję całym sercem. :**** Jestem bardzo szczęśliwa, że Cię poznałam i mogę poznawać. Bardzo dużo radości mi dajesz. :))) Dziękuję, że jesteś, ze świecą się szuka takich ludzi. <3
      Jeszcze raz życzę bardzo pięknego tego roku. Niech magia otacza, zdrowie się Ciebie trzyma. Dużo szczerej miłości i wielu spełnionych marzeń. :*******

      Usuń
    2. ..dziękuje najpiękniej za Twoje cudowne słowa i życzenia! :**
      i vice versa Agnieszko, bo spotkać tak niezwykłą, unikatową Istotę jak Ty, to jakby spotkać Dinozaura ^^ ..ogromnie się ciesze, że Cię poznałam i mogę TU zaglądać :***

      Usuń
    3. Tym dinozaurem to mnie mega rozśmieszyłaś. :D Dziękuję baaaardzo, wiem, o co chodzi. No cieszę się z Ciebie na całego. :*** Posyłam serdeczny uścisk.

      Mam nadzieję, że miło leci Ci czas. U mnie fala lekarzy, ale nastawienie pozytywne tez nie opuszcza i oby tak zostało. Śniegu napadało i nadal pada, ależ się cieszę. No ale ja czasami piszę jak totalna papla. haha Dobra, kończę. hihi Miłego dnia. :*****

      Usuń
  14. Super, że piszesz z takim entuzjazmem o tym, co minęło. Pozwoliłaś mi choć na moment zapomnieć o moich problemach. Podziwiam Twoja determinację i życzę Ci samych sukcesów w Nowym Roku. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach.. zapomniałabym.
    Przepiękna metafora o budowie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och... Jak mi miło, że mogłam na chwilę dodać otuchy. :))) Cieszę się, że spodobała Ci się metafora. Bardzo dziękuj ę za życzenia. :****
      Odganiam problemy, życzę sił, wytrwałości. Życzę dobrego zdrowia i dużo szczerej miłości. Życzę spełnienia i wielu chwil pełnych magii. Stawiajmy cegłę po cegiełce i powstanie coś pięknego, bardzo w to wierzę. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU. :********

      Usuń
  16. Pięknie napisane,czytałam z zapartym tchem :)
    Życzę Ci moja droga wszystkiego co najlepszego w Nowym Roku :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuuję. :**** Ależ mi miło na serduchu. :) Ja się bardzo cieszę, że mogłam dodać ci odrobinę radości tym postem. :) Życzę wszystko, co najwspanialsze, cieszę się, że się poznajemy. :) Również posyłam same serdeczności. :)))) <3

      Usuń
  17. Układaj cegiełki :-) Powolutku. Życzę zdrowia Agnieszko. I czasem nie warto walczyć, udawadniać, czasem trzeba odpuścić i pójść gdzie indziej. Gdzie jest ciszej, spokojniej i są mili ludzie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję tak radośnie. :*** Kiedyś stawiałam cegiełki szybko i nieświadomie, byleby budować. Teraz stawiam rozważniej, bardziej świadomie. Budowa idzie spokojnie, ale to, co widze teraz bardziej mi się podoba. :)))

      Mam nadzieję, że zachowam pracę, bo ją uwielbiam i pracuję z super ludźmi. Tylko Ci nad nami to mendy parszywe, ale może jakoś się z nimi dogadamy, a jak nie, to nie. hehe

      Posyłam szeroki uśmiech i dużo iskierek szczęścia, niech Cię otaczają. <3

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca. :*** Niech otacza Cię dużo dobra, odganiam zło. :)))

      Usuń
  19. Aguś kochana, jesteś wspaniałą Osobą, masz wokół siebie kilka cudownych Ludzi, niech tak zostanie, pozwól czasowi i okolicznościom rozwijać dobro, wypełniaj się nim, przekazuj innym, bądź szczęśliwą tam, gdzie los Cię stawia. A ja nadal będę o Tobie pamiętać, na swój sposób- taki, który uważam za najlepszy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu kochana. <3 Przeczytałam parę razy Twoje słowa, bo mnie uspokajają, bo uświadamiają i tak bardzo cieszą. Nie potrafię opisać słowami, jak bardzo jestem za Ciebie wdzięczna. :) Zawsze życzę Ci, co najlepsze i no cieszę się, że jesteś, tak bardzo się cieszę. Czuję się szczęściarą. <3

      Usuń
  20. Piękne podsumowanie. Wzruszyłam się.
    Życzę Ci dobrego roku, zdrowia, wszelkiej pomyślności i spełniania skrytych marzeń.
    Posyłam ciepłe pozdrowienia i moc buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że poruszyłam serce. :) Dziękuję za tak piękne życzenia. <3 Jesteś moim wielkim skarbem. Życzę zdrówka, niech choroby idą precz, a won gnojki i nie wracać!!!!!!!!!!!! Posyłam ogrom dobra i siły połączonej z wytrwałością. Życzę pięknych odwiedzin w snach, życzę poczucia szczęścia, ludzi powodujących, że uśmiech będzie bardzo często gościł. Niech marzenia się spełnią, niech magia otacza, wszystko, co wspaniałe niech do Ciebie przychodzi i zostaje. Serdecznie pozdrawiam i tulę całym sercem. :**********

      Usuń
    2. Już życzę miłego weekendu. :*

      Usuń
  21. Happy New Year! Wishing all the best to you.
    Your blog looks lovely, dear!

    Following you, would you like to follow me back?
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so very much. :*** Happy New Year. May your wishes come true. :) Thank you for staying here with me. It will be a pleasure to get to know you better. Greetings. :)

      Usuń
  22. Ja też Ci dziękuję za rok z Tobą! Jest OK z tym układaniem cegiełek, to dobra metoda na życie. Hym...budująca. ;-) Wszystkiego dobrego dla Cię , Twoich najbliższych i czterołapych. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :*** Cieszę się na kolejny wspólny rok i jestem wdzięczna za poprzedni. :) Cegiełki stawiam już bardziej świadomie. :) Wszystko, co może Cię uszczęśliwić, niech się dzieje. Cudownego roku dla Ciebie i bliskich Twego serca. :*****

      Usuń
  23. Tyle dobra, że aż się chce dziękować i dziękować... Ja właśnie przełom roku spędziłam w poczuciu wszechogarniającej wdzięczności ( oprócz utulania biednego - jak co roku Teodora) Niechaj marzenia się spełniają !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Timmi też bardzo przeżywał. To jego pierwszy Sylwester z nami. Dał radę, kochany Timmi. :) Niech nasze pupile kochane będą bardzo szczęśliwe i zdrowe. :) Dziękuję, że jesteś i tak ładujesz mnie pozytywną energią. <3 Bądź szczęśliwa, zdrowa, spełniona. Cudownego roku dla Ciebie, dla bliskich. <3

      Usuń
  24. Cudowny post, cudowne podsumowanie. Wszystkiego co najlepsze w 2019 roku Agnieszko, zdrowia, radości, pomyślności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja bardzo dziękuję. :**** Niech dobro Cię otacza i nie opuszcza. Zdrowia, spełniania, no, co tylko Ci się marzy. Ciemno w pokoju, ja czytam i odpisuję, czując magię. Dziękuję za to, posyłam kawał tej magii w Twoją stronę. Wielki serdeczny uścisk. <3

      Usuń
  25. Przepiękne podsumowanie i bardzo aktywny za Tobą czas, z którego wyciągnęłaś wspaniałą naukę. Życzę Ci aby i ten rok przynosił dobre i mądre zmiany. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję droga i jakże silna Bożenko. :**** Rok był intensywny. Moje życie to w ogóle jest pełne wszystkiego. hehe Niech marzenia się spełniają i nowe drzwi pełne piękna otwierają. Cudownego roku życzę. :****

      Serdecznie pozdrawiam. <3

      Usuń
  26. Kochana Moja Duszyczko :)
    A ja Ci bardzo dziękuję za to, że jesteś :D
    Buziaki przeogromne dla Ciebie dla całej twojej rodziny i niech ten Nowy Rok będzie bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja Ci dziękuję, że jesteś moja kochana duszyczko. <3 Cieszę się totalnie z Twojej osoby, bo żeś super, bo żeś skarbem!!! <3 Tak, niech ten rok będzie dobry, ciekawy i pełen zdrowia plus szczerej miłości. Buziaki, przytulasy, bilion worów szczęścia już posyłam ekspresem do Ciebie i Twoich ukochanych. <3 :))))))

      Usuń
  27. Wünsche ein Frohes Jahr 2019.

    Noke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much dear Noke. :))) Lets your dreams come true. Happy New Yaer. Warm greetings, thank you for being. :)

      Usuń
  28. Agniesiu, niech ten rok przyniesie Ci tylko to, co piękne, dobre i wartościowe. I niech spełni wszystkie Twoje marzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana Małgosiu, ty zawsze dodasz mi szczęścia i nie odrobinę, a sporo. Dziękuję. :****** Zawsze będę życzyć Ci, co najwspanialsze, będę pocieszać, kiedy będzie trzeba i wspierać w walce o siebie. Będę motywować do działania, bo jesteś kochaną osobą. Cudownego roku dla Ciebie. <3

      Usuń
  29. Bardzo cieszę się ,że już wiesz o tym ,że w życiu najważniejsze jest żyć w zgodzie ze sobą. Nie da się zadowolić wszystkich ani zrobić wszystkiego co by się chciało bo doba ma tylko 24 godziny ale da się cieszyć ze wszystkiego co się nam udało zrobić i czego się nauczyliśmy. Co do włoskiego to ja też miałam takie postanowienie i też poszło ni do bani;)) Ale zmotywowałaś mnie i spróbuję jeszcze raz;) Życzę dobrego roku 2019 !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, nie da się zadowolić wszystkich i robić wszystko, co się chce. Mnie ten stan większej świadomości bardzo cieszy. Kiedyś też będę uczyć się włoskiego, bo to magiczny język. Cieszę się, że zmotywowałam, życzę totalnego powodzenia w nauce. Ależ pięknie możesz brzmieć, ten język ma coś w sobie uspokajającego, romantycznego i właśnie magicznego. :)))

      Dziękuje za życzenia, niech to będzie naprawdę fajny rok. :*****

      Usuń
  30. Cieszę się, że ten rok sprawił Ci tyle radości, oby ten 2019 był tak samo owocny w piękne i wesołe chwile. Dla mnie 2018 nie był zbyt kolorowy, ale teraz staram się patrzeć z optymizmem w przyszłość oby było jak najlepiej. Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, miło, że jesteś. :) Dziękuję za życzenia. Wiesz ja też i nabawiłam się szumów usznych i mam problemy w pracy coraz to większe, ale również patrzę optymistycznie, bo wiele dobra otacza. Wierzę, że będzie to fajny, magiczny rok. Życzę, by taki był, by problemy sobie poszły i nie wracały, a zastąpiła je radość. Szczęśliwego roku, pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  31. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :))))) Będę się starać, a jak się spartaczę, to najwyżej napiszesz. hahahaha Mam nadzieję, że u Was dobrze. Niech zdrówko jest dobre, bardzo dobre. Serdeczności posyłam. :)))

      Usuń
  32. Fajne zestawienie i podsumowanie! Współczuję tych szumów usznych...
    I zgadzam się, że trzeba żyć w zgodzie z sobą.

    Życzę Ci wszystkiego, co najlepsze w 2019! Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle miłych słów. :*** Życie w zgodzie ze sobą, to taka niesamowita wolność. :) Szumy uszne wkurzają, ale walka z nimi trwa i jakieś tam małe rezultaty widać. :) Niech ten rok będzie wspaniały, pełen magii, dobrego zdrowia, spełnienia i szczerej miłości. Bardzo serdecznie pozdrawiam. :)))

      Usuń
  33. O Ty ... myślałam, że to ja pierwsza powiem o Tobie hihi :).
    Wiesz, że w pierwszej chwili nawet nie zauważyłam naszego zdjęcia :). Pięknie mnie przerobiłaś :).

    Aguś jak zawsze pięknie piszesz i "wymagasz" ode mnie żebym chwile pomyślała, porozmyślała :).

    Mam nadzieję, że ten nowy 2019 rok spełni jeszcze więcej Twoich marzeń, da Ci dużo zdrówka i samych dni z uśmiechem na twarzy. No i oczywiście wielu spotkań ze mną hihi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihihih No widzisz, jak ja bosko zdjęcia przerabiam. ;D Zastanawiałam się, jak zareagujesz. Od dawna wiedziałam, że napiszę o Tobie właśnie w tym poście. Ciekawe, jak zareagowałaś... hehehehe

      Dziękuję za miłe słowa, bardzo budujące, no i za piękne życzenia. :) Zdrówka, miłości, spełnienia marzeń, niech wreszcie będzie to... no wiesz co...no to...tulipany w uszach. hihih

      Oczywiście życzę wielu spotkań ze mną. :D

      Usuń
  34. Umiejętnośc dostrzegania dobra i koncentrowania sie na nim jest bardzo cenna i pomaga zyć.
    Wszelkiego dobra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się całkowicie. Posyłam dużo dobra, niech już nie opuszcza i pokonuje wszelkie przeszkody. Dziękuję i bardzo serdecznie pozdrawiam. :***

      Usuń
  35. Piękne podsumowanie minionego roku, pełne serdecznych myśli, refleksji, emocji. Równie pięknego roku Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana całym sercem uśmiechniętym. Dziękuję, że jesteś. <3 Niech ten rok będzie dla Ciebie pełen szczęścia w najczystszej postaci. <3 :***

      Usuń
  36. Jesteś najbardziej uduchowioną i pełną optymizmu i życzliwą całemu swiatu młodą osobą, jaką znam. W dodatku pięknie piszesz o swoich uczuciach i doznaniach:)Bardzo mnie cieszy, że mogę czytać Twoje posty i oglądać przepiękne zdjęcia, na których widać, że rzeczywiście matka natura jest Ci bardzo bliska.
    Ja Ci życzę, byś w tym się nie zmieniała,bo w tym tkwi Twoja siła, a wszystkie Twoje zamierzenia i marzenia spełniły się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi tak miło, jestem tak wzruszona, że nie mam szans, by oddać tego, co czuję. Lubię ten stan i bardzo za niego Ci dziękuję. <3 Nawet nie wiem, co napisać. hehe Wiesz, kiedyś byłam dość pesymistycznie nastawiona, dużo mnie spotykało złego, ale po wielu latach walki o samą siebie wreszcie mi się udało. Gdyby kiedyś ktoś mi powiedział, że coś osiągnę, że jestem fajna, wartościowa... nie uwierzyłabym. Może napiszę o walce, która jest ciężka, ale warta swojej ceny, bo można sobie pomóc. Teraz to wiem, co mi służy, a co nie. Wiem dużo więcej, kocham siebie, a kiedyś nie potrafiłam. Nie wiem czemu o tym piszę, chyba dlatego, że mnie zainspirowałaś i napiszę post, bo może komuś pomorze. :) Odwaga bycia sobą jest dla mnie czymś niesamowitym i już inaczej nie potrafię. Odkąd mam blog, mam blogową rodzinkę zmieniło się wiele i codziennie za Was dziękuję. Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że jesteś. Gdybym potrafiła, to posłałabym Ci wszystko, co najwspanialsze i Ci potrzebne. Wysyłam wyobraźnią, drogą duchową. <3 Dziękuję za wszytko, niech dobro Cię otacza i jest silniejsze od zła. Przytulam serdecznie. :*******

      Usuń
  37. Piękny , bardzo optymistyczny post :D
    Najlepszego w Nowym Roku kochana ! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. :* Niech dużo dobra Cię i kotki otacza. Tulę Was wszystkich. Wielu cudownych chwil życzę. <3

      Usuń
  38. Ciekawie piszesz o minionym roku!
    Serdeczności zostawiam na każdy dzień roku 2019:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję całym sercem. :))) Niech ten rok będzie prawdziwie piękny, bardzo tego życzę. Pozdrawiam serdecznie. :)))

      Usuń
  39. Agnieszko, jesteś cudowną, wrażliwą, wspaniałą osobą o wielkim sercu. Niech marzenia Ci się spełniają i zdrowie dopisuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło na serduchu, uśmiecham się szeroko, dziękuję. :**** Życzę cudownego roku. Życzę wspaniałych wypraw, spełnionych marzeń, zdrowia. Jesteście cudowne, uwielbiam Waszą bliskość. Szczęśliwi Ci, co mają takie mamy, jaką ty jesteś i jaką ja mam. :)))

      Usuń
  40. Mimo zdrowotnych problemów jesteś wielką optymistką, potrafisz ciszyć się życiem, dostrzegać urodę chwili, uśmiech losu. Fajnie byłoby mieć wokół siebie więcej ludzi podobnych do Ciebie.
    Życzę Ci, Agnieszko, aby wszystkie dni Nowego Roku dawały powody do radości i uśmiechu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, jak ja bardzo Ci dziękuję. :***** Jesteś przesympatyczna, przyjacielska. Bardzo dużo dobra od Ciebie bije. :*** Bądź zdrowa, pełna szczęścia, niech Twoje serce będzie przepełnione szczerą miłością, siłą i poczuciem spełnienia. Bardzo mocno tulę. :)))

      Usuń
  41. Nos dejas un buen resumen del año donde como es normal con sus claros y oscuros. También como nos cuentas con el paso de los años los gustos de diversión.
    Que el nuevo año traiga lo mejor para todos.

    Saludos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so very much dear Tomas. Very Happy Year to you and your loved ones.
      Thank you for being for supporting.:)))

      Saludos. :)

      Usuń
  42. Aga, piękne podsumowanie ;)) Najlepszego w Nowym Roku, aldia.arcadia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. :**** Miło mi, że napisałaś. Dużo szczęścia Ci życzę, niech dobro Cię otacza. Mocno przytulam. :))))))

      Usuń
  43. Agnieszka, you are a very inspiring beautiful person. And very optimistic. Every time I read your post I am smiling and feel joy.
    Be happy! My very best wishes to you. May all your dreams come true!
    A warm hug.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaya, you are such a nice, friendly person. Thank you for so touching words, wishes. I am so so thankful, really thank you for being and inspiring me. ****
      Be very happy, healthy and sourrounded by [ure love. May your wishes come true.
      Warm greetings. <3 :)))))

      Usuń
  44. Ubiegły rok pokazał mi,że tak naprawdę to zdrowie jest najważniejsze, bo bez tego...wszystko przestaje być ważne...
    Zatem życzę Ci dużo zdrowia na ten 2019 rok!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca. :*** Niech zdrowie będzie dobre, bardzo mocno Ci, a także i sobie życzę. Niech siła do walki będzie ogromna i niech będzie po prostu naprawdę dobrze. Wierzę w to. Tulę i serdecznie pozdrawiam. <3 :***

      Usuń
  45. optymistyczny post pełen nadziei i wiary na lepsze jutro:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiara i nadzieja są silne. hihi Dziękuję kochana. :*** Pozdrawiam... ciesząc się śniegiem. :D

      Usuń
    2. ja pozdrawiam znad kubeczka kawy:) i cukierka xd

      Usuń
    3. Ooo... widzę, że nie odpisałam wcześniej. :O

      Ja już byłam na warsztatach tworzenia z gliny. Byłam z Agnieszką, o której pisałam w poście. :) Fajnie było, a Agnieszka to ma do tego talent, ja nieco mniejszy, ale nie było źle. hehe ;D Jak tam u Ciebie? Pozdrawiam weekendowo. :)))

      Usuń
  46. Wspaniały rok, pełen ciepła, spotkań i radości :)
    Życzę duzo zdrówka, spełnienia wszystkich marzeń i wspaniałego 2019 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję. :*** Jesteś kochana. Posyłam serdeczny uśmiech. :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  48. Hello my dear Agnieszka!
    I’m sure you had a wonderful and full of beautiful emotions,year!
    Like your collage with the lovely photography of you!
    Love especially the last one! So beautiful image!
    Wishing to you and your family,a happy new year,2019,with health,joy and happiness my friend!
    All the best for you! Hugs!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear Dimi, You are so lovely person. :**** ALways all the best to you and your loved ones. <3
      Here is snowy...I am so happy because of that. One dream already came true. :)))

      Warm hugs, thank you for everything. :******

      Usuń
  49. Nie ma tego złego, coby na dobre nie wyszło i tego się trzymajmy!:) Osobiście wierzę, że żaden problem nie jest na tyle duży, żebyśmy nie dali sobie z nim rady. W końcu one są po to, żeby je rozwiązywać :) Piękny i dobry był dla Ciebie ten rok! Człowiek uczy się siebie przez całe życie, więc cieszę się, że odkryłaś kolejny zakamarek swojej duszy :) Przyznam, że ja też nie przepadam za tłumem ludzi, miastem, tłokiem. To mnie przytłacza. Wolę ciszę, spokój i naturę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sobie cenie takie osoby jak Ty. Mądrze piszesz i do tego jesteś przyjacielska. :) Wytrwale pracuję nad rozwiązaniem problemów, nie ma co się poddawać, nie wolno. :)

      Ja tak szczerze to bardzo się męczę, kiedy otacza mnie duża grupa ludzi, a do tego jest głośno. Pośpiechu to wręcz nie trawię. heheheh :D Moje miasto zamienia się w 'klocek', a mnie ciągnie do natury. Chyba już się nie odnajdę w moim mieście, ale wierzę, że znajdę swoje miejsce. :))) Miłego weekendu, niech przydarzy się coś cudownego. <3

      Usuń
  50. Widać, że Twój 2018 rok, wręcz tętnił radością. Bardzo miło się patrzy na takie fajne fotografie, mimo, że zdarzają się płacze czy niepowodzenia. Nie warto się przejmować, przecież nigdy nie będzie idealnie. Ale życzę Ci jeszcze więcej radości w 2019 r. Jeszcze więcej chwil spędzonych ze wspaniałymi ludźmi. ♥

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca. :*** Tak, nigdy nie będzie idealnie dzień w dzień. hehe Ja skupiam się na otaczającym mnie szczęściu, a z cholerstwem walczę. ;D Cudownego roku, dobrego zdrowia, pięknych i szczerych relacji, wielu magicznych chwil. Niech spełniają się marzenia. Pozdrawiam serdecznie. :***

      Usuń
  51. Piekne podsumowanie 2018! Zycze Ci spelnienia postanowien i marzen jakie sobie zazyczylas na 2019!
    Udanego weekendu kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :))) Niech ten rok przyniesie ci dużo dobra, spełnienia marzeń i zdrówka. Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia. :))))

      Usuń
  52. Let us a brilliant new year, like you had in 2018. Beautiful pictures.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear Bob. :) Yes, let us a brilliant new year. :)
      Greetings, have a really good week. :)

      Usuń
  53. Super podsumowanie! Cieszę się, że 2018 rok był dla Ciebie udany :)
    Zawsze trzeba płynąć z nurtem życia ;) Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :))) Życzę bardzo udanego roku, niech marzenia staną się rzeczywistością. Pozdrawiam cieplutko. :)) <3

      Usuń
  54. Piękne podsumowanie minionego roku. Każdy z nas ma gorsze dni, czasem tygodnie i póki nie są to prawdziwe nieszczęścia typu utrata kogoś bliskiego lub ciężka choroba i dni te przeplatane są miłymi wydarzeniami, możemy powiedzieć, że to był dobry rok. Jaki będzie ten rok, nie wiemy, ale zawsze jest nadzieja, że zdarzeń miłych będzie więcej niż tych niemiłych. Dobrego roku Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mądrze napisałaś. Mam nadzieję, że ten rok będzie naprawdę dobry. Mój zaczął się bardzo miło, ale już czas na wędrówkę po lekarzach, a to już przeraża. Wiarę trzeba mieć, że będzie dobrze. :)

      Dziękuję i życzę naprawdę dobrego roku, niech tych miłych, szczęśliwych chwil będzie znacznie więcej. Dziękuję za wsparcie i mądrość. Bardzo mocno przytulam. <3 :*****

      Usuń
  55. Zbadaj poziom B12 - może być przyczyną szumów.
    Szczęśliwego i pięknego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację i za życzenia. Jesteś bardzo kochana. Zdrówka i spełniania życzę. Posyłam dużo dobra. :******

      Usuń
  56. Have a wonderful New Year 2019.
    Such a beautiful photos in the mosaic.
    Be healthy and positive!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so very much. :))) Happy New Yaer. May your dreams come true, be healthy. :) <3

      Usuń
  57. Płynąć z nurtem życia...Najważniejsze, by nie popaść w obojętność w tym nurcie. Ale Tobie chyba to nie grozi. Najwspanialsze w tej historii jest to, że pomimo wszystko widzisz nadal jakieś pozytywy... bardzo dużo pozytywów. Przestałam się martwić. :) Jesteś wystarczająco silna, by sprostać kłodom pod nogami, rzucanymi Tobie przez ten świat.
    Co do imprez, to ciekawa refleksja. Ja też nie czuję się tam najlepiej, wolę ciszę i naturę. Chyba wyrosłam z balangowania. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za wiarę, bardzo mi się teraz przyda. Jutro już wizyta u kolejnej lekarki, dodatkowe problemy, ale jakoś trzeba dać radę. hehe

      No ja chyba też wyrosłam z imprezowania. hehe Na fajny koncert to bym się wybrała, choć nie teraz, bo chcę jednak, by szumy się wyciszyły, na ile to tylko możliwe, tym bardziej że widzę poprawę. No ale jak tu poprawa, to gdzie indziej problem. Typowe. Walka trwa. haha Pierw zamiast 'walka trwa' napisałam 'walka trawa'. :D

      Cudownego roku kochana i niech książka się pięknie sprzedaje i raduje swoich czytelników. :)

      Usuń
  58. Cieszę się razem z jeszcze
    Tobą,że ubiegly rok był dla Ciebie szczęśliwy. Życzę Ci, aby
    ten Nowy Rok był jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Nino. :*** Niech zdrowie Ci dopisuje i nie opuszcza. Życzę wielu magicznych chwil, poczucia spełnienia. Dziękuję za to, że jesteś. <3

      Usuń
  59. Pomimo rożnych zawirowań wiesz co? Miałaś naprawdę fajny rok. Masz szczęśliwą rodzinę i przyjaciół oraz wiele pasji, które Cię uszczęśliwiają. Życie nigdy nie jest idealne ale najważniejsze, to cieszyć się z tego co się ma i dobrze wykorzystywać każdy dzień. Zatem żyj tak, aby każdy kolejny dzień był niesamowity i wyjątkowy. Wypełniaj każdą chwilę tak, aby potem wspominać ją z radością. Czerp energię ze słońca, kapiącego deszczu i uśmiechu innych.
    Szukaj w sobie siły, entuzjazmu i namiętności. Żyj najpiękniej jak umiesz. Po swojemu. Spełniaj się.

    Życzę Ci wielu wspaniałych chwil w tym roku. Otaczaj się dobrymi ludźmi, uśmiechaj się i łap w kadry piękno przyrody bo masz do tego serce. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. Napisałaś mi tak mądre i piękne słowa. Parę razy już je przeczytałam i mam zamiar nadal to robić. :))) Wiesz, ja życzę Ci tego samego, nie napisze tego lepiej, zrobiłaś to idealnie. Bardzo się cieszę z twojej osoby, tyle siły i wiary mi dodajesz. Niech otacza Cię dobro i niech zawsze będzie silniejsze od zła. Dziękuję, zawsze będę życzyć Ci, co najwspanialsze. <3 :*****

      Usuń
  60. Wspaniały rok! Życzę by aktualny przyniósł Ci tylko dobro, zdrowie i dużo uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca. :*** Zdrówka, spełnienia pod każdym względem. :) Bardzo mocno przytulam. :****

      Usuń
  61. Z głębi serca najlepsze życzenia dla Ciebie i Twoich bliskich❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję droga Basiu. :* Niech otacza Cię wszystko, co dobre, co potrzebne Tobie i bliskim. Serdeczne pozdrowienia pełne śniegu, bo dziś u mnie tak biało, tak pięknie. :))))))

      Usuń
  62. Będzie dobrze,musi być dobrze. Innego wyjścia nie ma 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Ja też mam ogrom wiary i wierzę w jej moc. hihi Będzie dobrze, a może nawet i jeszcze lepiej, bardzo Ci tego życzę. :) Pozdrawiam ciesząc się pełnią śniegu. Zaraz myknę na krótki spacer z psiakiem. Pewnie oboje będziemy się cieszyć, no chyba, że Timmi zacznie wariować i ciągnąc jak opętany, a ciągnie tak, że aż strach iść. :D

      Usuń
  63. Brawo! Ciężko żyć w dzisiejszym świecie, gdzie człowiek, człowiekowi wilkiem jest. Masz rację - żyj tak abyś zawsze mogła spojrzeć sobie w oczy, gdy stoisz przed lustrem i unikaj toksycznych ludzi. Głowa do góry i realizuj siebie. Czekam na wspaniałe makramowe prace!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Alino. Makramy się tworzą, niebawem pokarzę nowe. :) Coraz więcej zawistnych ludzi, niestety, ale tak jest. Coraz więcej zazdrości, coraz mniej przyjaźni. Skupiam się na dobrych ludziach i za każdego jestem wdzięczna, a tych samolubnych, zakłamanych do szpiku kości wywalam za drzwi bez możliwości powrotu. ;)

      Cieszę się, że napisałaś. Wiesz, chodzę teraz po lekarzach, ale mam w sobie siłę, bo mam wsparcie i w domu i tu na blogu. :) Dziękuję, że jesteś, nawet nie wiesz jakie to dla mnie ważne. Pozdrawiam. Niech zdrowie Ci dopisuje, dobro otacza i zawsze wygrywa ze złem. Życzę poczucia spełnienia i wielu cudownych chwil z ludźmi prawdziwie kochanymi. Tulę serdecznie. :********

      Usuń
  64. Bardzo się cieszę, że jesteś zadowolona z ubiegłego roku. Wytrwaj przy tym, co sprawia Ci przyjemność. Życzę tego w tym nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, dziękuję i jeszcze raz dziękuję. :***** Cieszę się, że jesteś. :) Życzę miłego dnia dla Ciebie i Pepy, niech wydarzy się coś naprawdę radosnego. Posyłam wór samego dobra i serdeczności. :)))

      Usuń
    2. Dziękuję :)))))))))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
  65. Agnieszko, jednak miałaś bardzo dobry rok. Nigdy nie jest wszystko idealnie poukładane.
    Dobrego Nowego Roku z wieloma szczęśliwymi dniami, spełnieniem marzeń nieważne jak wiele ich masz, nowej nadziei, nowych szans i nowej miłości życzę Tobie z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kochana Łucjo, nigdy wszystko nie jest idealnie poukładane. Dziękuję, że to napisałaś i dziękuję za życzenia. :*** Ależ ja Cię lubię i cenię. <3

      Wiem, że pisałam Ci to miliony razy, ale naprawdę cieszę się, że jesteś. Zawsze życzę Ci, co najwspanialsze, tego, co Ci potrzebne. Miłego dnia, przytulam serduchem całym. :***

      Usuń
  66. Hello, Agnieszka!
    You were getting stronger and happier in the 2018 . I liked your collages especially with dogs. I always love reading your posts, to see how your life changes.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh...Yes, I was getting stronger and happier. I am also more aware. :) Thank you dear Nadezda, I am smiling to you. I am feeling so much happiness and some beautiful connection with you. Oh Be healthy and happy. One million hugs and smiles for you. :)))))

      Usuń
  67. Agnieszko:)to my Tobie dziękujemy,że jesteś :))że taka pozytywna osoba zagościła w blogosferze:))))życzę Tobie pięknego roku:)))popraw koronę i do przodu:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze Bożenko, ależ mnie wzruszyłaś. Szeroko się uśmiecham, jak mi miło. Bardzo Ci dziękuję i tak mocno tulę do serca i tak silnie życzę, co tylko najlepsze może spotkać człowieka w życiu. <3 Bardzo Ci dziękuję, że jesteś ze mną, że jesteś tak piękną osobą. Dla mnie to jest wielki dar i tak też Cię postrzegam. <3

      Z tą koroną mnie rozbawiłaś, podoba mi się. hehehe Duchową drogą posyłam wielki uścisk pełen serdeczności, a do tego dokładam skrzynię pełną skarbów takich, jak zdrowie, szczera miłość i przyjaźń. Jest tam również siła do walki z przeciwnościami. Dodałam też pogodę ducha i czterolistną koniczynkę, by marzenia się spełniły. :***

      Usuń
  68. Wszystkiego dobrego w nowym roku! Ciepła, radości i spełnienia planów oraz ciekawych podróży (może na Białoruś) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję całym sercem. :))) No kto tam wie, ja to bym chętnie zwiedziła Białoruś. :D Cudownego roku dla Ciebie. Dużo wspaniałych chwil, niech też zdrowia nie zabraknie. Serdecznie pozdrawiam. :)))

      Usuń
  69. Wszystkiego dobrego w nowym roku. Pomyslności, kreatywności, szczęścia 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :))) Cudownego roku, zdrówka i dużej dawki czystego szczęścia. Pozdrawiam. :)))

      Usuń
  70. W takim razie życzę aby ten nowy rok nie był gorszy od poprzedniego :*
    Pozdrawiam Cie bardzo cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję całym sercem. :**** Cudownego roku, niech będzie pełen magicznych chwil. :) Posyłam serdeczne pozdrowienia. :******

      Usuń
  71. Przeczytałam narazie ostatni wpis i już mnie wciągnęło, zostaję na dłużej :) Dziękuję za miły komentarz na moim blogu i życzę Samego Szczęścia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję całym sercem i tak też witam. :) Miło będzie się poznawać. :) Cudownego roku życzę, zdrówka, spełnienia w sercu. :)))

      Usuń
  72. Piękne są Twoje makramy. I znowu do przodu...
    życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kroczek za kroczkiem, ale do przodu bardziej świadomie, a nie tylko byle iść. :))) Dziękuję bardzo. :**** Miłych dni życzę. Ja idę do pracy jutro, ależ się cieszę. hehe :D Uściski serdeczne. :*****

      Usuń
  73. Odpowiedzi
    1. Tak, wiele pięknych chwil. Pozdrawiam, udanego weekendu życzę. :)))

      Usuń
  74. Piękny podsumowujący post:) Mimo choroby jesteś nastawiona optymistycznie i życzę Ci by nigdy to się nie zmieniło!
    Szkoda, że z językiem włoskim nie wyszło, ale może jeszcze kiedyś wrócisz do pomysłu by się go jednak nauczyć - chociaż podstaw. Felice Anno Nuovo! :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca. :****Ja nadal chcę się go uczyć, tylko trochę się z tym wstrzymuję. Muszę ogarnąć to, co już robię. No ale bardzo chciałabym się nauczyć choć podstaw, a najlepiej nieco więcej. hihi Kto wie, może sama siebie zaskoczę i będę się uczyć już niebawem. :D

      Posyłam najserdeczniejsze pozdrowienia i całą skrzynię dobra. Radosnego weekendu. :))) <3

      Usuń
  75. Dla mnie 2018 też był trudnym rokiem, ale mimo wszystko nie było źle, mam wrażenie, że poznałam siebie jak nigdy wcześniej i po prostu się ze sobą pogodziłam.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, to naprawdę coś wielkiego, Iluż ludzi nie potrafi poznać samych siebie i żyją, nosząc wiele masek, oszukujących samych siebie. Także cieszę się razem z Tobą. :) Życzę cudownego roku, dużo szczęścia. Pozdrawiam. :)

      Usuń
  76. Witaj Agnieszko;)Po raz pierwszy jestem na Twoim blogu i przyznam szczersze, że czytałam tego pierwszego posta z zapartym tchem... Piękny styl pisania, jakże wymowny i oddający wszystko to, co wokół Ciebie się dzieje. W wolnej chwili wrócę do wcześniejszych postów, bo jesteś osobą, która bardzo mnie zafascynowała?! Gdyby nie to, że zostawiłaś przemiłe ślady na moim blogu - nigdy nie dotarłabym do Ciebie? Bardzo , bardzo dziękuję Ci za te miłe słowa i od dzisiaj ,,melduję" się u Ciebie na stałe;) Pozdrawiam Cię Agnieszko gorąco i ściskam mocno;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle miłych słów, bardzo dziękuję. :))) Podarowałaś mi dużą dawkę radości i motywacji. :) Ja jestem z Tobą już od paru miesięcy. hihi Pozdrawiam serdecznie, życzę miłego weekendu. Niech zdarzy się coś bardzo magicznego. :)))

      Usuń
    2. Naprawdę? Gościsz u mnie od paru miesięcy?! Ojejku... Przepraszam najmocniej, ale chyba nie widziałam Twoich komentarzy... Przepraszam Aguniu... Obiecuję poprawę... Może wynikało to z tego, że dodawałam posty, ale z uwagi na różnorodne kłopoty nie zauważyłam, kto komentuje etc. Po prostu ja nie zostawiałam komentarzy u nikogo...Ściskam Cię mocno i na pocieszenie przesyłam moc buziaków;)No w końcu ,,zameldowałam" się u Ciebie, a to do czegoś zobowiązuje;)Miłej niedzieli Ci życzę;)

      Usuń
    3. Nie ma za co przepraszać. :))) Miło mi, że będziemy mogły jeszcze lepiej się poznawać i to się liczy :) Tule mocno i radośnie. Mam nadzieję, że miałaś miły weekend. Życzę radosnego dnia. U nas totalnie pogoda wariuje. Jest i śnie i grad i słońce, a do tego bardzo porywisty wiatr. hehe Pozdrawiam serdecznie. :******

      Usuń
  77. These are beautiful collages.
    I wish you a great 2019.
    Best regards, Irma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear Irma. Be very happy and healthy. All the best.
      Sending you lots of hugs. hehe :)))))))

      Usuń
  78. Wszystkiego dobrego w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. :* Niech spełniają się marzenia. :) Serdeczne pozdrowienia. :)))

      Usuń
  79. It is always important to keep the good memories, the others less good, we should try to learn something with them and move on.
    Lovely collages.
    Have a nice Sunday.
    Maria
    Divagar Sobre Tudo um Pouco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. So true and important words. Thank you so much. You are such a nice person Maria. oh I wish you all the best. Thank you for being such a beautiful soul. :********

      Usuń
  80. Bardzo się cieszę, że mogłam być częścią Twoich wspomnień. Jak miło, że gdzieś, ktoś, z taką radością w tak cudowny czas przy udziale magii przyjmuje coś od siebie. To nasza cząstka, która sprawia, że miłej i przyjemniej.
    Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. Jesteś no wielkim darem. :) Czytam książkę i wiem, że w tym czasie to ty już pewnie 5 innych przeczytałaś. hahaha No, ale czytam i bardzo mi się podoba, a nawet mnie uspokaja i inspiruje. Hmmm Coś mi się plącze po głowie, że może i ja zrobiłabym sobie taką listę i zrobiła ją krok po kroku tak jak Zosia i Staszek. hihi :D

      Bądź tak szczęśliwa, jak tylko to możliwe. Miłego dnia, przytulam. :)))

      Usuń
  81. Fajne fotki. Widać, że u ciebie dużo się działo. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działo się, dużo zmian nastąpiło. :) Pozdrawiam, miłego dnia, dużo radości. :)))

      Usuń
  82. Wszystkiego dobrego w nowym roku! :)

    Pozdrawiam serdecznie ♥♥
    Nie oceniam po okładkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. :* Wspaniałego roku, niech marzenia się spełniają i niech zdrowie dopisuje. :)
      Pozdrawiam cieplutko. :***

      Usuń
  83. Byłam święcie przekonana, że zostawiłam Agnieszko komentarz,a tu nie ma śladu ...
    Działo się u Ciebie kochana,mam takie wrażenie że jesteś w stanie poradzić sobie ze wszystkim,więc życzę Tobie pięknego życia Agnieszko i choćby nie wiem co się działo, wiem że dasz radę,że potrafisz,bo otaczasz się wspaniałymi ludźmi,którzy w chwili zwątpienia przyjdą Tobie z pomocą.
    Buziaki zostawiam :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witanko w ten śnieżny dzień. :*** Ja też tak miewam, wydaje mi się, że napisałam komentarz, a jednak nie. hehe

      Dziękuję za całego serca, wiele to znaczy. :***Staram się, jak mogę, radzić sobie z przeciwnościami losu i staram się budować bardzo wartościowe relacje. Jestem totalnie zmęczona pustymi relacjami, to też nie ma na nie miejsca w moim życiu, nie ma i już. Dla mnie to jak zbieranie byle rzeczy, które i tak nie dają szczęścia. No a ja zaś filozofuję. hahaha

      Naprawdę dziękuję, że jesteś, nawet nie wiesz jakie to dla mnie szczęście. Może i się powtarzam, ale jak się kogoś lubi, to trzeba to okazywać. Pozdrawiam serdecznie, zawsze życząc dobrze. Buziaki. :*********

      Usuń
  84. Odpowiedzi
    1. Thank you soooo much. :))) Super happy day for you. :)

      Usuń
  85. Wszystkiego najlepszego w tym roku!!! Oby był lepszy niż poprzedni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję droga Agnieszko.:* Cudownego roku, niech będzie w nim cała gama szczęścia pod każdą postacią. :)))

      Usuń
  86. Aga, tyle w Tobie wdzięczności i optymizmu - to piękne :) Mam nadzieję, że uda Ci się wyleczyć dolegliwości, trzymam za to kciuki. Wszystkiego dobrego, bo na to zasługujesz! ❤ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś super kochaną osobą, dziękuję za to, że jesteś. :**** Z całego serca dziękuję i życzę co najlepsze. Niech marzenia stają się rzeczywistością, zdrowie nie opuszcza, a miłość najszczersza wypełnia całą Ciebie. Cieszę się, że mogę oglądać Twoje nowe projekty, to jak się rozwijasz i ile Ci to daje szczęścia. Posyłam wielgaśny wór sympatii i samego dobra. :))) <3

      Usuń
  87. O jak dawno mnie tu u ciebie nie było <3 Świetne podsumowanie kochana :) żyć pięknie i szczęśliwie to extra postanowienie też takie mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam u siebie w nowym roku. hihi :D Super mamy postanowienia, lepszych nie mogłyśmy wymyślić. haha Życzę nam, by się totalnie spełniły. :)))

      Cudnych dni z bliskimi dla Ciebie. :***

      Usuń
  88. Po raz pierwszy jestem na Twoim blogu. Zachwycają mnie zdjęcia i Twój optymizm.
    Oby tak dalej. Jeszcze na pewno tu zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję całym sercem. Zapraszam oczywiście. Cudownego roku Ci życzę. :)))

      Usuń
  89. Agniesiu, napisałaś to przepięknie, aż miło było przeczytać,życzę Ci kochana wszystkiego co najpiękniejsze, niech Cię życie hojnie obdarowuje sama dobrocią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuuję. :**** Bardzo mi miło. Pamiętaj, że ZAWSZE życzę Ci, co najlepsze, to co złe wyganiam. :)))

      Pozdrawiam tego zacnego dnia, niech stanie się coś miłego dla serca i oczu. :)))

      Usuń
  90. Zachwycasz mnie, przeczytałam o Twoim roku, sięgnęłam do starszych postów, wzruszyłam się Twoimi słowami o pracy, jaką podjęłaś i zakochałam się w Twych makramach (ja też to uwielbiam, ćwiczę i tym bardziej cenię Twe umiejętności i talent). Jesteś wspaniałą kobietą, życzę Ci wielu radości w tym roku ( i wiem, że każdą dostrzeżesz i docenisz tak ja Ty to potrafisz), niech ten rok będzie dobry i piękny dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi totalnie miło, szeroko się do Ciebie uśmiecham. :))) Nawet się cieszę, że obie lubimy makramy. hihi Z całego serca Ci życzę cudownego roku, niech problemy omijają, a dobro niech do Ciebie i Twoich bliskich wręcz lgnie. :) Zdrówka, sił, wielu magicznych chwil i oczywiście spełnienia marzeń. Dziękuję za podarowanie dużej dawki wiary i radości. :******

      Posyłam serdeczny uścisk. :)

      Usuń
  91. Masz super rok za sobą a ja życzę by ten co już nastał był jeszcze ciekawszy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Dziękuję bardzo serdecznie. :* Wspaniałego roku Ci życzę, niech spełniają się marzenia. :)))

    Pozdrawiam cieplutko. <3

    OdpowiedzUsuń
  93. Pięknie to wszystko prowadzisz, opisujesz i przestawiasz. Mogę cię określić jako kobietę z piękną duszą i wrażliwością. Pięknego Roku Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, wielki uśmiech posyłam prosto co Ciebie. :) Dziękuję. Niech ten rok przyniesie Ci i Twym bliskim wszystko, co dobre. Wielu cudownych chwil, zdrówka, czystej miłości. :*****

      Usuń
  94. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :*** Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia. :***

      Usuń
  95. Agnieszko nareszcie trafiłam do Ciebie!!!:))) I zostaję na dłuuugo :)) Pięknie podsumowałaś; troszkę się uśmiechnęłam, troszkę łza się zakręciła, troszkę wzruszyłam i zasmuciłam. Wiele emocji, ale takie jest właśnie życie!! Kochana wspaniały post, a ja życzę Tobie oby ten rok był lepszy od poprzedniego, tej siły którą już masz i samych życzliwych ludzi w około!! Ściskam mocno!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło, cieszę się, że do mnie trafiłaś, że zostałaś. :*** Polubiłam już Cię poprzez Twój blog. Cieszę się, że będziemy się jeszcze lepiej poznawać. :) Całym sercem dziękuję za wspaniałe słowa, bardzo szeroko się uśmiecham, piszę i się uśmiecham. :))) Niech jak najwięcej dobra Cię otacza, niech co złe nawet się nie zbliża, a jak się wkradnie, to życzę wielkiej siły do pokonania dziadostwa. hehe :) Witam mega serdecznie. :))))))))))

      Usuń
  96. Agnieszko kochana, dziękuję Ci za wszystkie piękne słowa. Nie tylko o tym co spotkało Cię w ostatnim roku. Dla każdego z nas masz tyle miłych słów, takie przyjacielskie podejście, jakbyśmy znali sie od lat. Takie emocje pozytywne może wywołać tylko bardzo dobry człowiek. Żebyś zawsze gromadziła wokół siebie pięknych dobrych ludzi i dzieliła się z nami swoimi raadosciam i troskami.
    Serdecznie Cie przytulam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak poruszające, piękne słowa, no raduję się na całego. :***** Ja naprawdę się cieszę, że mam tak piękną blogową rodzinkę, każdy z Was z osobna jest inny, wyjątkowy, cenię każdego. Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że jesteś ze mną, a ja jestem z Tobą. :) Jakbym potrafiła, to bym Cię teraz mocno utuliła, a potem porozmawiała i wiem, że byłaby to fajna, ciekawa rozmowa. Pozdrawiam najserdeczniej. :********

      Usuń
  97. Jak się cieszę, że do mnie zajrzałaś i przywitałaś mnie tak serdecznie po mojej długiej nieobecności na blogu. Tacy ludzie naprawdę dodają skrzydeł. Teraz czytam Twój wpis jakże pełen ciepła i miłości do życia mimo problemów, i już Cię rozpoznałam, jesteś z mego "plemienia" pogodnych ludzi, nawet jeśli czasami - przez łzy. I bardzo Ci dziękuję za tyle dobrej energii u Ciebie na blogu, i wszędzie tam, gdzie postawisz wirtualnie stopę, gdzie zostawisz słowo. świat potrzebuje takich jak Ty. Fajnie że jesteś i że Cię w tym internetowym oceanie wyłowiłam. :) Pozwolę sobie moim czytelniom dać link do Twego bloga, niech też czerpią otuchę z Twoich wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Wiele pięknych wspomnień, oby ten rok przyniósł kolejne :) Byłam w Łebie na wakacjach, najlepszych w życiu - już dawno temu. Aż zatęskniłam :)
    I znam tę radość... internetowych znajomości przenoszonych do świata realnego :) Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń