środa, 1 marca 2017

👉Make a wish 👈


Stałam pośrodku pól, robiło się coraz ciemniej, wiatr wiał coraz mocniej i mocniej, a ja nie zrobiłam żadnego zdjęcia. Niezbyt zadowolona powiedziałam sobie 'Aga, zrób jakieś zdjęcie. Bądź kreatywna'. Nagle urwałam dmuchawiec i tak oto powstała ta fotografia. 

W życiu nie spodziewałabym się, że to zdjęcie będzie tak docenione. Czasami myślimy, że robimy coś źle,     że nie jesteśmy wystarczająco dobrzy, a potem okazuje się, że  tylko my tak to widzimy, natomiast inni dostrzegają zupełnie coś odwrotnego.

Pokochałam to zdjęcie zaraz po jego zrobieniu... może zwyczajnie brak mi jeszcze wystarczającej wiary w siebie. Ważny jest jednak fakt, że mimo obaw ukazałam innym to zdjątko.

Mimo lęku, mimo braku pewności siebie trzeba ryzykować.

Mój drogi znajomy nazwał to zdjęcie 'Droga życzeń'.
Każdy z nas ma drogę do przejścia. Pomyśl życzenie i idź swoją drogą. Chwytaj każdą okazję, nawet jeśli się bardzo boisz (wiem, że to nie łatwe). Staraj się ubarwić swoją życiową drogę, jak tylko potrafisz, a resztę zostaw.






Park Zamkowy, Pszczyna

2 komentarze:

  1. Wspaniała kreacja zdjęcia !
    Bije od niego magia :)
    DOCENIAJ SIEBIE nie czekaj , aż ktoś Ci powie , że jest dobrze !
    Jesteś wartościowym człowiekiem o ogromnym sercu !!!
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za cudne słowa :* Bardzo lubię to foto z Pszczyny.
      Edycja była czystą przyjemnością.
      Wiesz jak to jest z docenianiem siebie... pracuję nad tym dzień po dniu.
      Kocham <3

      Usuń