wtorek, 18 grudnia 2018

Uroczysta kolacja z Wami. ✧✧✧✰✧✧✧



W rzeczywistości siedzę teraz na podłodze, za oknem barwy wszelakiej szarości,                                              ale wyobraźmy sobie takie coś:

Jest już wieczór, wszyscy siedzimy na puchatym dywanie. Za oknem prószy śnieg. Jego płatki są tak duże, że kiedy się przyjrzeć można dostrzec ich niepowtarzalne kształty.
Choinka mieni się radosnymi barwami. Ogień w kominku rozgrzewa nasz mały domek pośród gór i jezior.
Rozmawiamy, ktoś z kuchni się odzywa:
'Zaraz będzie gotowe ostatnie danie, szykujcie się kochani.'
Jeszcze chwilka i zasiądziemy do stołu przyozdobionego świątecznymi stroikami, białymi lampionami, pięknie ustawioną porcelaną.
Sporo nas. Jedna osoba przeżywa smutek po stracie, innej dokucza choroba, a jeszcze inna właśnie walczy z fobią społeczną. Jednak w tej właśnie chwili ich serca otula czysta radość. W takiej chwili jak ta nie może być inaczej. Rozejrzyj się, tyle bratnich dusz Cię otacza. Wygłupiamy się jak małe dzieci.
Po kolacji pójdziemy na spacer z latarenkami w dłoniach i rozśpiewanymi, może nieco zawstydzonymi twarzami. ;)
Wspólnie odkryjemy piękno zimowej nocy, nocy ozdobionej białym puchem i nadzieją w sercach. Tego wieczoru każdy poczuje przypływ wiary, dobra i miłości. No a ja na bank wywinę orła i wpadnę w wielką kupę śniegu, mówię Wam, na bank tak będzie.
Kto spodziewał się takiego zakończenia? 😅



Życzę Wam wspaniałych świąt. Sercem jestem z każdym z Was. Niech miłość zwalczy smutki, niech serce przepełni się jej mocą. 💖

192 komentarze:

  1. Wyobraziłam sobie Agnieszko, że tam jestem i jakże mi jest miło. Dziękuję za piękne życzenia. Ja również życzę Ci i Twojej rodzince, by Te Najpiękniejsze Święta upłynęły w zdrowiu, spokoju i radości. Piszę jako anonimowy gdyż nie mogę się nigdzie logować. Oszuści podszyci pod firmę kurierską DHL podesłali mi linka na pocztę, a ja czekając na przesyłkę w swojej naiwności go otworzyłam i klops. Serdecznie pozdrawiam - Janina z blogchwila:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam, byś tak właśnie się poczuła. :) Dziękuje za piękne życzenia, bardzo szeroko się uśmiecham. Zawsze pragnę dla Ciebie dobra!!! Oszuści śmierdzący, pełno ich. Życzę, być już nigdy na nich nie natrafiła!!!! Janino, cieszę się, że jesteś. <3

      Usuń
  2. Bosz, jak to jet pięknie napisane:)Zrobiło mi się świetliście, uroczyście przemiło ciepło i radośnie:) Tyle ślicznych, dobrych i serdecznych słów.
    Spokojnych, rozjaśnionych radością i miłością Świąt, dla Ciebie i dla Twoich najbliższych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, bardzo chciałam, byś tak się poczuła, bo ja naprawdę kocham swoją blogową rodzinkę. :) Dziękuję za życzenia, bardzo mnie cieszą. :))) Niech wiele marzeń się spełni i doda jeszcze piękniejszych barw życiu, bardzo Ci tego życzę. :)

      Usuń
  3. Nie spodziewałam się takiego zakończenia:-) ale to do Ciebie podobne:-)bo Ty potrafisz się cieszyć życiem. Tak, w ten wieczór niech wszyscy będą szczęśliwi- każdy na swój sposób i tej radości Wam życzę z całego serca. Ja po domowej kolacji z domowymi Wnukami, pojadę do poza- domowych Wnuków, a potem na Pasterkę. Orła bym nie chciała wywinąć:-) bo mam kiepski kręgosłup, ale nigdy nic nie wiadomo:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi Dziękuję mega kochana Basiu. :* Ja zazwyczaj choć raz się wywalam i jeśli nic mi nie jest, to zawsze wybucham śmiechem, dla mnie to śmieszne. hehe :D Absolutnie nie życzę, byś orła wywinęła! Miło mi, że napisałaś, co będziesz porabiała po kolacji, mogłam sobie wyobrazić. :) Będzie pięknie i wnuki też będą bardzo szczęśliwe. Niech magia Was otula całym jej pięknem. <3

      Duży uścisk piękny Aniele. <3

      Usuń
  4. Życzę Ci takich świąt jakie sobie wymarzyłaś. Niech radość i miłość będą z Tobą przez całe twoje życie bo jesteś tego warta.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciepło mi się zrobiło na sercu, bardzo mocno dziękuję. :*** Zawsze i wszędzie życzę Ci zdrowia i czystego szczęścia, bo tak, zasługujesz na nie, bo jesteś cudowną kobietą. :) <3

      Usuń
  5. Agusiu, nawet nie wiesz, jak bardzo chciałabym, żeby to marzenie mogło stać się realne. 😊 Dziękuję za płynące z głębi serca życzenia i zapraszam do siebie na bloga 24 grudnia. Tam przygotuję, dla wszystkich przyjaciół oraz sympatyków mojego bloga specjalnego posta świątecznego. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, byłoby cudownie, wiem o tym. :))) Ależ bym Cię utuliła. hehe Chętnie wpadnę na bloga w wigilię, oczywiście teraz, żeś mnie zaciekawiła, co tam szykujesz zacnego. hehe Przytulam w ten dzień pełen szronu, ależ on mnie cieszy. Jakoś tak kocham szron od zawsze. haha :D

      Usuń
  6. Kochana
    To byłby pięknie spędzony razem czas:)
    Tobie i Bliskim na Święta: miłości, szczęścia, dobra, uśmiechu, nade wszystko zdrowia.
    Z serca:)
    Morgana z rodzinką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby wspaniale, bardzo radośnie i magicznie, jestem o tym przekonana. :) Dziękuję za życzenia, wszystkie również przekażę rodzince, ucieszą się bardzo i oczywiście poczerwienieją. hihi Wspaniałych świąt kochana, niech będą otoczone miłością, zdrowiem, radością i magią, niech ta magia objawia się na róże sposoby. Wspaniałych dni dla Ciebie i bliskich. :)))

      Usuń
  7. Ale miło się zrobiło po przeczytaniu tego :) Tobie również życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że miło się poczułaś, bardzo tego chciałam. :) Dziękuję z całego serca. Niech spełni się jakieś Twoje wielkie marzenie. Bardzo serdecznie pozdrawiam. :***

