niedziela, 31 marca 2019

Makramowe szaleństwo.





Witam moi drodzy po nieco dłuższej przerwie. Bardzo się już za Wami stęskniłam. Zapalenie zatok się do mnie dobrało tak bezczelnie. Jeszcze mnie trzyma, ale jest dużo lepiej. Chcę z całego serca podziękować za tak dobre przyjęcie poprzedniego posta.
Jestem niesamowicie szczęśliwa, że niektórym z Was mogłam w choćby minimalny sposób pomóc. Wasze słowa są cenniejsze niż złoto. Dziękuję również za cierpliwość. 😘


🙞❂🙜

Dziś przychodzę do Was z kolejną dawką makram. Co jak co, ale makramy robię, choćbym czuła się jak na wymarciu (dzięki Bogu już tak się nie czuję). :D Tworzenie ich mnie uspokaja, a może nawet leczy.
Aktualnie pracuję nad makramą, która miała być cała biała, a stała się biało niebieska. U mnie tak jest, rysuję wzór, zaczynam wiązać sznurki na patyk i jakoś tak zamiast projektu tworzę coś zupełnie innego. ha ha
Na grecką makramę trzeba jeszcze poczekać. No, a jakim cudem kawałek Grecji mi powstaje, to ja już sama nie wiem. 😅

🙞❂🙜

Moi drodzy, moi mili przedstawiam 'A little garden', makramę nieco bardziej skomplikowaną, moją wielką radość.



Teraz czas na fioletową: 'Sekretny klucz'.
Tę zrobiłam bardzo szybko, bez wzoru, taka spontaniczna.




Kolejna jeszcze nienazwana (propozycje mile widziane) jest prosta do wykonania. Prosta, a siedziałam nad nią strasznie długo, może jednak nie taka prosta.


Ostatnia, jaką chcę dziś Wam zaprezentować, jest w momencie pisania tego tekstu niedokończona. Przycinam ją chyba już miesiąc albo i dłużej. hihi
Żeby się zmobilizować, postanowiłam o niej napisać. Teraz to już nie ma mowy, bym jej nie pokazała. Także jak ją widzicie, to ufff udało się wreszcie. 
Pierwszy taki projekt, świetna zabawa, za dużo pociętych sznurków, ale u mnie to norma.
Jak nic wpasowana w wiosnę.




Pewnie dla panów to nieco nudnawy post, wybaczta. ;D
Dziś krótko, zaraz zajrzę do Was z wielką radochą.
Chcę z góry uprzedzić, że kolejny post będzie mało wiosenny, może trochę Was postraszę, no zobaczymy. hihi hoho


Bardzo serdeczne uściski Wam posyłam, do następnego. 😘

251 komentarzy:

  1. Wspaniale opanowałaś tą sztukę wiązania sznurków. Piękne rzeczy robisz. Żółte słoneczko już mnie zachwyciło a piszesz że ta praca nie jest skończona. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Alicjo, słowa od tak zdolnej kobiety cieszą na maksa. :))) Makrama jest skończona, no prawie, ciut ino muszę jeszcze podciąć. Moje nożyczki nie dały rady, a obcinałam trzema... :D

      Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam, miłego dnia. :*****

      Usuń
  2. Usta z podziwu mialam caly czas otwarte czytając post:) Takie cuda mozna zrobic wlasnymi rekami, wlasnego pomyslu??? Cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serca dziękuję, ale mi miło. :)))) Tak, tworze swoje prace, co mi tam się wymarzy. hehe Teraz tworzę Grecką i bawię się przy niej jak małe dziecko. hihi

      Pozdrawiam cieplutko. :))))

      Usuń
  3. Tę nie nazwaną proponuję nazwać "Uśmiech Odnowionej".
    Rany, jakie Ty piękne rzeczy tworzysz. I to tak lekko piszesz... sama z siebie powstała... no:)Taka spontaniczna:):):): Przepiękne:)Ta słoneczna to chyba najtrudniejsza? Chociaż dl;a mnie wszystkie to szczyt trudności i szczyt artyzmu.
    Zdrowiej spokojnie, bez napinki, bo ważne, byś do końca się wyleczyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj hahahaha Nazwa wywołała mój wielgaśny uśmiech, podoba mi się. :))))) Jestem przeszczęśliwa, że Ci się podobają, przeczytać takie słowa od artystki to wielka radość. Dziękuję. :*

      Akurat ta żółta mandala była dla mnie łatwa i bardzo przyjemnie mi się ją robiło. U mnie tak jest, trudne wzory są dla mnie łatwe a łatwe trudne. haha Miałam ostre zapalenie zatok i czułam się ok, tera mam już lekkie i wszystko mi nawala. ahahaha Choć czuję już dużo więcej energii. U mnie to też potęguje alergia. Powoli i do przodu. :)

      Posyłam Ci dużooooooo miłości. :))) <3

      Usuń
  4. Prze-przepiękne! Takie bez wzorku, z głowy (dla mnie z serca) są najlepsze :) ;) I też tak mam, ale z robótkami swetrów i innych swetworów - zaczynam niby z planem, rozrysowanym wcześniej, a potem robótkę nieeeesie gdzie chce ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję piękna kobieto. :) Wkładam w makramy całe serducho, bardzo się cieszę, że to widać. :))) Masz racje, że takie prace z serca są najlepsze. Życzę nam cudownych chwil podczas tworzenia, uściski serdeczne posyłam. :)

