niedziela, 19 lutego 2017

O mnie




Cześć:)
Mam na imię Agnieszka.
Postanowiłam, że stworzę  swoje wymarzone życie i wyjdę ze strefy komfortu, która tak często mnie blokuje. Zobaczę, ile z tego wyjdzie. Na szczęście mam siłę i cierpliwość do walki.
Znalazłam pasję w życiu, którą jest fotografia, znalazłam również ludzi, którzy uzmysłowili mi ile posiadam skarbów w sobie oraz wokół siebie.
Cenię małe piękno, które otacza mnie każdego dnia.
Już nie boję się być sobą, co sprawia, że otwierają się przede mną coraz to ciekawsze drzwi.
Jestem "odkrywcą". Lubię  poznawać, odkrywać nowe miejsca. Miejsca, które odkrywają tylko nieliczni.
Pragnę żyć w pełni i czuć to całą sobą. Pragnę żyć tak dobrze, jak tylko potrafię. Nie chcę już tylko egzystować. 


↠Zapraszam do towarzyszenia mi w podróży mojego życia.

7 komentarzy:

  1. Same story here Agnes
    -Wanderssight

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo didn't know. I am very lost but on the other side maybe I will find my way....really hope so. Want to create my dream life....we will see how it will be in the future ;)

      Usuń
  2. Super miło mi tu być, pozdrawiam Cię serdecznie. A wiesz, co mnie ujęło? Twoja opowieść o podróży z mamą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie to wiedzieć. :* Mam nadzieję, że będzie Ci ze mną miło i poznamy się lepiej. :) Serdecznie pozdrawiam. :)

      Usuń
  3. Bycie sobą to fantastyczny stan:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się całkowicie. Tylko wtedy można być prawdziwie szczęśliwym. :))

      Usuń
    2. i dawać szczęście innym:)

      Usuń