      Usuń
  8. Zaczytałam się i tak przyjemnie się zrobiło...Zakończenie jeśli Ci odpowiada,a Ty lubisz się śmiać- może być. Radosnych Świąt Agnieszko, dużo zdrówka i wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, bardzo chciałam podarować ciepłe uczucia. Zresztą takie spotkanie byłoby czymś niesamowitym i takie właśnie sobie wyobraziłam. :)Dziękuję za życzenia, niech radość wypełnia Twoje piękne serce, choćby nie wiem co, niech radość będzie silniejsza niż jakikolwiek mrok. Bardzo mocno i serdecznie przytulam do serca. <3

      Usuń
  9. Świąt zaczarowanych, Świąt pełnych miłości, Świąt pelnych DOBRA....
    CZuję się zaproszona do stołu...dzięlę się opłatkiem z każdym,bez względu na religię, wyznanie itp.itp
    Niech Świat odczaruje się i nastanie DOBRO!!!!
    Zdrówka Aga:):)
    Jak z pracą???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wspaniałe życzenia. :*** Ja też dzielę się opłatkiem bez względu na religię, zresztą ileż ja mam przyjaciół innych wyznań. :) Dobro musi wygrać, wierze w jego moc, wierzę w ludzi dobrych. Niech świat przepełnia czyste dobro! <3

      Z pracą jest coraz gorzej. Płaczemy wszyscy, głównie ja i mama. Otaczają nas tam ludzie, którym bliżej do bezdusznych robotów ( najwyższe szefostwo). Zabrano nam ponad 300 złotych (od stycznia) mimo tego, że jesteśmy wychwalani przez wszystkich szefów. Zaczęto nas traktować jak śmieci (zabierając tyle pieniędzy), zaczęto dokładać obowiązków, zaczęto kłamać. Dużo, by opowiadać. Moja mama jako brygadzistka jest przerażona, ile syfu wychodzi. Praktycznie codziennie wraca z pracy z nowym problemem. Jeśli się to nie zmieni niestety, ale wszyscy odejdziemy. Nam najbardziej szkoda wspaniałej atmosfery, wspaniałych ludzi, z którymi pracujemy. Czekają nas rozmowy z główną szefową i zobaczymy, jak to dalej pójdzie, a winną jest kobieta, która tak wspierała mamę i zapewniała ją, że pracownicy nie mogą być stratni, że jest po naszej stronie... brak słów. No zobaczymy, ja już tęsknię za pracą, za ludźmi. hehe

      Mimo szumów, mimo problemów i tak cieszę się każdym dniem. Wiara jakoś jeszcze się utrzymuje, no a jak będzie źle, to postaramy się, by znów było dobrze. :)

      Dziękuję, że zapytałaś, pewnie nieco pomotałam, ale zbyt dużo się dzieje i nawet my się już gubimy. Przynajmniej już wiemy, że cały zamęt spowodowała ta jedna baba. Teraz można działać nieco sprawniej, aj ta nadzieja, właściwie to dobrze, że jest. :)

      Oczywiście się rozpisałam. hahaha Ja to też piszę jak opętana. hihi Wspaniałych Świąt wspaniała kobieto, co tyle dobra zawsze od Ciebie dostaję i nauki, zawsze to będę podkreślać. :) Przytulam mocno. <3

      Usuń
  10. ..jesteś wspaniałą Istotką, zawsze z wielką przyjemnością czytam Twoje notki..
    .. dziękuje za piękne życzenia i Tobie życzę Agnieszko :

    ..moc zdrówka szlachetnego,
    uśmiechu i wiele, wiele radości
    uczuć tkanych tęczową nitką miłości
    dotyków soczystego smaku szczęścia
    zaczarowanych magicznych chwil
    piękna w szmaragdowym ogrodzie życia
    słodkich kropli radości każdego dnia..

    - pozdrawiam najserdeczniej i najcieplej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu zachwycające życzenia, jakież piękne, jestem nimi zachwycona. Trafiłaś totalnie do mojego serca. Jesteś wspaniała, a to jak piszesz, dodaje mi szczęścia, uwielbiam Twoją twórczość i dobro, jakie z Ciebie wypływa. Życzę magicznych świąt, ogólnie życzę Ci, co najwspanialsze. Dziękuję, że jesteś, cieszę się, że Cię poznałam i poznaję. :) <3
      Najserdeczniejsze pozdrowienia. :))))))))

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękuję całym sercem i tak też przytulam. Dużo prawdziwej radości nich Cię otacza. :) <3

      Usuń
  12. Chciałabym mieć piękne święta ale jakie będą nie wiem. Nauczyłam się cieszyć z tego co będzie :-).Tobie życzę tych wymarzonych Świąt. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pragnę byś miała piękne święta. <3 Ja też nie wiem, jakie moje będą, sporo się dzieje, ale postaramy się ze wszystkich sił, by były piękne, na ile to tylko możliwe. :) Życzę przemiłych chwil, życzę tej iskry prawdziwego szczęścia, która otula serce. Z całych sił Ci tego życzę. <3 <3 <3 Dziękuję za życzenia, za obecność. :) Pozdrawiam super serdecznie. :)))

      Usuń
  13. Pięknych świąt ci życzę, cichych ;-) Zdrowych i z ludźmi, których kochasz. I życzę ci rownież, byś zawsze dostawała to czego najbradziej potrzebujesz, a nie to czego chcesz ;-) Wszystkiego dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzuękuuuję. :*** Aj ta cisza... hahah Na razie szumy nie chcą opuścić, ale jakoś tam z nimi walczę. :) Dziękuję za piękne, prosto z serca życzenia. Nie raz się przekonałam, że to, co potrzebuję, jest dużo większej wartości niż to, co chcę. No a ja to też wiele razy się pomyliłam i to, co chciałam, było tym, co nie było mi potrzebne do szczęścia. Choć zawsze się czegoś nauczyłam. hehehe Najwspanialszych świąt Ci i bliskim życzę. Chciałabym zobaczyć Cię na tej naszej wspólnej kolacji, którą opisałam. Dużo szczęścia, tulę mocno, ja i szumy skubane. ;D

      Usuń
  14. uśmiechniętych twarzy wokół, serdeczności, wszelkiej szczęśliwości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serca dziękuję. :* Najwspanialszych świąt życzę, dużo magii, dużo prawdziwej miłości wkoło. :)))

      Usuń
  15. Główny płat mózgu mimo czytania dalszego skupiony był jednak na opisie tych gigantycznych płatków śniegów, które by mnie przeraziły bo mam fobię zimową :D W każdym razie domaluj kominek, piecyk, kozę grzewczą i tam mnie szukaj, ta wbita w płytkę cieplną to ja będę :D
    Cieszę się, że napisałaś, buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahahaaha O nie, to nad Tobą będzie wiosna i będziesz ją widziała. Zero śniegu. :))) Tam, gdzie wiosna, tam Cię znajdę. :D hihi Jakieś dziwności piszę, a może nie, już sama nie wiem. hahahahaah

      Pozdrawiam w ten środowy dzień, szokując się, że jest już tak późno. :D Buziaki. :** :D

      Usuń
  16. Życzę tej spontanicznej radości, uśmiechniętych koło Ciebie osób, a za oknem bieli nieskażonej i dzwoneczków u sań, które już zajechały i do drogi zapraszają. WESOŁYCH ŚWIĄT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepiękne życzenia, rozważyłam się na całego. Ależ byłoby wspaniale spędzić święta z rodzinką w domku w górach pełnych śniegu. hehe Dziękuję i życzę takich świąt, o jakich marzysz, zdrówka i pełni szczęścia. :) <3

      Usuń
  17. haha myślę, że z tym wywinięciem orła to nie byłoby tak źle :P Ktoś by Cię uratował :) Również życzę Ci zdrowych i radosnych Świąt !

    Pozdrawiam,
    Łukasz

    ---
    www.lukaszknopfoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha Uratowałby albo, by się ze mnie śmiali, bo ja zawsze śmiesznie upadam. hahahahaha Dziękuję bardzo za życzenia. Niech Twoje święta będą naprawdę wspaniałe pod każdym względem. :)))

      Usuń
  18. Cudowna byłaby taka nasza świateczna wspólnota, taka radość z dala od smutków, trosk i lęków. Mysle, iż jesli każdy z nas w wigilię albo świeta pomyśli ciepło o innych, pozanych przez bloga osób, to będzie to takim małym cudem, łączących nas wszystkich, nie znajacych sie a jednak jako sobie bliskich.
    Ściskam Cię serdecznie Agnieszko, radosnego czasu z bliskimi Ci życząc!:-)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby cudownie, chciałam, chociaż w taki sposób spędzić z Wami ten magiczny wieczór. :) Wspaniale napisałaś, ja pomyślę i na bank się do Was uśmiechnę, bo jesteście ważni. <3 Dziękuję za życzenia, bardzo mocno pragnę, by Twoje święta były niesamowicie piękne. Będzie magicznie, będzie dużo miłości i niech zdrowie też się trzyma. Pieski będą radośnie się uśmiechać, wierzę, że Twoje święta będą pełne magii, całym sercem tego życzę. Najserdeczniejsze uściski wielkie. :)) <3

      Usuń
  19. Hello Agniezka!
    Thank you for the warmth wishes!
    Have a great snowy Christmas holidays with you and your beloved ones!
    Enjoy all those special moments with them!! Merry Christmas! 🎄🎁
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear Dimi for so warmth wishes. You are always so nice. I wish you very happy Christmas with your loved ones. I wish you that feeling in your heart that you are surrounded by pure love.
      Merry Christmas. :********

      Usuń
  20. Agniesiu pieknych Świąt Ci życzę, na miarę Twoich marzeń:))Bea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo mocno. :*** To będą też pierwsze święta Timmiego, naszego pieska z nami. :) Postaramy się, by był to magiczny czas. Wspaniałych świąt, niech miłość i poczucie bycia szczerze kochanym przepełnia Cię na całego. Zdrówka, uśmiechu, a i niech magia zaskoczy Cię swoją mocą. Dziękuję za obecność, która mnie bardzo raduje. :****

      Usuń
  21. Przepięknie napisane:) Życzę Ci cudownych Świąt takich jakie sobie wymarzyłaś :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję cały serduchem. :*** Chciałabym, by taki wieczór, jak ten opisany miał miejsce, choć tak stworzyłam nam tę możliwość. :)

      Fantastycznych świąt życzę, świąt, które będą dawały poczucie szczęścia aż do następnych. <3 Pozdrawiam cieplutko tuląc serdecznie. :)))))) <3

      Usuń
  22. Miło mi bardzo być razem z Tobą:))Pozdrawiam serdecznie i dobrych świąt życzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a mi jest bardzo miło, że jesteś. W moich wyobrażeniach naszej wspólnej kolacji nie mogło Cię zabraknąć. <3

      Serdeczne pozdrowienia, dziękuję i życzę świąt, które dadzą poczucie spełnienia. :*******

      Usuń
  23. Kochana, Ty potrafisz tak plastycznie i przekonująco wszystko opisać, że poczułam, że to jest prawdziwe :-)Ściskam Cię mocno i życzę, żeby ta pogoda ducha, którą masz w sobie nigdy Cię nie opuściła. Bajkowych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaardzo się cieszę. :*** Chciałam, byś tak się poczuła, chciałam stworzyć nam okazję do spotkania... chociaż w takiej formie. :) Dziękuję za przepiękne życzenia, dziękuję za Ciebie. Nie może opuścić mnie pogoda ducha, mając tyle wspaniałych bratnich dusz. Życzę Ci kochana najwspanialszych świąt, takich wymarzonych. Życzę, by marzenia się spełniły, by zdrowie było dobre, a serce czuło, że jest kochane, prawdziwie kochane i cenione. Życzę, by magia zaskoczyła Cię swoim pięknem. Wesołych świąt dla Ciebie i bliskich. Jesteś bardzo ważna, dziękuję za obecność. <3

      Usuń
  24. Posyłam dużo miłości kochana. :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Pi,eknie piszesz jak zwykle. Dziękuję za ten klimat i nastrój. Pozdrawiam Serdecznie i wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :* Chciałabym spotkać się w takim gronie, chciałabym, byś była na tej kolacji. :) Pozdrawiam i życzę dużo dobra, zdrówka, spełnienia ogólnego. Tulę mocno, uśmiecham się szeroko i jednocześnie posyłam dużo dobra, niech szybko dociera. :******

      Usuń
  26. Aguś, cieszę się, że mogę być z Tobą. I razem z Tobą wywijam orła (bo jak jest ślisko, to często mi się to zdarza:)
    A nadchodzące Święta niech przyniosą Ci radość, pokój serca i nadzieję, że wszystko, co złe się skończy.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że jesteś ze mną, a ja z Tobą. Cieszę się całym sercem z Twojej osoby i na tej mojej wymarzonej kolacji nie mogłoby Cię zabraknąć. :)

      Totalnie mnie rozbawiłaś, wywiniemy orła razem i też razem się zaśmiejemy, byleby nie bolało za bardzo. ;D Oczywiście wylądujemy na puchatym śniegu, a nie na betonie!!! hehe

      Ogrom nadziei i wiary i jeszcze siły, a no jeszcze poczucia spełnienia dostaję od Ciebie, od Was. Wiesz, jesteś ważna i na bank pomyślę o Tobie w święta. :)

      Dziękuję za życzenia. :* Niech Twoje święta będą wyjątkowe, tak piękne, że aż sama się zdziwisz. Życzę, by zdrowie dopisywało, a serce miłość przepełniała. Przytulam i gdybym mogła, to posłałabym Ci całą magię świata, tylko tą dobrą. :***

      Usuń
  27. Cudowne słowa, pełne magii i nadziei.
    Tobie również życzę wszystkiego dobrego, a przede wszystkim dużo zdrowia.
    Wesołych Świat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Aniu. :*** Wspaniałych, magicznych, pełnych szczerej miłości świąt Ci życzę. No a zdrówko niech tylko się polepsza. <3 Najserdeczniejsze pozdrowienia od Agi, co wygląda teraz jak kocmołuch. buahahahaha ;D

      Usuń
  28. Piękna ta kolacja Aguniu - dziękuję, tylko z tym orłem uważaj :) Cudownych Świąt życzę Tobie i Bliskim - jak to pięknie, że o nas pomyślałaś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wzięłaś udział w tej kolacji. :*** Postaram się nie wywinąć orła. hehe Pamiętam i pomyślę nawet w okresie świąt, bo jesteście ważni. <3 Życzę magicznych świąt, świąt pełnych miłości i poczucia czystego szczęścia. Przytulam mocno, posyłam duży uśmiech. :)))

      Usuń
  29. Bajecznie było się z Tobą spotkać :D Aż się wzruszyłam ,tak to pięknie opisałaś ♥
    Dobrze że wywinęłaś orła na koniec bo już bym się poryczała , a tak to ... ;-)))
    Magicznych , pełnych miłości Świąt !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie z Tobą również, bardzooooo miło. :))) Hahaha Ja śmiesznie upadam, zawsze się ze mnie śmieją, bo mam śmieszną minę i pozę. :D Oczywiście zazwyczaj jest też okrzyk, a mój okrzyk to choćby stado srok. buahahahaha

      Taka kolacja byłabym czymś niezapomnianym, chciałam byśmy choć tak się spotkali, a wiesz, jaka ja byłabym radosna i na bank bym Cię uściskała. hehe

      Dziękuję i życzę świąt zaczarowanych, tak radosnych i pełnych miłości, że ze szczęścia Ci łezka popłynie. :)Wesołych Świąt kochana. :***

      Usuń
  30. Wszystkiego dobrego od Grincha, nie tylko tak świątecznie ale ogólnie całorocznie, bezokazyjnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od Grincha. hahaha :D Dziękuję bardzo. :*** Ja również życzę Ci wszystkiego dobrego zawsze, po prostu Ci tego życzę i to bardzo mocno. Wspaniałych dni, a ja jeszcze posyłam swoją sympatię do Twej osoby. :)

      Usuń
  31. Odpowiedzi
    1. Thank you dear Fernando. :))) Happy Holidays to you and your loved ones. <3

      Usuń
  32. Przepięknie wyszłaś na zdjęciu tak bajecznie :) Życzę Tobie i Twojej rodzinie spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję. :)

      Bardzo dziękuję za życzenia. Niech Twoje święta będą prawdziwie magicznie, niech zdarzy się coś niezwykle pięknego. Miłość niech wypełnia serce Twoje i Twoich bliskich. Pozdrawiam bardzo serdecznie. :)))

      Usuń
  33. Spokojnych magicznych świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję całym sercem. :* Wspaniałych świąt, dużo miłości, radości i magii wkoło. :)))

      Usuń
  34. Spokojnych i radosnych świąt Kochana :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję wspaniała, silna kobieto. Życzę Ci wymarzonych świąt, życzę, by miłość przepełniała Twoje serce. Życzę zdrowia, dużo radości i spełnionych marzeń. :)

      Chciałabym Cię spotkać na takiej kolacji i bardzo mocno uściskać i porozmawiać, a wiem, że byłaby to piękna rozmowa i już nigdy nie byłabym taka sama, a nieco lepsza, silniejsza i bardziej świadoma. Musiałam to napisać. :))

      Wesołych Świąt kochana. <3

      Usuń
  35. Przede wszystkim zdrowia życzę. Reszty chyba nie muszę, bo masz już. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania! :))) Dziękuję całym sercem. Masz rację, tylko zdrowia mi potrzeba, bo resztę, co najważniejsze posiadam. :)

      Ty wiesz, że ja już wczoraj oglądałam księgarnie, co tak chciałam zobaczyć Twoją książkę. hahaha Pewnie za wczas, ale i tak się rozglądałam. :D

      Wspaniałych chwil Ci życzę i by książka spodobała się bardzo i jeszcze raz bardzo. Czuję kuźwa, że się poryczę, jeśli zobaczę w księgarni, a jak już na wystawie to płacz murowany, ale to będą piękne łzy. hehe Wspaniałych Świąt kochana. :***

      Usuń
    2. Jak ruszą ze sprzedażą, będę informować na blogu i FB. Na razie jest w zapowiedziach, ale nakład cały już wydrukowany, tyle że w kolejce stoi, bo na ten rok bardzo dużo nowości puszczają.
      Gdzie będziesz płakać, która księgarnia? Biorę jakby za te łzy odpowiedzialność, więc muszę stać obok z chusteczką. :P

      Usuń
    3. Jaka dobra. hehe Ja to też się pospieszyłam z tym wypatrywaniem. Trzeba uzbroić się w cierpliwość. :D

      Usuń
  36. Wspaniałych, wesołych Świąt Tobie Agnieszko i Twojej rodzinie życzę! Dużo, dużo śniegu i wiele radości i dużo zdrówka:) Pozdrawiam gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, przekażę bliskim. :))) Dziś u mnie tona sprzątania, ale i przy tym można poczuć magię świąt. hehe Mam nadzieję, że i ty ją czujesz, czego bardzo mocno życzę. Niech Twoje święta będą wymarzone, niech będą pełne miłości, zrozumienia, radości i tego, co Ci się tak naprawdę marzy. Niech serce przepełnia szczęście. Wspaniałych świąt dla Ciebie i bliskich. :*****
      Gorące pozdrowienia. :)

      Usuń
  37. Hello!!!..
    Very beautiful .. My best wishes for these holidays ..
    Love

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so very much. :* I wish you very happy holidays. Lots of love, joy and everything what you dream about. :)))
      :*

      Usuń
  38. Wigilijna Święta Noc, Od opłatka bije blask,
    ale gdzieś tam ulicami, Krążą ci, co są dziś sami,
    Pusty talerz dostawiamy, może zbłądzą pod nasz dach?
    Wigilijna Święta Noc, Niesie łaskę w każdy dom,
    Serca swoje otwieramy Dla tych, którzy są dziś z nami
    I z czułością wspominamy tych, Co już odeszli stąd.
    Niech nadchodzące Święta Bożego Narodzenia
    Będą czasem spokoju i szczęścia, radości przeżywanej w gronie najbliższych
    Oraz wytchnienia od codziennych obowiązków.
    Niech Nowy Rok .... przyniesie wszelką pomyślność
    I pozwoli na spełnienie najskrytszych marzeń.


    Och...!
    Bardzo bym chciała siedzieć na takim białym puchatym dywanie
    i ogrzewać się przy kominku , gdzie strzela delikatnie drewno ,
    a iskierki ognia tańczą we wszystkie strony .

    Gdyby Nas spotkała
    taka Wigilia było by iście magicznie i bajkowo ! ❤

    Po przeczytaniu tego co wykreowałaś zamknęłam oczy
    i odsłuchałam swoją ulubioną kolędę " Oj maluśki "
    Choć przez moment poczułam Świąteczny klimat .

    Już widzę tego orła i Nasz śmiech ( ͡° ᴥ ͡°)

    ❤ Kocham ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. :****** Pięknie napisane. Życzę Nam cudownych świąt, no a Tobie, byś ich magię poczuła i to mocniej niż kiedykolwiek. :)

      Obie się cieszymy, że komentarz dotarł. Jupijuuuuu

      Wiem, że chciałabyś, a pamiętaj, że ja chcem jechać do domku w górach, kiedy tona śniegu. hihi Oby się udało. <3

      Poczułaś klimat, teraz doczytałam. jeee No wreszcie. :) Może ja Ci napisze jakie opowiadanie o Tobie o sobie i o ... i jeszcze o ... Wtedy to poczujesz klimacik świąt i to na maksa. :D

      Wiem, że śmiałabyś się, to jest pewniak. hahahaha

      Kocham bardzo mocno. <3 :**********

      Usuń
  39. Wzruszająca historia... Życzę Ci wspaniałych, zdrowych i spokojnych Świąt. Mnóstwa czasu na zabawy w płatkach śniegu i rodzinne spotkania. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i jeszcze raz dziękuję. :*** Miło mi, że mogłam poruszyć. :) Życzę przepięknych chwil, życzę poczucia bycia kochaną, docenianą. Życzę spełnionych marzeń, radości serca, zdrówka i otaczającej magii. Życzę wymarzonych świąt. Bardzo serdecznie pozdrawiam. :)) <3

      Usuń
  40. You have written this very nicely.
    I wish you and your family a Merry Christmas.
    Best regards, Irma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. So glad you like it. :) Thank you so very much. Sending you whole bunch of love. Merry Christmas dear Irma. :****
      Best regards. <3

      Usuń
  41. Muszę Ci opowiedzieć jak ja kiedyś wywinęłam orła ... ;)

    Aguś jak zawsze cudnie piszesz i normalnie poczułam się jakbym z Wami siedziała. Także wiesz jeden talerz tradycyjnie zostawicie pusty :D.

    Wiem, że tak samo jak ja czekasz na śniegu, dużo śniegu ... Może spadnie tymi wielkimi płatami :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo Zdecydowanie musisz. hahah ;D Chętnie posłucham i się pośmieję. No dawać śnieg, wtedy ulepimy bałwana. buahahahahahahahah

      Miło mi, pusty talerz zostawiony, ale Ty na tej kolacji byłaś, przeca nie mogłam o Tobie zapomnieć!!!! :)))

      Pozdrawiam z fryzurą wołającą o pomstę do nieba. haha Uściski kochana. :***

      Usuń
  42. Opis niesamowity, oj można się rozmarzyć, a końcówka istne szaleństwo, ale pozytywne z uśmiechem.
    Życzę Magicznych Świąt, dużo, dużo zdrowia, radości i rodzinnej atmosfery.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, chciałam stworzyć nam możliwość spotkania. :)))

      Z całego serca dziękuję. :* Wspaniałych świąt życzę. Mimo że już napisałam życzenia to i tak każdemu z osobna piszę. haha No bo każdy z Was jest ważny. Niech Twoje święta przepełnia czysta miłość, radość i magia. Niech zdrówko dopisuje i marzenia się spełnią. <3

      Posyłam serdeczne pozdrowienia. :))))

      Usuń
  43. Agnieszko masz dar do pisania,do skupiania uwagi,do kształtowania emocji
    Wykorzystaj to ...
    Agniesiu niech radość i miłość w ten przepiękny dzień Bożego Narodzenia otoczy Ciebie i Twoich bliskich ochronnym płaszczem.
    Błogosławieństwa Bożego życzę Wam.😚🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, jest mi bardzo miło. Nie wiem jeszcze jak to wykorzystać, ależ ze mnie matoł w tych sprawach. buhahahahaah ;D

      Dziękuję za przepiękne życzenia, całe serducho się cieszy. :))) Cieszę się, że jesteś i będę to powtarzać. Życzę magicznych świąt, ale takich, gdzie magię poczujesz całą sobą. Życzę poczucia spełnienia, zdrówka i dużej dawki radości. Szczęśliwych Świat dla Ciebie i bliskich. <3 Posyłam wielki uścisk, wielki uśmiech i wór samego dobra. :*******

      Usuń
  44. Och pięknie :) wszystkiego dobrego na Święta i Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, byłaś częścią tej kolacji. :) Życzę wymarzonych świąt, niech spełnią się marzenia. Bardzo mocno tulę i pozdrawiam mega serdecznie. :))))) <3

      Usuń
  45. Dzisiaj chciałabym podarować Twoim biesiadnikom 3 kawałki ciasta . Pierwszy ma w sobie zdrowie, drugi otuchę a 3 pewnosć siebie. Rozdaj je według potrzeb.
    Pozdrawiam cieplutko.
    ps. Paczkę z prezentem już wysłałam do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Wysyłam wirtualnie Tobie i Twoim biesiadnikom 3 duszki. Jeden to zdrowie, drugi pocieszenie a trzeci pewność siebie. Niech będą z Wami.
    Realnie zaś wysłałam paczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś niesamowicie kochana, piękny z Ciebie człowiek i dziękuję Bogu, że choć tak możemy być przyjaciółkami. :))) Wspaniałe życzenia, bardzo mnie ucieszyły, a nawet zaskoczyły. hehe

      Zawsze Ci życzę całego dobra tego świata. Niech te święta przekroczą Twoje wyobrażenia, niech serce zazna szczęścia całkowitego, niech spełni się marzenie, niech zdrowie dopisuje. Życzę wielkiej radości, zawsze też życzę poczucia magii, no niech ukarze się w jakiś niesamowity sposób. Wspaniałych świąt dla Ciebie i bliskich. Jesteś jak skarb!!!!!!! :*******

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że paczka już dotarła i ucieszyła nie tylko Twoje oko.
      Pozdrawiam. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

      Usuń
    3. Miałam do Ciebie pisać maila, uprzedziłaś mnie. :D Paczka dotarła w najpiękniejszym momencie jakim mogła. Zaraz z samego rana, w wigilię dotarła do mnie paczka. Byłam jeszcze w łóżku, usłyszałam, że to dla mnie i już wiedziałam, od kogo to przywędrowało. Uśmiechałam się od ucha do ucha, ględziłam do bliskich jak najęta, a to wszystko z radości. Dziękuję z całego serca. <3 Jak miło mi się zrobiło czytając liścik, czułam się cudownie i tak jakby wszystko miało już iść w dobrą stronę. hehe Powiem Ci, że Ty bardzo pięknie piszesz, masz prześliczny charakter pisma. :))) Książkę zaczęłam już czytać i bardzo sprawnie mi to idzie, bo książka ciekawa i pełna emocji. No bardzo życiowa. Dziękuję, sam początek tak wyjątkowego dnia stał się niezapomniany. Niech samo dobro Cię otacza teraz i w nowym roku i już zawsze. :******************

      Usuń
    4. To cudownie, kiedy świat mobilizuje się, żeby coś dobrego zadziało się we właściwym momencie, miejscu. Rzeczywiście idealny moment dostarczenia paczki - taki jaki sobie wymarzyłam dla Ciebie młoda kobieto. Jeszcze raz wszystkiego dobrego. A gdybyś miała niedosyt życzeń to zapraszam do lektury mojego ostatniego wpisu na blogu.

      Usuń
    5. Dziękuję. :*** Zaraz zawitam na bloga. :)))

      Usuń
  47. Piękne zdjęcie! Życzę zdrowych, spokojnych i wesołych świąt!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo mocno i z wielkim uśmiechem. :))) Cudownych świąt, takich wymarzonych. Niech radość przepełnia Cię i Twoich bliskich. :*** <3

      Usuń
  48. Wspaniała musiałaby być taka nasza wspólna kolacja wigilijna. Dziękuję Ci za przeżycie jej wirtualnie :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętałam o Tobie i cieszę się, że przeczytałaś i byłaś częścią naszej kolacji. Chciałam stworzyć nam możliwość spotkania. :) Karolino, pamiętaj, że jesteś wspaniała, jesteś też moją bohaterką. Życzę wspaniałych chwil, życzę zdrówka. Niech spełnią się Twoje marzenia, te bardzo skryte również. Posyłam pocztą duchową ogrom sympatii i wiele czterolistnych koniczynek, niech przyniosą Ci szczęście. :*****

      Usuń
    2. Ja bohaterką to zdecydowanie za wielkie słowa...
      Ja też Ci życzę Aguś wszystkiego co najlepsze na ten czas, niech spełnią się wszystkie Twoje marzenia i sny. Obyś nigdy nie była sama, bo nikt nie powinien być. Wszystkiego, wszystkiego co najlepsze!

      Usuń
    3. Dziękuję kochana za wspaniałe życzenia. :*** Bohaterka i już. hehe Mam nadzieję, że spędziłaś miło czas i magia jeszcze trwa, albo, że jeszcze przyjdzie. :)))

      Usuń
  49. Pięknie napisane. Życzę Ci wszystkiego najlepszego w te święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś przemiły. :))) Dziękuję. Wspaniałych świąt Ci życzę. Niech zdrowie dopisuje, odganiam wszelakie dolegliwości, a nawet jak będą, to życzę, by radość była jeszcze większa. :)

      Cudownych świąt, pozdrawiam. :)))

      Usuń
  50. Swoją radością mogłabyś obdzielić wielu smutasów. Zawsze po wizycie u Ciebie robi mi się ciepło na serduchu.
    Magicznych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie uradowałaś, dziękuję droga Doroto. :*** Całym serduchem życzę Ci wymarzonych świąt, całym serduchem życzę spełnionych marzeń i zdrówka. Niech będzie pięknie, radośnie, niech otacza Cię czysta miłość. Magicznych świąt. :******

      Usuń
  51. Piękna wigilijna opowieść z zabawnym zakończeniem, Życzę Ci, aby spełniło się wszystko o czym marzysz i Świąt pełnych magii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuję. :*** Byłaś wielką częścią tej kolacji. Kochana, ja również życzę magicznych świąt, życzę, byś poczuła magię, byś uśmiechała się od ucha do ucha. Życzę, by zdrowie dopisywało, a serce przepełniało poczucie spełnienia. Wszystko, co najlepsze dla Ciebie i bliskich. <3 :***

      Usuń
  52. Spokojnych i pięknych Świąt Agnieszko ! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca. :* Niech radość, miłość i zdrowie Cię przepełniają. Wielkie serdeczne pozdrowienia. :))) <3

      Usuń
  53. Terz u mnie są zyczenia :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  54. Votos de Feliz Natal repleto de muita paz e amor.
    AG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you my dear friend. :) Merry Christmas, lets your heart be filled with pure love. Lots of joy and many magical moments. :)))

      Usuń
  55. Como nos comentas aun faltandonos seres queridos en estas fechas tratamos de estar mas alegres.
    Felices fiestas y que las disfrutéis todos juntos.

    Saludos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for so important and beautiful words. Merry Christmas dear Tomas. May your wishes come true and heart will be filled with pure love and happiness. Always all the best.
      Saludos. :)))

      Usuń
  56. kochana pięknie to napisałaś! Od serduszka, tak ciepło, tak naturalnie, tak rodzinnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, przynajmniej tak mogłyśmy się spotkać. hehe Wesołych Świąt, zresztą to ja zawsze życzę Ci samego dobra. Uściski. :)))

      Usuń
    2. wirtualnie już się poznałyśmy:D a może i kiedyś będzie okazja do wypicia kawki:)

      Usuń
    3. Byłoby super, ino nie ucieknij, widząc jaka ja to dziwna jestem. buahahaha ;D

      Usuń
  57. przepiękne i magiczne życzenia. przyjmuję i z całego serca odwzajemniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję. :*** Magicznych chwil Ci życzę, niech spełnią się Twoje marzenia. :****

      Usuń
  58. Beautiful words, you write wonderfully.
    I wish to you and to your loved ones, a Merry Christmas and a Happy New Year, full of health, joy and love.
    A warm and big hug
    Maria de
    Divagar Sobre Tudo um Pouco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You are super nice person dear Maria. Thank you from the bottom of my heart.
      Always all the best to you and your loved ones. May your wishes come true, I wish you that.
      Thank you for being. <3
      Warm hugs and whole bunch of love is coming to you. :))))

      Usuń
  59. Ta wspólna kolacja to coś pięknego.. magicznego.. Aguś dziękuję za piękne życzenia,jesteś kochana:)) Tobie życzę także wszystkiego co najlepsze: zdrowia, radości, miłości, ufności, wiary, byś zawsze otoczona była ludźmi, którzy Cię kochają i wspierają:) Bądź sobą:)))
    Uściski:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przeczytałaś, chciałam stworzyć nam okazje do spotkania, byłoby cudownie. :) Dziękuje za piękne życzenia, naprawdę ogromnie dużo znaczą. :) Całym sercem i nie tylko od święta życzę Ci, co najlepsze ma ten świat do zaoferowania. Dziękuję za Twoją osobę, a także za blog, który jest moją ostoją. :**

      Usuń
  60. Kochana Agnieszko, życzę Ci, żeby wszystkie Twoje święta wyglądały tak radośnie i pięknie jak to opisałaś. Rodzina, przyjaciele, miłość i bezpieczna przystań. Niech Ci świat sprzyja, zdrowie służy a talenty mnożą. Wszystkiego co najlepsze:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mocno dziękuję za tak miłe życzenia, jesteś kochana. :) Nic tylko przytulić. hehe Z całego serca życzę wymarzonych świąt. Tak ogólnie życzę Ci radości serca, poczucia spełnienia. Niech marzenia się spełnią i na twarzy gości najszczerszy z możliwych uśmiech. Niech zdrowie dopisuje i już nie opuszcza ani ciebie, ani Twoich bliskich. Życzę też magii w koło. Uściski serdeczne posyłam. :*******

      Usuń
  61. Dear Agnieszka,
    Merry Christmas and a Happy New Year to you and your family!
    May 2019 will be the best year ever for you. May it will be filled with Magic, Happiness and Joy! May all your dreams come true!
    You are beautiful and kind!
    Warmest wishes from Utah.
    A warm hug.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dear Kaya, I am so grateful. Thank you for so touching wishes. You are really amazing person with so beautiful soul, thank you for being. :*
      I wish you all the beauty of this world. I wish you good health, heart filled with pure love, pure joy and satisfaction.
      Lots of amazing photoshoots.
      May your wishes come true. Of course I also wish you super good health.
      Merry Christmas and Very Happy New Year to you and your loved ones. <3
      Warm hugs. :)

      Usuń
  62. Wesołych świąt!niech się darzy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Bożenko. :*** Wymarzonych świąt Ci życzę, niech serce przepełnia radość, a magia wypełnia całą przestrzeń. Zdrówka. Posyłam duży serdeczny uśmiech. :)))) <3

      Usuń
  63. Odpiszę na komentarze i mykam do Ciebie, buziaki. :***

    OdpowiedzUsuń
  64. Your shared post Are wonderful!!!

    OdpowiedzUsuń
  65. Wszystkiego dobrego, Agnieszko! Dla Ciebie i Twojej wspaniałej rodzinki! Niech Wam się wszystko dobrze układa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca i też tak mocno do niego przytulam. :**** Życzę świąt, które uradują Twoje serce, które spowodują, że będziesz czuła spełnienie. Zdrówka, radosnych, pełnych miłości chwil dla Ciebie i bliskich. Dziękuję, że jesteś. :*********

      Usuń
  66. Mis mejores deseos de paz y felicidad.
    Merry Christmas and Happy New Year.

    Un saludo,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you dear friend. :) Merry Christmas and Happy New Year.
      Best wishes to you and your loved ones. :)

      Usuń
  67. Dziękuję za piękne życzenia !!
    Tobie i Twoim najbliższym również życzę cudownych Świąt !!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję całym sercem. :*** Wspaniałych dni, niech czas przygotowań równie będzie bardzo miły. Przytulam. :****

      Usuń
  68. Aga, chociaż Twoja wizja jest całkowicie utopijna w sferze tego, co za oknem, to życzę Ci żebym się straszliwie mylił i Wasze Święta były właśnie takie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihih Dziękuję Wojtku. :))) No jak na razie jest przelotny deszcz, ale ja wolę deszcz niż słońce. buahaha Dziwoląg ze mnie. :D Miłego dzionka i niech gŁosia już plecki nie bolą. <3

      Usuń
  69. Agnieszko samych serdeczności Wam życzę i niech ten nadchodzący rok będzie magiczny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję cudowna kobieto. :***** Zawsze będę Ci życzyła, co najwspanialsze. Dużo magii, dużo miłości, radości, tak... życzę poczucia pełni szczęścia na święta, na nowy rok i już na jeszcze następny. hehe Wielkie serdeczne pozdrowienia. :*******

      Zdrowych, mega radosnych chwil dla Ciebie i bliskich. <3

      Usuń
  70. Agnieszko, życzę Ci takich właśnie wymarzonych świąt.........choć orła nie musisz wywijać....hehe. Spokojnych i magicznych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhahahah Wolę jednak nie wywijać orła. :D Dziękuję bardzo mocno i radośnie. :* Niech Twoje święta otacza aniołek radości, zdrowia, miłości, a i niech magią posypie. :) Cudownych chwil życzę. Posyłam duży przytulas. :)))

      Usuń
  71. Po całym dniu w kuchni i mnie się może przydarzyć takie zakończenie ale nie sądzę by popsuło mi to świąteczną radość :)))
    Dziękuję Ci Agnieszko za życzenia. Tobie również życzę spokojnych Świąt wypełnionych radością i spędzonych w gronie najbliższych.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha Piękne podejście, cieszy mnie Twoja radość. :))) Mnie i brata czeka chodzenie po sklepach z rana. Moja mama lubi, jak na targach sprzedawcy się drą z ofertami, no to my jako ostatni prezent zrobimy jej taki targ. Damy jej kasę, zrobimy stoiska i będziemy się wydzierać z ofertami sprzedaży. hahaha Myślę, że ją to mega rozśmieszy, a na bank się nie spodziewa. hihihihi

      Niech święta będą prawdziwie magiczne, przepełnione miłością, zdrowiem i pogodą ducha. Cudownych świąt dla Ciebie i bliskich. <3

      Dziękuję za życzenia. :*********

      Usuń
  72. pięknie,życzę Wesołych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :*** Cudownych chwil, dużo radości. Serdecznie pozdrawiam. :)))))))

      Usuń
  73. Nice dinner!
    A merry Christmas, dear Agnieszka!
    I wish you joyful holiday with your family and friends, health and happiness.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for being a huge part of out dinner party. :)))
      Thank you for wishes. :*** Hope you spent a very nice and magical time with your loved ones. Warm greetings. Wishing you many beautiful days. :*****

      Usuń
  74. Zdrowych,rodzinnych Świąt i lepszego,szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję całym sercem. <3 Niech marzenia Ci się spełniają, cudownego nowego roku. :*******

      Usuń
  75. Piękne życzenia! Takich jeszcze nie czytałam! :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobały. :))) Mam nadzieję, że miałaś magiczne święta. Życzę wielu pięknych, radosnych dni. :) <3

      Usuń
  76. I takich własnie Świąt Ci życzę:-) Pełnych radości i szczęścia!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mocno dziękuję. ;*** Była bardzo miło, a nawet w wigilie ciut poprószyło, mnie te ciut bardzo ucieszyło. :)Miłego dnia, niech zdarzy się coś cudownego. :*

      Usuń
  77. Radosnych,zdrowych i spokojnych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całym sercem dziękuję. :*** Życzę udanego dnia, a i niech kolejne będą bardzo udane. :))) Uściski. <3

      Usuń
  78. Radosnych świąt w gronie najbliższych. Zdrowia, szczęścia i spełnianie marzeń w Nowym Roku.
    Marzena i Amelka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochane. :**** Mam nadzieję, że spędziłyście wspaniale czas. :) Dużo radości Wam życzę, ależ jesteście urocze, fajna z Was rodzinka. <3

      Usuń
  79. Agnieszko, przeczytalam co sie z Toba dzialo...Mam nadzieje, ze jest duzo lepiej. dziekuje, ze bywasz u mnie. Zycze Ci duzo zdrowia, spokoju w te Swieta. I Dobrego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo dziękuję. :*** Tyle cudownych życzeń, bardzo mi miło na serduchu. <3 Nadal mam szumy uszne, ale wydaje mi się, że jednak jest ciut lepiej. Pojawia się coraz więcej dni, kiedy szumy aż tak nie są irytujące i oby było takich dni więcej i więcej. hehe :) Życzę z całego serca zdrowia, radości serca, spełnienia marzeń, bądź szczęśliwa. Bardzo serdecznie pozdrawiam. :****

      Usuń
  80. Agnieszko!
    Życzę Tobie i Twoim Bliskim wielu pięknych, chwil, roziskrzonych wspomnieniem, rozbrzmiewających kolędą, tlących ciepłem domowego ogniska i miłością bliskich.
    Magicznych Świąt!

    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję droga kochana Łucjo. :*** Miło spędziłam święta, ucieszył mnie śnieg, nawet szumy nie były aż tak irytujące. :))) Mam nadzieję, że Twoje święta były przepiękne. Bardzo dziękuję za to, że jesteś, bardzo mnie to cieszy!!! <3 Zawsze życzę, co najwspanialsze, bądź bardzo szczęśliwa, zdrowa, spełniona. Tulę mocno. :******

      Usuń
  81. Agnieszko, wszystkiego dobrego dla Ciebie! zdrowia przede wszystkim, spełnienia marzeń i wielu pięknych sznurkowych dzieł - masz wielki talent! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :*** Dziękuję za piękne życzenia i wielką motywację do dalszego działania, to wiele znaczy. :))) Niech życie pięknie Ci się układa, niech radość przepełnia, zdrowie nie opuszcza. Pozdrawiam cieplutko, miłego dnia, choć ja się czuję, jakby już wieczór był. hehe :)))

      Usuń
  82. Ślę świąteczne szczęśliwości i pomyśloności w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. :* Życzę spełnionych marzeń, zdrowia i jeszcze raz zdrowia. :) Niech nowy rok będzie pełen miłości, pełen cudownych chwil. Serdecznie pozdrawiam. :)

      Usuń
  83. Dziękuję! Ja niestety nie dotarłam z życzeniami na czas, ale życzę wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.
    Mam nadzieję, że to będzie magiczny czas dla nas wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam taką nadzieję. hehe Pewnie i wiele schodów do przejścia czeka, ale jakoś się dowleczemy na górę. ;D Magicznego, pełnego miłości i spełnienia, no i super zdrowia nowego roku Ci życzę, nam życzę. :*******

      Usuń
  84. No zakończenia to się kompletnie nie spodziewałam ;) Ale cała opowieść, idealnie płynęła od zdania do zdania i super było móc się rozkoszować nimi :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przepiękne słowa, bardzo mi miło i cieszę się, że mogłam Ci podarować odrobinę szczęścia. <3 Pozdrawiam serdecznie, cudnych dni życzę. :)

      Usuń
  85. Lovely written words, I enjoyed reading them. Thank you for stopping by my blog and leaving some nice comments. Wishing you a Happy and Healthy New Year.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so very much for such nice words and beautiful wishes. Very happy New Year for you. Be healthy amd full of pure joy.
      Warm greetings. :)

      Usuń
  86. U mnie w tym roku Wigilia też była zaskakująco przyjemna i nikt się nie pokłócił, w ogóle było miło. Mam nadzieję, że następna też taka będzie. Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy. :))) Życzę, by tak było i w przyszłym roku. <3 Dziękuję za życzenia. <3

      Życzę spełnionych marzeń, dużo szczerej miłości, zdrówka i ogólnego spełnienia. :) :***

      Usuń
  87. Odpowiedzi
    1. Thank you dear Shweta. Have a really nice weekend. :)

      Usuń
  88. Ty to Aguś zawsze wymyślisz coś niepowtarzalnego :) Piekne! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się spodobało. :**** Dziękuję i witam w nowym roku. hehe Niech zdrowie i szczęście Cię nie opuszczają. Spełnionych marzeń życzę. :*********

      Usuń
  89. A przed nami już Nowy Rok więc z tej okazji składam najserdeczniejsze życzenia: 12 miesięcy zdrowia, 53 tygodni szczęścia, 760 godzin wytrwałości, 525600 minut pogody ducha i 31536000 sekund miłości. W Nowym Roku życzę Ci pomyślności,
    potęgi miłości, siły młodości, niech się spełnia wszystko o czym marzysz:)))

    samych spokojnych, pogodnych dni
    i mnóstwa cudownych i wzniosłych dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak fajne, piękne życzenia. :**** Jesteś taka super. :))) Życzę magicznego nowego roku. Niech otula Cię najpiękniejsza miłość, niech zdrowie dopisuje, serce radość nie opuszcza, choćby nie wiem, co się działo. Wielu spełnionych marzeń. Przytulam mocno. :)))))))

      Usuń
  90. Agnieszko życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku owocnego w dobre wydarzenia i chwile spędzane w towarzystwie ludzi z życzliwością w sercach. :) Uściski ciepłe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :**** Jest mi tak miło, że jesteś częścią mojej drogi. :) Niech ten nowy rok będzie pełen magii. Niech spełniają się marzenia, dzieją się wspaniałości. Niech miłość otacza, zdrowie dopisuje, a serducho niech odkrywa nowy poziom szczęścia. Dziękuję, że jesteś. Przytulam mocno. :)))))))

      Usuń
  91. Só agora me foi possível regressar, agradecendo a atenção e esperando que tenham sido umas boas festas e desejando um excelente 2019.
    Beijo

    Olhar D'Ouro - bLoG
    Olhar D'Ouro - fAcEbOOk
    Olhar D'Ouro – yOutUbE * Visitem & subcrevam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello my friend. :))) Thank you so very much. I hope your start of the 2019 is really nice. Happy New Year. :) <3 May your dreams come true. :)
      Beijo.

      Usuń
  92. I hope you had a happy new year, lovely pictures.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes I had. :) Thank you dear Bob. :) Have a super awesome week. :)))

      Usuń