      Usuń
  5. Boże jakie to wszystko jest piękne!!! Muszę spróbować makramy, bardzo mnie zachęciłaś.
    Skąd się uczyłaś? Ja myślałam o pójściu na warsztaty. Bo w sumie trochę mi brakuje kontaktu z ludźmi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrzta, odpisałam i sama skasowałam, co napisałam. To pisze raz jeszcze. hehe

      Dziękuję i raz jeszcze dziękuję. :* Cieszę się, że zachęciłam do spróbowania. To wciągające zajęcie, łatwo się w nim zakochać. Ja tylko wstaję i już myślę, jak to dalej wzór poprowadzić, a teraz z ta grecką to dopiero. :)

      Zaczynałam naukę z YouTube, głównie z Macrame School. Bardzo ładnie tam kobitka pokazuje co robić. No, a jakbyś mieszkała blisko, to uczyłabyś się ze mną, byłoby fajowo. hihi Tulę mocno. :)))

      Usuń
  6. Piękne rzeczy robisz:)))Pozdrawiam serdecznie i szybkiego wyzdrowienia życzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Reniu, jesteś fantastyczna. Zdrówka i dużo radości dla Ciebie. :*****

      Usuń
  7. Witam.
    Fajne te makramy.
    Kiedyś, gdy pracowałem na odwyku, to robiono makramy, ale ze sznurka.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witanko Michale, bardzo dziękuję. :) Moje też ze sznurków wszelakich. Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  8. Imponujące dzieła. Padziwiam tym bardziej, że mnie się jakoś nie udaja ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super radośnie dziękuję. :*** Co jak co, ale Tobie się udaje wiele innych rzeczy. :) Cieplutko pozdrawiam, udanego dnia. :)))

      Usuń
  9. Podziwiam Twoje dzieła są piękne. Choć kosztowały dużo pracy zapewne przyniosły wiele radości bo radością jest kiedy nasze prace są doceniane i podziwiane:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję droga Lucyno. :) Prawdą jest, co piszesz. Ja bardzo dużo radości czerpię z tworzenia makram, moja rodzinka też wspiera. Czasami się dziwi, bo bywa, że moja makrama wygląda normalnie i potem zmienia się w coś dziwnego. Jeszcze nie pokazałam moich dziwolągów. hihi Pozdrawiam cieplutko. :)))))

      Usuń
  10. Cudne są te Twoje makramy! Podziwiam!!
    Pozdrawiam i buziaki przesyłam :* ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko, bardzo mi miło, no cieszę się, że Ci się podobają. :) Pozdrawiam, buziaki posyłam i dużo dobra. :) <3

      Usuń
  11. Ale cuda. Nie mogę się napatrzeć. Jaka Ty zdolna jesteś. Zdrowiej, by tworzyć, ale pamiętaj odpoczynek w chorobie, to podstawa, by pokonać choróbsko. Ściskam mocno:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. :*** Masz rację, odpoczywać też muszę, staram się tak w równowadze żyć. hehe No a teraz jeszcze alergia...

      No choć mnie od rana kręci, by coś zapleść i pewnie coś tam zrobię. hehe

      Uściski wielkie, cudnego dnia. :*******

      Usuń
  12. No kochana, niesamowity progres. Też chciałabym zająć sznurkiem ale tyle mam w głowie, że nie wiem co najpierw.
    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam cudną kobietę. :))) Dziękuję, staram się uczyć pilnie. :) Mnie się wydaje, że czas leci jak oszalały, a przecież tak nie jest, przecież jest taki sam. Mnie się jednak wydaje, że jeszcze tak szybko czas nie pędził, mimo że ja nie ganiam. :D Pozdrawiam, miłego tygodnia, dużo fajnych chwil. :***

      Usuń
    2. Zabrałam się za bardziej rozbudowane makramy. Możesz mi napisać w wiadomości prywatnej, gdzie kupujesz sznurki. Będę wdzięczna.
      Pozdrawiam cieplutko 😘

      Usuń
    3. Już mnie ciekawią Twoje makramy. :) Pozdrawiam cieplutko, napiszę na insta. :)

      Usuń
  13. Piękne są Twoje makramy Agnieszko! Najbardziej podoba mi się pierwsza- kremowa i ostatnia - żółta.
    Pozdrawiam cieplutko. Już nie choruj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuję mocno. :))) Serducho się raduje na całego. Bardzo mi miło, że napisałaś, które podobają Ci się najbardziej. :) Nie chcę już chorować, zatoki nie odpuszczają, ale jest dużo lepiej, więc się cieszę. :)

      Posyłam ekspresem ciepłe pozdrowienia, duży uścisk i dokładam czterolistną koniczynkę. :)))

      Usuń
  14. Ale wspaniale się rozkręciłaś, Agnieszko! Makramy są naprawdę śliczne :-)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję droga Iwono. <3 Motywacja rośnie i radość również. :) Makramy stały się moją ostoją. hehe

      Pozdrawiam serdecznie, niech ten tydzień będzie pełen miłych chwil. :***

      Usuń
  15. Kochana masz niezwykły talent. Jestem pełna podziwu dla Twoich umiejętności. 😊 ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Agnieszko, jestem bardzo szczęśliwa, że Ci się podobają. Jesteś kochana i bardzo motywujesz. Najserdeczniejsze uściski dla Ciebie. :))) <3

      Usuń
  16. A widzisz, ostatnia mi się najbardziej podoba, jet w niej życie :-) Nazwałabym ją: Upalny dzień na polu żyta :-) Aż się czuje w niej lipcowe słońce i zapach zboża :-) Zdrowiej, pisz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielki komplement, cudowne słowa, świetna nazwa, na którą za nic bym nie wpadła. :D Jestem bardzo szczęśliwa, bo zobaczyłaś duszę w mojej pracy. Z całego serca dziękuję, jak ja szeroko się do Ciebie uśmiecham. <3 Pozdrawiam. :******

      Usuń
  17. No, muszę przyznać, że robią na mnie wrażenie te Twoje sznurki. chociaż nie wiec do czego to służy, cy tylko do ozdoby czy mają jakieś symboliczne zastosowanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, bardzo się cieszę. :**** Te są do ozdoby, ładnie wyglądają na ścianach, choć te mandale, jak żółta to i w oknach ludzie wieszają, różnie. Chcę też kiedyś stworzyć poszewki na poduszki i makramową półkę do pokoju. :)

      Pozdrawiam ciepło. :) <3

      Usuń
  18. Niewiarygodnie piękne. Łaał!!! One są śliczne :D Kochana! Ty i one jesteście dla siebie stworzone :) To nie jest wcale łatwe, czy z głowy czy z jakiegoś wzoru, masz kochana dryga do tego. Fantastycznie!!!
    Normanie łaaał!!
    Buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jak tu się nie uśmiechać czytając takie słowa. :D Dziękuję kochana, cudna kobieto, jesteś super kochana. :**********

      Czuję silną więź z makramami, taka niespodziewana miłość. haha

      Ślę buziaki, bardzo się cieszę, że już jestem na blogu i mogę do Ciebie pisać. Powoli będę nadrabiać zaległości. :) Agnieszka tuli Cię mocno. :)

      Usuń
    2. I bardzo dobrze :)
      Na targu, na stoisku z różnościami znalazłam makramę, nie taką piękną jak twoje ale makramę. Skojarzyła mi się z Tobą :) Jak by z tego pudełka bo tylko kawałek jej widziałam wołała do mnie - hej, spójrz na mnie, Ty wiesz czym jestem i ile czasu kosztowało aby mnie zrobić a teraz leżę tutaj nie doceniona przez nikogo!. W ciemno poprosiłam o nią. W którymś poście wstawię jej zdjęcie. Odkąd robisz makramy to co spojrzę na tę moją to myślę o Tobie. Więc wydaje mi się, że nawiązałaś więź ze wszystkimi makramami na całym świecie :D

      Usuń
    3. O kurcze haha. :D Powiem Ci, że jak pierwszy raz przeczytałam Twoją wiadomość, to serce mi z radości urosło, czytam znów i nadal czuję total radość. Takich słów to się za nić nie spodziewałam. Jest mi total miło. Patrząc na swoją makramę wiedz, że jest Aga, która Cię szczerze lubi, ceni i życzy jak najlepiej. Cieszę się, że jesteś to nawet za mało powiedziane. :)))))))))))))))

      Usuń
  19. Widzę ,że odkryłaś w sobie radosną twórczość :)) Prześliczne makramy , a ta żółta mi wpadła w oko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Beato. :) Bardzo radosna twórczość. Cieszę się, że żółta wpadła Ci w oko, może i ja powinnam zrobić kiedyś jakie Candy. :)

      Serdecznie pozdrawiam, przytulam. <3

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana i pozdrawiam cieplutko. :*******

      Usuń
  21. Kochana
    Masz swoją pasję, znalazłaś idealne zajęcie na wypełnienie czasu, jesteś zadowolona:)
    Tak trzymaj!
    Nieustannie zdrówka życzę i uśmiechu:)
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo mocno. :**** Makramy, jak i fotografia same mnie znalazły, miłość była pisana. :D Dziękuję za życzenia, zatoki dają w kość, ale ważne, że jest lepiej. Zresztą u mnie to potęguje alergia. Won zarazki.

      Pozdrawiam cieplutko, dużo uśmiechu, ja się do Ciebie uśmiecham. :))) <3

      Usuń
  22. Coś wspaniałego stworzyłaś!!! Cudne makramy!! Oczu nie można oderwać. Ta ostatnia żółta jest mega!!! Nie choruj już i twórz więcej :)) Buziaki i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, to wiele znaczy. No miło mi na całego. :))) Powiem Ci, że ta żółta to mi się z Tobą kojarzy, bo taka radosna, bajkowa. <3

      Staram się wytępić chorobę, ale się trzyma, choć już mniej i dobrze, niech znika.

      Buziaki, miłego dnia, radosnych chwil. :******

      Usuń
  23. Na pewno to relaksująca robota. Ten z kluczykiem mi się podoba.
    To kiedy zakładasz sklep? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, relaksująca to robota, choć też ciężka. Przy tej greckiej, co teraz robię, to siedzę już drugi tydzień i czasami opadam na ziemię. haha No ale radość jest wielka.

      Cieszy mnie, że fioletowa Ci się podoba. No a sklep, pewnie warto to zrobić. Ja to umiem robić, ale nie umiem sprzedawać, promować, słaba ze mnie biznesmenka. haha

      Aga superastycznie pozdrawia Anię. :)))))))))

      Usuń
    2. Ja też nie umiem promować. Liczę, że książka wypromuje się sama.

      Pozdrawiam prześlicznie. :)

      Usuń
    3. Miałam pytać o książkę. :) Niech wypromuje się jak najlepiej, ty już zrobiłaś swoje. :)

      Usuń
  24. Zbyt wiele ludzi umiera z obojętnym sercem
    i to okropny sposób na odejście z tego świata.
    Życie ofiarowuje nam zdumiewające możliwości,
    ale musimy mieć oczy szeroko otwarte, by je dostrzec !

    JESTEM OCZAROWANA !

    Ty wiesz , że ja nie wiem co napisać więcej !?
    Napiszę jedno słowo , a w tym słowie będzie zawarte wszystko co chcę przekazać

    KOCHAM ♥



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, że Ty nie wiedziałaś co napisać to szok. :D Napisałaś wystarczająco. Bardzo Cię kocham i zawsze o Tobie myślę, tworząc makramy. :*************

      Usuń
  25. ..cudeńka, po prostu fantastyczne! każda jest prześliczna i zachwyca ;)
    ..mnie urzekła, jest zjawiskowa 'A little garden', to cudowne arcydzieło!
    ..również 'Sekretny klucz' jest zachwycająca i oryginalna ;)
    ..'nieznazwana' jest naprawdę piękna, troszkę skojarzyła mi sie z 'Łapaczem Snów'
    a żółta z motylkiem, jest jak słoneczko, taka radosna i urocza..

    ..jesteś niesamowita i szalenie zdolna Agnieszko!.. podziwiam Twoje dzieła, są naprawdę przepiękne!

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, zawsze dodasz mi motywacji i dużo radości. Normalnie z takimi osobami to chce się przebywać. Posyłam najserdeczniejsze pozdrowienia, duży wór radości. :))))))))))

      Usuń
  26. Agusiu, jakie piękne te makramy, prawdziwy artyzm z nich przebija. Pierwsza jest moją faworytką, zachwycający efekt, no i jest w niej coś tajemniczego. A słoneczna wywołała u mnie szeroki uśmiech - toż to wiosna i jej radość w czystej postaci.
    Uściski serdeczne posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Małgosiu. :*** Miło mi wiedzieć, które Ci się najbardziej spodobały, ja również widzę coś tajemniczego w pierwszej. :)

      Uściski serdeczne, bardzo Ci dziękuję, że jesteś. :***

      Usuń
  27. Podziwiam Twoje makramy, są śliczne!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję i raz jeszcze DZIĘKUJĘ. :))) Pozdrawiam super serdecznie. :)))

      Usuń
  28. Nawet nie wiedziałam że to się makram nazywa, cóż uczymy się całe życie! Wg mnie stworzyłaś wspaniałe dzieła sztuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, uczymy się całe życie. :) Dziękuję za tak piękne i bardzo motywujące słowa. :))) Pozdrawiam cieplutko. <3

      Usuń
  29. Fiu fiu, piękne prace ! :D Żółta ujęła mnie najbardziej, chyba za kolor ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. <3 Ta żółta, to taka radosna. Dużo radości dla Ciebie i bliskich. :***
      Miau :D

      Usuń
  30. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję. :) Pozdrawiam serdecznie. :*

      Usuń
  31. Te makramy są przecudne. Podziwiam Twój talent do tego typu robótek ręcznych. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolino, jak mi jest miło na serduchu. W ogóle to miło mi znów do Ciebie napisać. :) Pozdrawiam najserdeczniej jak można. hehe :)))

      Usuń
  32. Przepiękne są! Szybko złapałaś bakcyla i opanowałaś technikę, szacun!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. :*** Uczę się dzielnie, choć czasami jest ciężko, to się nie poddaję. :) Uściski serdeczne dla Ciebie. <3

      Usuń
  33. Przepiękna makramowa,jestem pod wrażeniem,nigdy takiej formy nie widziałam,ja kiedyś próbowałam coś tam zaplatać,ale to nie moja bajka -:)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, no z całego serca. :))) Ja kiedyś próbowałam szydełkowania, ale ni w ząb mi to nie idzie. hehe

      Ja również posyłam serdeczności cudowna kobieto. :*******

      Usuń
  34. Bardzo ładne :) Masz talent :)

    Pozdrawiam,
    Łukasz

    ---
    www.lukaszknopfoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Łukaszu, bardzo mi miło. :)

      Najserdeczniejsze pozdrowienia. :)

      Usuń
  35. Ago Agnieszko :) bardzo podoba mi się sposób, w jaki pleciesz makramy. Trochę kojarzą mi się z indiańskimi tunikami przez frędzle na dole. :) Serdecznie Cię pozdrawiam w słoneczne popołudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję droga Kasiu. :*** Może stworzę coś indiańskiego, zainspirowałaś. :) Miło Cię widzieć, bardzo serdecznie pozdrawiam zza swego komputera, z 'babką' na głowie. ;D Uściski wielkie. :)))

      Usuń
    2. Suuuper :) Bardzo się cieszę. Uściski ciepłe Agnieszko Miła :)

