środa, 1 maja 2019

Poznaj mojego tatę.



Jako że nie wiem, jak zacząć tego posta, napiszę oświadczenie.
Także:

Ja, właścicielka tego bloga, nie mam pojęcia, co ja tu wypisuję.



                 Podpisane i lecimy dalej.

🏃
W dzisiejszym wpisie występują cztery niesamowite osobistości. Pozwólcie, że je przedstawię:
Po raz pierwszy zgodził się wystąpić w jednej z głównych ról, mój tata zwany padre (przezwisko SIWY).
Ta nieco starsza od tej młodszej kobieta jest już większości z Was znana. Piękna, zabawna i niesamowicie silna madre.
Niestety nie zgodziła się na przezwisko zaproponowane przez brata ' Celtycki Pasztet Miłości'.
Nie wiemy, co jej się w tym nie podoba. hahaha
Występuję też ja, a me domowe przezwisko to Zgredzik.
Ostatnia osobistość to matka natura współpracująca z dziełami ludzkich rąk. 

Na poniższym foto można zaobserwować jeszcze dokładniej głównych bohaterów tej blogowej opowiastki.



Kiedy już napatrzyliście się na nasze jakże urocze mordki, chcę Was ostrzec: My jesteśmy jacyś tacy, a wiecie co, sami oceńcie.



Widać, że zdjęcia zimą zalatują, no ale cóż, ja kocham zimę i tym zacnym wypadem się z Wami podzielić chciałam.







Urodzinki w styczniu były, a ja jedyne czego pragnę to spędzić ten dzień z moją familią. No i też wiem, że tego dnia zgodzą się pojechać nieco dalej. hihi
Naszym miejscem docelowym był Zamek Pieskowa Skała.



Zimnica straszna. Ja tam lubię zimno, chmury i takie tam. Mniejsza z tym. Tu trzeba wspomnieć o czymś naprawdę bezczelnym. Powiadam Wam, czysta BEZCZELNOŚĆ.
Ja tu kucam, wręcz klęczę w głębokiej zaspie śniegu i nagle słyszę głos padre:
'Co ona tam fotografuje?'
'Śnieg!'
'Śnieg??? To w naszym mieście śniegu nie ma... Ty fotografuj mury, zamek. Patrz na te mury, rób zdjęcia murów.'

No to zrobiłam.
Zdjęcie ukazuje idealne niemal zsynchronizowanie Siwego z zacnymi murami zamku owego.
Ps. Zdjęcie opublikowane za zgodą. haha


Zresztą, czego się czepiał mój drogi padre. Przeca zamek głównie fotografowałam.







 Żeby nie było:








Wy wiecie, że, co padre mówiłam, by ustawił się do zdjęcia, gadał: 
A na co ja ci tam na blogu potrzebny.'
Przecież ja wiem, że tylko tak gadał, bo co cykałam, to wielka radość mu się na twarzy pojawiała.

Zła ze mnie córka, robiłam coś bardzo nieuprzejmego.
Mówiłam: 'Hej, ustawcie się fajnie, to będzie zdjęcie na bloga'.
Zaczynałam ich tam ustawiać, udawałam, że zdjątka zrobione. Oni czuli się już swobodnie, a ja wtedy pstryk, pstryk, pstryk. 
Nie ma to jak natural fotografie.




Post może być za długi, skracam opowieść.


Nagle znaleźliśmy się w Ogrodzieńcu, taka mamy niespodzianka.
Cała nasza trójka zareagowała bardzo entuzjastycznie na widok ruin zamku. Tak jakbyśmy jednocześnie powiedzieli głośne WOOOW, była to doniosła chwila.
Lubię takie miejsca, pogoda mi odpowiadała, było klimatycznie.
BAM!
Aparat mi się zepsuł. Wcale nie było tak, że na drodze zaczęłam szału dostawać, nic a nic tak nie było.
Oczywiście nic się takiego nie stało, taki mały mój błąd.
Wchodziłam w wielkie zaspy śniegu ku mamy rozbawieniu. Śmiała się ze mnie... jak tak można. Bawiło ją, jak chodzę, pewnie jak wygłodniały pingwin.




Ruiny podobały się nam bardziej niż bardzo. Wejście do środka było zamknięte, ale obeszliśmy, ile się dało. Padre to odżył na całego, jego klimaty. Nawet zaczął mnie tam straszyć. Pokazał skałę, na której widać twarz bodajże władcy tego przybytku, dodajmy... przerażającego władcy.
Zobaczcie:


Panowała tam atmosfera nieco mroczna, bardzo tajemnicza, a tata robił wszystko, by poczuć klimat tego miejsca.


Zgubiłam wątek, jak ja to dziś piszę...
Najważniejsze, że było fajnie, że byliśmy razem. Ja i padre wlecieliśmy w śnieg po kolana. Wracaliśmy przy towarzystwie zachodu słońca. Były też niesamowite korki, ale po co się na nich skupiać.
Po powrocie czekała już na mnie Sylwia z Marcinem i Timmim. Miło było zobaczyć Sylwinkę w oknie zaraz po wyjściu z auta.

Tak spędzam urodzinki, łączę wszystko, co kocham.



Ja i moja ekipa dziękujemy za uwagę. Posyłamy również dla każdego po skrzyni tego, czego akurat potrzebujecie.

Do następnego. 😘






192 komentarze:

  1. ależ Ty jesteś podobna do taty:)))bardzo fajna opowieść:))super wesoła rodzinka a ja takie uwielbiam:)))uściski dla Was:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować bardzo za miłe słowa. :))) Dość radośni jesteśmy. Ja i brat to takie wielkie dzieciaki. Teraz mamy ukrytą misję i sami się z siebie śmiejemy, co takie głupoty wyprawiamy. :D Pozdrawiamy serdecznie, miłych dni. :*****
      No i uściski. :)))

      Usuń
    2. Moje córki to też takie pozytywnie zakręcone szalone dziewczynki:))))

      Usuń
    3. Pewnie byśmy się dogadały na całego. hehe Przesyłam im serdeczne pozdrowienia. :)))

      Usuń
  2. Z jaką przyjemnością zawsze czytam Twoje posty! Ten był kapitalny i aż się od niego ciepło robi na serduchu. Zdjęcia fantastyczne. Pisz częściej kochana, bo już mówiłam- świetnie się czyta! Zimą w tamtych rejonach jeszcze nie byłam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuuję. :***** Jak sobie tak wyobrażam, że czytasz, oglądasz i samym tym mogę podarować ciut radości, ciepełka... najwspanialsza część blogowania. :))) Tulę mega mocno, choć nie tak by przesadzić. haha Zaraz zacznę dziwnie pisać. :D Dziękuję za obecność. :*********

      Usuń
  3. Poruszające jest to zdjęcie z tatą....

    OdpowiedzUsuń
  4. 'Celtycki Pasztet Miłości'!!!! O RANY NIE MOGĘ...!!! ;D ;D ;D !!!!!

    WOW to zdjęcie listka zamarzniętego... O_O

    Ruiny w Ogrodzieńcu marzą mi się od dawna. Byłaś pierwsza. ;)

    Pozytywną masz rodzinkę :) Z moimi rodzicami też kiedyś lubiłam podróżować. To oni włożyli w moje serce zamiłowanie do zwiedzania i do historii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha No powiedz sama, przeca to unikalne przezwisko, a mama nie chce. haha ;D Ciężko nam znaleźć dla niej przezwisko, a wybieramy zawsze takie fajne. hihi

      Ja tu teraz z całych sił życzę, byś pojechała tam do Ogrodzieńca. Jestem pewna, że Ci się spodoba i te wszystkie historie zamku, dość przerażające. Fajną fotorelację zrobiłabyś, coś tak czuję, a wręcz ja być pewna.

      Pozdrawiam, siedząc z fryzurą starszej pani, która stała na wietrze nieco za długo. :D

      Usuń
    2. Ogrodzieniec już dwa razy umknął mi sprzed nosa. Nigdy nam nie po drodze, tak jak zresztą wiele innych zamków, które tylko planuję. Ten w Mosznej na przykład. Byłaś?

      Usuń
    3. Byłam i miałam tu relacje dać już z rok temu. Trzeba będzie to nadrobić. Zamek w Mosznej jest total bajkowy, no łatwo poczuć się tam jak w bajce. Byłam tam również w urodziny zimą, to też nie było ludzi, tłumów, co mnie bardzo cieszyło. :)

      Usuń
  5. I tak powinna wyglądać rodzinna wycieczka ,kocham takie wspólne zwiedzanie . Super fotografie a co do pozowania to najfajniejsze są spontaniczne fotki;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wycieczki z ukochanymi są najwspanialsze. :) Uwielbiam robić zdjęcia z zaskoczenia, potem jest kupa śmiechu przy oglądaniu. hihi Jakoś tak te pozowane zdjęcia do mnie nie przemawiają. Obu nam życzę magicznych chwil z bliskimi. :))) Pozdrawiam i tulę serdecznie. <3

      Usuń
  6. Przepiękne zdjęcia i moja Jura!!! :D <3 Pozdrowienia dla Siwego od Sivki :))) Nooo i dla całej wspaniałej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. :))) Pozdrowię Siwego od Sivki właśnie teraz. hahaha

      Tata pozdrawia i ściska mocno.... faceci. hahahaha :D

      Miłego dzionka dla Ciebie od nas. :)

      Usuń
  7. Super rodzinka :)
    Zdjecia sa piekne!
    Nigdy nie bylam w Pieskowej Skale ani w Ogrodziencu w zimie!!!! I juz chyba nie bede :), tym bardziej te zdjecia mnie ciesza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :*** Życzę, byś była tam, gdzie pragniesz być. Bardzo mocno przytulam. <3

      Zdjęcia dedykuję Tobie. :)))

      Usuń
  8. Oj Agnieszko, mają Ci Twoi rodzice "sto pociech" z Tobą:) ale przypuszczam, że jesteś ich promyczkiem rozświetlającym wszystkie pochmurne dni:)
    Jesteście super rodzinką i tak trzymajcie, bo niestety w dzisiejszych czasach pozytywne relacje rodzinne rzadko się zdarzają.
    Twój tata, podobnie jak superaśna mama sprawia bardzo pozytywne wrażenie:) Niech częściej pozuje do zdjęć, bo niezły z niego przystojniak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi Mam nadzieję, żem ich promykiem, choć pewnie też i chmurką. :D Na pewno mają ze mną i hermano ubaw, bo my są wielkie dzieciaki. Potrafimy wprowadzić ich w osłupienie i to przy ludziach. haha Kurcze my to lubimy wariować jak dzieciaki, no i co z tego żeśmy już dorośli. :D

      Zgadzam się, że fajne relacje rodzinne się zdarzają rzadko, smutne. Bardzo dużo ludzi albo się dziwi, ale podziwia moją relację z bratem. Dla nas tak silna relacja jest normalna, bo to brat i przyjaźń z nim jest jak żadna inna. Oboje się postaraliśmy o taką, śmiało można nas nazywać bliźniakami. :D

      Moja rodzina to Ci, których widzicie na blogu, niestety z resztą takich relacji nie mam, ale to nic. Nie warto utrzymywać relacji z kimś, kto lubi pociągać cię w dół. Ojej już zaczynam filozofować. hehehe

      Ps. Reakcja taty na twe słowa była super, a Marcin śmiał się na całego, ja też. :D No nieźle się ucieszył, na początku nie wierzył, że to o nim takie fajne słowa. :D

      Pozdrawiam super serdecznie w imieniu swym i mej rodzinki. :)))

      Usuń
  9. Wspaniała rodzinka. Piękne zdjęcia.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Agnieszko. :*** Mam nadzieję, że u Ciebie dobrze czego życzę. Pozdrawiam cieplutko i wietrznie, bo tu u mnie nieźle wieje. hehe Uściski. :)))

      Usuń
    2. Na ten moment, wszystko u mnie dobrze Aguś. Przesyłam pozdrowienia i uściski dla całej rodzinki. 😊

      Usuń
    3. Cieszę się. <3 My również pozdrawiamy i uściski posyłamy, dużo tych naszych uścisków. :D

      Usuń
  10. Cudna rodzinka, aż ciepło w sercu się robi. Pozdrowienia dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieplutko dziękuję. :*** Pozdrawiam ich, a oni zawsze tacy onieśmieleni. Oczywiście się uśmiechają na całego, ale zawsze jest też ta nieśmiałość. hihi
      Pozdrawiamy serdecznie. :))))))

      Usuń
  11. Wszyscy jesteście do siebie podobni, ale z Siwego zdarłaś skórę!!!
    Szalona, cudowna Rodzinka. Super, że to cenisz, bo nie wszyscy mają tyle szczęścia.Buziaczki ślę Wam wszystkim bez wyjątku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia- najwyższa półka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a raczej dziękujemy. :) Latam na balkon i przekazuję pozdrowienia. hehe Rodzice malują balustradę, żeby nie było, ja malowałam rano. :D Chciałabym pokazać ich uśmiechy, bo oni tak fajnie i nieśmiało się uśmiechają, jak przekazuję buziaki, pozdrowienia.

      Jak miło mi, że zdjęcia Ci się spodobały, bo ja tam nie byłam pewna czy się spodobają, takie mroczne. No ale byłam wierna sobie. :)

      Przesyłam buziaki, wszyscy przesyłamy i też rodzice prosili pozdrowić. Cudnych chwil życzę Basiu i Tobie i Twoim bliskim. :****

      Usuń
  13. I to są urodziny
    Wszystko co kochasz miałaś obok siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. :) Jak może być lepszy prezent na urodziny, dla mnie to jest najlepszy. :))) Bardzo mocno życzę Ci pięknych chwil z bliskimi serca. Pozdrawiam cieplutko. :***

      Usuń
  14. Agnieś ! Co ja tu będę... no super sprawozdanie !!! Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ! Miłości, szczęścia i spełnienia marzeń !!!
    Fajną masz rodzinkę i widać podobieństwo do Taty. Wspaniały czas spędziliście !!! Widzę, że krążysz po miejscach, do których się wybieram za dwa tygodnie. Dawno nie byłam w tych okolicach i wiem, że ten czas mojego urlopu - to na pewno będzie dla mnie za mało, ale chociaż tyle. Może gdzieś Cię tam spotkam...
    Nie wiem co powiedzieć... acha ! Zdjęcia cudne !!! To z czerwonym autkiem, następne z humorem ( zdjęcie Siwego zsynchronizowane z murami zamku ) - Ty to masz humor !!!Ha ha ha :)))
    Urocze te foty z bliska: śnieg, liść, woda kapiąca !!! Rozpływam się... kiedy album fotograficzny wydasz ?
    Ściskam Cię Agniesiu :)) Buziaki ślę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję całym sercem. :))) Nie spodziewałam się życzeń, ale Ty zawsze zaskoczysz i podarujesz tyle radości... o tyyyyyyyyyyyyyleeeeeeeeee. :)

      Życzę udanego urlopu, by był taki, o jakim marzysz, by podarował to, czego potrzebujesz. <3 Ależ byłoby fajowo przytulić Cię i porozmawiać. Wiem, że pewnie śmiałabym się niemal ciągle, ale to z radości, tak to już mam. hihi

      Super mocno dziękuję za miłe słowa o zdjęciach. One takie mroczne i nie byłam pewna czy się podobają, ale postanowiłam być całkowicie wierna sobie. :) Chciałabym coś zadziałać w fotograficznym świecie, wiem, że nie mam super aparatu, ale coś tam potrafię i nie o aparat biega... nadal odwagi brak i obeznania cóż to mogę zrobić. hehe

      Ściskam, buziaki ślę, dużo dobra posyłam, niech Cię otacza. :******

      Usuń
  15. Zgredek???? Nosz jakoś nie wierzę. Celtycki pasztet miłości mię powalił za to :-) Pozdrów mamę ode mnie. Prześliczne zdjęcia, zwłaszcza te ze śniegu. Dziękuję za wycieczkę i spontaniczny post. Najlepsze są takie, gdzie piszący nie wie co pisze, bo wtedy rozum śpi a serce się budzi !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wołają Zgredzik i to często. haha Jakoś tak się przyjęło. :D

      hahaha Uwielbiamy to przezwisko, namawiamy na nie, ale nic a nic nie chce się zgodzić. haha Wszyscy mamy przezwiska, ino nie mój brat. Jakoś nie potrafimy mu wymyślić.... kiedyś był czipsman... ale już nie pasuje, bo nie je czipsów. :D

      Bardzo się ciesze, że spodobał Ci się post, lubię te zdjęcia śniegu. :) Pozdrawiam razem z mamą, która akurat przed chwilą stała obok. Farba się skończyła, a malujemy balustradę balkonu, to pocieszyłam ją pozdrowieniami. :)))

      Uściski serdeczne. <3 :)

      Usuń
  16. Piękne zdjęcia, piękna rodzina, piękna Ty:) Całą swoją wrażliwość i piękno wewnętrzne swe zawarłaś w fotografiach....Gratuluje tacie odwagi pokazania się na blogu:) Ale jak nie zrobić tego dla córci:):) Sciskam Cię..pa, pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję, dziękuję. :)))))) Bardzo się ciesze na takie słowa. Jupiju. hehe

      I ja ściskam, też nieśmiały uśmiech posyłam. :)))

      Usuń
    2. Wszystkiego dobrego Aga i do zobaczenia kiedyś:):):

      Usuń
    3. Wszystkiego dobrego i dla Ciebie. :****************
      Do zobaczyska, daję pyska. hehehe Czasami tak mówimy w domciu. :D

      Usuń
    4. Jak pięknie piszesz o domu:):
      Sciskam:)

      Usuń
    5. Kocham swój dom. Ściskam. :)))

      Usuń
  17. Witam twojego tatę na twoim blogu :) Świetnie do siebie pasujecie. Wydaje mi się, że twoi rodzice są do siebie podobni z wyglądu a to podobno dodatkowo wróży udane małżeństwo :) Dzięki za wycieczkę, nie znałam tego miejsca. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekazałam im Twoje słowa jak to oni, uśmiechali się. hehe Tata powiedział, że byłoby dobrze, gdyby go tylko mama nie biła. hahaha On zawsze se żartuje, czasami w złych momentach, ale to cały on. Mnie najbardziej śmieszy mama, bo ewidentnie się cieszy, jak przekazuję, co tu przeczytam. Ona zawsze tak uroczo się uśmiecha, zawsze widzę zawstydzenie. Lubię na ten wyraz twarzy patrzeć. :D

      Na wycieczkę zawsze miło Cię zabrać, zresztą jak mogłaby taka wycieczka odbyć się bez Ciebie. Tulę mega mocno, oczywiście, tak by dychać się dało. hahaha Miłych dni. :)))

      Usuń
    2. Od najmłodszych lat mężczyźni lubią się przepychać, szturchać między sobą, w późniejszych latach też jak powaga na to pozwoli, więc może twoja Mama próbuje komunikować się z twoim Tatą po męsku ;)

      Usuń
    3. hahaha Taka prawda, że mama i ja to takie twarde baby. Czasami trzeba po męsku, czasami po kobiecemu, czasami sprytem wielkim. buhahahahahahaha ;D

      Usuń
  18. Śliczne zdjęcie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Karolino. :**** Mam nadzieję, że u Ciebie dobrze, obaczę niebawem blog. Pozdrawiam serdecznie, radosnych dni. :)))

      Usuń
  19. Twoja mama to śliczna kobieta, tatuś sympatyczny jak cała rodzinka, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo. :))) Mamie przydadzą się takie ciepłe słówka, bidoczka się przeziębiła. Pozdrawiam serdecznie, dobrego dnia życzę. :)))

      Usuń
  20. Agniesiu, przeczytałam aż dwa razy, żeby nasycić się tą radosną, rodzinną atmosferą. Cudownie, że jesteście sobie tak bliscy - Twoi rodzice są wspaniałymi, wyjątkowymi ludźmi skoro wychowali taką wspaniałą osobę jak Ty. Takie rodziny jak Wasza są wielkim skarbem w tym szalonym świecie.
    Zdjęcia jak zawsze mnie zachwyciły - masz talent i wrażliwość.
    I jesteś taka podobna do padre. A Celtycki Pasztet Miłości - to dopiero kreatywny przydomek:)
    Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Twoich rodziców. Dobrze, że jesteście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że jesteś. Naprawdę się z tego cieszę, doceniam i za to dziękuję. :))) Tyle miłych słów, że sama nie wiem, co napisać. hehe Bardzo mnie cieszą, bardzo dodają sił, a siły zawsze się przydadzą i to nie byle jakie, a te z dużą potęgą.

      Bardzo serdecznie pozdrawiamy, ja jeszcze dorzucam serdeczny uścisk... taki od serducha. :))) <3

      Usuń
  21. OD FRELKI DLA FRELKI SAME POZYTYWEŁKI ❤

    Masakra...
    siedzę opatulona pod kołdrą ,
    a ręce zmarznięte HAHAHA no szok , że aż tak (¬、¬)

    Uwielbiam Wasze zdjęcia rodzinne i to się nie zmieni
    tym bardziej fajnie , że i tata zagościł oby więcej bo on zabawny .

    Zdjęcia jak zwykle z serca , a mnie urzekł liść(♥◡♥)
    oraz woda kapiąca z muru .

    Tradycja urodzinowego podróżowania jest piękna
    i niech każdego roku prowadzi w cudowne zakamarki .

    A ja już marzę o wspólnej podróży i przeżywaniu
    bo mi bardzo tego brak (。☉౪ ⊙。)

    Kluska przesyła całuska :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już ten wiek, widze po sobie. haha ;D

      Dziękować za miłe słowa owa wa a. Zdjęć rodzinnych miało być więcej, ale postanowiłam je zachować ino dla nas. :) No i nie wiedziałam, gdzie je upchnąć. haha

      Niech ino zdrowie będzie i mykamy w większą podróż.

      Kocham Sylwusie klusie. :D :******

      Usuń
  22. ..po prostu uwielbiam Cię i Twoje posty Agnieszko, jesteś Wyjątkową Istotą i masz kapitalną Rodzinkę.. zdjęcia świetne! ..z przyjemnością czytam i oglądam Was, jesteście Cudowni i macie fantastyczne realcje, poczucie humoru i tryskacie szczęściem!
    ..a przezwisko Twojej Mamy'Celtycki Pasztet Miłości'jest niesamowite..

    - pozdrawiam najserdeczniej i życzę :
    moc zdrówka szlachetnego,
    ogrom radości i uśmiechu,
    szczęścia i miłości ♥♥♥
    cudownych chwil każdego dnia! ;):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za życzenia, za miłe słowa. :))) Jeszcze się zarumienię. hehe Na serio, bardzo mi miło, a Ty to jesteś kobietą o wielkim sercu. Cieszę się na całego, że jakoś tak nasze drogi się połączyły. Ogrom w Tobie wrażliwości, piękna. Napiszę śmiało... takich ludzi światu potrzeba! <3

      Tulę mocno, życzę, co najlepsze, co Ci się marzy. :)))

      Usuń
  23. Ja jestem daleka od oceniania :) Każdy żyje jak chce i jak mu dobrze! O!

    Ujęcia kropli są przepiękne! Bardzo bardzo mnie zachwyciły Twoje zdjęcia.

    Zamek w Ogrodzieńcu robi wrażenie. Cholera, duże zamki ostatnio robią na mnie spore wrażenie. Czas może wybrać się na wycieczkę do Francji... Albo wrócić do Szkocji... Oj tak, druga opcja zdecydowanie bardziej zachęca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, każdy żyje po swojemu. :) Oczywiście baaardzo mnie cieszy, że zdjęcia Ci się spodobały. <3

      Zamki uwielbiam, do Szkocji to bym pojechała i to zaraz. No nic, wlezę do twej torby podróżnej. haha ;D Nic ino życzyć podróży i to magicznej. :)))

      Usuń
  24. Świetne foty świetnej ekipy. Widać, że lubicie być razem - to skarb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to skarb. Bardzo jesteśmy zżyci. Dziękuję bardzo kochana, życzę również radosnych dni i nieważne jaka pogoda, niech radość przepełnia. :)))

      Usuń
  25. Z wielką radością przeczytałam to co piszesz o swoich rodzicach. Wspaniałą rodzina. Pięknie pokazałaś miejsca które odwiedziliście. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Alicjo. :) Fajny to był dzień, myślę, że dla nas wszystkich. Pierwsze reakcje taty były... Cooo...tak daleko chcesz jechać, a bliżej nie ma... po co aż tam... i tak dalej. No ale wiem, że mu się podobało, głównie w Ogrodzieńcu. :) Pozdrawiam serdecznie. :)))

      Usuń
  26. Cudne zdjęcia, cudna atmosfera z posta bije, cudna rodzinka. Jesteście po prostu piękni, a padre z siwą czupryną wielki jest. Pozdrawiam Was wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moooocno i radośnie. :))) Czekałam na tak zwana wenę, by napisać post i powstał taki spontaniczny, tym bardziej się cieszę. :) Życzę radosnych dni z tymi, których bardzo kochasz. Pozdrawiam. :*****

      Usuń
  27. Zdjęcia są świetne, naprawdę bardzo rozwinęłaś się w fotografii przez ten cały czas. Oby więcej takich udanych sesji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak miło to przeczytać. :**** Bardzo się cieszę, że jesteś, że znalazłaś czas dla mnie. Jak się miewasz? Najserdeczniejsze pozdrowienia posyłam do Ciebie. :) <3

      Usuń
  28. Un bonito día parece que disfrutaste con tus padres, y aunque con incidente pudiste conseguir un buen reportaje.

    Saludos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot dear Tomas. :) Have a nice weekend. Saludos. :)

      Usuń
  29. Jaka piekna fotorelacja, zdjęcia powalaja,szczególnie te zbliżenia śniegu, bardzo ciekawa impreza urodzinowa, fajny wypad i cuuuuuudowną rodzinkę masz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serducha, bo tyle miłych słów od Ciebie dostałam. :))) Pozdrawiam cieplutko i życzę magicznych dni, dużej dawki poczucia bycia szczęśliwą. :)))

      Usuń
  30. Beautiful photo of your family.
    Best regards, Irma

    OdpowiedzUsuń
  31. You wrote so beautifully about your parents. I enjoyed reading about them.
    You have a wonderful and beautiful family.
    And your photography is great!!!!
    A warm hug.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Kaya, you are so lovely. :) Sending you lots of love. Have a really nice day.
      A warm hug. :)))
      Ps. Looove your painting. :)

      Usuń
  32. Specjalne zdjęcia i specjalny tekst hahahaha ...
    Myślę, że twoje zdjęcia kryształów lodu są bardzo piękne. Bardzo to kocham.

    Pozdrowienia, Helma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Helma, cieszę się, że Ci się spodobało. :D No cieszą mnie twoje słowa i to bardzo. Pozdrawiam serdecznie, radosnego weekendu Ci życzę. Uściski. :)))

      Usuń
  33. Niesamowite zdjęcia, naprawdę niesamowite, bo z zdjęć czuć jak bije od nich miłość i niesamowicie pozytywna energia :D :))) :*.

    Mój Tatuś też gościł u mnie na blogu w sierpniu roku 2015 - wtedy już chorował, a niewiele ponad rok później o tej porze niestety już go ze mną nie było, nad czym strasznie się smucę do dziś dnia. No ale... koniec smutowania tutaj :). Piękne foty, piękna atmosfera, dokładnie to rozumiem, że w taki wyjątkowy dzień chcemy być ze wszystkim i wszystkimi których kochamy!!! Życzę Ci wielu takich pięknych urodzin, i pozdrawiam Twojego Tatę, bo widać to bardzo fajny i z humorem gość :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ależ jesteś kochana. :)

      Bardzo mi przykro, tu nawet nie wiadomo co napisać. Tatko zawsze będzie z Tobą, całkowicie w to wierzę. Z całego serca życzę Ci wielu wspaniałych chwil z bliskimi, z sama sobą. Pozdrawiam cieplutko, miłego weekendu. :***

      Usuń
  34. Cha, cha, cha, ale się uśmiałam. Cudowny wypad. Zapamiętam Twój sposób na naturalne fotografowanie ludzi :-) Uściski ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że rozbawiła Agnieszka Agnieszkę. :D
      hahahaha Polecam sposób, śmieszne zdjęcia wychodzą...przynajmniej dla fotografujących. ;D

      Ja również uściski ślę. :))))

      Usuń
  35. Nie ma to jak rodzinka ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, zgrana rodzinka to wielki dar. Pozdrawiam, miłego tygodnia. :)

      Usuń
  36. Masz fantastyczną rodzinkę ! Cudowny wypad i piękne naturalne zdjęcia. Ruiny zamku w Ogrodzieńcu obłędne.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. :))) Te ruiny nas na serio bardzo zachwyciły. Pozdrawiam cieplutko w imieniu nas wszystkich. :)))

      Usuń
  37. Wspaniała wyprawa! Jesteście cudowną rodzinką! Ale nam też niespodziankę zrobiłaś - żeby w maju nagle takie zimowe klimaty :)))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi Ja kocham zimę, a też szkoda było się nie podzielić wspomnieniami. :)

      Dziękować za miłe słowa, bardzo dziękować. hehe Tulę mocno życząc pięknych dni. :)))

      Usuń
  38. Super wyprawa, fajna rodzinka i świetne zdjęcia(choć zimy nie znoszę). Pozdrawiam bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję tym bardziej. :))) Moi rodzice też nie są za zimą, ja zaś i brat kochamy zimę i już nam jej brakuje. hehe
      Pozdrawiam cieplutko, pięknych dni Ci życzę. :)))

      Usuń
  39. Świetne zdjęcia. Fajna z Was rodzinka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję baaaardzo. :)))
      Pozdrawiam serdecznie, miłego dzionka. :))))

      Usuń
  40. Super fajna jest Twoja Rodzinka. Wypad mieliście bardzo udany, bardzo podobają mi się zdjęcia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję i cieszę się, że Ci się spodobało. Dzień był udany, a wspólne wycieczki są ważne dla mła. hehe Nino kochana, posyłam Ci dużo dobra. :))))))

      Usuń
  41. Ale słodka z Was rodzinka. Bardzo żywiołowa :) Śliczne zdjęcia, masz ogromny talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i jeszcze raz dziękuję. :**** Pozdrawiam serdecznie w swoim i mej rodzinki imieniu. :)
      Radosnych dni życzę. <3

      Usuń
  42. Osz, Ty ... to ja już teraz wiem, że mam się mieć na baczności nawet po niby zrobieniu zdjęcia :P.

    Tak się zastanawiam dlaczego mamie nie spodobało się przezwisko, haha :P.

    Aguś, to już wiem, że Twoja rodzinka jest szalona ale przy takich dzieciach nie mają wyboru hihi :).

    Jak zawsze piękne zdjęcia zrobiłaś. W obu miejscach też bardzo mi się podobało :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Ależ Agnieszka nie będzie gnębić Agnieszki... choć miej się na baczności... :D ;D

      Dziękuję, a rodzinka szalona, to fajowa sprawa... obie coś o tym wiemy. :D

      Jo Ciebia pozdrawiam zza komputera i zastanawiam się co śmiesznego napisać. Pomysłu niestety brak, co począć... :D

      Foka

      Usuń
  43. Masz wspaniałą rodzinę :) To widać po zdjęciach, że miłość rodzinna jest najważniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się na całego. :) Miło, że to widzisz. Pozdrawiam i życzę wielu pięknych chwil z bliskimi. Uściski. :)

      Usuń
  44. Świetna i miła rodzinka. Szkoda że tego nie powiem do końca o swojej.
    Za to mam wspaniałego męża, a mąż ma wspaniałą żonę.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ukochana rodzinka to ja, brat, mama, tata, Timmi i Sylwia. Nie zapomnę o Dinku, teraz Aniołku naszym. Reszta rodziny to taka fajna na fotach. Najważniejsze, że mamy tych najważniejszych obok i nikt ich nie zastąpi. Ty masz wspaniałego męża, a on ma Ciebie. Macie oboje ogrom, naprawdę ogrom szczęścia. Bardzo się cieszę i życzę Wam dużo dobra. :))))))))

      Usuń
  45. Świetne zdjęcia! Super wyglądasz na zdjęciu z rodzinką :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, miło mi. :D Pozdrawiam serdecznie, mam nadzieję, że Twój tydzień rozpoczął się dobrze. Tulę. :)

      Usuń
  46. tata bardzo pozytywny człowiek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekaże mu, jak tylko wróci. Pewnie powie: Co...ja...to na pewno do mnie???... dziękuję i tak dalej. hahahahaha :D

      Życzem Ci superaśnego dnia. :)

      Usuń
    2. Jeszcze nie powiedziałam, a teraz wyszedł. W domu przeziębienie panuje i zaczyna mnie chwytać, no czysta bezczelność. Proszę, byś to wytępiła. hahahaha ;D

      Usuń
    3. ojoj niedobre te wiruski Cię chwyciły... dużo cytryny i imbiru pijaj:)

      Usuń
    4. Pijam nawet teraz, poprawa jest i to cieszy. Zjem też dwa cukierki, by wiesz równowaga była. :D

      Usuń
    5. haha właśnie też mam teraz ochotę na cukierka:D

      Usuń
  47. Urocze zdjęcia.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. :*** Pozdrawiam cieplutko i życzę cudownych chwil. Uściski od Agi. :D

      Usuń
  48. Beautiful family and words so lovely and full of affection and love.
    Family is what we have most important.
    Wonderful photos.
    Have a nice week
    Hugs
    Maria
    Divagar Sobre Tudo um Pouco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I totally agree with you, family is what we have most important. :) I am so grateful for my loved ones.
      Thank you dear Maria for so many beaytiful words. Have a nice week. Hugs and lots of love. :) <3

      Usuń
  49. Jaki radosny post!

    I jak można się było nie zgodzić na Celtycki Pasztet Miłości? ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, jak można się nie zgodzić, przeca to piękno w czystej postaci. hahaha :D
      Dziękuję i pozdrawiam bardzo serdecznie. :))))

      Usuń
  50. Kochana
    Pozdrowienia gorące przesyłam dla Waszej całej Rodzinki wspaniałej:)
    Moi Rodzice mieszkają daleko ode mnie, rzadko Ich widuję, czego mi brakuje i ta tęsknota, ech!
    Miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam kochana i to bardzo serdecznie. :*** U mnie przeziębienie w domu panuje, to i gorące pozdrowienia się przydają. :)))
      Pewnie i ja tęskniłabym na całego. Życzę możliwie jak najczęstszych spotkań z rodzicami. Pozdrawiam Was wszystkich, dużo dobra dla Was. :*****

      Usuń
  51. Masz wspaniałą rodzinkę,myślę że niejedna osoba Ci zazdrości :)
    Wspólnie spędzacie czas,wspaniale się bawicie i to jest piękne :)
    Ogrodzieniec równie pięknie wygląda latem,mam tylko godzinkę jazdy samochodem,żeby go podziwiać -:)
    Pozdrawiam serdecznie całą wspaniałą rodzinkę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :*** Do ideału nam daleko, ale jesteśmy sobie bardzo bliscy. Takie z nas oszołomy, wszyscy lubimy się bawić jak dzieci, to nasza wieka moc. hehe :D

      Ja też mam jakąś godzinkę do Ogrodzieńca, jaki ten świat mały. hihi Chciałabym odwiedzić i latem, może się uda. :)

      Pozdrawiam serdecznie, przydają się nam ciepłe słowa, bo my tu przeziębieni... tylko tata zdrowy, ale on to ma zdrowie jak stal. :)

      Uściski wielkie, życzę dużo chwil z ukochanymi. :***

      Usuń
  52. Szalona, kochająca się rodzinka spędzająca ze sobą czas w przepięknych okolicznościach przyrody... Czego chcieć więcej? :D
    Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jesteśmy też szaloną rodzinką. hihi To był bardzo radosny dzień i oby takich jak najwięcej. Teraz zmagamy się z choróbskami, ale jakoś je wytępimy. Won żule! hehe Kochana jesteś w moich myślach, wierze, że będzie dobrze. <3 :)

      Usuń
  53. Cudowną masz rodzinkę, widać, że jesteście niesamowicie zżyci ze sobą i świetnie czujecie w swoim towarzystwie. To ogromne szczęście <3
    Świetny, radosny wypad... ja się cieszę, że już zima minęła... tęsknię za kolorami kwiatów i słońcem :)))
    Uściski serdeczne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja Ci tak usilnie słoneczka życzę. :)))

      Dziękuję kochana Agness za miłe słowa, poprawiają nastrój i to bardzo. :))) Miłego dnia i no życzę pięknych dni, niech piękno wiosny otacza Cię na całego. <3 :***

      Usuń
  54. Wspaniała rodzina i Ty taka radosna, bardzo udany wypad, przepiękne zdjęcia. W tym wydaniu nawet może polubiłabym zimę. Ale chyba jednak tylko na fotografii, nie lubię zimna. Samych wspaniałych, dobrych dni i pięknej wiosny dla Ciebie i Rodziny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo serdecznie. :*** Cieszy, jak ktoś mimo tego, że za zimą nie przepada, to docenia zdjęcia, bardzo mi miło. :) Ja to z tych nielicznych, co zimno lubią. hehe Choć wiosną się cieszę, bo ogródek mogę na balkonie znów stworzyć. Zresztą piękno natury daje teraz wielki popis. :)

      Życzę wielu pięknych chwil z bliskimi, pozdrawiam cieplutko. :)))

      Usuń
  55. You have had very pretty Birthday, Aga. My birthday is in January too. I see you love your parents very much and they do the same. They are wonderful couple.
    Your photos show us your happy family.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear Nadezda.:)Happy birthday to you too (does not matter is May already hehe).
      Have an amazing day, lots of hugs. :)))

      Usuń
  56. Uma verdadeira viagem eu faço contigo por aqui no teu blog. Gostei de conhecer a família, gostei de ler (traduzido) tudo o que escreveste.
    Amei as fotos lindas que publicaste aqui. Maravilhosas.
    As minhas felicitações! És mesmo muito simpática e bonita!

    PS - Lamento a forçada ausência, aos poucos vou tentando retomar e chegar aos blogues que sigo.
    😉 Beijo

    Olhar D'Ouro - bLoG
    Olhar D'Ouro - fAcEbOOk
    Olhar D'Ouro – yOutUbE * Visitem & subcrevam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you sooo much. You are always so nice to me. :) I am happy you have found time for me. :)
      Sending you lots of hugs, happy day for you...for me too... hahahaha :))))))))

      Usuń
  57. Masz pozytywnie zwariowaną rodzinkę😃👍🏻😃👍🏻
    Pozdrawiam🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, takie z nas małe wariaty. ;D
      Pozdrawiam i życzę pięknych chwil z bliskimi serca. <3

      Usuń
  58. Dziękuję za skrzynię pozytywności i pozdrawiam Tatę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, całą taką skrzynię Ci posyłam. <3
      Tata mówi: Dziękuję bardzo blogerko. :D

      Usuń
  59. Piękna rodzinka i przepiękne fotki . Za zimą nie przepadam ale za oknem , czy na zdjęciach to nawet zachwyty czynię, za Twoją sprawą też :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super mi miło, dziękuję. :***** Bardzo cieszy, kiedy ktoś ceni zimę, choć na zdjęciach, bo te zdjęcia mogą pokazać to, co nie widzi się na żywca. :) W imieniu całej rodzinki serdecznie pozdrawiam. Dużo pięknych chwil z bliski Ci życzę. <3 :)))

      Usuń
  60. fantastyczna opowieść:))) fantastyczne zdjęcia:)) pozdrawiam całą fantastyczną RODZINKĘ:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję całym sercem. :**** Pamiętaj, że Ty również jesteś fantastyczna, naprawdę jesteś!!!!! :)))

      Usuń
  61. Ale jesteś kochana podobna do swojego tatki <3 Tworzycie cudowną pełną miłości rodzinę <3 Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, moja rodzina to mój największy skarb. :) Wspaniałych chwil z Twoimi bliskimi, dużo wspaniałych chwil. :*****

      Usuń
  62. Już myślałam, że u Ciebie tak śniegiem w weekend majowy sypnęło ;)
    Fajna wyprawa, w magiczne miejsca ... nigdy tam nie byłam, zresztą. No i masz super rodziców :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To byłoby zaskakujące, jakby tak śniegiem u mnie świat przysypało. :D Choć tera nie może, bo kwiaty mam już na balkonie. hehe

      Dziękuję za ciepłe słowa, rodzice są fajowi i dobrze, że mają w sobie dużo z dziecka. Pozdrawiam najserdeczniej. :))

      Usuń
  63. Pozdrowionka dla sympatycznych rodziców ^_^
    Widać, że tata wyluzowany i dobrze się bawił, a zdjęcia jak zawsze magiczne. Za zimą nie przepadam, ale zaprezentowałaś ją w taki sposób, że naprawdę miło patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekażę, jak tylko wrócą. :)

      Dziękuję droga Moniko, baaardzo mi miło. :) Rodziców czasami ciężko wyciągnąć na wycieczkę, ale jak już jadą, to się cieszą na całego. Więc zawsze im przypominam, że szkoda czasu na dyskusje, bo zawsze jest tak samo i wiem, że będą uradowani bardziej niż w obecnej sytuacji. Po takich zdaniach się godzą, muszę też użyć czaru córci. buhahahahahaha

      Pozdrawiam cieplutko. :***

      Usuń
  64. Super wyprawa, jesteście wspaniali! Fantastyczne zdjęcia, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serducha dziękuję. :*** Pozdrawiam i w imieniu rodzinki również. :))))

      Usuń
  65. Ech chyba mamy podobnie- rodzina to moja siła, no i te mocno stabilne więzi choć mój tata fleszowy nie jest, chyba na internety też by mi nie pozwolił... kiedyś o juz prawie 20 lat temu miesiącami błagałam go by poprowadzil mnie do ołtarza w dniu mojego ślubu 😂😂😂 twierdził że zdecydowanie nie nadaje się do "pierwszych skrzypiec na imprezie"... 😂 ale czasem udaje mi się ich gdzieś wyciągnąć, na wycieczkę na obiad poza domem uwielbiam takie dni, i tymbadziej doceniam twój wpis ❤ widać wasza ogromną więź ❤ A mieć dla kogo żyć to najlepsza rzecz na świecie
    Ojców i Pieskowa Skała są na mojej liście marzeń do odwiedzenia jak już ruszymy gdziekolwiek no ale nie zimą nie ma takiej opcji ja zimą to tylko drzwi otwierać gościom chodzę 😂😂😂 jestem totalnym zmarźluchem i zimę najchętniej spedzalabym w ciepłych krajach... A tej ostatniej zimy przesiedzialam z G bite 2 miesiące bez wychodzenia z domu 😱😱😱
    Ps ogrom serdeczności, zdrówka i spełnienia marzeń z okazji urodzin 🌹🌹🌹
    Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak mi miło zobaczyć Twoje słowa. :))) Jak się macie, posyłam najserdeczniejsze pozdrowienia Wam wszystkim. Gabryś jesteś super. :)

      ahahahaha Aż tak długo namawiałaś, by poprowadzić Cię do ślubu. hahahaha Ja czasami z dużym wyprzedzeniem mówię o wycieczkach. Czasami tata mi ględzi, że już z rodzicami się nie jeździ w moim wieku. buhahaha Ja tam olewam te jego gadki i używając czaru jego córeczk,i uzmysławiam mu, że ma się cieszyć, bo nie jeden rodzić nie ma takiego kontaktu z dziećmi. No i potem jadymy. hihi Nie ma co, rodzina to potęga. Obie mamy szczęście i obie je cenimy. :)

      Ja z mniejszości zimno lubiących. Dziękuję za super życzenia. Wiesz, że życzę Wam, co najwspanialsze. Życzę, by wycieczki się udały w te miejsca i gdzie tylko pragniecie pojechać. Jesteście super i baaaardzo się cieszę, że napisałaś, baaardzo. :))))) Uściski. <3

      Usuń
  66. O MATKO JEDYNA! AGUSIU! PRZECUDNE ZDJĘCIA. JESTEM W NICH ZAKOCHANA NA ZBÓJ.
    MASZ FANTASTYCZNĄ RODZINKĘ, ZALICZYLIŚCIE DWA WSPANIAŁE MIEJSCA: PIESKOWĄ SKAŁĘ I OGRODZIENIEC.
    WIELKIE BRAWA!!!!
    SERDECZNIE CIĘ POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Łucjo. :***** Był to fajowy dzień i aż mam szok, że już maja połowa. hehe Ciekawe czy kiedyś odwiedzę miejsce Ci nieznane, coś wątpię. hahaha Ściskam serdecznie, dużo dobra dla Ciebie Łucjo. :********

      Usuń
  67. No po kim ma się takie poczucie humoru ?! Wystarczy popatrzeć na szanownego Tatę. Świetne zdjęcia i fajnie opowiedziana historia podróży. Byłam w tych miejscach ale latem. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :**** My wszyscy mamy dużo z dziecka. Po tacie bardzo lubię dokuczać w zabawny sposób. Tata zawsze dokucza, lata po mieszkaniu i wydziwia. hihi Mama totalny promyk, ona to potrafi zaskoczyć. Ja i mama dokuczamy sobie chyba codziennie. :D No, a brat i ja to taka bardzo zgrana grupa i przewyższamy rodziców w dziecinnych zabawach, nie mają szans z nami wygrać. buahahahaha :D Poza wieloma zaletami, mamy też wiele wad i tak to ma być. :D

      Pozdrawiam ciepło, wielu pięknych chwil życzę. <3

      Usuń
  68. Witaj Agnieszko :) odkąd Cię znalazłam z niecierpliwością wyczekuje Twoich postów :) fak że nie zawsze mam czas zajrzeć ale jak już jestem i widzę nowy to czytam z wielką przyjemnością :)
    Zacznę od tego że zdjęcia są przepiękne i widać w nich ogromną pasję :) a do tego Wy razem wygladacie przemiło i bardzo ciepło. Nie ma w życiu nic ważniejszego nic kochająca sięrrodzina :) sama jestem mamą i kocham moje dzieci bezgranicznie :) 💓 miło mi było poznać Twojego sympatycznego Tate
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dodałaś mi radochy, przeczytałam komentarz i uśmiech na całego. Jak tylko wyzdrowieję, bo jeszcze przeziębienie ciut nęka, to i ja Cię odwiedzę. :)

      Dziękuję za ciepłe słowa, a to, że widzisz pasję w zdjęciach, mnie bardzo cieszy, bardzo. :)

      Nie ma większej potęgi niż kochająca się rodzina, moją rodziną jest też przyjaciółka i psiaki. Z taką armią można wszystko. :)

      Dzieci Twoje to też szczęście posiadają, bo mama zawsze będzie wspierać i to ich siła wielka. :) Pozdrawiam i wielu magicznych chwil z dziećmi, z bliskimi serca życzę. :******

      Usuń
  69. Wasza Rodzinka jest przesympatyczna, miło, że wreszcie przedstawiłaś Tatę, widać, że poczucia humoru mu nie brakuje. Odwiedziliście świetne miejsca, zdjęcia cudne.
    Serdeczności moc przesyłam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuuję. :***** Tata to nie lubi się pokazywać, ale jak mógł mi odmówić i to w urodziny... no nie mógł. hihi Teraz znowu się cieszy, jak mu przekazuję tyle miłych słów od Was. :D

      Pozdrawiam cieplutko i tulę. Pięknych chwil z bliskimi życzę. :)))))

      Usuń
  70. Genialny post :) aż się uśmiałam. Masz cudowną rodzinkę <3 miło, że ją przedstawiałaś ^^. Moja by się tak nie dała hehe. Ciekawie jest obejrzeć takie śnieżne klimaty w majowy dzień ;) Piękne zdjęcia. Naprawdę zdolna fotografka z Ciebie :) a w Ogrodzieńcu byłam trochę dawno, też z rodzinką :) muszę tam kiedyś narzeczonego zaciągnąć i Pieskową Skałę też trzeba zobaczyć :). Pozdrawiam Ciebie i całą rodzinę ściskam serdecznie :*
    (P.S. na pracowni nowy post ale jeśli mogę chce tez zaprosić na mojego nowego bloga głównie z recenzjami, jeśli będziesz miała ochotę zajrzyj http://raciezka.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszyć się, że się pośmiałaś. :))) Dziękuję kochana za ciepłe słowa, ratują na całego.

      Tyle jest do zobaczenia, mnie się totalnie chce gdzieś jechać. hihi Oczywiście, że zajrzę na blogi i to zaraz. Także do zobaczyska w Twoich rejonach. :D

      Pozdrawiam serdecznie, w imieniu mej zwariowanej rodzinki również. :D

      Usuń
  71. Bardzo przyjemnie się czytało, super rodzinka i moje ulubione miejsce z dzieciństwa, też jeżdziłam tam z rodzicami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać. Dziękuję. :)))

      Super radosnego weekendu Ci życzę, pozdrawiam. <3 :)

      Usuń
  72. Preciosas fotos, hermosa familia. Te pareces mucho a tu madre.

    A mí también me gusta mucho el invierno y la nieve, pero por Madrid la vemos muy poco.

    Muy entrañable el relato de este día especial. Tienes sentido del humor y un buen ojo para hacer fotografías hermosas.

    Me ha encantado conocer tu blog.

    Un beso,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so very much for such beautiful words. :)Here on blog lots of friends tell I look like my dad but mostly I can hear I look like mom. :)
      I am happy to read that you like winter. I love snow and even can feel much energy during cold seasons. :)
      Once again thank you. Lots of love for you, hugs. :)))

      Usuń
  73. Świetne zdjęcia i wpis poprawiający humor! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę jeśli nieco radości wywołałam tym wpisem. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie. :*********

      Usuń
  74. Jesteś wspaniałą Córką - Twoi bliscy mają z Tobą wiele radości! Wszystko doceniasz, zachwycasz się, emanujesz piękną energią, masz w sobie humor, żart, ciepło, wszystko co wartościowe i najpiękniejsze w rodzinnym kręgu. Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za miłe słowa o naszych pieskach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca za tyle miłych słów. Hihihi Bardzo dużo ich i aż człowiek nie wie, co napisać. :D Ja zwyczajnie kocham swoją familę. Pozdrawiam serdecznie, wielu pięknych chwil z bliskimi życzę. :)))

      Usuń
  75. Wspaniała z Was familia:) PS. Fotografii nie komentuję, gdyż są jak zwykle przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha Dziękować w imieniu całej mej zacnej i zwariowanej familii. :D No wiesz, ja tam się cieszę, że mi piszesz o zdjęciach, bo twa opinia, to motywuje jak tajfun, by uciekać. hahaha Najserdeczniejsze pozdrowienia. :)

      Usuń
  76. Cudowna rodzinka, pięknie wyglądacie i bardzo radosne zdjęcia :)
    Cudownie, że możecie razem spędzać czas, zwiedzać i cieszyć się ze swojego towarzystwa.
    Wspaniałe zdjęcia, mają niesamowity klimat.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. :*

      Ja po prostu kocham swoją rodzinę i każda chwila z nimi jest bezcenna. Czasami słyszałam: Idziesz z mamą do kina?W takim wieku?

      A no idę, mama to mama.

      Pozdrawiam serdecznie, cudownych dni. :)))

      Usuń
  77. Rodzina jest najważniejsza i fajnie , że to doceniasz . Jesteście bardzo sympatyczną rodzinką. Wypad widać , że był udany . Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy wszyscy. hihi Pozdrawiamy i życzymy pięknego weekendu. :)))

      Usuń
  78. Widzę, że masz super rodzinę. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja rodzinka, mój skarb. :) Pozdrawiam, udanych dni życzę. <3

      Usuń
  79. Aga jesteś skóra zdjęta z taty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem...haha Tu ciągle to czytam, a tak na żywca, to słyszę, że do mamy bardzo podobna. Powiedzmy, że pół na pół. :D

      Usuń
  80. Wszystko już wszytko napisali.
    Ostatnio zapracowana jestem, no i wiele ważnych spraw na głowie, gonię czas...
    Agnieszko JESTEŚCIE CUDOWNI. Tak po prostu.
    Zdjęcia - piękne!!!
    Tysiąc buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty również jesteś CUDOWNA!!! Dziękuję, że znalazłaś dla mnie czas. Życzę, by był też czas na relaks, na wszystko, czego Ci potrzeba do większej radości. :)

      Tysiąc i jeszcze jeden gratis buziaków. hehe :D

      Usuń
  81. Beautiful!

    All photos look amazing.

    Have a wonderful day!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so very much. :)))
      Warm greetings, have a nice day. :)))

      Usuń
  82. Pogratuluj padre włosów, moje już się skłaniają w tą stronę i wszyscy się pytają czy to prawdziwa barwa. Odpowiadam, że od 7 lat absolutnie prawdziwa.
    Czasem dobrze przykucnąć, bo wówczas widzimy świat jakby ukryty a jakże niesamowicie prawdziwy.
    Ja byłam w środku lata, ale zimą bukszpany równie piękne pod śniegiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi i u mnie taka barwa włosów, to po tatusiu. haha :D Cudownie napisałaś, piękna z Ciebie duszyczka. :)))

      Usuń
  83. Bo któż zrozumie Cię i będzie kochał Cię tak bardzo i bezinteresownie jak Mama:)
    Fajne klimatyczne zdjęcia zamieściłaś:Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :**** Pozdrawiam i życzę wielu pięknych chwil z bliskimi. :)

      Usuń
  84. I love your photos! Whatca lovely post--a great adventure

    OdpowiedzUsuń
  85. Piękne zdjęcia. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że tak myślisz, dziękuję. :)))

      Usuń
  86. Agnieszko, kochana, przecież ty kochasz siwe :) Powinnam napisać SIWE :) poprzednio miałam na myśli kolor.
    Jesteście wspaniałą rodzinką. Moi też są przeze mnie baaaardzo kochani, ale niestety, ani nie chcą pozować do zdjęć, ani wyrazić zgody na wzmianki o nich. Dobrze, że nie maja namiętności do czytania mojego bloga, to i tak coś przemycę o nich, Do ostatniego bloga wkręcił się mój wnusio, wszedł mi w kadr ( dodałam to zdjęcie później po pierwszym udostępnieniu - może Agnieszko jeszcze go nie zauważyłaś w momencie czytania) O dziwo, umieściłam tę fotkę na wyraźne życzenie...córki , mamy Kuby.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja bardzo ich kocham, a mój brat to mój najlepszy przyjaciel. :) Widziałam wnuczka i zapomniałam o tym napisać. hehe Niech gości na blogu, miło będzie go poznać. Cieszę się, że masz tak kochaną rodzinę, to najważniejsze, to tak ogromny dar. Cieszę się, że obie GO posiadamy. Życzę Ci dużo dobra, Tobie i Twym bliskim. :******

      Usuń
  87. Super rodzinka widać miłość poczucie humoru i wsparcie twoch bliskich w tym co robisz 😊.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :* Mam wielkie wsparcie, kocham swoją familę. Życzę dużo miłości, pozdrawiam serdecznie. :)))

      Usuń