      Usuń
  36. Ależ Ty cudeńka tworzysz- prawdziwe dzieła. Mały ogród powala, choć pozostałe też piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu. <3 Serce raduje się na całego, czytając Twoje słowa. Cieszę się, że ta makrama spodobała Ci się najbardziej. :)

      Pozdrawiam serdecznie, przytulam mocno. :)))

      Usuń
  37. To jest przecudowne! Masz ogormny talent i wyczucie formy. Rewelacja!!! Pozdrawiam An

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :* Mam najlepsza blogową rodzinę. :) Nawet nie wiesz, ile motywacji i to nie tylko do tworzenia makram mi podarowałaś. Posyłam całą skrzynię dobra dla Ciebie i Twoich bliskich. <3

      Usuń
  38. fajnie, że choróbsko odpuściło:) Mam podobnie z pisaniem Zaczynam i wychodzi ... zupełnie coś innego:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odpuściło zasraństwo, ale jest lepiej. Trza jeszcze z tym powalczyć, zresztą teraz ciężko, bo i alergia. No jak staruszka normalnie. haha ;D

      My to widocznie z serca wszystko tworzymy, no i wychodzi. No, a Twoje posty to są unikalne, a ja kocham unikalność. :) Pozdrawiam. :)

      Usuń
  39. Ależ piękne są te arcydzieła:) Ciężko powiedzieć, która makrama jest ładniejsza. Gratuluję takich zdolności :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, serducho się raduje. <3 Następnym razem pokażę moje nieco dziwniejsze makramy. :D

      Pozdrawiam serdecznie. :***

      Usuń
  40. Ale śliczne makramy, masz wielki talent!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za motywacje, za radość. :**** Przytulam serdecznie. :) <3

      Usuń
  41. Widziałam tą pierwszą makramę na insta- piękna. A ta bez nazwy skojarzyła mi się z sową albo z tym psem z filmu never ending story ;)))
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko. :***

      Z tym psem mnie rozwaliłaś. hahahaha Cudowna wyobraźnia. Pozdrawiam cieplutko. :****

      Usuń
  42. Jestem pod wielkim wrażeniem Twoich prac. Masz Moja Droga talent. Każda praca wyjątkowa.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo to dużo dla mnie znaczy. Jestem mega szczęśliwa, że Ci się podobają. Pozdrawiam kochana Aniu. :))))))

      Usuń
  43. W końcu ... Cieszę się Aguś, że w końcu napisałaś ten post i mogę zobaczyć Twoje prace, bo mmsa, to ciężko wysłać hihi :).

    Wszystkie są piękne i mają swój niepowtarzalny styl :).
    Nie byłabym sobą gdybym nie zauważyła piórek przy fioletowej makramie hihi :).

    Aguś ta z motylkiem wyszła super i tak, tak z miesiąc czasu ją podcinałaś :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpadłam na całego, no na całego. No ale Agnieszka na pewno wybaczy. hehe Choć teraz boję się napisać. hahahahaha ;D

      Piórka są, unikat zauważy takie szczegóły. Dziękuuuję. :****

      Ty wiesz, że ja i tak muszę ją jeszcze ciut przyciąć, trza mi super nożyczek. :D

      Usuń
  44. Dzieła sztuki tu widzę, Agnieszko! Naprawdę piękne te Twoje makramy. Wszystkie mi się podobają, choć najbardziej zachwyciła mnie ta pierwsza 'A little garden', ale i na tę ostatnią napatrzyć się nie mogę. Wielka rozmaitość, wielkie możliwości. Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca, motywacji ogrom. :**** Takie słowa mnie umacniają na całego, jesteś kochana. Pozdrawiam wiosennie, niech przytrafi Ci się coś bardzo pięknego. :****

      Usuń
  45. Wow!! These are all works of art!! You did such an incredible job on each one!! I love, love them!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear Lisa, it means a lot to me. :* I am so so happy reading your words. Big hugs for you. :))))))

      Usuń
  46. Agnieszko, powaliłaś na kolana. Jedno wielkie WOW, Jesteś niesamowita. Wszystkie makramy piękne, ale pierwsza i ostatnia, naj,naj.......Naprawdę jestem pełna podziwu. Ja na razie odpuściłam, nie mam już gdzie tego wieszać.....ale, że to uspokaja, to prawda. Tak samo mnie uspokaja malowanie, ale też ostatnio jakoś mnie nie "bierze", hehe. Zdrowia życzę, nie daj się pyłkom, i innym alergenom....Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :**** Bardzo mi miło. Ja już wieszam jedną na drugiej na zasłonach. haha Postaram się nie dać pyłkom itp. Choć mnie co chwile cos chwyta, a tak o siebie dbam... no, chyba że to już alergia mnie męczy... Obaczymy. Pozdrawiam serdecznie, obu nam życzę zdrowia i cudownych chwil. Uściski wielkie. :)))))))))

      Usuń
  47. O raaaany.... Agusia, ależ one są cudne, to po prostu makramowe dzieła sztuki :)) Opanowałaś tę technikę błyskawicznie, jestem pod ogromnym wrażeniem. Nie mogę się napatrzeć.
    Ściskam Cię serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Agness. :))) Uczę się wytrwale i z wielką radochą. No, jak nie wychodzi, to siedzę, aż nie wyjdzie. hehe Posyłam cieplutkie pozdrowienia. :****

      Usuń
  48. Wow! Nawet nie wiedziałam, że takie piękne cuda da się zrobić! Jestem nimi oczarowana *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, dziękuję. :***
      Życzę cudownego dnia i również takiego weekendu. :)

      Usuń
  49. Wiem, że powtórzę po innych, ale to jest rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję droga Bożenko, bardzo dziękuję. <3 Uściski serdeczne. :)))

      Usuń
  50. Unos trabajos muy buenos y bellos aunque el que mas espectacular puede ser el ultimo.
    Me alegra que te recuperases de tus dolencias.

    Saludos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear Tomas. :) I really want to be fully healthy... very very soon. hehe
      Warm greetings. :)))

      Usuń
  51. All the works are wonderful, I was delighted.
    Warm hugs
    Maria
    Divagar Sobre Tudo um Pouco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you lovely Maria. :***
      Warm hugs, have a nice day. :))))

      Usuń
  52. Twoje makramy super się prezentują :D Pogratulować talentu :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mocno dziękuję. :))) Pozdrawiam, życzę wielu radosnych chwil. :)))

      Usuń
  53. Widzę wciągnęłaś się na dobre :D i świetnie, bo wychodzą Ci naprawdę przecudowne :* oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. :*** Wciągające zajęcie, bardzo wciągające. hehe Miłego dzionka. <3

      Usuń
  54. Agnieszko lubię Twoje powroty,bo są bardzo dynamiczne :)
    Makramowe szaleństwo jest cudne,ale oczy zaświeciły mi się do żółtego słoneczka,który ma w sobie spokój,mimo żywego koloru,jest obłędne.
    Dobrze że dajesz się ponieść w tworzeniu,to bardzo uspakaja,oczywiście do czasu,gdy się sznureczki nie poplączą.
    Czekam na kolejne przepiękne projekty,buziaki zostawiam:*
    A i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję droga Małgosiu. :*** Totalnie daje się ponieść tworzeniu, dlatego czasami powstają dziwolągi, które pokarzę innym razem. hehe Sznurki jak się plączą, to jeszcze nie jest tak źle, gorzej, kiedy wzór mi nie wychodzi. hehe Wtedy zaczyna się szał i siedzę, aż dziadostwa nie zrobię. hahaha Aj Ci artyści. ;D

      Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam. O zdrówko jeszcze muszę powalczyć, ale się nie dam chorobie. Życzę nam zdrowia i dużo radości. Uściski wielkie. :))))

      Usuń
  55. Piękne te Twoje arcydzieła Zdolniacho Ty!
    Ta nienazwana makrama kojarzy mi się albo ze skrzydłami anioła albo z indianami ( nie pytaj czemu, bo sama nie wiem :) ).
    A ta żółta to słońce jak się patrzy!
    Uściski i niech Ci te zatoki odpuszczą żebyś mogła cieszyć się wiosną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. :*** Nie zapytam dlaczego, bo mnie się podoba, że widzisz takie coś w tej makramie. :)

      Zatoki skubane trzymają i zaś do lekarzy trza iść, ale się tego dziadostwa pozbędę. :) Pozdrawiam kochana, zdrówka i super przygód życzę, no, chyba że wolisz total relaks. hehe :)))

      Usuń
  56. Wspaniałe są te Twoje makramy, jesteś bardzo zdolna.
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję droga Nino. :****** Ja również pozdrawiam wiosennie, życzę miłego weekendu. <3

      Usuń
  57. Me ha encantado tu pagina.
    Te dejo la mia por si deseas visitarla o criticarla.
    Besos gracias.

    POEMIAS.
    http://anna-historias.blogspot.com/2019/03/tu-palabra.html?m=1.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  58. Agnieszko, fantastyczne, niesamowite,piękne 😊 prawdziwa artystyczna dusza. Zolta za to naj..ten kolor i wzór genialne😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak mnie Twoje słowa uszczęśliwiają. :**** Niech Ci życie dużo dobra przynosi. Serdeczne uściski posyłam. :))))

      Usuń
  59. Agnieszko, wybacz że dawno nas tu nie było. Powoli nadrabiamy zaległości.
    Przecudne prace wykonujesz z tej makramy. Jestem pod wielkim wrażeniem i z niecierpliwością czekam na kolejne. :)
    Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, bo i ja staram się powoli nadrobić zaległości. :))) Bardzo się ciesze, że Ci się podobają. Samego dobra życzę i tak serdecznie pozdrawiam, jak tylko można. :***

      Usuń
  60. Pięknie tworzysz :) widać, że masz w tym przyjemność. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. :*** Bardzo się cieszę. Sznurki uzależniają. ;D Miłego dzionka dla Ciebie. <3

      Usuń
  61. Its so beautiful, i am sure it need lots of skill . I love the yellow one.
    My New Post | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you sooo much. :**** It makes me happy. Sending you lots of love. <3

      Usuń
  62. Naprawdę masz talent ,coś pięknego, zwłaszcza ta ostatnia mi się podoba☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca. Takie słowa bardzo motywują i dodają radości. Posyłam wielki uścisk, cudownych chwil życzę. :)))

      Usuń
  63. Pamiętam jak zaczynałaś..a teraz MISTRZ!!!cudne makramy:)))))jestem absolutnie zachwycona:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och... No uszczęśliwiłaś mnie na całego, dziękuję. Ja Cię tu normalnie przytulam do serca. Posyłam dużo miłości. <3 :)))

      Usuń
  64. Niesamowicie wyglądają jak dla mnie! Cudne prace. Fajnie, że znalazłaś dla siebie taką odskocznię. Dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca i za życzenia i za słowa tak uszczęśliwiające. Życzę Ci co najlepsze, przytulam. :)))

      Usuń
  65. to dzieła sztuki, miłe dla oka. gratuluje i podziwiam. dobrej nocki :) asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu, jestem tak wdzięczna. Cudownych chwil Ci życzę. :*****

      Usuń
  66. Não acho que seja chato para os homens. Gosto do que vejo. Muita sensibilidade nesses trabalhos.
    Bonitas as imagens que os demonstram.
    Ainda assim, ficarei a aguardar.
    As melhoras.
    Beijo

    😉
    Olhar D'Ouro - bLoG
    Olhar D'Ouro - fAcEbOOk
    Olhar D'Ouro – yOutUbE * Visitem & subcrevam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe You are so so nice, thank you for being such a friendly person. Your words motivate me so much.
      I am smiling to you. :))))))
      Warm greetings. :)

      Usuń
  67. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo mocno. :*** Pozdrawiam serdecznie, dużo radości serca życzę. :*****

      Usuń
  68. Super rzeczy wydziergałaś. Widać, że naprawdę masz talent. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, bardzo mi miło. :) Pozdrawiam, radosnego dnia. :)

      Usuń
  69. Agnieś !!! Cudne te Twoje makramy !!! Ja ostatnio , czyli w lutym zrobiłam jedynie makramowy zwis na kwiaty, ale ten powrót do makramy sprawił mi wielką radość. Ta Twoja makatka na pierwszym zdjęciu - jest niesamowicie piękna !!! Podejrzewam, że masz już zamówienia. Buziaki posyłam i ściskam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana z całego serca mego. :****** Zamówień ni ma, bo ja to nie umiem się promować. Ino familia zamawia. :D Cieszę się, że tak podoba Ci się ta makrama, to moja wielka radość. :) Makramowy zwis na kwiaty to coś, co też chciałabym kiedyś zrobić. Pozdrawiam serdecznie, dziękuję za bycie tak wspaniałym człowiekiem, uściski. :))) <3

      Usuń
  70. Piękne jest to co tworzysz, masz duży talent, podziwiam takie zdolne osoby :) Życzę kolejnch pięknych projektów i dziękuję za odwiedziny u mnie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i jeszcze raz dziękuję. :*** Bardzo mi miło, że do mnie zajrzałaś i napisałaś. Pozdrawiam serdecznie, tulę mocno. :)))

      Usuń
  71. Poznałam kiedyś kilka makramowych splotów i sama technika nie wydaje się zbyt trudna. Tu chodzi jednak o coś zupełnie innego :) Makramy w takim wydaniu są jak obrazy a tu już potrzeba o wiele więcej. Twoje makramy Agniesiu opowiadają, budzą emocje i przywołują skojarzenia. Chce się na nie patrzeć i zastanawiać się nad ciekawą formą, chciałoby się ich dotknąć :))) Widać, że ta pasja siedzi w Twoim serduchu i nie jest to zwykłe supłanie ale prawdziwa sztuka. Naj,naj, naj jest dziś dla mnie pierwsza - po prostu przepiękna. Ostatnia przypomina mi słoneczną mandalę.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poruszyłaś mnie słowami jak nikt inny, to najpiękniejsze słowa, jakie mogłam przeczytać. Jestem wdzięczna całym sercem, tego wyrazić słowami nie potrafię. Dodałaś mi ogromnej ilości wiary. Dostać tak piękną opinię od tak utalentowanej kobiety... no dziękuję i jeszcze raz dziękuję. Tulę Cię mocno, uśmiecham się szeroko i nawet nie wiesz, ile dobra wysyłam w Twoją stronę, bo takie osoby jak ty to skarb. <3

      Pozdrawiam cieplutko, tulę. :))) <3

      Usuń
    2. Z radością zabieram to wysłane dobro, przyda się na gorsze czasy :))) Uwierz Agnieszko w siebie bo masz dar i pięknie potrafisz z niego korzystać. Ludzie o podobnej wrażliwości na pewno to dostrzegają. Buziaczki!

      Usuń
    3. Jesteś kochana. Nad wiarą w siebie pracuję wytrwale, jeszcze trochę muszę nad tym popracować. hehe Bardzo się cieszę, że jesteś.
      Buziaki. :)))

      Usuń
  72. Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. :* Miłego dzionka. <3

      Usuń
    2. Ja tam tęsknie za deszczem, wiem żem dziwna. haha No, ale słonko też może być. haha Dziękuję. :)))))

      Usuń
  73. Przepiękne te makramy:-) A to żółte słoneczko to prawdziwe cudeńko.
    Pozdrawiam i TWÓRZ dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. :))) Cieszę się, że znalazłaś czas dla mnie i że Ci się podoba. :) Pozdrawiam cieplutko, posyłam serdeczny uścisk. <3

      Usuń
  74. Fantastyczne makramowe prace! Pierwszą jestem zachwycona!!! Świetnie Ci wychodzi plecenie sznurków, więc działaj dalej. Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło Alino. :***

      Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia. :)

      Usuń
  75. Agnieszko, Twoje makramy oglądałam wielokrotnie. To prawdzie arcydzieła.
    Jestem pod wrażeniem Twoich prac.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję droga Łucjo. :))) Miło się czyta takie słowa. Dużo radości posyłam w Twoja stronę, serdecznie pozdrawiam. :)))

      Usuń
  76. To jest po prostu przepiękne :) taka koronkowa robota zawsze mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. :)) Pozdrawiam cieplutko. :)

      Usuń
  77. Piękne prace! jestem pod wrażeniem i nie dziwię się, że cię wciągnęło to zaplatanie, bo efekty są rewelacyjne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję droga Alino, bardzo mnie ucieszyłaś. :) Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci cudownych dni. :*****

      Usuń
  78. Jaki piękny blog :):):), taki pełen natury i delikatności. Twoje prace są bardzo piękne . Podziwiam ludzi, mających tyle cierpliwości to tej precyzyjnej roboty. ten widok to radość dla oka oglądającego, a dla twórcy radość i dla serca :). Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci z całego serca. <3 Miło mi, że zostałaś i bardzo miło mi będzie lepiej się poznawać. :) Pozdrawiam bardzo serdecznie. :)))

      Usuń
  79. Makramy są urocze...Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. :))) Pozdrawiam, udanych dni życzę. <3

      Usuń
  80. Ale fajnie, że wróciłaś! :) Chciałabym umieć tą technikę, pięknie wiążesz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. :*** Życzę Ci cudownych, bardzo rodzinnym dni. :)))

      Usuń
  81. Dear Aga, I'm glad you are in blogs and show us your blessed creation.
    You are very talented, I liked very much your Secret key.
    Happy Palm Sunday!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear Nadezda, I am so so happy you liked that macrame. :)
      Wishing you really amazing and full of love days. :****
      Happy Easter. <3

      Usuń
  82. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko. :) Tulę mocno, miłego dnia. :)))

      Usuń
  83. Piękna jet Pani pasja. Ja nie mam cierpliwości do robótek ręcznych. Kiedyś fakt robiłam biżuterię sztuczną, ale teraz to tylko szycie mi zostało. Szycie tylko poprawkowe, diy.nic szalonego.Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. :) Każdy ma tam swoją drogę, swoje pasje, zainteresowania. :) Pozdrawiam serdecznie, uściski. :)

      Usuń
  84. Obrigado pelas tuas palavras, além de bonita, és muito simpática!

    Aproveito para te desejar a ti e à tua família e amigos uma Feliz Páscoa 😉
    Olhar D'Ouro - bLoG
    Olhar D'Ouro - fAcEbOOk
    Olhar D'Ouro – yOutUbE * Visitem & subcrevam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe Thank you so very much for nice words and wishes. :)))) Very happy easter to you and your loved ones. :)))

      Usuń
  85. Jestem zachwycona, bardzo oryginalne i niepowtarzalne makramy tworzysz. Przepiękne :)
    Pozdrawiam serdecznie i zycze dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana, bardzo mi miło, baaardzo. Dziękuję. :*****
      Serdecznie pozdrawiam, zdrówka również życzę. Cudnych dni dla Ciebie i bliskich. :))))

      Usuń
  86. Niektóre cenne makramy działają. Bardzo piękna, Odnowiona.
    Mam nadzieję, że w pełni wyzdrowiałeś z tego niewygodnego zapalenia zatok.
    Pocałunek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo mocno. :) U mnie choroba za chorobą, ale wytępię głupie choroby. hehe
      Pozdrawiam serdecznie, radosnych dni. Uściski wielkie. :)))

      Usuń
  87. Przepiękna praca,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :**** Pozdrawiam serdecznie, pięknych dni życzę. <3

      Usuń
  88. Przepiękne sznurkowe prace :-) Świetnie wyglądałyby w wersji mini jako wisiory i naszyjniki lub też ozdoby doszyte do bawełnianych bluzek lub toreb :-)Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję całym serduchem. Powiem Ci, że mnie zainspirowałaś i już spisałam pomysły, dziękuje za to. :****
      Posyłam cieplutkie pozdrowienia. :)))

      Usuń
  89. Chylę czoła przed pracowitością i pasją!
    Oby święta przyniosły Ci dużo sił i radości:-)

    OdpowiedzUsuń
  90. Przepiękne! Jestem zachwycona ich urodą i starannością wykonania! Życzę zdrowych i pogodnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  91. Piękne makramy. Wesołych i radosnych Świąt w gronie rodziny. Wesołego Alleluja !

    OdpowiedzUsuń
  92. No jestem pod wrażeniem Twoich prac :) ja jeszcze się nie zabrałam do makram bo u mnie teraz na tapecie są poduszki z wełny i sznurka i wychodzą bosko :) jestem dumna sama z siebie :)
    Najważniejsze mieć pasję :)
    Wesołych Świąt Agnieszko 🐣

    OdpowiedzUsuń
  93. Podziwiam, przepiękne makramy, tym bardziej, że jak piszesz wychodzą spontanicznie.
    Radosnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Zwłaszcza ta ostatnia żółta makrama jest rewelacyjna :-) Wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń